Xbox 3 CrackDown




امروز در کنفرانس مطبوعاتی E3 مایکروسافت در لس آنجلس، این شرکت رسما شماره جدید CrackDown را برای کنسول Xbox One معرفی کرد.
Phil Spencer مدیر بخش Xbox بعد از معرفی بازی گفت، بازی توسط استودیو مناسبی در حال ساخت است. البته استودیو سازنده بازی معلوم نشده با این حال هدایت این تیم را Dave Jones بر عهده دارد. از جمله کار های قبلی او می توان به شماره اول CrackDown و همکاری در ساخت دو شماره اول GTA اشاره کرد.
CrackDown جدید دارای بخش CO-OP و مولتی پلیر آنلاین خواهد بود و بازی به استایل اولیه خود باز خواهد گشت.
......................................


بعد از گذشت یک ماه از معرفی بازی Creative Director بازی CrackDown، آقای Ken Lobb در مصاحبه ای با مجله معتبر Official Xbox Magazine، اطلاعات جدیدی درباره بازی منتشر کرده است. Lobb گفت، مایکروسافت برنامه های زیادی برای بخش CO-OP بازی دارد. به جای ساخت بخش Single Player و CO-OP به صورت مجزا این بار مایکروسافت قصد دارد کمی از سنت گذشته فاصله گرفته و این دو بخش را با هم ادغام کند. همچنین بازیکنان می توانند در طول بازی CrackDown بخش های مختلف این بازی را انتخاب کنند، به جای این که در منو های بازی دنبال بخش های مختلف بگردنند و صبر کنند برای Lobby ها و Load های بازی.

شماره اول CrackDown برای اولین‌بار در E3 2006 معرفی شد. بازی Open World که توسط Dave Jones خالق عنوان محبوب GTA در حال توسعه بود. شماره اول بازی در سال 2007 عرضه شد و موفق به دریافت نقد های مثبت و فروش بسیار خوبی شد. همین امر مایکروسافت را مجاب به ساخت شماره دوم بازی کرد. اما بر خلاف شماره اول، این بار Dave Jones و تیمش در ساخت بازی نقشی نداشتند و استودیو Ruffian Games شماره دوم بازی را توسعه داد. اما CrackDown 2 هیچ وقت نتوانست موفقیت شماره اول را تکرار کند و با تغییراتی که استودیو Ruffian Games در آن ایجاد کرده‌بود، تبدیل به یک عنوان متوسط شد. همین امر مایکروسافت را ترغیب کرد تا باری دیگر به سراغ خالق این سری برود و ساخت جدید ترین شماره بازی CrackDown را به Dave Jones بسپارد. به گفته سازندگان بازی، CrackDown جدید ادامه‌ای برای شماره اول سری است و به همین دلیل عنوان بازی CrackDown انتخاب شده و خبری از عدد "سه" در عنوان بازی نیست. بر طبق شایعات منتشر شده و نمایشی که از نخسه اولیه بازی در کنفرانس Microsoft Build Developer منتشر شد به نظر می‌رسد این بار شاهد یک انقلاب در سبک بازی های Open World خواهیم بود. در نمایش های منتشر شده قدرت تخریب‌پذیری فوق‌العاده کامل بازی به نمایش در آمد. به لطف قدرت نسل هشتم کنسول‌ها و تکنولوژی Cloud سازندگان بازی موفق شده بودند، در فریمی ثابت محیطی کاملا تخریب پذیر را خلق کنند. این تخریب‌پذیری با یک فیزیک دقیق همراه شده و نوید یک عنوان قدرتمند در زمینه تکنیکی را می‌دهد. تخریب پذیری بازی را می توان این گونه توصیف کرد، عنوان Red Faction Guerrilla را تصور کنید. حال محیط شهری با کلی ساختمان و اشیا را جایگزین محیط ماه کنید تا به CrackDown برسید. از دیگر اطلاعاتی که منتشر شده، ادغام بخش Co-Op و تک نفره بازی است. این بار مایکروسافت قصد دارد کمی از سنت گذشته فاصله گرفته و این دو بخش را با هم ادغام کند. علاوه بر این همانند Forza Horizon 2 دیگر خبری از گزینه های مختلف در منوی بازی برای بخش چند نفره نیست و بازیکنان به راحتی قادر خواهند بود در طول بازی وارد این بخش شوند. حال باید منتظر ماند و دید این بار Dave Jones چه خواهد کرد. آیا او خواهد توانست عنوان موفق دیگری همانند GTA را خلق کند یا این عنوان هم همانند شماره دوم به یک بازی متوسط تبدیل خواهد شد.
منبع: بازی سنتر

خبر:

CrackDown 3 با استفاده Cloud از قدرتی بالغ بر 20 کنسول Xbox One بهره می‌برد
چرا CrackDown 3 به قدرت 20 کنسول Xbox One نیاز دارد؟

آپدیت:
در همایش Gamescom سال 2015 تایید شد، عنوان Crackdown به Crackdown 3 تغییر نام پیدا کرده است. علاوه بر این سازندگان بازی با نمایش تریلری از بازی، تایید کردند که این عنوان از تخریب پذیری 100% در بخش چند نفره با استفاده از قدرت کلاود بهره می برد.
 
Last edited by a moderator:

batman0

کاربر سایت
Sep 8, 2013
509
3mm2ekzo35uma7up2dx2.jpg
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,164
نام
Ehsan
اگه بازی همیشه آنلاین‍ه پس مطمئن باشید کراس-پلی هم هست (مثل فیبل) :D

Mark my word
 
آخرین ویرایش:

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
اگه بازی همیشه آنلاین‍ه پس مطمئن باشید کراس-پلی هم هست (مثل فیبل) :D

Mark my word

همیشه آنلاین بودنش نباید الزماً به معنی اومدنش روی ویندوز 10 باشه. اما اینکه مایکروسافت با این بازی نشون میده که حتی خیلی از PCها توانایی اجراش رو ندارن در عمل کاری کرده که خیلی از PC گیمرها از این به بعد بخاطر وجود همچین قابلیتهایی از استور خود مایکروسافت بازیهاشون رو تهیه کنن و به اکوسیستم Xbox وارد بشن. همچین بازیهایی هم میتونن به XB1 کمک کنن (چون بیشتر از چیزی که به تنهایی در توان XB1 هست به مشتری ارائه میدن) و هم به فروش و فراگیر شدن Window 10 و استورش (چون ممکنه خیلی از بازیسازها به این سمت بیان و با بکارگیری این قابلیت روی XB1 مشابهش رو روی W10 هم بیارن و پلیرها هم اگر بازی خوب کار شده باشه ازش استقبال میکنن).

در کل ایده خوبی برای مایکروسافت هست، اما شاید Xbox فنها رو کمی ناراحت کنه. :D
 
آخرین ویرایش:

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,164
نام
Ehsan
@LiviNG D3AD

هیلو - گیرز - سری فورتزا - QB - SB

اینا رو PC نیان ، بقیه زیاد مهم نیستن :-" ولی بنظرم اگه قابلیت کراس-پلی رو برای بازی هایی که علاوه بر X1 برای PC هم عرضه میشن قرار بدن اومدنشون رو میشه تحمل کرد :D مثلاً من خودم از اومدن KI حمایت میکنم :-"
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر