ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Metroid Prime 4
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="pantera_demon" data-source="post: 4259400" data-attributes="member: 116659"><p>علت اینکه این بازی با نشون دادن یک لوگو بیشترین میزان توجه رو به خودش جذب کرد مسلما کردیتش و اعتبارش به خودش بر میگرده . به عنوان یک طرفدار نینتندو و یک طرفدار پر و پا قرص متریود ، اگر کسی واقعا براش سوال شده که چرا !؟ خیلی ساده است تشریف ببره Metroid Prime گیم کیوب رو که با هر مبدلی میاد بازی کنه .</p><p></p><p>بعد از مدتها من شروع کردم متریود پرام یک رو و چه شاهکاری است این بازی .</p><p></p><p>ار لحاظ تکنینکی و گرافیکی این بازی واقعا پیشرفته زمان خودش هست . من از دیدن نور و سایه تو این بازی شگفت زده شدم . بازی رو که ادامه دادم سختی بازی و مسترینگش تا بدینجا بالانس بوده و پیچیدگی های پیدا کردن هدف متروید 3 رو نداشته تا بدینجا .</p><p></p><p>اما چی بگم از اتمسفر و موزیک . این بازی sound track اش شاهکاره الکترونیک و بعضی جاها بیت های انرژیک میزنه که توصیه میکنم با هدفن گوش بدید . این نکته هاست که متریود رو از تمام بازی هایی که حتی ازش الهامات فراوانی گرفتن ( هیلو) جدا میکنه و باعث میشه با نشون دادن یک لوگو تو E3 اینقدر توجه جلب کنه و باعث شگفتی گیمر های دنیا بشه که چطور ممکنه آخه !</p><p></p><p>در ادامه پست هایی در مورد نکاتی که در مورد بازی کشف کردم قرار خواهم داد تا دوستان واقعا علاقه مند که بازی رو بازی کردن و بازی میکنن لذت ببرن .</p><p></p><p>این ویدیو نشون میده که از لحاظ تکنیکی چرا این بازی اینقدر استاندارد ها رو بالا برده و چه بازی هایی رو تحت تاثیر قرار داده تا جایی که سبکی به نام متروید وانیا داریم !</p><p></p><p>در این ویدیو اعلام میکنه که متروید گوی رقابت رو از رقیت خودش Splinter cell می رباید و به نظر دیجیتال فاندری قوی ترین بازی از لحاظ جلو های بصری زمان خودش میشه . یادمه در جایی از بازی یه فنس بالای سر بود و وقتی سموس حرکت میکرد نور از لای فنس روی سلحه اش میفتاد و کمی جلوتر سایه و دوباره نور . این واقعا الان دیدنش آدم و تحت تاثیر قرار میده چه برسه به اون زمان .</p><p></p><p></p><p>مسلما با اومدن سویچ و Unreal engine 4 و سوابق گرافیی متریود ما طرفدارن بازی به یک لوگو به استناد به سابقه راست گویی نینتندو در مورد حرف تا عمل که مکتوب هستش ،</p><p>میدونیم که این بازی چقدر زیبا و دیدنی خواهد شد و برای اومدنش روی کنسول عزیزمون سویچ لحظه شماری میکنیم . نینتتندو جواب سالهای صبر ما رو با دو بازی متروید کاملا داد .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pantera_demon, post: 4259400, member: 116659"] علت اینکه این بازی با نشون دادن یک لوگو بیشترین میزان توجه رو به خودش جذب کرد مسلما کردیتش و اعتبارش به خودش بر میگرده . به عنوان یک طرفدار نینتندو و یک طرفدار پر و پا قرص متریود ، اگر کسی واقعا براش سوال شده که چرا !؟ خیلی ساده است تشریف ببره Metroid Prime گیم کیوب رو که با هر مبدلی میاد بازی کنه . بعد از مدتها من شروع کردم متریود پرام یک رو و چه شاهکاری است این بازی . ار لحاظ تکنینکی و گرافیکی این بازی واقعا پیشرفته زمان خودش هست . من از دیدن نور و سایه تو این بازی شگفت زده شدم . بازی رو که ادامه دادم سختی بازی و مسترینگش تا بدینجا بالانس بوده و پیچیدگی های پیدا کردن هدف متروید 3 رو نداشته تا بدینجا . اما چی بگم از اتمسفر و موزیک . این بازی sound track اش شاهکاره الکترونیک و بعضی جاها بیت های انرژیک میزنه که توصیه میکنم با هدفن گوش بدید . این نکته هاست که متریود رو از تمام بازی هایی که حتی ازش الهامات فراوانی گرفتن ( هیلو) جدا میکنه و باعث میشه با نشون دادن یک لوگو تو E3 اینقدر توجه جلب کنه و باعث شگفتی گیمر های دنیا بشه که چطور ممکنه آخه ! در ادامه پست هایی در مورد نکاتی که در مورد بازی کشف کردم قرار خواهم داد تا دوستان واقعا علاقه مند که بازی رو بازی کردن و بازی میکنن لذت ببرن . این ویدیو نشون میده که از لحاظ تکنیکی چرا این بازی اینقدر استاندارد ها رو بالا برده و چه بازی هایی رو تحت تاثیر قرار داده تا جایی که سبکی به نام متروید وانیا داریم ! در این ویدیو اعلام میکنه که متروید گوی رقابت رو از رقیت خودش Splinter cell می رباید و به نظر دیجیتال فاندری قوی ترین بازی از لحاظ جلو های بصری زمان خودش میشه . یادمه در جایی از بازی یه فنس بالای سر بود و وقتی سموس حرکت میکرد نور از لای فنس روی سلحه اش میفتاد و کمی جلوتر سایه و دوباره نور . این واقعا الان دیدنش آدم و تحت تاثیر قرار میده چه برسه به اون زمان . مسلما با اومدن سویچ و Unreal engine 4 و سوابق گرافیی متریود ما طرفدارن بازی به یک لوگو به استناد به سابقه راست گویی نینتندو در مورد حرف تا عمل که مکتوب هستش ، میدونیم که این بازی چقدر زیبا و دیدنی خواهد شد و برای اومدنش روی کنسول عزیزمون سویچ لحظه شماری میکنیم . نینتتندو جواب سالهای صبر ما رو با دو بازی متروید کاملا داد . [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Metroid Prime 4
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft