راهنمای تروفی های بازی Metal Gear Ground Zeroes

B1G BOSS

کاربر سایت
Sep 1, 2012
642
نام
رضا
سلام بر دوستان:x



با توجه به کوتاه بودن مراحل بازی MGS : GZ و سادگی بدست آوردن تروفی ها , بر آن شدم که این تاپیک رو ایاد کنم تا دوستان بتونند به سادگی بازی رو 100 درصد کنند.



نام تروفی ها و نحوه بدست آوردن آنها >>>>


این تروفی در طول مرحله Ground Zeroes باز میشه به این صورت که کافیست چیکو رو از قسمت کمپ زندانیان آزاد کنید و با هلیکوپتر به Mother Base بفرستید.تا زمانیکه چیکو رو آزاد نکنید ادامه بازی ناممکن هست.پس در نتیجه این تروفی 100 درصد براتون باز میشه و اجتناب ناپذیره !



این تروفی زمانی براتون باز میشه که مرحله Ground Zeroes رو با هر لول از سختی به پایان برسانید


یکی از مراحل جانبی یا به اصطلاح Side Op رو به پایان برسانید.این مراحل پس از به پایان رسیدن مرحله اصلی ( Ground Zeroes ) در دسترس می باشند.


این تروفی بعد از به پایان رسیدن تمامی مراحل بازی ( Ground Zeroes و Side ops و Extra Ops ) براتون باز میشه


یکی از مراحل بازی را با رنک S به پایان برسانید.


تمامی مراحل بازی را با رنک S به پایان برسانید.در انتها روش اتمام مراحل با این رنک را براتون بیان میکنم


در آغاز بازی باید یک زندانی را نجات دهید.روش پیدا کردن این زندانی به ای نگونه است که در ابتدای بازی یک برج روبروی خود میبینید.نگهبان آنرا بی هوش کنید.سپس صبر کنید تا 2 نگهبانی که جلوی فنس هستند از یکدیگر جدا شوند.سپس فنس را باز کنید ( مواظب باشید.یک جیپ در این لحظه عبور میکند.نباید شما رو ببینه ) در جلوی فنس یک کمپ وجود داره که چندین چادر در آن چیده شده است.وارد این کمپ شوید.در گوشه چپ کمپ یه سایه بان هست که در زیر آن این زندانی را پیدا میکنید.آنرا به محل شروع بازی برگردانید و با هلیکوپتر به بیس بفرستید.در ضمن این زندانی در طول مسیر چندتا آدرس مهمات و اسلحه هم بهتون میده که میتونه مفید باشه.پس از ارسال اون با هلیکوپتر , تروی براتون باز میشه


در مرحله جانبی Eliminate the Renegade Threat هر دو هدفی رو که باید بکشید رو نکشید :d !! اونا رو بی هوش کنید و با هلیکوپتر به Mother Base بفرستید.


در مرحله Intel Operative Rescue هیچ کس را نباید بکشید ! شاید بپرسید در این مرحله که وظیفه اسکورت رو بر عهده دارید چگونه میشه چنین کاری رو کرد ؟! ولی خیلی سادست ;) ! برای این مرحله حتما حتما فقط از کلت ( Pistol ) استفاده کنید.چون در هلیکوپتر هستید مهمات شما هم نامحدود هست و مشکلی نخواهید داشت.با هر تیر این کلت دشمنان شما بی هوش میشوند و جای نگرانی نداره ! پس از چند دقیقه باید از هلیکوپتر پیاده شوید و یک نفربر را نابود کنید.از بین رفتن این نفربر تاثیری در تروفی ندارد.یک بازوکا بردارید و چند بار به آن شلیک کنید تا نابود شود.فقط دقت کنید زمان شلیک به آن , کسی از دشمنان شما نزدیک آن نباشد.چون اگر نزدیک باشد با شلیک به نفربر , میمیره ! بعد دوباره به هلیکوپتر برمیگردید.در انتها یکی از هلیکوپتر های دشمن برای شما مزاحمت ایجاد میکنه.دوباره با کلت نفری را که در ان هلیکوپتر به شما با بازوکا تیر اندازی میکنه رو بزنید.ممکنه از هلیکوپتر به پایین بیوفته و بمیره.تاثیری ندارد و جز مرده ها حساب نمیشه ! پس از اتمام مرحله تروفی براتون باز میشه


باید بازی را از پشت کامیون شروع کنید و در انتها هم در پشت کامیون باشید و از کمپ خارج شوید ! کلا 9 دقیقه هم طول نمیکشه و خیلی سادست ! زمانیکه بازی شروع میشه شما پشت یک کامیون هستید.لازم نیست پیاده شوید.به حالت درازکش بروید.خود کامیون شما رو به ساختمان اصلی میبره.پس از توقف کامیون در ساختمان , از پشت آن پیاده شوید.در سمت چپ شما یک راه وجود داره که باید از اونجا بروید.به حالت دراز کش در آماده و از زیر لوله ها عبور کنید.در جلوی شما یه پله هست که شما رو به بالا میبره.از آن بالا روید تا به هدف این مرحله برسید.یک اتقا دیدبانی کوچک در جلوی شما هست.قبل از ورود به آن حتما دوربینی که در آن هست رو نابود کنید.سپس نوار کاست را برداید و سریعا به کامیونی که از آن پیاده شدید برگردید.در پشت کامیون دراز بکشید و چند دقیقه بعد راننده کامیون سوار میشه و شما رو به بیرون هدایت میکنه.به همین سادگی !با این روش رنک S این مرحله رو هم دریافت میکنید !


در مرحله Destroy the Anti-Air Emplacements باید همه زندانیان را با هلیکوپتر به Mother Base بفرستید.یکی از زندانیان در زندانی هست که در مرحله اصلی بازی , Paz رو نجات دادید و 3 زندانی دیگر , در کمپی که چیکو رو نجات دادید , هستند.هر 4 زندانی رو با هلیکوپتر به Mother Base بفرستید.


در مرحله Déjà-Vu باید تمامی Scenes ها رو پیدا کنید.زمانیکه بازی آغاز میشود از تپه بالا بروید تا به باند هلیکوپتر که جلوی ساختمان اصلی هست برسید.در این قسمت اولین Scene رو پیدا کرده اید.در همان نزدیکی یک جیپ هست.سوار آن شوید و از زیر پلی که در ان نزدیکی است عبور کنید تا دومین Scene براتون باز بشه.به نزدیکی ساختمان اصلی برگردید.روبروی باند هلیکوپتر یک در قرمز رنگ وجود دارد که در بالای یک دوربین قرار دارد.اینجا هم سومین Scene براتون باز میشه.حال به کمپی که در نزدیکی شروع مرحله Ground Zeroes وجود دارد ( همونجایی که بالاتر اشاره کردم که میتوانید زندانی مورد نظر را پیدا کنید ) بروید.یک نفربر وجود داره که دریچه آن باز است.یک نارنجک به داخل آن پرتاب کنید تا Scene بعدی براتون باز بشه.دوباره به باند هلیکوپتر برگردید.اگر خوب دقت کنید میبینید دو باند هلیکوپتر وجود دارد که یکی از انها به وسیله 2 نورافکن مراقبت میشود.از روی آن عبور کنید تا Scene بعدی براتون باز بشه.در قسمت چپ باند یک در قرمز رنگ دیگر وجود دارد از آن عبور کنید.در رو روبروی شما چندتا ژنراتور برق وجود دارد.به نزدیکی یکی از انها بروید و باید دکمه Action را بزنید.اکنون Scene بعد که مربوط به سایکومنتیس هست براتون باز میشه.حال به زیر زمین بروید ( نزدیکی جایی که Paz را نگهداری میکردند ) در راهرور بالای یک کمد , مجسمه ای وجود دارد.روی آن زوم کنید تا Scene بعدی براتون باز بشه.در مجحموع 7 Scene هست که شما پیدا کرده اید.اکنون به کمک نقشه به محلی که براتون مشخص میکنه بروید تا مرحله تموم بشه.


باید تمامی نشان های XOF بازی را در مرحله Ground Zeroes پیدا کنید ( 9 نشان هستند ).در پست دوم راهنمای محل این نشان ها قرار گرفته است و میتونید از این راهنما استفاده کنید.


باید تمامی نوار های کاست موجود در بازی را پیدا کنید.


تمامی Trial بازی را تکمیل کنید !



4 تروفی آخر نیاز هست تا راهنمایی کنم آیتم هایی که باید پیدا کنید دقیقا کجا هستند.برای همین کمی زمان بر هست و به زودی تکمیل میکنم براتون.همچنین روش اینکه چطور همگی مراحل را به سادگی با رنک S به پایان برسانید رو هم براتون میذارم شاید مفید واقع بشه.

در حال تکمیل...


موفق باشید.:x
 
آخرین ویرایش:

B1G BOSS

کاربر سایت
Sep 1, 2012
642
نام
رضا
راهنمای محل نشان های XOF





XOF #1 >>>


وقتی کنترل Snake رو بدست گرفتید در کنار پرتگاه اول بازی این نشان رو پیدا میکنید ( چند قدم پشت سرتان )




tmrhkl74omrde2pxeneo.jpg



XOF #2 >>>


برای کسانیکه بدون راهنما بخوان این نشان رو پیدا کنند , شاید سخت باشه.چون یه کلکی در بدست اوردنش نهفته هست.

برای این نشان باید در حالت دراز کشد دور خودتون بچرخید یا به اصطلاح Roll کنید ( در حالت دراز کش L2 + L3 رو بزنید ).سپس این نشان از پشت کمر Snake نمایان میشه



ferk10mpcngj9gm7cd9h.jpg



XOF #3 >>>


همان اول بازی بعد از اینکه از برج نگهبان عبور کردید و قفل فنس رو باز کردید مستقیم به یک کمپی که در روبروی شما قرار داره برید.سپس سمت چپ کمپ را ادامه دهید تا به چند تخته چوب که روی یکدیگر گذاشته شده اند برسید.در نزدیکی این تخته ها مقداری زباله و سطل آب ریخته شده است.در اون قسمت

این نشان رو پیدا میکنید ( مسیر آسان تر هم اینه که وقتی قفل فنس رو باز کردید جاده ای که سمت چپ شما هست رو ادامه بدید تا به قسمتی از فنس بالای این کمپ برسید که بریده شده است.از اون حفره وارد کمپ بشید و روبروی شما این نشان رو پیدا میکنید )


m0tlgucj3f0ua3137h02.png




XOF #4 >>>



در مرکز پادگان و قبل از باند هلیکوپتر ها , 3 ژنراتور سفید رنگ در درون محوطه ای از فنس گذاشته شده است.باید قفل این محوله رو باز کنید و از اولین ژنراتور سمت چپ بالا برید.بالای این ژنراتور نشان رو پیدا خواهید کرد.




3at68slht8cf0hi0fvvw.jpg



XOF #5 >>>

در قسمت شمال پادگان , محوطه مخصوص فرود هلیکوپترها وجود داره.تقریبا در مرکز این محوطه یک پرچم برای نشان دادن جهت وزش باد وجود داره ( به رنگ نارنجی ) در نزدیکی این پرچم آبی روی زمین جمع شده که در داخل آن نشان رو پیدا میکنید.



aw0znupjsbbqx2md1lem.jpg




XOF #6 >>>


در قسمت شمالی باند هلیکوپتر ها ( در نزدیکی در ساختمانی که Paz رو نگهداری میکنند و محل استقرار نفربر ) یک وسیه گاری مانند به رنگ آبی میبینید که در زیر آن آب راه وجود داره.این نشان را در اون آب راه پیدا میکنید.



x225lw3bu9jrvv58gdiw.jpg



XOF #7 >>>


بعد از اینکه از در قرمز رنگ ساختمان اصلی ( جایی که در زیر زمین آن Paz رو نگهداری میکنند ) عبور کردید در روبروتون چند تا ژنراتور و یک دوربین نگهبان وجود داره.از یکی از ژنراتور ها بالا برید.سپس به دیواری که در نزدیکی ژنراتور وجود داره پرش کنید.این نشان اونجا قرار داره.



y55c176acjl2ttp2czsd.jpg




XOF #8 >>>



به کمپی که Chico رو نگهداری میکنند برید.نرسیده به کمپ و روبروی آن , یک اتاق کوچک نگهبانی وجود داره.از این اتاق بالا برید.این نشان اونجا هست.




hxdtf2zjpfruig7a262z.jpg




XOF #9 >>>


بعد از اینکه قفل فنس کمپ محل استقرار Chico رو باز کردید درست سمت راست روی زمین این نشان رو پیدا میکنید.



wbpnfkpuprc70xgwbase.png
 

nimex

کاربر سایت
Jun 1, 2014
265
نام
Nima
4 تروفی آخر نیاز هست تا راهنمایی کنم آیتم هایی که باید پیدا کنید دقیقا کجا هستند.برای همین کمی زمان بر هست و به زودی تکمیل میکنم براتون.همچنین روش اینکه چطور همگی مراحل را به سادگی با رنک S به پایان برسانید رو هم براتون میذارم شاید مفید واقع بشه.

- - -ویرایش - - -

- - -ویرایش - - -



- - -ویرایش - - -
 
آخرین ویرایش:

nimex

کاربر سایت
Jun 1, 2014
265
نام
Nima
شما چی نیاز دارید ؟

یکی از مراحل بازی را با رنک S به پایان برسانید.
تمامی مراحل بازی را با رنک S به پایان برسانید.در انتها روش اتمام مراحل با این رنک را براتون بیان میکنم
Extra Ops
داش میشه توضیح بدی واس اینا ک گفتی
ممنون
 

t33

کاربر سایت
Nov 29, 2013
441
نام
داود
اینجا کسی هس یاری رساند در مورد تمام کردن مراحل بارنک s?

نیما جان داش توضیح دادن برا رانکS بستگی به انمی یایی (دشمن) داره که کجا هستند دقیقا کدوم منطقه وشما بخوای بازیو چه جوری پیش ببری مثلا من الان بگم این کار رو فلان جا بکن درست نیست شاید تو اون لحظه برا تو دقیقا همون حالت نباشه ولی کلا چند تا حالت اصلی داره 1.نبایدکیل(کشتن) داشته باشی 2.اکسرا زیز 20 دیقه مشن و تموم کنی البته من خودم تمام زندانیهارو همیشه تحویل دادم یکم سعی کنی حله داش.موفق باشی
 

nimex

کاربر سایت
Jun 1, 2014
265
نام
Nima
بعضی از مراحل یه روش خیلی ساده ای دارن ک S میگیری ... مرحله ای ک مورد نظرت هست رو بگو تا بهت بگم :)

داش واس باز کردن مراحلی ک هیدنه باید 9 علامت رو باز کرد درسته؟

- - -ویرایش - - -

دوستان بازی هایی مث همین متال توی تروفیاش پلات نداره امکان داره بازی رو 100% کنی و پلات نده؟
 

behradbt

کاربر سایت
Sep 11, 2014
78
داش واس باز کردن مراحلی ک هیدنه باید 9 علامت رو باز کرد درسته؟

- - -ویرایش - - -

دوستان بازی هایی مث همین متال توی تروفیاش پلات نداره امکان داره بازی رو 100% کنی و پلات نده؟
اره دو تا Spec ops داره ک باید اون 9 تا علامت رو پیدا کنی تا باز بشن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر