FIFA 15 | PS3

ashkanshahrooz

کاربر سایت
Dec 28, 2010
91
سلام دوستان
آقا من یه مشکل خیلی خیلی اساسی دارم اونم اینه که هرچی کاستوم تاکتیک میسازم و یکی از فلشهای آنالوگ استیک رو بهش اختصاص میذم ، اون کاستوم تاکتیک رو اون جهت نمیمونه و از بین میره
حتی وقتی این آپشنو میزارم رو کاستوم تاکتیک ، وقتی صفحه رو عوض میکنمو مثلا میرم تو بخش فورمیشن و دوباره بر میگردم به کاستوم تاکتیک ، بازم اون جهتی که کاستوم تاکتیکمو روش قرار دادم ، یه تاکتیک دیگه ای براش تعریف شده
چیکار میشه کرد این مشکل حل بشه ؟
 

fl8

کاربر سایت
Nov 22, 2012
14
سلام دوستان من یه مشکلی دارم ... وقتی بازی داره صحنه های حساس رو به صورت اهسته نشون میده همش لگ داره و فریز میشه ایرادش چیه؟
ورژن دستگام 4.55 و با fix بازی میکنم
 

vampirekain

یَـا مَـنً لَهُ الًـعِـزَّةّ و الًـجَمـَالُ
کاربر سایت
Oct 27, 2012
1,122
نام
Uchiha
سلام دوستان من یه مشکلی دارم ... وقتی بازی داره صحنه های حساس رو به صورت اهسته نشون میده همش لگ داره و فریز میشه ایرادش چیه؟
ورژن دستگام 4.55 و با fix بازی میکنم

شما وارد حالت ریکاوری بشید و ریبولد دیتا بیس بزنید ببنید مشکلتون حل میشه ....
 

Si@mak

کاربر سایت
Jan 22, 2010
163
برام جالبه چه تو این سایت چه انجمن ها و نقدهایی که در سایتهای دیگه وجود داره خیلی درباره مسائلی مثل نوع حرکت بازیکن ها در زمین و بارش برف و باران چکیدن آب از تیر دروازه کثیف شدن پیراهن بازیکنها و ... مسائل اینچنینی صحبت میشه و طبیعی شدن این جزئیات رو دلیلی به واقعی شدن بازی میدونن البته منم نظر مخالفی ندارم اما فکر نمی کنم این همه ی ماجرا باشه. اگه دوستان صرفا فقط انلاین و head to head بازی نکن و حالت های دیگه ای که تو خود بازی وجود داره رو تجربه کنن برای مثال قسمت be a pro manager متوجه میشن خیلی مسائل به غیر از گیم پلی میتونه دلیلی برای قضاوت درباره مقدار نزدیک شدن به فوتبال واقعی باشه. برای مثال ما تو این حالت از بازی بعد از اضافه شدن گزینه globlae scout network که از فیفا 14 به فیفا اضافه شده دیگه نوآوری دیگه ای در این بخش ندیدیم و تنها تغییر این نسخه نسبت به نسخه قبل رو شاید فقط بشه در تغییر رنگ منو از روشن به تیره دونست ! به شخصه خیلی امیدوار بودم که تو این نسخه بشه قابلیت ها و چالش های دیگه ای که یه مربی و مدیر فوتبال در دنیای واقعی باهش روبرو هست رو تجربه کرد مسائلی مثل عقد قرارداد با اسپانسر باشگاه، اداره تیم های پایه، رایزنی برای بازی های دوستانه یا تورهای پیش فصل، مدیریت مسائل داخلی باشگاه و ... که مطمئناً جذابیت فوق العاده ای برای قسمت علاقمندان به مدیریت فوتبال از جمله خودم داره. ما اول فصل یه بودجه قابل حدسی از هیئت مدیره دریافت می کنیم یه سری بازی های دوستانه هم که به نظرم حریفا به شکل کاملا رندوم انتخاب میشن و یکی از شرق هستن و یکی از غرب، برگزار می کنیم و وارد لیگ میشیم به همین سرعت این همه مسائل جذاب مدیریتی پشت سر گذاشته میشه و البته درست ترش اینه که اینطور بگیم که توسط هیئت مدیره یا همون CPU کنسول !! انجام میشه.
در هر صورت اگه فرض کنیم ایده آل ما یک شبیه ساز و به معنای واقعی شبیه سازی ار بازی فوتباله، به نظرم فاکتورهایی غیر از گیم پلی میتونه برای قضاوت مدنظر قرار داده بشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر