طرفداران nintendo ds

alisantori

کاربر سایت
Jul 15, 2017
459
خوشم میاد که سبک مورد علاقمو فهمیدی. :D:>



این بازی رو هم خیلی دوس داشتم. پس تو علاقه به سبک ریتمیک با هم مشترکیم. :-bd

==========

B-)
91H2GCn1D-L._SX522_.jpg

اوهوم دیگه بعد از یه عمر ds داشتن و عکس هایی که گذاشتی واضحه سبک مرد علاقه ات چیه :hug:

آره بازیا ریتمیک دوست دارم :Guitar: البته بازیا ریتمیک مثل همین بازی beat city یا بازی قشنگ Disney's Stitch Jam و .................. دوست دارم
نه بازی ها ریتمیک مثل گیتار هیرو و ..............
( البته بگم من rpg باز نیستم :Cheesygrin: )

بازی Disney's Stitch Jam یه بازی دوست داشتنی و قشنگه :Excited:
ولی طول و زمان بازی کمه بنظرم
بازیش خیلی لذت بخشه :Lovestruck:

S_983961-MLM25658201958_062017-O.jpg
 

alisantori

کاربر سایت
Jul 15, 2017
459
آقای خروج اضطراری!

41DlytkD79L.jpg


بازی Exit بازی جدیدی نیست ، اما از آن‌هایی است که حیف‌مان می آید هیچ صحبتی درباره‌اش نکنیم؛ حتی اگر مدت ها از عرضه اش گذشته باشد. البته Exit خیلی در میان سایت‌های اینترنتی و در نتیجه بازی‌کننده‌ها معروف نیست. اما بدون شک یکی از بهترین بازی‌های کنسول های دستی به شمار می آید که برای DS و PSP عرضه شده . Exit خصوصیات کامل یک بازی خوب دستی را دارد و به خاطر این که حجم بسیار کم هم دارد، می توانید آن را گوشه کارت حافظه تان کپی کنید و هر وقت حوصله تان سر رفت، با یکی دو مرحله اش کلنجار بروید.

Exit یک بازی معمایی است که اصلاً قرار نیست یکی دو روزه تمامش کنید توصیه می کنم برای لذت بردن از این بازی بسیار خوب، با عجله آن را بازی نکنید.

شما نقش آقای Exit را دارید که یک شخصیت خوش تیپ و با حال است و در موقعیت‌های خطرناک، در ساختمان‌های در حال سوختن، قبل از این که آتش نشانی وارد کار شود، به کمک افرادی که در ساختمان گرفتار شده اند می آید.


روند بازی به هیچ وجه ساده نیست. البته صفت «ساده» را در برابر هر دو صفت «مشکل» و «پیچیده» می آورم. Exit هم از لحاظ مشکل بودن جزو بازی های بسیار سخت قرار می گیرد هم از لحاظ پیچیدگی، مراحل تمرینی و آموزشی بازی بسیار زیاد هستند و تا بتوانید با همه کنترل ها و قوانین Exit آشنا شوید. باید یک دوره کامل ده مرحله ای را طی کنید اما بعد از آن شما می‌مانید و ساختمان‌های در حال سوختن و انسان‌هایی که احتیاج به کمک شما دارند. از نظر گرافیکی، بازی عالی است و سبک هنری آن شما را یاد بازی‌هایی مانند Viewtiful Joe می اندازد که همه چیز به صورت نقاشی‌های کتاب‌های کمیک است. همه مراحل در ساختمان‌هایی با تعداد طبقات متعدد رخ می دهند. هدف اول شما در بازی پیدا کردن همه کسانی است که در ساختمان گرفتار شده اند و در نهایت، باید آن‌ها را صحیح و سالم به در خروج اضطرای برسانید. اما در این میان، معمولاً به خاطر آتش سوزی‌ها، مواقع بسیار زیادی سر راهتان قرار می گیرند که باید با فکر و استراتژی آن‌ها را پشت سر بگذارید.

51-P7eSNm9L.jpg

مراحل کوتاه و بلند Exit، هیچ گونه چک پوینت یا نقطه ذخیره ندارند و باید در فرصت کمی که به شما داده می شود، با دقت هر قدم را بردارید. خیلی وقت ها اشتباه در برداشتن یک تکه یا بستن یک در، می تواند کاری کند شما در آن مرحله گرفتار شوید و راه برگشتی نباشد. در این صورت، باید دوباره مرحله را از اول آغاز کنید. اولین کارتان معمولاً بررسی نقشه ساختمان است و پس از آن، باید همه راه‌های خروجی و موانع احتمالی را ببینید.

کسانی که در آتش گرفتار می شوند برحسب وضعیت جسمانی و سن و سال، می توانند برایتان کمک یا دست و پا گیر باشند. بچه ها بدون کمک نمی توانند از موانع بالا یا پایین بروند ولی در عوض از سوراخ های کوچک به راحتی به جاهای دسترسی دارند که شما نمی توانید بروید. برای خارج کردن افراد زخمی باید آن ها را بر دوش بکشید. در بیشتر مواقع، بازی به صورت چند نفره انجام می شود. یعنی برای حل کردن یک معما و رد شدن از یک در، باید به همراهان خود دستورهای لازم را بدهید تا ایتم هایی را که در دست دارند، استفاده کنند یا به جای مخصوصی بروند.

کنسول‌های دستی، به خاطر بازی‌های معمایی کوچک و بسیار سرگرم کننده شان، یک تجربه جدید برای بازی کننده‌ها به ارمغان می آورند. تعداد این گونه بازی ها در DS، بسیار بیشتر از PSP است، مطمئن باشید یا ریختن یک نسخه از Exit روی DS ‌ تان، بعد از مدتی می بینید که بازی‌هایی زیادی روی کارت حافظه‌تان می آیند و می روند، اما Exit سرجایش باقی می ماند.
 

alisantori

کاربر سایت
Jul 15, 2017
459
3588a.jpg

یه بازی ریتمیک فوق العاده و سوپر فان هست. تنها کاری که توی این بازی باید انجام بدین لمس کردن صفحه لمسی DS همزمان با ریتم موسیقی هست که البته این موسیقی به همراه انیمیشن هایی هست که توی هر لول تدارک دیده شده.

هر لول تم خاص داره و موسیقی خاص خودش که به شکل واقعا جذابی مچ هستند طوری که یه موسیقی رو می زنید واقعا انرژی می گیرید و سرحال میاید که و فراموش می کنید گذر زمان رو من امروز 5 تا از مرحله هاش رو رفتم. نه اینکه بازی ساده باشه بلکه برای گرفتن رکورد بالا نیاز هست که با موسیقی کاملا همراه بشید و درست در زمان مناسب از صفحه لمسی استفاده کنید یا به اندازه لازم اون رو نگه دارید و یا یه ریتم خاص رو حفظ کنید و بعد از اینکه سیستم اون رو اجرا کرد شما تکرارش کنید.

3699b.jpg

با رفتن هر مرحله درجه می گیرد که می تونه درجه اوکی باشه یا سوپر که اگه سوپر بگیرید مراحل اضافه و چیزمیزای جدید هم باز میشه ولی اوکی فقط مرحله بعدی رو براتون باز می کنه. دو نفره هم داره و با پیشروی توی بازی این مد هم بازی میشه.

در کل به شدت به همه DS دارا توصیش می کنم. یکی ازون بازی هایی هست که واقعا به آدم انرژی مثبت می ده بخصوص کسایی که مثل من از سر کار میان و خسته و کوفته میخوان کمی این خستگی از تنشون بیرون بره
 

alisantori

کاربر سایت
Jul 15, 2017
459
رنگش قشنگه :p

3ds منم صورتی بود دیگه :razz:
تاپیک خرید و تجربه متفاوت من از nintendo 3ds من زده بودم دیگه
اون آیدی playstation1 بن دائم شد - همونطور که آیدی ehsanservat هم بن دائم شد
تو این پست کامل قضیه رو گفتم چرا انقدر بن دائم میشم انجمن پیرهای دنیای گیم (افراد 23سال به بالا)

f8r9_img_20171112_234747_059.jpg



هر 4 تا نسخه عشق بودن
:love::love::love::love::love:

0732a.jpg
5833a.jpg


2696a.jpg
0028a.jpg
 

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
3ds منم صورتی بود دیگه :razz:
تاپیک خرید و تجربه متفاوت من از nintendo 3ds من زده بودم دیگه
اون آیدی playstation1 بن دائم شد - همونطور که آیدی ehsanservat هم بن دائم شد
تو این پست کامل قضیه رو گفتم چرا انقدر بن دائم میشم انجمن پیرهای دنیای گیم (افراد 23سال به بالا)

f8r9_img_20171112_234747_059.jpg

آره میدونم برا تو هم صورتی بود. ولی این صورتیش قشنگتره :)


daysofmemories2.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر