ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Bethesda E3 2017 Press Conference
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="armin_shadow" data-source="post: 4248281" data-attributes="member: 920"><p>ولی من برعکس شما فکر می کنم! البته فاصله یک سال یا یک سال و چند ماه مناسب هست، اما وقتی بیشتر از اون می شه، اون هایپ اولیه بازی می خوابه! فکر کنم قبول داشته باشیم که هایپ اولین معرفی بازی خیلی بالاست و اگه بتونه از اون استفاده کنه خیلی خوبه! حالا یه سری بازی ها مثل کارهای R* یا مثلا GOW برای سونی یا CDPR خاص هستن، اما مثلا نگاه کنیم به Division، بازی تقریبا 3 سال از زمان معرفی تا عرضه طول کشید، تغییرات زیادی کرد توی مدت، مکانیک هاش توی بازی های دیگه دیده شدن و اون شوق اولیه براش خیلی کمتر شد! شما فکر کن همون Division توی سال 2014 عرضه می شد، با همه مشکلاتی که داشت، به نظرم خیلی خیلی بیشتر می تونست موفق بشه!</p><p></p><p>در کل من با این کاری که بتسدا می کنه بیشتر موافقم تا معرفی و سال ها پشت تاخیر خوردن! به نظرم هم زمان معقول یک سال نهایت یک سال و نیم پس از معرفی هست! برای بازی هایی که نیاز به بازاریابی دارن.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="armin_shadow, post: 4248281, member: 920"] ولی من برعکس شما فکر می کنم! البته فاصله یک سال یا یک سال و چند ماه مناسب هست، اما وقتی بیشتر از اون می شه، اون هایپ اولیه بازی می خوابه! فکر کنم قبول داشته باشیم که هایپ اولین معرفی بازی خیلی بالاست و اگه بتونه از اون استفاده کنه خیلی خوبه! حالا یه سری بازی ها مثل کارهای R* یا مثلا GOW برای سونی یا CDPR خاص هستن، اما مثلا نگاه کنیم به Division، بازی تقریبا 3 سال از زمان معرفی تا عرضه طول کشید، تغییرات زیادی کرد توی مدت، مکانیک هاش توی بازی های دیگه دیده شدن و اون شوق اولیه براش خیلی کمتر شد! شما فکر کن همون Division توی سال 2014 عرضه می شد، با همه مشکلاتی که داشت، به نظرم خیلی خیلی بیشتر می تونست موفق بشه! در کل من با این کاری که بتسدا می کنه بیشتر موافقم تا معرفی و سال ها پشت تاخیر خوردن! به نظرم هم زمان معقول یک سال نهایت یک سال و نیم پس از معرفی هست! برای بازی هایی که نیاز به بازاریابی دارن. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Bethesda E3 2017 Press Conference
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft