نمایشگاه/رویداد Bethesda E3 2015 Press Conference

Morgoth

کاربر سایت
Jan 15, 2009
1,656
نام
پوريا
درود

Bethesda_Softworks_Logo.svg







برای اولین بار، کمپانی Bethesda ناشر عنواینی چون The Elder Scrolls و Fallout، در کنفرانس E3 امسال همایش خود را برگذار خواهد کرد.
کنفرانس Bethesda روز دوشنبه 25 خرداد در ساعت 6:30 am برگذار خواهد شد و جایگاه Microsoft را به عنوان نخستین شرکت برگذار کننده کنفراس E3 را خواهد گرفت.
احتمالا همانند سایر کنفرانس ها، این کنفرانس را نیز می توانید از سایت Twitch.tv تماشا کنید.

E3 همایشی جهانی است که هر ساله توجه میلیون ها گیمر و رسانه های مختلف را به خود جلب می کند. E3 کنفرانسی برای نشان دادن بازی هاست، Bethesda هم چقدر هم در کنفرانس خود به نمایش Trailer و Teaser بپردازد، باز هم کم است! با وجود در اختیار داشتن عنواین بزرگ، انتظار ها از Bethesda بسیار بالاست، Bethesda با برگذاری این همایش نشان خواهد داد که به ناشری به بزرگی EA و Ubisoft تبدیل شده. و با وجود شرکت عظیم Zenimax پشت Bethesda، انتظار می رود چهره های مطرح و بزرگ رسانی ای را در این کنفرانس ببینیم.







اما در کنفرانس Bethesda، احتمال دیدن چه عنواینی را می دهیم؟




Battlecry

24102975602959083002.jpg


یکی از دو عنوانی که Bethesda در E3 سال گذشته معرفی کرد. Battlecry که توسط استودیو Batttlecry studios در حال ساخت است، یک عنوان شوتر اول شخص و Free to play خواهد بود. با گذشت یک سال انتظار یک نمایش نفس گیر را برای این عنوان داریم. همچنین احتمال منتشر شدن نسخه ی Beta این عنوان نیز زیاد است، آیا ممکن است Bethesda مانند EA با گفتن "نسخه ی Beta هم اکنون برای دانلود در دسترس است" ما را شگفت زده کند؟

DooM

00771865453088689665.png

یکی از مورد انتظار ترین شوتر ها, عنوانی که با بازگشت به ریشه های خود سعی دارد بار دیگر Franchiseـی را که سال ها قبل صنعت گیمینگ را در شک فرو برد بار دیگر زنده کند. DooM در Quackecon سال گذشته پشت در های بسته نمایش داده شد و سایت ها و مجلات بسیار محدودی شانس تماشای آن را داشتند. E3 و همایش مخصوص Bethesda بهترین مکان ممکن برای نمایش عمومی این عنوان به گیمر ها و رسانه ها خواهد بود.



Dishonored 2
50397872768091829484.png

یکی از موفق ترین بازی های منتشر شده توسط Bethesda، عنوانی که مدت هاست شایعه ساخت نسخه دوم آن به گوش می رسد. آخرین شایعاتی که در مورد Dishonored 2 شندیدم، شخصیت اصلی حدید، مکان ها و دنیای کاملا حدید و همجنین دسترسی به نسخه ی بتای DooM به عنوان یکی از جوایز پیش خرید کردن این عنوان بود.



Fallout 4
63316626494613524399.png

اما گل سرسبد Bethesda، بازی ای که اگر در E3 معرفی شود تمامی نگاه ها را به سمت خود خواهد چرخاند. عنوانی که Bethesda برای موفق شدن کنفرانسش به آن تکیه خواهد کرد. شایعات نسبتا زیادی در این چند روزه از Fallout 4 به بیرون درز کرده، از نمایش 30 دقیقه ای Gameplay پشت درهای بسته گرفته تا تریلر CG ای که توسط استودیو فیلم سازی Del toro کارگردان معروف برای نمایش به عموم در حال ساخت است. حدس و گمان ها درمورد Fallout بعدی بسیار زیاد است، آیا Bethesda راه Skyrim را ادامه می دهد و عنوانی فقط تک نفره عرضه خواهد کرد تا ما را در دنیای خودش ساعت ها غرق کند؟ یا با اضافه کردن Co op و Multiplayer ریسک می کند؟ حتی ممکن است Zenimax راه The elder scrolls online را ادمه دهد و نسخه بعدی Fallout یک عنوان MMO باشد. هر چند طرفداران ممکن است از MMO بودن بازی استقبال نکنند اما هیچ چیز غیر ممکن نیست.



The Elder Scrolls
99053658022043659575.png

نسخه کنسولی The Elder Scrolls online هفته ی قبل از E3 عرضه می شود. احتمال این که نمایشی مختضر از این عنوان ببینیم بعید نیست، حتی ممکن است Bethesda بسته های قابل دانلود هم برای TESO معرفی کند و قسمتی از کنفرانس خود را به آن اختصاص دهد.
اما آیا ممکن است TESVI هم در کنفرانس Bethesda نمایش داده شود؟ با احتمال بالای معرفی Fallout 4، معرفی TESVI بعید به نظر می رسد، مگر این که Bethesda بخواهد بهترین کنفرانس تاریخ E3 را برگذار کند!
علاوه بر این نسل، نسل نسخه های Remaster و Remake است، با وحود موفقیت عظیم Skyrim در نسل قبل، ریمستر شدن Skyrim اصلا بعید به نظر نمی رسد.



Rage
74075873557612643771.png

چه بر سر این سری خواهد آمد؟ آیا Bethesda بار دیگر به این سری اعتماد و شانس خود را امتحان می کند؟ یا برای همیشه آن را کنار می گذارد؟ rage عنوانی بود که نتواسنت آن طور که باید و شاید موفق شود، اما با توجه به آن می توان ادامه ای خوب برای آن ساخت. آیا ممکن است Bethesda در سالی Mad Max بار دیگر نام خود را بر زبان ها انداخته، این عنوان فرا آخرالزمانی را عرضه کند و بار دیگر شانس خود را بیازماید؟



Prey 2

43462152891787503162.jpg


Prey 2، عنوانی که ماجرای های ساخته شدنش حتی از نسخه ی قبلی ـش هم بیشتر شده! چه بر سر این عنوان خواهد آمد؟ کنسل شده، از نو ساخته می شود و یا Arkane، استودیو سازنده Dishonored کار ساخت آن را بر عهده خواهد گرفت؟ شاید سرنوشت این عنوان در همایش E3 مشخص شود.
 
آخرین ویرایش:

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
به نظرم باحالترین تیکه ی کنفرانس سر pip-boy بود که تاد گفت :
it's a second screen experience and usually i find second screen experiences... they're usually just stupid gimmicks
but as far as stupid gimmicks go i assure you this is the best fu**in one you've ever seen
=))
اینقدر این نمایش Fallout خوب بود, اینقدر این بازی بزرگه که آدم سخت میتونه برای بقیه ی بازیای AAA امسال شانسی قائل شه :d
 

Parsa13

کاربر سایت
Nov 16, 2011
2,224
کنفرانس رسما عالی بود... Fallout 4 هم که عالی دراومده :D
الان هم Fallout Shelter رو شروع کردم و میتونم بگم که شدت فان بودن این بازی ستودنیه :D خیلی خوبه :D
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
خب یه تحلیلی بذارم از کنفرانس که صبح وقت نشد

ابتدا بریم سراغ نمایشهای عالی :

1- DOOM بینظیر و استثنایی بود (10) بهترین شوتر اول شخص تاریخ قرار باز هم بهترین شوتر اول شخص بشه

2- Fallout 4 بینظیر و بینظیر و بینظیر (10) واقعا استثنایی بود و دنیایی عجیبی داشت

3- Fallout Shelter بسیار عالی بود (10) خوش به حال iOS داران

4- اون اکشن فیگورها رو هم که داده به حضار خیلی خیلی عالی بود (10)

5- Dishonored 2 در یک کلام عالی بود (10)

برسیم به نمایشهای متوسط

1- Battlecry که در کل بد نبود ولی من زیاد باهاش حال نکردم (5)

2- Elder : Card اونم مثل گزینه قبلی (5)


جالبش اینه که کنفرانس برای من بخش خوب نداشت :d

امتیاز کنفرانس در کل : 8.6

 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
با این چیزی که من دیدم کاملا حس میکنم Doom جایگاهشو به عنوان فرمانروای ژانر شوتر اول شخص پس میگیره.
توی 10 15 دقیقه گیم پلی اصلا یه لحظه سکون و آرامش وجود نداشت، اگه کل بازی دارای یه همچین هیجانی باشه باید مطمئن بود که با یه شاهکار طرفیم.
تنها نکته ی منفی ای که البته برای من شخصا آزار دهنده بود اینه که بازی از اون استایل Horror نسخه ی 3 دور شده و بیشتر brutal و خونباره تا ترسناک، البته بازم در حد خودش ترسناک هست ولی نسخهی 3 از این بابت بی نظیر بود. شاید ( یا میشه گفت حتما) قسمت هایی هم با روند هراسناک نسخه ی 3 ساخته شده باشه، امیدوارم یه جوری تعادل رو بین استفاده ی المان های موفق 3 نسخه برقرار کرده باشن:d
 

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
مراسم به صورت کلی عالی بودش
به شخصه بیشتر DOOM رو پسندیدم تا Fallout4
جدای از اینکه کلا عالی بودش و خوب
اما من دوست دارم یک روزی Quake رو دوباره ببینیم !
یادش بخیر Quake 4 چقدر سخت بود ولی عاللیییییی !
همچنین Q3 Arena که یک مولتیپلیر بسیار وی بود ! و عناوین قبلتر در این سری
ممنون
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر