امروز آخرین روز برای اچ پی حال حاضر است و بزودی به دو شرکت تقسیم خواهد شد

amir2100

Tech Team
کاربر سایت
Sep 28, 2011
457
نام
امیررضا
hp-logo.jpg


اچ پی که ما اکنون می شناسیم تا چند ساعت دیگر وجود نخواهد داشت. غول فناوری مستقر در پالو آلتو کالیفرنیا به دو شرکت مجزا تقسیم خواهد شد. این تغییر در روز یکشنبه 1 نوامبر عملی می شود.
هنگامی که این تغییرات اتفاق بیافتد یکی از این دو شرکت «.HP Inc» نام خواهد داشت و شرکتی است که اکثر مشتریان در حال حاضر با آن سروکار دارند. اچ پی به ساخت سخت افزارهای رایانه و پرینتر ادامه خواهد داد و مدیرعامل آن «Dion Weisler» خواهد بود. شرکت دیگر «Hewlett Packard Enterprise» نام دارد و در حوزه رایانه های سرور، نرم افزارها و سایر سرویس های فناوری فعالیت خواهد کرد. مدیرعامل این شرکت «Meg Whitman» است که مدیرعامل فعلی اچ پی است.
هر دو شرکت هنوز تشکیلات بزرگی هستند. انتظار می رود هر کدام از این دو شرکت درآمدی 50 میلیارد دلاری در هر سال داشته باشند.
ویتمن در مصاحبه ای با نیویورک تایمز گفت زمانی که اچ پی به دو شرکت مجزا تقسیم شود عملکرد هر دو شرکت بهتر می شود.
ما در حال پشت سر گذاشتن شرکتی هستیم که بسیار بزرگ بود و به دو کسب و کار کاملا متفاوت تقسیم خواهد شد.
ما دو شرکت بزرگ را می سازیم؛ شرکت هایی با توانایی تغییردادن همه چیز.
نکته جالب در مورد تقسیم شرکت این است که ورودی اصلی دفاتر بنیانگذاران اچ پی، «ویلیام هولت» و «دیوید پاکارد» با ورودی های متفاوت مهر و موم خواهد شد. بنابراین کارمندان هر دو شرکت HP Inc و Hewlett Packard Enterprise می توانند آن را ببینند. گاراژی که اچ پی در آن ساخته شد نیز مشترک است و به هر دو شرکت تعلق دارد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر