Xbox 3 CrackDown




امروز در کنفرانس مطبوعاتی E3 مایکروسافت در لس آنجلس، این شرکت رسما شماره جدید CrackDown را برای کنسول Xbox One معرفی کرد.
Phil Spencer مدیر بخش Xbox بعد از معرفی بازی گفت، بازی توسط استودیو مناسبی در حال ساخت است. البته استودیو سازنده بازی معلوم نشده با این حال هدایت این تیم را Dave Jones بر عهده دارد. از جمله کار های قبلی او می توان به شماره اول CrackDown و همکاری در ساخت دو شماره اول GTA اشاره کرد.
CrackDown جدید دارای بخش CO-OP و مولتی پلیر آنلاین خواهد بود و بازی به استایل اولیه خود باز خواهد گشت.
......................................


بعد از گذشت یک ماه از معرفی بازی Creative Director بازی CrackDown، آقای Ken Lobb در مصاحبه ای با مجله معتبر Official Xbox Magazine، اطلاعات جدیدی درباره بازی منتشر کرده است. Lobb گفت، مایکروسافت برنامه های زیادی برای بخش CO-OP بازی دارد. به جای ساخت بخش Single Player و CO-OP به صورت مجزا این بار مایکروسافت قصد دارد کمی از سنت گذشته فاصله گرفته و این دو بخش را با هم ادغام کند. همچنین بازیکنان می توانند در طول بازی CrackDown بخش های مختلف این بازی را انتخاب کنند، به جای این که در منو های بازی دنبال بخش های مختلف بگردنند و صبر کنند برای Lobby ها و Load های بازی.

شماره اول CrackDown برای اولین‌بار در E3 2006 معرفی شد. بازی Open World که توسط Dave Jones خالق عنوان محبوب GTA در حال توسعه بود. شماره اول بازی در سال 2007 عرضه شد و موفق به دریافت نقد های مثبت و فروش بسیار خوبی شد. همین امر مایکروسافت را مجاب به ساخت شماره دوم بازی کرد. اما بر خلاف شماره اول، این بار Dave Jones و تیمش در ساخت بازی نقشی نداشتند و استودیو Ruffian Games شماره دوم بازی را توسعه داد. اما CrackDown 2 هیچ وقت نتوانست موفقیت شماره اول را تکرار کند و با تغییراتی که استودیو Ruffian Games در آن ایجاد کرده‌بود، تبدیل به یک عنوان متوسط شد. همین امر مایکروسافت را ترغیب کرد تا باری دیگر به سراغ خالق این سری برود و ساخت جدید ترین شماره بازی CrackDown را به Dave Jones بسپارد. به گفته سازندگان بازی، CrackDown جدید ادامه‌ای برای شماره اول سری است و به همین دلیل عنوان بازی CrackDown انتخاب شده و خبری از عدد "سه" در عنوان بازی نیست. بر طبق شایعات منتشر شده و نمایشی که از نخسه اولیه بازی در کنفرانس Microsoft Build Developer منتشر شد به نظر می‌رسد این بار شاهد یک انقلاب در سبک بازی های Open World خواهیم بود. در نمایش های منتشر شده قدرت تخریب‌پذیری فوق‌العاده کامل بازی به نمایش در آمد. به لطف قدرت نسل هشتم کنسول‌ها و تکنولوژی Cloud سازندگان بازی موفق شده بودند، در فریمی ثابت محیطی کاملا تخریب پذیر را خلق کنند. این تخریب‌پذیری با یک فیزیک دقیق همراه شده و نوید یک عنوان قدرتمند در زمینه تکنیکی را می‌دهد. تخریب پذیری بازی را می توان این گونه توصیف کرد، عنوان Red Faction Guerrilla را تصور کنید. حال محیط شهری با کلی ساختمان و اشیا را جایگزین محیط ماه کنید تا به CrackDown برسید. از دیگر اطلاعاتی که منتشر شده، ادغام بخش Co-Op و تک نفره بازی است. این بار مایکروسافت قصد دارد کمی از سنت گذشته فاصله گرفته و این دو بخش را با هم ادغام کند. علاوه بر این همانند Forza Horizon 2 دیگر خبری از گزینه های مختلف در منوی بازی برای بخش چند نفره نیست و بازیکنان به راحتی قادر خواهند بود در طول بازی وارد این بخش شوند. حال باید منتظر ماند و دید این بار Dave Jones چه خواهد کرد. آیا او خواهد توانست عنوان موفق دیگری همانند GTA را خلق کند یا این عنوان هم همانند شماره دوم به یک بازی متوسط تبدیل خواهد شد.
منبع: بازی سنتر

خبر:

CrackDown 3 با استفاده Cloud از قدرتی بالغ بر 20 کنسول Xbox One بهره می‌برد
چرا CrackDown 3 به قدرت 20 کنسول Xbox One نیاز دارد؟

آپدیت:
در همایش Gamescom سال 2015 تایید شد، عنوان Crackdown به Crackdown 3 تغییر نام پیدا کرده است. علاوه بر این سازندگان بازی با نمایش تریلری از بازی، تایید کردند که این عنوان از تخریب پذیری 100% در بخش چند نفره با استفاده از قدرت کلاود بهره می برد.
 
Last edited by a moderator:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
کلا فیل اسپنسر ایده های جالبی داره برای pc gaming و Xbox ولیکن همه چی بستگی به این داره چه طور این مسائل اجرا بشه .E3 امسال کنفرانس مایکرو خیلی دیدنی میشه
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
خب دیگه این بازی که تو لیست خرید من جایی نداشت، الان از لیست پیگیری اخبار هم خط خورد، با تشکر از عمو اسپنسر :D
 

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
خب این همیشه آنلاین بودن بازی از دلایلش میشه همون تخریب پذیری با استفاده از کلود دونست که خب طبیعیه همون زمانی که این قابلیت رو نمایش دادن یجورایی همین معنی رو هم میداده. در ضمن تاکید زیادی هم روی coop بازی (بصورت یکپارچه) میکنن که بازم همیشه آنلاین بودن رو توجیه میکنه (مثل destiny)

این بازی براحتی میتونه یه سورپراز بزرگ باشه توی اولین نمایش گیم پلی، چون نسخه قبل سطح پایین و بدون خلاقیتی داشته و این نسخه برعکس خیلی بلند پروازانه نشون میده و حتی اگه یه بازی متوسط رو به بالا هم بشه بازم خیلی جهش بزرگی براش محسوب میشه.

من به شخصه مشکلی ندارم که بازی هایی از X1 که توی انحصاریا یه جورایی کم توجهی میشه بهشون و زیر سایه عنوان های عظیم قرار میگیرن واسه win10 هم معرفی بشن و به بزرگتر شدن ip کمک بشه. البته در مورد این بازی بنظرم احتمالش خیلی خیلی کمه و چیزایی واسه win10 میزنن که بدونن pc بازها اون سبک رو دوس دارن و تضمین شده باشه موفقیتش.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
به نظرم اومدن بازی های X1 روی PC خیلی مشکلی نداره (حالا نه اینکه همه بازی ها رو از دم واسه PC عرضه کنه)، Win 10 سیستم عامل یکپارچه مایکروسافت هست و کلی هم روی قابلیت های گیمینگ این سیستم عامل تمرکز کرده واسه همین برای تبلیغ هم که شده باید یه سری بازی هاش رو واسه PC عرضه کنه. به نظرم Killer Instinct که قطعا میاد، احتمالا Sunset رو هم میدن تا به فروش بازی و اضافه شدن فن بیسش کمک کنه. من که دلم میخواد Sunset واسه PC بیاد و شماره دومش هم تایید بشه تا اینکه انحصاری X1 بمونه و شماره دومش ساخته نشه :D
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,080
این همیشه آنلاین بودنش اینطور که توضیح میدن به خاطر مسائل فنیه، نه دیزاین:D مثلا دستینی دیزاین کلی بازیش طوری بود که باید همیشه آنلاین بود، ولی این از cloud برای پردازش و تکنیکال بازی استفاده میکنه، اونم پردازش های سنگین. اگر طوری ساخته بشه که از لحاظ latency و پهنای باند و سرور مشکلی نداشته باشه، پتانسیلش رو داره خیلی cutting edge و مرز شکن بشه. یکی از بازیهاییه که واقعا دوست دارم ببینم چطوری درمیاد. نه فقط از لحاظ گیمینگ، کلا از لحاظ علمی و اطلاعات خودم...
 

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,859
نام
Sajjad
موتورش ـون آنریل انجین ـه :D
hc2p_untitled-1.jpg
 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
Crackdown 3: 10 minute pre-alpha gameplay demo

watch?v=rFWIpAPvF-Q&feature=youtu.be
Jaw dropping!!!!

لامصب تخریب پذیری غیر قابل وصف فوق العادست:-o
دیدن این ویدیو به همه توصیه میشه... خیلی عالیه.

این بازی مولتیپلیرش میتونه خیلییییی حال بده.
 
آخرین ویرایش:

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
این گیم پلی 10 دقیقه ای واقعا خوب بود و قدرت و تکنولوژی موتور بازی و Cloud نشون میده.
اون قسمت هم که Dave Jones به شوخی میگه اینجا از قدرت 13 کنسول استفاده شد، عالیه :)) :d
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
دوربین مخفیه؟ :D
Crackdown 3 might be the most impressive demo I've ever seen. We'll have a full preview up later today, but suffice it to say that all that bluster about "leveraging the Cloud" to bring hitherto unseen levels of physics-based destruction is totally accurate
Crackdown 3 effectively turns your Xbox One into the most powerful console ever made | GamesRadar
It was only the first proper day of Gamescom today, but Crackdown 3 was easily the most impressive thing we saw – and that included a hands-off demo of Fallout 4 and the destruction-filled Just Cause 3
Crackdown 3 hands-on preview – the Xbox One killer app | Metro News
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
Crackdown 3 Destruction Restricted to Multiplayer - GameSpot

این خبر می خواستم بذارم بخش خبر ولی خب دیگه خیلی زیاد میشه خبر های کرک داون برای همین اینجا ترجمه می کنم.
نابود سازی شهر فقط در بخش چند نفره آنلاین در دسترس و تو کمپین آفلاین نمیشه شهر خراب کرد. دلایل مختلفی هم داره. 1- کلا هدف کمپین بازی و شخصیت اصلی نجات دادن شهر و نه نابود سازی اون. 2- تو بخش کمپین به سرور های Cloud وصل نمی شیم و کنسول Xbox One هم به تنهایی قدرت پردازش تخریب هارو نداره.
علاوه بر این دیو جونز تایید کرد که بازی همیشه آنلاین نیست و کمپین میشه آفلاین بازی کرد.
بازی هم گویا تابستون سال آینده منتشر میشه.

این ویدیو IGN هم حتما نگاه کنید:d
17 Minutes of Explosive Crackdown 3 Gameplay - Gamescom 2015



(با تشکر از مسیح برای ویدیو:d )
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
تخریب پذیری خنده داری بود! تیر آهن ها خم نمیشدن.! اسکلت ساختمان همین جوری صاف مثل خط کش تخریب میشد..! فکر نکنم همچین شاهکاری احتیاج به 20 تا XO داشته باشه!

در کل خیلی مصنوعی بود تخریب پذیری با مسلسل خانه تخریب میکرد!

n78m9s02duv2scgxzpuu.jpg
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
تخریب پذیری خنده داری بود! تیر آهن ها خم نمیشدن.! اسکلت ساختمان همین جوری صاف مثل خط کش تخریب میشد..! فکر نکنم همچین شاهکاری احتیاج به 20 تا XO داشته باشه!

در کل خیلی مصنوعی بود تخریب پذیری با مسلسل خانه تخریب میکرد!

خب قبل از پست دادن گوش بکن به حرف های طرف که همچین پستی نزنی !

همون اول نمایش گفت که دمیج اسلحه ها رو الکی خیلی زیاد بردن بالا برای این دمو که بتونن قابلیت ها رو نشون بدن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر