PlayStation Detroit: Become Human

d598246_.png
Detroit: Become Human یک بازی هیجان انگیز سوم شخص مربوط به آینده ، با سبک اکشن ماجراجویی ، توسط استودیوی رویاپرداز Quantic Dream توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment در تاریخ 25 می 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد .
Quantic Dream از موتور گرافیکی جدیدی برای ساخت این بازی بهره برده ، و از 100ها بازیگر در لس آنجلس ، لندن و پاریس برای ساخت انیمیشنها و خلق دنیایی پویا استفاده کرده .
نوشتن داستان بازی بیش از دو سال زمان برده که به عنوان پیچیده ترین کار دیوید کیج شناخته می شود .
بازی از PS4 PRO پشتیبانی خواهد کرد .
d42617_.png

داستان اینگونه است که هوش مصنوعی در آینده توانست اندرویدهایی را خلق کند که داوطلبانی برای تبدیل شدن به انسان باشند . انسانها برای هر چیزی از اندرویدها استفاده می کنند ، آنها کارآگاهان ، خدمتکاران و نیروی کار انسانها هستند .
تصمیماتی که در طول بازی میگیرید بسیار مهم هستند و بر روند داستان تاثیر مستقیم خواهند گذاشت . انتخابها گسترده تر ، پیچیده تر و متفاوت از بازیهای قبلی کیج خواهند بود .

s77674_.png

در بازی با 3 شخصیت اندرویدی کاملا متفاوت روبرو هستیم ، کارا به عنوان خدمتکار در خانه ی مرد مرموزی کار میکند که باید از کودکی معصوم به نام آلیس مراقبت و محافظت ! کند ، مارکوس اندرویدیست که برخلاف آب شنا می کند و قصد دارد جامعه ی انسانها را خالی از بردگی و آزار اندرویدها کند و به همین دلیل به عنوان رهبر با جمع کردن اندرویدهای دیگر دست به شورش میزند و به دنبال انقلابی جدید است ، در مقابل شخصیت کانر را داریم که یک کارآگاه است ! ، کانر طبق تریلرها مشخص شده یک اندروید با توانایی های بسیار بالاست که می تواند هر سرنخ کوچکی را تجزیه و به مقصود اصلی خود برسد ، چنین اندرویدی که اطلاعات و مهارتهای زیادی در رابطه با جرم و جنایت دارد مطمئنا کار را برای مارکوس سخت خواهد کرد !
w460561_.png

در بازی می توانید به نقاط خاصی از داستان بازگردید تا تصمیهایی که گرفتید را در صورت رضایت نداشتن تغییر دهید ، دریافت سرنخ اجازه خواهد داد تا رویدادهای رخ داده را بازسازی و پخش کنید ، یا می توان با گشتن در محیط با تجزیه و تحلیل موارد به آن دست پیدا کرد . کانر می تواند عناصر صحنه جرم را قبل از رفتن به بالکن و شروع مذاکره ، تجزیه و تحلیل کند ، اینها مشابه بخش های کارآمد در بازی Heavy Rain است ، جایی که از حالت کارآگاهی استفاده و برای تجزیه ، تحلیل و بازسازی دنباله ای از وقایع قبل از ورود به صحنه استفاده می کنید . تقریبا همانند همه ی بازیهای دیوید کیج که با همه چیز در محیط میتوان ارتباط برقرار کرد ، و از این حیث برتر می باشد . بطور مثال متوجه شدن کانر در قسمت قفسه ی اتاق که اندرو مسلح است .
وضعیت گروگانگیری دختر تنها یکی از سناریوهاست ، اندرو که وظیفه ی مراقبت از خانواده را بر عهده داشته ، اعضای خانواده را کشته و دختر را ربوده است ، تریلر کار بزرگی انجام می دهد ، نشان می دهد را ه های بی شماری در صحنه می توانید انجام دهید . امیدوارم در برخورد اول موفق باشین !!
Detroit: Become Human دقیقا تداعی گر دیگر عناوین Quantic Dream است ، با پیچ و تاب و چرخش آنالوگها برای تعامل با محیط ، همراه با صفحه لمسی و کنترل حرکتی ، که در این مورد از معدود توسعه دهندگانیست که از تمام مزایای DS4 استفاده می کند .



 
آخرین ویرایش:

hossain

کاربر سایت
Sep 26, 2005
1,001
نام
محمدحسين
سلام‌ دوستان جایی قیمت خوب ازش سراغ دارید؟
.
صحنه احساسی مثل هیوی رین داره؟؟؟؟
.
تقریبا چند تا پایان داره بازی؟



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
سلام‌ دوستان جایی قیمت خوب ازش سراغ دارید؟
.
صحنه احساسی مثل هیوی رین داره؟؟؟؟
.
تقریبا چند تا پایان داره بازی؟



Sent from my iPhone using Tapatalk
اره صحنه احساسی داره با یه موزیک عالی من تا الان از فلو چارت که رفتم 2تا بازی تو تصمیم گیری ازادت میزاره داستان خودت بسازی
 
  • Like
Reactions: hossain

hossain

کاربر سایت
Sep 26, 2005
1,001
نام
محمدحسين
اره صحنه احساسی داره با یه موزیک عالی من تا الان از فلو چارت که رفتم 2تا بازی تو تصمیم گیری ازادت میزاره داستان خودت بسازی
بازی رو‌دارم میرم...من نمیدونم چرا با این سبک مخالف هستن...یه داستان معمولی باشه ولی با ده ها انتخاب ..کم حرفی نیست..به نظرم بازی از هر نظر عالیه حتی از نظر منوی بازیم عالیه..راضیم از برادر دیوید..خودم تا سالهای بعد هم از طرفداراشم..پیشنهادم اینه بازی و از دست ندید.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

<Professional>

کاربر سایت
Dec 16, 2012
184
منم بازی رو تموم کردم. فوق العاده بود (برای من از Heavy Rain هم بالاتر قرار گرفت) ولی کاش طولانی تر بود! البته قشنگ 2-3 دور دیگه جا داره برای بازی کردن!
اندینگمو تو اسپویلر می گم:
با مارکوس از اول تا آخر همون peaceful approach رو ادامه دادم، با مامور FBI هم صحبت کردم ولی پیشنهادشو رد کردم. ریموت Dirty Bombـم نگه داشتم ولی استفاده نکردم.
آخرم که حمله کردن فداکاری کردم بقیه رو هم که تیر بارون کردن نامردا! انتظار داشتم public opinion خیلی supportive بود خبرنگارا بریزن نذارن اینا قتل عام کنن که اشتباه می کردم :|
با کانرم تو Cyberlife tower همه ی اندرویدارو بیدار کردم ولی کانر اصلی و کانر کپی و هنک همگی مردن.
کارا و آلیس و لوتر بدبختم تو چپتر قبل مردن. با آلیس خودمونو به مرگ زدیم داشتن رد می شدن نمی دونم چرا جوگیر شدم defend Alice رو زدم جفتمونو کشتن :(
آخرم فقط نشون داد Ms.President (:-&) سخنرانی کرد و با ناراحتی گفت Absolutely something changed in Detroit و شاید یه احتمالی برای به رسمیت شناختن حقوق اندرویدا در نظر بگیریم :|
سخت ترین تصمیمم همون تصمیم آخر بود (:D) که به کلوئی آزادی دادم بره.
 

c@rn@ge

Comedy equals Tragedy plus Time
عضو تحریریه
Apr 2, 2009
1,325
نام
فرنود
خب برای منم دترویت تموم شد. می‌تونم بگم که قطعاً پیچیده‌ترین ساخته‌ی دیوید کیج بود. اوایل که تو فلوچارتا می‌رفتم می‌دیدم خب نصف مردم مثل من رفتن. ولی هرچقدر می‌رفتم جلو خیلی پیچیده‌تر می‌شد همه چی. این مراحل آخر که دیگه حتی فکر کنم من چندتا مرحله‌ش رو انجام هم ندادم! البته خب یه چیزای دیگه به جاش انجام دادم قطعاً. جوری شد که آخرش پایانی رو که من دیدم فقط ۵ درصد بقیه مردم هم دیده بودن :D
حالا پایان چی شد:
واسه من اینجوری شد که با کانر رفتم بقیه اندرویدا رو بیدار کردم. بعد جایگرین اون یکی کانر شدم، ولی هنک مرد. بعد با مارکوس هم با اینکه از اول کااااملاً صلح آمیز رفتار کرده بودم، ولی آخرش تصمیم گرفتم انقلاب کنم. اینم از ویژگی‌های لعنتیِ دترویت بود که انقدر درگیر کننده بود که آدم چندین بار نظرش عوض می‌شد در طول بازی. یعنی من از اول با خودم می‌گفتم امکان نداره جز راه مسالمت آمیز چیزی رو انتخاب کنم. یعنی خودم رو توی هر انتخابی می‌ذاشتم جای یه ربات که «باید» چیکار می‌کرده در مواجهه با اون موقعیت. ولی خب می‌دیدم که مثلاً چه چیزایی پیش میاد و چقدر ممکنه بعضی کارا عملی نباشن، آخرش یه جورایی دیگه با دیدن احتمالاتی که هست، انتخاب کردم که شورش کنن.
به هرحال جنگ شد و توی جنگ پیروز شدم ولی نورث و جاش مردن. بعد با کارا و آلیس هم وقتی که می‌خواستم به اتوبوس برسم لوتر رو دیدیم و سعی کردیم نجاتش بدیم، دقیقاً نفهمیدم که خودم سوتی دادم یا چی شد که گیر افتادن همه و فرستادشون کمپ تا نابودشون کنن. همه رو هم لخت کرده بودن، ولی آخرش قبل اینکه باز کننشون کمپ رو اندرویدا گرفتن و آخرشم مارکوس رفت واسه همه سخنرانی کنه. اون وسط آماندا اومد کنترل کانر رو در دستش بگیره و ماکوس رو بکشه که کانر نمی‌ذاره و دیگه همه هم با خوبی و خوشی شروع می‌کنن که زندگی کنن. چون رئیس جمهور هم صحبت می‌کنه که باید حق اندرویدا رو به رسمیت بشناسیم و اونا هم کنار ما زندگی کنن و اینا.
به نظرم یکی از تاثیرگذارترین قسمتاش هم جایی بود که مارکوس اندرویدا رو تو خیابون جمع می‌کنه و دونه دونه اضافه میشن و تظاهرات می‌کنن. اون تیکه که حتی با اشاره یکی یکی اندرویدا رو میاره سمت خودش، کارگردانی اون صحنه و موسیقیش، همه چیزش عالی و تاثیرگذار بود.
فقط من هنوز برام حفره‌های داستانیش مونده. این که چی شد اصلاً اندرویدا منحرف می‌شدن؟ rA9 چی بود؟ کار آماندا اینا بود؟ چرا آخه؟ منافعشون چی بود که همچین کاری کنن؟ این تیکه‌ها رو خوب نفهمیدم. اگه کسی فهمیده بگه لطفاً.
پ.ن: خب با دیدن ویدیوهای یوتوب تا اینجا فهمیدم که اگه کلویی رو جلوی کمسکی می‌کشتیم می‌تونستیم یه سوال ازش بپرسیم و جواب بده که یکی از سوالا می‌تونست این باشه که rA9 چیه. چندان هم چیز مهمی نبوده گویا. اولین اندرویدی بوده که منحرف شده و یه جورایی یه چیز مقدس شده برای بقیه و اون ویروسش درست شده و یکی یکی با ارتباط اندرویدا، به بقیه هم سرایت کرده.
بعدشم خب چرا اون یارو بابای آلیس یه اندروید به عنوان دختر خریده بود؟ اونشم زیاد برام توجیه نداشت. خصوصاً اینکه اون قسمتا کاملاً رفتار باباهه هم جوری بود که انگار دختر خودشه. اگه خب ربات بود که اونجوری نمی‌کرد آخه! بعدش ولی جالب بود که خود آلیسم همه جا می‌دونست که اندرویده و رفتارشم دقیقاً همونجوری بود. ولی کارا نمی‌دونست.
پ.ن۲: خب اینم باز با دیدن ویدیوهای یوتوب دیدم که مثل اینکه چون تاد یه دختر داشت که زنش دخترش رو برمی‌داره و با هم میرن، تاد هم برای خودش یه اندروید بچه می‌خره تا به خودش ثابت کنه که پدر خوبیه و جای دخترشم پر کنه واسش.
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
منم دیشب بازی رو تموم کردم، به نظرم بعد فارنهایت بهترین کار جناب کیجه. همه چیزش شاهکاره. گیم پلی هم واقعا تا اونجایی که این سبک اجازه میده خفن و پیچیده کار شده. و داستان بی نهایت زیباست. من که خیلی دوست داشتم بازی رو. حالا میخوام چندبار دیگه هم بازی کنم تا کامل همه ابعادش بیاد دستم، بعد در موردش صحبت میکنم. ولی امتیاز خود من به بازی با توجه به اینکه فن این ژانرم قطعا نمره کامله. 10! بهترین چیزی هست که میشه تو این ژانر ساخت. اصلا تو آستینم نمیره که به این بازی کمتر از بازی های TT نمره بدن! جز TWaU هرچی بازی این مدلی که ساخته شده در مقابل دیترویت شر و ور مطلقه. جدی
 

Knigh_homi

کاربر سایت
Sep 4, 2017
199
بازی امروز به دستم رسید و تقریبا ۳ ساعتی ازش بازی کردم. فقط میتونم بگم شاهکار. واقعا فوق العادس. درسته میگن سلیقه افراد متفاوته ولی ساخته های کیج جز معدود بازی هایی هستن که وقتی دستگاهو خاموش میکنی فکرت هنوز کامل درگیر اونه و من نمیدونم چرا انقدر ازش انتقادای بیجا میکنن. برای من از هوی رینم بهتر بوده تا اینجا. و یه چیزم به صورت کلی بگم. مطمئن باشین اکر بازی های ویدیویی از سینما قدمت بیشتری داشتن الان همه به برتری ویدیو گیم و امثال این بازی بر سینما رای میدادن مثل حالتی که برای تأتر و سینماست. برای من اینجور بازیا از بهترین فیلمای تاریخ سینما هم لذت بخش ترن
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,277
نام
مهدی
بازی رو تموم کردم.خیلی عالی بود.بازیش وحشتناک جزییات داشت.به همه چیز مویرگی توجه شده بود و هر عملی بازتاب مستقیم داشت.دیالوگ ها هر کدوم واقعا سرنوشت بازی رو عوض میکنن.همچنین اصلا انتظار اینهمه هیجان رو نداشتم و قبلش فکر میکردم بازی یمقدار کند و کسل کننده باشه اما نبود.اما به نظرم بعد پایان هر چپتر یکم این چارتر که انتخاب ها رو نشون میداد مشکل و یا باگ داشت.مثلا همون چپتر اول که توی دمو هم بود اول بسم الله من ماهی رو انداختم توی آکواریم ولی پایان زد نجاتش ندادی !
هوی رین فضاش خیلی دارک و تاریک بود و انتخاب هاش چون باعث مرگ و قطع عضو کارکترهاش اونم به خاطر فداکاری میشد خیلی ادم رو تحت تاثیر قرار میداد.اما دترویت از بیوند داستانش خیلی بهتر بود هرچند من برعکس خیلی ها عاشق بیوندم خخخخ
در کل راضی بودم از بازیش هرچند نسبتا کوتاه بود اما داستانش بعد از پایان ادم رو توی فکر میبره مخصوصا به خاطر آلیس !
نمره ۹ میدم.
 
آخرین ویرایش:

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,277
نام
مهدی
من فکر میکنم بهترین پایان ممکن بازی رو تجربه کردم.پایان خودم رو توی اسپویل مینویسم لطفا عزیزانی که بازی رو تموم کردن بیان بگن پایان از این بهتر هم داریم؟؟؟
مارکوس از طریق تظاهرات مسالمت امیز موفق میشه رییس جمهور رو موافقتش رو جلب کنه و اندورید ها رو از سلطه انسان ها ازاد کنه.کانر با مارکوس دوست میشه و بهش کمک میکنه و در پایان هم دوست کامل رییسش اون مرد کاراگاه پلیس میشه اسمش خاطر نیست البته متقابلا دشمن اون آماندا که توی ذهنش باهاش ملاقات میکنه میشه.کارا از طریق قایق موفق میشه زنده و سالم از دیترویت خارج بشه و خودش و الیس رو سالم بدون تیر خوردن برسونه اونور آب.
از این بهتر هم داریم یا دیگه این بهترینشه؟؟؟؟:D
 
  • Like
Reactions: hossain

hossain

کاربر سایت
Sep 26, 2005
1,001
نام
محمدحسين
من فکر میکنم بهترین پایان ممکن بازی رو تجربه کردم.پایان خودم رو توی اسپویل مینویسم لطفا عزیزانی که بازی رو تموم کردن بیان بگن پایان از این بهتر هم داریم؟؟؟
مارکوس از طریق تظاهرات مسالمت امیز موفق میشه رییس جمهور رو موافقتش رو جلب کنه و اندورید ها رو از سلطه انسان ها ازاد کنه.کانر با مارکوس دوست میشه و بهش کمک میکنه و در پایان هم دوست کامل رییسش اون مرد کاراگاه پلیس میشه اسمش خاطر نیست البته متقابلا دشمن اون آماندا که توی ذهنش باهاش ملاقات میکنه میشه.کارا از طریق قایق موفق میشه زنده و سالم از دیترویت خارج بشه و خودش و الیس رو سالم بدون تیر خوردن برسونه اونور آب.
از این بهتر هم داریم یا دیگه این بهترینشه؟؟؟؟:D
بنده چندین بار رفتم واین رو‌هم تجربه کردم....فکر کنم بهترینش همینه...مگه داریم بازی از این بهتر؟؟؟؟؟لعنتی روانیتم دیوید جوووون❤️❤️❤️❤️❤️❤️


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: ps34

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر