ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
Fire Emblem
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Faruk" data-source="post: 5078232" data-attributes="member: 158354"><p>خب اکثر گیمرها همیشه دوست داشتن گیم پویا و اینتراکتیو باشه و تمرکز روی کنترل بازی یکی از پارامترهای مهم گیمرها بود ما اولین بار که بازی میکردیم بازیهایی مثل کونترای کونامی راشن اتک و اینجور سبک گیم ها بود که بزن و شلیک کن بکش برو جلو و به انتهای مسیر که همگی سمت راست نقطه مقصد میشد همه بازی ها اصولا بر این بیس بودند اون زمان و سبک رایج بازی های پلتفورمر همین بود. یادم میاد حوالی سال 86 بود یه بازی پیدا کردیم برای گوشی موبایل جاوا ارباب حلقه ها بود دقیقا دقیقا سبکش همین تاکتیکال آر پی جی بود اون موقع اصلا فایر امبلم نمیشناختم به گوشمم نخورده بود چون توی فاز بازیهای کامپیوتری مثلا فیفا و PES و کال آف و کرایزس و اینا بودیم و باهاشونم اقناع میشدیم بعدها هم که کنسول ایکس باکس و خوره گیمینگ... دیگه بازی نمی موند که انجامش ندیم شب و روز فقط گیم. اما همون سال 86 درست موقع امتحانات اون بازی ارباب حلقه ها شدیدا حال میداد هم خیلی راحت میشد گوشی رو بذاری لای کتاب کسی هم نیاد بهت گیر بده چرا نشستی پای کامپیوتر و گیم هم بازی کنی هم یکم درس بخونی در واقع از همون مواقع بود که کم کم متوجه شدم لزومی نداره گیم شش دنگ حواس آدم رو به خودش معطوف کنه. بازیهای ریلکس و هندلی هستند برای علاقمندان مخصوص خودش. اصلا علت اینکه خود شرکت نینتندو هیچوقت پز عنوان فایر امبلم رو نمیده توی تبلیغاتش اینه که انگار خودشم قبول داره که تعداد کمی گیمر با این سبک حال میکنه و این سبک مخاطبان خاص خودشو داره نشون به این نشون که عناوین این سبک می بینید Japan Only هستند.</p><p>البته من شخصا بازیهای داستانی و حماسی دوست دارم الان دو روزه نشستم دارم متون انگلیسی ترنسکریپت بازی بایندیگ بلید رو مطالعه میکنم چقدر هم جذابه ساعتها به جای انجام بازی میشینم داستان بازی و کانورزیشن ها رو می خونم موقع انجام بازی اصلا ادم متوجه نمیشه چون متون انگلیسی بصورت باستانی هست و لغات زیادی لغات رایج نیستند و باید بری معنیشو توی دیکشنری پیدا کنی. آخ که اگه این متون فارسی بود و همراه با گیم پلی میتونستی تمام جملات رو بفهمی و از خط داستان عقب نمونی</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Faruk, post: 5078232, member: 158354"] خب اکثر گیمرها همیشه دوست داشتن گیم پویا و اینتراکتیو باشه و تمرکز روی کنترل بازی یکی از پارامترهای مهم گیمرها بود ما اولین بار که بازی میکردیم بازیهایی مثل کونترای کونامی راشن اتک و اینجور سبک گیم ها بود که بزن و شلیک کن بکش برو جلو و به انتهای مسیر که همگی سمت راست نقطه مقصد میشد همه بازی ها اصولا بر این بیس بودند اون زمان و سبک رایج بازی های پلتفورمر همین بود. یادم میاد حوالی سال 86 بود یه بازی پیدا کردیم برای گوشی موبایل جاوا ارباب حلقه ها بود دقیقا دقیقا سبکش همین تاکتیکال آر پی جی بود اون موقع اصلا فایر امبلم نمیشناختم به گوشمم نخورده بود چون توی فاز بازیهای کامپیوتری مثلا فیفا و PES و کال آف و کرایزس و اینا بودیم و باهاشونم اقناع میشدیم بعدها هم که کنسول ایکس باکس و خوره گیمینگ... دیگه بازی نمی موند که انجامش ندیم شب و روز فقط گیم. اما همون سال 86 درست موقع امتحانات اون بازی ارباب حلقه ها شدیدا حال میداد هم خیلی راحت میشد گوشی رو بذاری لای کتاب کسی هم نیاد بهت گیر بده چرا نشستی پای کامپیوتر و گیم هم بازی کنی هم یکم درس بخونی در واقع از همون مواقع بود که کم کم متوجه شدم لزومی نداره گیم شش دنگ حواس آدم رو به خودش معطوف کنه. بازیهای ریلکس و هندلی هستند برای علاقمندان مخصوص خودش. اصلا علت اینکه خود شرکت نینتندو هیچوقت پز عنوان فایر امبلم رو نمیده توی تبلیغاتش اینه که انگار خودشم قبول داره که تعداد کمی گیمر با این سبک حال میکنه و این سبک مخاطبان خاص خودشو داره نشون به این نشون که عناوین این سبک می بینید Japan Only هستند. البته من شخصا بازیهای داستانی و حماسی دوست دارم الان دو روزه نشستم دارم متون انگلیسی ترنسکریپت بازی بایندیگ بلید رو مطالعه میکنم چقدر هم جذابه ساعتها به جای انجام بازی میشینم داستان بازی و کانورزیشن ها رو می خونم موقع انجام بازی اصلا ادم متوجه نمیشه چون متون انگلیسی بصورت باستانی هست و لغات زیادی لغات رایج نیستند و باید بری معنیشو توی دیکشنری پیدا کنی. آخ که اگه این متون فارسی بود و همراه با گیم پلی میتونستی تمام جملات رو بفهمی و از خط داستان عقب نمونی [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
Fire Emblem
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft