دریافت اکانت گلد Xbox و PlayStation رایگان

undr

کاربر سایت
Mar 31, 2009
90
سلام خدمت دوستان عزیزممیخوام بهتون یه سایت رو معرفی کنم که کارش به این صورت هست که یک سری نرم افزار رو برای گوشیتون نمایش میده و شما با Download کردن اون نرم افزارها از این سایت Credit دریافت میکنید...بعد وقتی که تعداد Credit هاتون به یک مقدار مشخصی برسه می تونید باهاش گیف کارت های مختلف iTunes, Google Play , Xbox و همینطور اکانت گلد Xbox و Playstation برای بازی کردن به صورت آنلاین به رایگان دریافت کنید.

اینم بگم که این روش مثل سایت های دیگه که هزار و یک جور Survey مختلف رو ازتون میخوان تا تکمیل کنین و آخرشم هیچی بهتون نمیدن نیست و کاملا کار میکنه...من خودم حدود ۲ سال هست که باهاش کار میکنم و هم گیفت کارت iTunes و هم اکانت گلد Xbox اش رو تا حالا چندین بار دریافت کردم فقط با Download کردن یک سری نرم افزار.

حالا بریم سراغ آموزش...

خب اول از طریق گوشی خودتون وارد سایت زیر بشید :

Free My Apps


خب حالا با صفحه زیر مواجه خواهید شد :


0ncjo93fbuzk73iph5oq.jpg




حالا Get Started رو بزنیداگه گوشیتون آیفون باشه ازتون میخواد که پروفایلی رو نصب کنید تا هروقت نرم افزاری که دارین Download میکنین کارش تموم شد مطلع بشه و Credit اون رو بهتون بده...شما در این مرحله Install رو بزنید.


ylfh7wlmbwii88qc1u9n.jpg



خب بعد از این مرحله دوباره که سایت براتون میاد ازتون میخواد برای شروع یک برنامه رو برای Download انتخاب کنید و بازش کنید تا بعد از اون لیست بقیه نرم افزار ها براتون بیاد :


2khtlwbb553hgl6zrsqs.jpg



حالا اولین نرم افزار رو که به انتخاب خودتون دانلود و بازش کردین دوباره به سایت برگردین میبینین که به Credit تون اضافه شده و لیست برنامه ها براتون اومده :


tvhaq57e7xyysjuifsut.jpg



خب دیگه بقیه اش کاری نداره باید انقدر نرم افزارها رو Download کنین تا به مقدار Credit دلخواهتون برسین و بعد از اون میتونین به قسمت Gifts رفته و هرکدوم از گیفت کارتها و یا اکانتهایی رو که میخواین انتخاب کنید و همونجا کدش رو رایگان دریافت کنید.اینم یه لیست از یک سری از گیفت کارت هایی که میتونین بگیرین به تصادف :


pnrbdunayg7hyrw0qntl.jpg



معمولا هر چند روز یکبار برنامه های جدید برای دانلود اضافه میشن...بهتون پیشنهاد میکنم اگه زود همه برنامه هارو گرفتین و برنامه های جدیدتر براتون سریع نمیومد از وی-پی-ان استفاده کنین کلی برنامه جدید براتون میاره.

اگر از گوشی اندرویدی استفاده میکنید میتونید نرم افزار خود سایت رو هم از Google Play دریافت کنید و با استفاده از اون کارهای بالا رو انجام بدین.

سوالی بود در خدمتتونم ...​
 

Mamal17

کاربر سایت
Sep 17, 2012
361
اقا دوتا سوال. خدایی خداوکیلی خودت ازش استفاده کردی؟ قسم خوردم راست جوابمو بده و این کار جواب داده؟
برای psn چند روز تقریبا باید برنامه هارو دان کنیم؟
ممنون.
 

undr

کاربر سایت
Mar 31, 2009
90
سلام دوست عزیز
داداش من بیکار که نیستم بیام کلی آدم رو سرکار بذارم...خیلی وقتم هست اینجا عضوم زیادم پست نمیدم فقط گفتم بیام از چیزی که استفاده میکنم به بقیه هم بگم استفاده کنن...یه روش هم قبلا واسه گرفتن اکانت 2 روزه Xbox live زده بودم که بچه ها هم ازش کلی گرفتن قبل از اینکه تموم بشه.
واسه psn هم والا دقیق خبر ندارم توی gift هاش فعلا فقط یک گیفت کارت ۱۵ دلاری گذاشتن که باید ۴۵۰۰ تا کردیت بدست بیارین تا بهتون کد رو بده.
 

mehdi IT

کاربر سایت
Jul 19, 2015
17
سلام
اگه گیفت ده دلاری یا کمتر داشت خیلی عالی میشد.
روال کار اسونه ولی وقت گیره.متاسفانه با توجه به لزوم استفاده از قند شکن ها با ای پی کشور های مختلف سرعت دانلود و باز کردن گوگل پلی بسیار کند میشه
نرم افزار appnana هم هست که معایب و مزایای خودش را داره.از معایبش حجم بیشتر برنامه ها و از مزایاش تنوع بهتر گیفت کارت ها هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر