ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Cyberpunk 2077
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote=".Amirone" data-source="post: 4500256" data-attributes="member: 40193"><p>آرمین اینجا قشنگ داره ازش میپرسه کامل داینامیکه ؟ میگه بستگی به داستان داره ، اون قسمت ویچر که توی زمانای خاص باید انجامشون بدی شاید منظورش دستی تغییر دادنش باشه مثل همون ویچر</p><p></p><p>G: Is the day and night cycle fully dynamic or there are parts of the story that determine the time of da</p><p></p><p>PM: There will be part of the story that will require it to be night or day. How we specifically handle that I wouldn’t be able to say at the moment.</p><p></p><p>در مورد تغییر شهر هم داره میگه تکسچرها . همون بافت شهریه</p><p></p><p>G: In many RPGs, especially with an open-world setup, everything feels like it’s frozen in time. No matter how urgent something is, you can still wander around for days and then get to that on your own good time. Is there any actual passage of time in Cyberpunk besides a visual day and night cycle?</p><p></p><p>PM: I hope that we’re able to convey that. That’s part of the immersion of the world. One of the things that it’s intriguing about <em>Cyberpunk </em>and this world that we’ve made is that it’s rippling with texture. What we can do — and hopefully we’re able to deliver — is a world where that texture changes over time, not just in response to your actions, but also in response to the passage of time.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE=".Amirone, post: 4500256, member: 40193"] آرمین اینجا قشنگ داره ازش میپرسه کامل داینامیکه ؟ میگه بستگی به داستان داره ، اون قسمت ویچر که توی زمانای خاص باید انجامشون بدی شاید منظورش دستی تغییر دادنش باشه مثل همون ویچر G: Is the day and night cycle fully dynamic or there are parts of the story that determine the time of da PM: There will be part of the story that will require it to be night or day. How we specifically handle that I wouldn’t be able to say at the moment. در مورد تغییر شهر هم داره میگه تکسچرها . همون بافت شهریه G: In many RPGs, especially with an open-world setup, everything feels like it’s frozen in time. No matter how urgent something is, you can still wander around for days and then get to that on your own good time. Is there any actual passage of time in Cyberpunk besides a visual day and night cycle? PM: I hope that we’re able to convey that. That’s part of the immersion of the world. One of the things that it’s intriguing about [I]Cyberpunk [/I]and this world that we’ve made is that it’s rippling with texture. What we can do — and hopefully we’re able to deliver — is a world where that texture changes over time, not just in response to your actions, but also in response to the passage of time. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Cyberpunk 2077
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft