ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیها و پلتفرمهای آنلاین
DotA 2 [پست اول خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Skuul" data-source="post: 4560276" data-attributes="member: 7032"><p>از MK به قبل همه هیروهایی که میومدن Dota2 بازسازی نسخه 1 بازی بودن بعد که همشون پورت شدن هیروهای یونیک و جدید رو برای نسخه 2 طراحی کردن.2تا نکته هست یکی اینکه اومدن تلنت به بازی اضافه کردن یکی هم نوع عملکرد اسپل ها</p><p>تلنت بیشتر بخاطر این بود که خیلی از هیروهای ساپورت آخر بازی عملا تاثیر گزاریشونو از دست میدادن که بیشترشونم هیرو INT هستن.این مورد جدا از ساپورت بودن این هیروها دلیل دیگش نبود آیتم های Int تاثیرگزار برای میدگیم به بعد بود.اگه دقت کنی بیشتر ایتمهایی که معرفی شده هم در همین راستا هستن.(تو LOL همه هیروها چه فیزیکال دمیج چه اسپل کستر همه میتونن تا آخر بازی همون نقششونو اجرا کنن) هر چند من Dota2 رو بیشتر دوست داشتم چون نقش ساپورتها بخصوص آخر بازی تغییر میکرد و شما نوع بازیتون رو هم باید عوض میکردید .</p><p>مورد دوم اگه LOL بازی کرده باشی بیشتر اسکیلها Target Point هستن دقیق بر خلاف دوتا که بیشتر اسکیل ها Target Unit هستن.TP تو دوتا2 خیلی کم بودن مثل Q هیرو اسپکتر یا Q هیرو مورف.اما بیشتر اسکیلا TU بودن یا نهایتا Target Area بودن.الان هر هیرو معرفی میکنن حداقل یه اسکیلش TP هست مثل Q هیرو مانکی یا Q همین Mars یا Q هیرو پنگولر یا Q هیرو Grimstroke ..</p><p>تو پست بالا منظورم از اون حرفم اینا بود وگرنه حرکت کلی بازی به سمت LOL هست تا Dota کلاسیک.خیلی موارد ریز داره مثل تغییر Attribute ها تغییرات آیتما و عوض شدن اسکیلا .تغییر لول بندی و گلد بازی....(کل اینا به این منظور نیست که چیز بدیه و بنظر خودم لازم هست تا یه حدی با توجه به ماهیت بازی)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skuul, post: 4560276, member: 7032"] از MK به قبل همه هیروهایی که میومدن Dota2 بازسازی نسخه 1 بازی بودن بعد که همشون پورت شدن هیروهای یونیک و جدید رو برای نسخه 2 طراحی کردن.2تا نکته هست یکی اینکه اومدن تلنت به بازی اضافه کردن یکی هم نوع عملکرد اسپل ها تلنت بیشتر بخاطر این بود که خیلی از هیروهای ساپورت آخر بازی عملا تاثیر گزاریشونو از دست میدادن که بیشترشونم هیرو INT هستن.این مورد جدا از ساپورت بودن این هیروها دلیل دیگش نبود آیتم های Int تاثیرگزار برای میدگیم به بعد بود.اگه دقت کنی بیشتر ایتمهایی که معرفی شده هم در همین راستا هستن.(تو LOL همه هیروها چه فیزیکال دمیج چه اسپل کستر همه میتونن تا آخر بازی همون نقششونو اجرا کنن) هر چند من Dota2 رو بیشتر دوست داشتم چون نقش ساپورتها بخصوص آخر بازی تغییر میکرد و شما نوع بازیتون رو هم باید عوض میکردید . مورد دوم اگه LOL بازی کرده باشی بیشتر اسکیلها Target Point هستن دقیق بر خلاف دوتا که بیشتر اسکیل ها Target Unit هستن.TP تو دوتا2 خیلی کم بودن مثل Q هیرو اسپکتر یا Q هیرو مورف.اما بیشتر اسکیلا TU بودن یا نهایتا Target Area بودن.الان هر هیرو معرفی میکنن حداقل یه اسکیلش TP هست مثل Q هیرو مانکی یا Q همین Mars یا Q هیرو پنگولر یا Q هیرو Grimstroke .. تو پست بالا منظورم از اون حرفم اینا بود وگرنه حرکت کلی بازی به سمت LOL هست تا Dota کلاسیک.خیلی موارد ریز داره مثل تغییر Attribute ها تغییرات آیتما و عوض شدن اسکیلا .تغییر لول بندی و گلد بازی....(کل اینا به این منظور نیست که چیز بدیه و بنظر خودم لازم هست تا یه حدی با توجه به ماهیت بازی) [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیها و پلتفرمهای آنلاین
DotA 2 [پست اول خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft