بررسی بازی Ace Combat: Assault Horizon Legacy

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253

cover_large.jpg


Publisher:
Bandai Namco Games

Developer:
Project Aces

Genre:
Shooter

Tags:
Flying, Shooter

Players:
1

Release Date:
15th Nov 2011

Ace Combat: Assault Horizon جدیدترین نسخه از سری موفق Ace Combat در سبک نبرد هواییست که به دست استودیوی Project Aces تولید و توسط Namco برای 3ds عرضه شده است . نسخه قبلی این بازی ساخت ژاپن، با نام Ace Combat 6: Fires of Liberation در سال 2007 میلادی به طور انحصاری برای کنسول Xbox 360 روانه بازار شد که به توفیق نسبتاً خوبی دست یافت. البته در این بین، نسخه ای هم تحت عنوان Joint Assault برای کنسول دستی PSP در سال 2010 عرضه شد.



داستان این نسخه توسط نویسنده نامدار New York Times، آقای Jim DeFelice نوشته شده است. وقایع Assault Horizon در سال 2015 میلادی به وقوع می پیوندد و شما در نقش کلونل William Bishop، رهبر اسکوادرن Warwolf از نیروی 108 ارتش چند ملیتی NATO، وظیفه دارید شورشیان ضد دولتی برخواسته از افریقا را متوقف سازید اما طولی نمی کشد که متوجه می شوید این شورشیان ابر سلاح نوع جدیدی به نام Trinity را در اختیار دارند و علاوه بر این، از سوی خلبان و مزدور بدنام روسی به نام Andrei Markov که به Akula (در زبان روسی به معنی "کوسه") معروف است نیز حمایت می شوند. این نبرد خیلی زود تمام دنیا را در بر می گیرد.

large.jpg


گفته شده مراحل بازی در مناطق مختلفی از جهان از جمله میامی، دوبی، پاریس، افریقای شرقی، خاور میانه و روسیه و همچنین در نقاطی از اقیانوس های آرام و اطلس رخ خواهد داد.



بازی دارای یک گیم پلی سینماتیک و مهیج است و داستان آن همچون گذشت به شکلی حماسی و البته با درام بیشتری روایت می شود. برای اولین بار در این سری، علاوه بر هدایت انواع مختلفی از جدیدترین هواپیماهای جنگنده، شما هدایت هلیکوپترهای جنگی و همچنین کنترل تیربارچی هلیکوپترهای Black Hawk را هم بدست خواهید گرفت. در کنار اینها، در مراحلی از بازی که به طور مخفیانه در شب اتفاق می افتد، همانند سری MW، سوار بر هواپیمای AC-130، باید اهداف تعیین شده را بمباران کنید.



مدت زیادی بود که چنین بازی هواپیمایی زیبایی انجام نداده بودم زمانی که hawx 2 را بازی کردم واقعا از این سبک نا امید شدم اما با تجربه این بازی شاهکار دیدم نه تازه ace combat ها با الگو برداری ازشخصیتهای بازیهایی مثل modern warfare( با این که سبکی کاملا متفاوت دارند) دوباره دارن به اوج خودشون بر می گردن.


بازی از داستان تقریبا کاملی برخوردار است و از حالت خیالی سریهای قبل که اکثرا از هواپیماهای غیر واقعی برای دشمن استفاده می شد کاملا فاصله گرفته و تمام هواپیماهای استفاده شدن در آن از جمله هواپیمای pakfa روسیه که همان t50 سوخو هست همگی واقعی هستند علاوه براین دراین بازی تنوع زیادی هم در نقش آفرینی وجود داره. مثل :گاتلینگچی هلیکوپتر uh-60 خلبان هلیکوپتر آپاچی و هواپیماهای ac 130 و بمب افکنهای b1b و b2.

large.jpg


در این بازی تصاویر سینمایی زیادی هم یافت می شود که مثل همیشه با موسیقی زیبایی همراه است ، گرافیک بازی هم مثال زدنی هست و در این سبک پیشتاز هست.


ببعد از مدت ها بازی درخور توجه در این سبک انجام دادم که مورد پسندم قرار گرفت و به همه پیشنهاد می کنم حتما انجامش بدن.


large.jpg
 

mahjub

کاربر سایت
May 22, 2012
68
نام
حسین
آقا دستت درد نکنه نقدات عالیه فقط اگه لطف کنی بازیای جدیدتری که امسال یا سال پیش منتشر شدنو نقد کنی عالی میشه دمت گرم .
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
آقا دستت درد نکنه نقدات عالیه فقط اگه لطف کنی بازیای جدیدتری که امسال یا سال پیش منتشر شدنو نقد کنی عالی میشه دمت گرم .

ممنون

بازیایی که بازی میکنم اگه ازشون خوشم بیاد ارزش داشته باشن نقدشونو مینویسم البته اگه حوصلش باشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر