مراسم PSX 2015

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
سلام!

کنفرانس روز شنبه 14 آذر ساعت 21:30 برگزار میشه.
لینک های تماشای مراسم:
Twitch
PlayStation
Youtube.com /user/PlayStation


5iKv2.jpg


سال قبل اولین مراسم PlayStation Experience رو شاهد بودیم. جایی که در کنار یک کنفرانس مخصوص، فرصتی برای دور هم جمع شدن طرفداران این برند محبوب بود. امسال قراره این مراسم برای دومین بار برگزار بشه و گیمرها در طول دو روز به استقبال بازی‌های محبوب خودشون برن.
مراسم در روزهای 5 و 6 دسامبر در سن‌فرانسیسکو برگزار میشه و قراره بازی‌های مختلفی که در سال‌های 2015 و 2016 عرضه میشن رو در اون ببینیم. کنفرانس هم سر جای خودش هست و سورپرایزهایی در انتظار طرفداران خواهد بود. همچنین قیمت بلیت تا قبل از 20 سپتامبر به مبلغ 60 دلار برای دو روز عرضه میشه و بعد از 20 سپتامبر هم قیمت بلیت دو روزه 75 دلار و یک روزه 45 دلار (شنبه) و 40 دلار (یکشنبه) خواهد بود.
عزیزانی که میخوان از ایران شرکت کنن (:D) هم توجه داشته باشن که بهتره با PSN id خودشون ثبت نام کنن. هنوز علتش مشخص نیست، ولی احتمالاً سورپرایزهایی براشون در نظر گرفته شده. یک سری هتل هم هست که برای این مراسم قراره با تخفیف همراه باشن و میتونین هر شب با مبلغ 249 دلار در هتل Marriott Marquios اقامت کنین یا اتاق‌های هتل Hilton رو با مبلغ شبی 179 دلار صاحب بشین!

jkTMJ.jpg


Capcom Cup هم در طول این مراسم برگزار میشه و روز 6 دسامبر زمانی هست که مسابقات Street Fighter V طرفداران این سری رو به خودش مشغول خواهد کرد و رقابتی داغ و نفسگیر رو بین 32 نفر از برترین SFبازها شاهد خواهیم بود، با جایزه ای معادل 250هزار دلار. افرادی که دوست دارن به شکل VIP و از نزدیک این مسابقات رو دنبال کنن، میتونن بلیت دو روزه مراسم رو تهیه کرده یا بلیت روز یکشنبه رو بخرن و در کنار دیدن مسابقات، کیف حاوی وسایل مختلف Capcom رو هم دریافت کنن و در مراسم مخصوص بعد از مسابقات هم شرکت داشته باشند.

با تشکر از کیای عزیز بابت لینک! :D
 
آخرین ویرایش:

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
خداییش گرافیک برای یه بازی AA ژاپنی که بیشترین فروشش توی یه نسخه تا الان 500 هزار تا بوده و سالانه داره عرضه میشه وحشتناک خوبه :biggrin1:

بر منکرش صد هزار لعنت :D دقیقا حرف منم همینه :D بازی برای سطح خودش گرافیکش ردیفه ولی جز Top های این صنعت اصلا نیست :D

باز با اینحال طراحی های محیطش و گرافیک هنریش خیلی خوبه، لذت راه رفتن تو شهر بازی از لذایذ بزرگ زندگی هست :D فقط توش قدم بزنی، امکانات دیگه بازی که هیچی :D
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
بر منکرش صد هزار لعنت :D دقیقا حرف منم همینه :D بازی برای سطح خودش گرافیکش ردیفه ولی جز Top های این صنعت اصلا نیست :D

باز با اینحال طراحی های محیطش و گرافیک هنریش خیلی خوبه، لذت راه رفتن تو شهر بازی از لذایذ بزرگ زندگی هست :D فقط توش قدم بزنی، امکانات دیگه بازی که هیچی :D

خب منم نگفتم جز تاپ های صنعته وحید :D بازی برای خودش گرافیک خیلی وحشتناکی داره. فکر کن بودجه بازی این قدر کمه که اینا مثلا وقتی 200-300 هزار نسخه میفروشن بازی براشون به اندازه کافی سود داشته که برن روی نسخه بعدی کار کنند :D موندم چطور با همچین بودجه کمی میتونند همچین گرافیک و کانتنتی ارائه بدن :D (برای مقایسه بودجه با بازیهای AAA از اون سمت TR نسل قبل رو در نظر بگیر که 5 میلیون نسخه فروخت بعد SE هنوز ازش ناراضی بود :D )

پ.ن: توی گف هم ملت میگن انیمیشن های بازی خیلی ضعیفه هرچند یاکوزا فن درونم با این مورد مشکلی نداره :-" یحتمل بخاطر اینکه زیاد یاکوزا بازی کردم انیمیشناش دیگه برام طبیعی شدن :D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
منم نظرم به نظر علی نزدیک تره :D
شاید یکی از بیرون بیاد ببینه و نظر بده براش یه مقدار خشک باشه یا نچسب به نظر بیاد ولی خب برای ماهایی که بالای 300-400 ساعت روی سری یاکوزا وقت گذاشتیم همه چی پیشرفت وحشتناکی داشته حتی انیمیشن ها :D وقتی چشمت به انیمیشن های قدیمی عادت میکنه و بعدش اینو میبینی پیشرفتش خیلی به چشم میاد ولی خب اگه مثلاً از پای بازیای ND بیای سراغ این طبیعیه انیمیشن ها چیز ضعیفی به نظر میاد :D اگر چه چند تا انیمیشن راه رفتن و پریدن و ... توی سری یاکوزا توی 5% از اولویت بازی هم قرار نداره چون اصل کار یه جاهای دیگه ـشه :D
 

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
من فکر میکنم با این بوجه حتی انیمیشنا هم میتونن تقیر بدن اما مخصوصن این کارو نمیکنن میخوان انیمیشنا همین توری باشه یه حالت دعوا گونه ای داره نمیخوان مبارزات حالت فنون رزمی باشه یه جور دعوای خیابانی یاکوزایهb-)
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
به نظرم این حالت انیمیشن ها تا حد زیادی عمدی هست، نه به خاطر عدم توانایی و کمبود بودجه. :D یعنی میخوان حس و حال فیلم های ژاپنی/هنگ کنگی و ... رو داشته باشه که حرکات دست و پا و بدن اغراق آمیز هست و طرف یه ضربه میخوره و هی کج و کوله میشه. :D مثلاً انیمیشن راه رفتن و دویدن یا حرکت از روی موانع کوچیک به نظرم مشکلی نداره، ولی موقع پریدن دست و پاهاش رو اون طوری تکون میده و من رو دقیقاً یاد اون جور فیلم ها میندازه! یا موقع مبارزات، یه حالتی مثل فیلم های شرقی داره که اغراق زیادی توشون دیده میشه.
 

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,666
من به جز يه گيم پلي كوتاه از Y3 نتونستم چيز ديگه اي ازش بازي كنم :d ( هر چند فكر كنم تنها نسخه غربي درست و حسابي بازي هم همون بوده :d )
البته شايد اشكال اصلي اون جا حوصله نداشتن من و اين كه يه مقدار نا مانوس بودن و عجيب بودن كنترل بازي براي ميني گيم ها بود ! اين نكته هم كه دوبله انگليسي نبود و همش زير نويس بازي رو موقع صحبت كردن ها بيش از حد خسته كننده مي كرد :| ميشد سكوت كامل :| حداقل همون صحبت جاپوني ايش بايد مي بود :|

اون اوايل كه PS4 توي ژاپن اومده بود يه بندا خداي جاپوني داشت ياكوزا ايشين ( فكر كنم اسمش همين بود ) رو استريم مي كرد !!!
ملت ناله ها سر مي دادند كه چرا اين براي غرب نمياد :|:d

با حال ترين قسمت استريم اش اون گيري بود كه به اواز خوني داده بود :d هي يكي توي رستوران ( :d ) بلند مي شد مي گفت من ميخوام اواز بخونم بعد اين رفيق هميشه در صحنه ياكوزا مون بلند ميشد براش مجلس گرم كني مي كرد و همراهي مي كرد :d هر دفعه هم اواز يكي تموم ميشد يكي ديگه رو جو مي گرفت اواز بخونه و اكثراً هم دماغي سرخ رنگ داشتند :d اوازهاشون هم جالب بود خصوصاً اهنگ سامواريييييييي سامورايييييييي .... :|:d

يعني ته كركره خنده بود :d
 

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
به نظرم این حالت انیمیشن ها تا حد زیادی عمدی هست، نه به خاطر عدم توانایی و کمبود بودجه. :D یعنی میخوان حس و حال فیلم های ژاپنی/هنگ کنگی و ... رو داشته باشه که حرکات دست و پا و بدن اغراق آمیز هست و طرف یه ضربه میخوره و هی کج و کوله میشه. :D مثلاً انیمیشن راه رفتن و دویدن یا حرکت از روی موانع کوچیک به نظرم مشکلی نداره، ولی موقع پریدن دست و پاهاش رو اون طوری تکون میده و من رو دقیقاً یاد اون جور فیلم ها میندازه! یا موقع مبارزات، یه حالتی مثل فیلم های شرقی داره که اغراق زیادی توشون دیده میشه.
اقا اریا چقد طرفدا داری ما پستامون تقریبا مثل هم بود موضوش اما شما چقدر لایک گرفتی البته من عشق لایک نیستم ها8-|اما برام جالب بود
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
من به جز يه گيم پلي كوتاه از Y3 نتونستم چيز ديگه اي ازش بازي كنم :d ( هر چند فكر كنم تنها نسخه غربي درست و حسابي بازي هم همون بوده :d )
البته شايد اشكال اصلي اون جا حوصله نداشتن من و اين كه يه مقدار نا مانوس بودن و عجيب بودن كنترل بازي براي ميني گيم ها بود ! اين نكته هم كه دوبله انگليسي نبود و همش زير نويس بازي رو موقع صحبت كردن ها بيش از حد خسته كننده مي كرد :| ميشد سكوت كامل :| حداقل همون صحبت جاپوني ايش بايد مي بود :|

Nope :D نسخه غربی یاکوزا 3 متاسفانه یه سری از ماموریتای فرعی و مینی گیم هاش رو حذف کرده بودن چون فکر میکردن با سلیقه غربی ها نمیخونند :| البته بعدا سر این مورد هوادارا اعتراض کردن و خوشبختانه سر Yakuza های بعدی دیگه از اینکارا نکردن و کل بازی ترجمه شد :D

از لحاظ کیفیت کلی هم باز نظر اکثریت هوادارا روی اینه که یاکوزا 3 ضعیفترین نسخه توی کل سریه. هم داستانش به خوبی باقی نسخه ها نیست و هم اینکه دیگه یکم بازی کردن با Kiryu با هم استایل قدیمیش داشت تکراری میشد. (هرچند شخصا به نظر خودم یاکوزا 3 بهترین شخصیت مکمل توی سری رو داشت) ولی خب یاکوزا 4 خیلی خوب تونست با معرفی سه تا شخصیت جدید با گیم پلی متفاوت دوباره جون دوباره ای به سری بده :D داستانش هم اکثرا بیشتر از 3 دوست دارن. و تا اینجای کار با چیزی هم که من از 5 بازی کردم، Yakuza 5 تا الان بهترین نسخه ای بوده که توی غرب اومده (که ایشالا سال بعد Zero این عنوان رو ازش میگیره :D)

آره اینکه همه دیالوگها صداگذاری نداره ممکنه برای بعضیا جالب نباشه، خصوصا توی نسخه های قدیمی تر. ولی خب در دفاع از تیم یاکوزا باید این رو هم بگیم که بازی اینقدر بخشای داستانی داره که اگه بخوان برای تک تک دیالوگ های بازی صداگذاری انجام بدن باید یه بودجه خیلی خیلی وحشتناکی رو فقط برای اینکار اختصاص بدن که براشون در حال حاضر غیر ممکنه :D همین الانش من 26 ساعته دارم یاکوزا 5 رو بازی میکنم و تازه هنوز پارت دوم بازیم و اصلا 3 تا از شخصیت های اصلی رو ندیدم! تازه کلی هم بخش داستانی فرعی مونده که اصلا نرفتمشون :D

البته از 5 به اینور خوشبختانه این رو هم درستش کردن و الان تمام دیالوگ های مربوط به داستان اصلی، چه توی گیم پلی و چه توی کات سین ها صداگذاری دارن :D نه فقط داستان اصلی بلکه بخشای اصلی Another Drama هم الان صداگذاری دارن که خودشون باز ساعت ها بخش داستانی به بازی اضافه میکنند :D باز به نظر میاد توی Zero و Ishin صداگذاری ها بیشتر هم شده باشن.
 
آخرین ویرایش:

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
بحث اینکه چرا انیمیشن کمبتش اینجوریه که قشنگ دارید توجیه میکنید ! اوج تر کاری همون انیمیشن دویدن و پریدن و vault کردنشه ! حالا با "وای من فن بازیم این چیزا برام مهم نیست" و "ژاپنیه دیگه ژاپنیا قانع هستند" قضیه رو نپیچونید پلیز چون اونجوری مجبور میشم مباحث بازیایی که تا الان ترول گرافیکیشون کردید به هزار نحو گوناگون رو بازگشایی کنم :D حالا این یاکوزای محبوب 60 فریمه یا 30 ؟ اگه 60 نباشه که خیلی ضایع ـس !
اقا اریا چقد طرفدا داری ما پستامون تقریبا مثل هم بود موضوش اما شما چقدر لایک گرفتی البته من عشق لایک نیستم ها8-|اما برام جالب بود​


به بازیسنتر خوش آمدید . >:d این تیپ مسائل تو bc خیلی عادیه دیگه همه میدونن :D
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
بحث اینکه چرا انیمیشن کمبتش اینجوریه که قشنگ دارید توجیه میکنید ! اوج تر کاری همون انیمیشن دویدن و پریدن و vault کردنشه ! حالا با "وای من فن بازیم این چیزا برام مهم نیست" و "ژاپنیه دیگه ژاپنیا قانع هستند" قضیه رو نپیچونید پلیز چون اونجوری مجبور میشم مباحث بازیایی که تا الان ترول گرافیکیشون کردید به هزار نحو گوناگون رو بازگشایی کنم :D حالا این یاکوزای محبوب 60 فریمه یا 30 ؟ اگه 60 نباشه که خیلی ضایع ـس !
شری لطفا اینایی که میگی رو بازگشایی کن ببینیم چی بودن دقیقا. بعد لطفا یه مقایسه هم بین محبوبیت، بزرگی و میزان فروش این بازیی که میخوای اسم ببری با سری یاکوزا انجام بده تا دقیقا ببینیم چقدر وضعیتشون مشابهه و چقدر به همدیگه ربط دارن. ممنون.

EDIT: دیدم شاید توی پیدا کردن فروش سری یاکوزا توی غرب به مشکل بر بخوری گفتم خودم برات بزارمشون:
Yakuza ~56k
Yakuza 2 ~24k
Yakuza 3 ~50k
Yakuza 4 ~20/30k
Yakuza Dead Souls ~6k

فقط لطف کن فروش اون بازیایی که میخوای اسم ببری و ما توقعمون ازشون بالا بوده رو خودت بزار تا قشنگ یه مقایسه بشه انجام داد تا ببینیم با بررسی موفقیت هایی که هر کدوم از این بازیها داشتن توقعات ما از اینایی که میخوای اسم ببری بیجا و اشتباه بوده یا داشتن انتظارات مشابه نسبت به یه سری فوق Niche مثل یاکوزا. (یا Nier که جدیدا خیلی دوست دارید بهش گیر بدید)
 
آخرین ویرایش:

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
شری لطفا اینایی که میگی رو بازگشایی کن ببینیم چی بودن دقیقا. بعد لطفا یه مقایسه هم بین محبوبیت، بزرگی و میزان فروش این بازیی که میخوای اسم ببری با سری یاکوزا انجام بده تا دقیقا ببینیم چقدر وضعیتشون مشابهه و چقدر به همدیگه ربط دارن. ممنون.

EDIT: دیدم شاید توی پیدا کردن فروش سری یاکوزا توی غرب به مشکل بر بخوری گفتم خودم برات بزارمشون:


فقط لطف کن فروش اون بازیایی که میخوای اسم ببری و ما توقعمون ازشون بالا بوده رو خودت بزار تا قشنگ یه مقایسه بشه انجام داد تا ببینیم با بررسی موفقیت هایی که هر کدوم از این بازیها داشتن توقعات ما از اینایی که میخوای اسم ببری بیجا و اشتباه بوده یا داشتن انتظارات مشابه نسبت به یه سری فوق Niche مثل یاکوزا. (یا Nier که جدیدا خیلی دوست دارید بهش گیر بدید)

بله مثلا خود تو از fallout چنان ایرادهایی میگرفتی که یعنی عملا انگشت به دهن مونده بودیم ! نمیگم فال اوت 4 تاپ ترین گرافیک نسله ها اشتباه نکن ایراد داره تاپ نیست ولی مثلا شما میگی چون گرافیکش اینجوریه و 60 فریم نیست و تو همه خونه ها هم نمیشه رفت پس مزخرفه ! :D

اینجا دقیقا با وجود اینکه خودت فن هر دو بازی Nier و یاکوزا هستی ، بیای چنین ایراداتی بگیری از f4 آدم ذهنش سمت این میره که داری هیتر بازی در میاری علی جون :D

اینم به طور کلی بگم ، من برای اینکه فلان پلتفرم و فلان بازی n هزار نسخه فروخته باشه بازی نمیکنم ، برای خودم بازی میکنم و نظراتمم از اون بازی کامل از خودمه نه حرف بقیه و آمار و ارقام و متا :D ( اگه احیانا اینجوری برداشت کردی از نظراتم )
 

AsaraymA

IchibaN
کاربر سایت
Apr 9, 2007
1,003
نام
آریا
شروین منظور علی از اون اعداد و ارقام این نبود که کی برای چی بازی میکنه! مطمئناً هیچکدوم از ما بازی x رو برای اینکه مثلاً 2 میلیون فروخته بازی نمیکنیم (کاملاً یه مسئله واضحه این قضیه) :d

منم با کلیت حرف علی موافقم... مسلماً یه بازی گودزیلایی مثل Fallout اصلاً با یه جوجه مثل یاکوزا قابل مقایسه نیست (از نظر محبوبیت و میزان فروش)
کسی زیاد انتظار نداره که یاکوزایی که هر نسخه 500K میفروشه (بهترین حالت) بیاد تو تمام بخش‌ها از جمله گرافیک کاملاً بدون نقص باشه ولی از بازی مثل فالوت که یه تریلی فقط برای کشیدن اسمش لازمه این انتظار میره(هرچند این قضیه برای طرفدارهای بازی از جمله من اصلاً مهم نباشه)... برای اینکه بازی فروشی 50 برابر یاکوزا و امثال یاکوزاها داره و این مسئله یعنی درآمدزایی بازی خیلی خیلی بیشتره و به همین نسبت هم بودجه ساخت بالاتره، بودجه بالاتر یعنی پول بیشتر و پول بیشتر یعنی داشتن پتانسیل بیشتر (اینو که قبول داری؟:d) برای همین نمیشه گفت انتظار دیدن یه گرافیک عالی و فوق‌العاده از عنوانی به این محبوبی انتظار بی‌جاییه.
اینم بگم که فالوت 4 بنظرم میتونست گرافیک تکنیکی و مهمتر از اون پرفورمنس بهتری زمان عرضه داشته باشه ولی همین الان هم اونقدرا وضعش خراب نیست، حداقل نه اینقدری که ملت تو نت بهش گیر دادن/میدن (منظورم شخص خاصی نیست) الانم که بعد از پچ تقریباً اکثر مشکلات ریز حل شده.

البته قبول دارم که پیچیدگی ساخت بازی مثل فالوت بخاطر جهان و آزادی عملی که بازی بهت میده خیلی خیلی بیشتره و اصلاً با یاکوزا قابل مقایسه نیست... به همین نسبت بودجه خیلی بالاتری هم می‌طلبه، بعیدم هست کسی با این مسئله مخالف باشه ولی کلیت حرف اینه که فروش پایین یاکوزا و درآمد کمترش مطمئناً باید یه جایی تاثیر داشته باشه دیگه... اگه نداشته باشه آدم باید تعجب کنه، این بنده خدا اعضای تیم ساخت دیگه معجزه که نمی‌تونن بکنن! :d
پس وقتی کسی (مثل من و تو و علی یا سایر دوستان) راجع به گرافیک و مشکلات بازی نظر میده و اونو با عناوین دیگه مقایسه میکنه باید این مسائل رو هم در نظر بگیره.
وگرنه منم باهات کاملاً موافقم و نظرم راجع به انیمیشن‌های بازی دقیقاً مثل توئه... مخصوصاً انیمیشن راه رفتن و پریدن از رو میله که برای نسل هشت خیلی داغونه. (البته اون حرکت بندری زدن رو هوا رو من خیلی باهاش حال میکنم و اُمیدوارم هیچوقت عوضش نکنن :d)

پ.ن: در پایان اشاره کنم که بنده از عُشاقه سینه چاکه عناوین Bethesda هستم و فکرم نکنم لازم به گفتن باشه که تمام شماره‌های یاکوزا که تو غرب منتشر شده رو جِر واجر کردم از بس بازی کردم! (:>) پس لطفاً این حرفارو بر حساب فن بازی نذارید. :d
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
من لازمه توضیح بدم که من به هیچ وجه قصد مقایسه بازی x و y رو ندارم و صرفا دارم راجع به ماهیت این حرکت صحبت میکنم . ببین خود بچه ها هم گفتن بودجه و ... یاکوزا کمه و در حد aaa روز نیست . تموم شد رفت دیگه این که بیای بگی من دوست دارم و برام مهم نیست و یا بگی به سبک خالی بندی های مبارزات شرقی ساختنش که باحال بشه ، قضیه رو نه ماست مالی میکنه و نه تموم ! باید فنهای این یکی دو بازی که نام بردم ( همونطور که خودشون از فن بقیه بازیا انتظار دارن ) قبول کنند که یاکوزا گرافیکش در سطح استاندارد روز نیست . حالا دیگه وارد مسائل ریزتری که بازم بخاطر بودجه پیش میاد (مثل این مورد که خیلی از گفتگو های بازی فقط متنه و صدا نداره ) دیگه کاری ندارم .

اینم اشاره کنم من نمیگم شما چرا فلان چیزو از یاکوزا دوست داری و حق نداری دوست داشته باشی ، به عبارتی من کاری به نظر شخصی آقای x y راجب بازی محبوبش ندارم چون اصلا به من مربوط نمیشه :D.کلا قضیه برام جالب شد که چرا سر بازی محبوب خودمون میرسه ( اکثرمون تو bc ) کلا بدیهاشو نمیبینیم :D حتی این مورد آخر برای خودم و mgs هم صدق میکنه :D
 

Phantom Thief

کاربر سایت
Dec 7, 2011
972
نام
Parsa
اقا من طرفدار انچنانی Yakuza نیستم ولی این که میاین الان در مورد گرافیک Yakuza 6 قضاوت میکنید چیز مسخره ای هست:d
بازی کلی مونده تا منتشر بشه،تا موقعی هم که منتشر بشه گرافیکش میتونه خیلی بهتر بشه
خود سازنده ها هم تایید کردند این گرافیکی که از این تریلری دیدید فقط بین 60 تا 70 درصد گرافیک نسخه ی نهایی بازیه
the graphics have seen an impressive upgrade, and it’s only at 60 to 70 percent of its final level, according to series creator Toshihiro Nagoshi
Yakuza 6 early demo trailer - Gematsu
پس میگم این مقایسه ها و گیر دادن ها رو ول کنید و بزارید برای موقعی که بازی به تازیخ انتشارش نزدیک بشه:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر