GDC 2014 | اخبار مرتبط

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
GDC_2014.png
درود.

همونطور که همگی مطلع هستید، این کنفرانس از تاریخ 17 تا 21 ـم ماه مارس 2014 در Moscone Center ـه سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد..
طی این مراسم که سالانه برگزار میشه، مهم ترین و مفیدترین صحبت ها در رابطه با متودها و روش های ساخت و توسعه بازی توسط سازندگان و طراحان بازی گفته میشه که هم برای خوانندگان جذابیت خاصی داره، هم برای دیگر سازندگان مستقل و بزرگ..مکانی که سازندگان بازی با همکاران خود بحث خواهند کرد و میشه گفت که یک گردهمایی بزرگ برای سازندگان بازی در سراسر جهان است.

*فعلا برنامه هایی که سازندگان بازی برای مراسم تدارک دیدن رو قرار میدیم، تا فرارسیدن زمان مراسم که قبلا اعلام شده..
این کنفرانس از کلیدواژه و میشه گفت آیتم های کلی تشکیل شده که شامل این موارد میشوند:
Advocacy-
Audio-
Bus Mktg. & Mgmt-
Design-
Production-
Programming-
Visual Arts-
Summits-
Tutorials & Bootcamps-
Advocacy (حمایت و کمک)
این آیتم بیشتر در مورد کمک و حمایت های اجتماعی از سازندگان و طراحان هر استودیو می باشد،این قسمت طیف وسیعی از مطالب مختلف را در این مورد شامل می شود، امیدواریم که بتوانیم با انجام این کار، جامعه ای بهتر در این گروه بخصوص و همچنین در زندگی شخصی ـیشان داشته باشیم..
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Global Game Jam Organizers Roundtable Zuraida Buter | Global Game Jam
globalGameJam_345x180.jpg

Mob Rules: The Destructive Power of Opinion and Online Community
mobRules_345x180.jpg

Accessibility: Lessons Learned from Designing for Gamers with Disabilities
accessibilityLessons_345x180.jpg

How to Depression-Proof Your Studio Culture
howToDepression_345x180.jpg
Audio (صدا و موسیقی)
این آیتم همانطور که از نامش پیداست، بیشتر در مورد صداگذاری و افکت های مرتبط در ساخت و توسعه بازی را شامل می شود.
همچنین در مورد مهم ترین مشکلات، بحث های فنی، به اشتراک گذاری تجربه ها، زیبایی شناسی، تدارکات و تجارت مرتبط با این موضوع بحث خواهد شد.
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Checkered Flag: Forza Motorsport 5 Soundtrack Postmortem Chase Combs (Microsoft) Lance Hayes | DJDM Dot Com Music Publishing
checkeredFlag_345x180.jpg

Next-Gen Audio in Killer Instinct Mick Gordon (Mick Gordon) Jean-Edouard Miclot | Double Helix Games
nextGenAudio_345x180.jpg
Bus Mktg. & Mgmt (کسب و کار و تجارت به همراهی مدیریت)
Business, Marketing & Managemen مخفف این کلمه ها است، توسعه دهنگان و ناشران بیشتر در این مورد و موضوعات مرتبط با این قضیه بحث خواهند کرد.
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Why'd She Buy THAT? Customer Psychology in Game Purchases Lucien Parsons | Operations Catalyst Consulting
whydSheBuy_345x180.jpg
Design (طراحی)
خلاقیت، هنر، درک و تجسم، ویژگی هایی که هر بازی سازی باید آن را دارا باشد، اینکه چطور از فرصت ها و تجربه های به دست آمده خود به خوبی بتواند استفاده کند، همچنین در مورد جدیدترین تکنولوژی ها هم اطلاعات قوی را داشته باشد، مثلا فیزیک واقعی، طراحی چهره واقع گرایانه، تکنیک های نورپردازی، حالات و حرکات مرتبط با چهره و بدن کارکتر و ...
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Crimewatch 2.0: Redesigning EVE Online's Policing System Matthew Woodward |CCP Games
crimewatch2_345x180.jpg

How to Turn a New Leaf at the Animal Crossing Katsuya Eguchi (Nintendo Co.) Aya Kyogoku | Nintendo Co
animalCrossing_345x180.jpg

Jiro Dreams of Game Design Brenda Romero | UC Santa Cruz
jiroDreams_345x180.jpg

The Importance of Player Autonomy: Motivating Sustained Engagement Through Volition and Choice Scott Rigby (Immersyve) Troy Skinner from Immersyve
importanceOfPlayer_345x180.jpg

Hearthstone: 10 Bits of Design Wisdom Eric Dodds | Blizzard
hearthstone10_345x180.jpg

Make Things Worse: Enabling Setbacks for Consequential Play Patrick Redding | Ubisoft Toronto
makeThingsWorse_345x180.jpg
Production (ساخت و تولید)
در سال های اخیر هزینه و بودجه های زیاد و شاید الکی برای عناوین AAA در نظر گرفته شده و همچنین مشکلاتی در مدیریت هزینه های بازی های آنلاین و کوچک و مستقل..
این آیتم در مورد بهره وری مفید در طراحی و مدیریت هزینه ها بحث خواهد شد، پس فرقی نمی کند که بازی شما بزرگ باشد یا نه..
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Where are the Sharks? User Research in the Far Cry Production Pipeline Ian Livingston | Ubisoft
whereAreThe_345x180.jpg

Learning from Our Mistakes: A Postmortem of Guacamelee! Chris Harvey | DrinkBox Studios Inc
learningFromOur_345x180.jpg

Running a Mobile Live Service 24/7: Retention is the Driving Force for Success Aaron Loeb | Electronic Arts
runningAMobile_345x180.jpg

Building a BioWare Story: Producing Choice and Consequence Ian Mitchell (BioWare) Melanie Faulknor | BioWare
buildingABioware_345x180.jpg
Programming (برنامه نویسی)
این آیتم بیشتر تمرکز خود را بر روی چالش ها و فرصت هایی که بازیسازان در نسل قبل و نسل حاضر در این امر داشتند را دارد.
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Scaling from Mobile to High-End PCs: The Tech of Broken Age Oliver Franzke | Double Fine Productions
scalingFromMobile_345x180.jpg

Engine Postmortem of inFAMOUS: Second Son Adrian Bentley |Sucker Punch Productions
enginePostmortem_345x180.jpg

Modeling AI Perception and Awareness in Splinter Cell: Blacklist Martin Walsh | Ubisoft
modelingAIPerception_345x180.jpg

Low-Level Shader Optimization for Next-Gen and DX11 Emil Persson | Avalanche Studios
lowLevelShader_345x180.jpg

The Infamous: Second Son Particle System Architecture Bill Rockenbeck | Sucker Punch Productions
theInfamousSecond_345x180.jpg
Visual Arts (جلوه های بصری)
متود ها و روش های ساخت انیمیشن ها و دموهای CG، ساخت کانسپت آرت ها، تکنیک های مختلف در این مورد را شامل می شود.
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
The Visual Effects of inFAMOUS: Second Son Matt Vainio | Sucker Punch
theVisualEffects_345x180.jpg

Moving the Heavens: An Artistic and Technical Look at the Skies of The Last of Us Keith Guerrette | Naughty Dog, Inc
movingTheHeavens_345x180.jpg

Building Customizable Characters for Bungie's Destiny Scott Shepherd | Bungie
buildingCustomizableCharacters_345x180.jpg

Superpowering the Saints in the Non-Superpowered World of Saints Row Zach Lowery | Volition
superpoweringTheSaints_345x180.jpg

The Art of The Witness Luis Antonio | Thekla Inc
artOfTheWitness_345x180.jpg

Change Is Good: The Importance of Iteration Within a Character Art Pipeline Gavin Goulden | Irrational Games
changeIsGood_345x180.jpg
اطلاعات بیشتر زمان شروع مراسم، در این تاپیک قرار خواهد گرفت.
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
sony%20virtual%20reality.jpg

______
شایعات همینطور داره قوت میگیره ! به احتمال 90% سونی قراره توی GDC از VR headset پرده برداری کنه ! :d
سایت Edge از سونی سوال پرسیده که آیا این حرف ها حقیقت داره که میخواین از این تکنولوژی رونمایی کنیم و ..؟ !
یکی از سران Sony در جواب به اونها گفته :
We do not comment on rumour and speculation.
باید یه اتفاقات بزرگی در GDC امسال حتما بیفته ! :d
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,959
نام
آریا
sony%20virtual%20reality.jpg

______
شایعات همینطور داره قوت میگیره ! به احتمال 90% سونی قراره توی GDC از VR headset پرده برداری کنه ! :d
سایت Edge از سونی سوال پرسیده که آیا این حرف ها حقیقت داره که میخواین از این تکنولوژی رونمایی کنیم و ..؟ !
یکی از سران Sony در جواب به اونها گفته :

باید یه اتفاقات بزرگی در GDC امسال حتما بیفته ! :d
این طور که Edge گفته مدل اولیه و Prototypeـش مدتی هست که دست Thirdparty هاست. (دیگه Firstparty ها به کنار !) همچنین گفته شده که Prototypeـش خیلی بهتر از مدل اولیه Oculus Rift عمل میکنه.
در مجموع بعید نیست این VR Headset ها در آینده خیلی محبوب بشن ، ولی مهم ترین قسمت قضیه هزینه هاش هست ! :D قیمت این ها معمولاً خیلی ارزون نیست و این میتونه برای یه وسیله جانبی کنسولی مشکل ساز باشه. مگر اینکه سونی بتونه قیمت خوبی براش در نظر بگیره و با تولید انبوه هم قیمتش کاهش پیدا کنه.
فقط یه نکته بد در مورد این جور چیزا اینه که آدم تا خودش امتحان نکنه نمیتونه بفهمه چطوریه. نحوه کار با بقیه وسایل همراه رو میشه توی ویدئوها دید ، ولی این رو تا روی کله ـت نذاری خبری نمیشه ! :D
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
این طور که Edge گفته مدل اولیه و Prototypeـش مدتی هست که دست Thirdparty هاست. (دیگه Firstparty ها به کنار !) همچنین گفته شده که Prototypeـش خیلی بهتر از مدل اولیه Oculus Rift عمل میکنه.
در مجموع بعید نیست این VR Headset ها در آینده خیلی محبوب بشن ، ولی مهم ترین قسمت قضیه هزینه هاش هست ! :D قیمت این ها معمولاً خیلی ارزون نیست و این میتونه برای یه وسیله جانبی کنسولی مشکل ساز باشه. مگر اینکه سونی بتونه قیمت خوبی براش در نظر بگیره و با تولید انبوه هم قیمتش کاهش پیدا کنه.
فقط یه نکته بد در مورد این جور چیزا اینه که آدم تا خودش امتحان نکنه نمیتونه بفهمه چطوریه. نحوه کار با بقیه وسایل همراه رو میشه توی ویدئوها دید ، ولی این رو تا روی کله ـت نذاری خبری نمیشه ! :D
آره من خودم هم هرجوره فکر میکنم، به این نتیجه می رسم که تا دست خودمون (رو کله ) خودمون نباشه ، اصلا چیزی ازش نمی فهمیم ، در هر صورت حالا باید منتظر موند..
البته چند روز بیشتر تا GDC نمونده دیگه ! ببینیم Sony قراره چیکار کنه ! :d
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
______
شایعات همینطور داره قوت میگیره ! به احتمال 90% سونی قراره توی GDC از VR headset پرده برداری کنه ! :d
سایت Edge از سونی سوال پرسیده که آیا این حرف ها حقیقت داره که میخواین از این تکنولوژی رونمایی کنیم و ..؟ !
یکی از سران Sony در جواب به اونها گفته :

باید یه اتفاقات بزرگی در GDC امسال حتما بیفته ! :d
سونی وقتی این جمله معروفش رو می گه,یعنی حقیقت داره بی شک!:d
 

pxc33

کاربر سایت
Dec 4, 2011
2,727
نام
علی
آخرین ویرایش:

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
GDC-Sony.jpg

________
Sony از بازی هایی که عموم میتونن در مراسم GDC اونها رو تجربه کنن رو لیست کرده که شما ذیلا میتوانید اونها رو مشاهده نمایید:
Counterspy ( SCEA ) PS3 Infamous Second Son (SCEA) PS4
Helldivers (SCEA) PS4
Hohokum (SCEA) PS4
Child of Light (Ubisoft) PS4
GALAK-Z (17-Bit) PS4
N++ (Metanet Software) PS4
Rogue Legacy (Polytron) PS4
Sportsfriends (Die Gute Fabrik) PS4
Towerfall Ascension (Matt Makes Games) PS4
Borderlands 2 (Iron Galaxy) VITA
Luftrausers (Devolver Digital) VITA
Race the Sun (Flippfly) VITA
Steamworld Dig (Image & Form)
VITA Super Exploding Zoo (Honeyslug) VITA​
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,959
نام
آریا
GDC-Sony.jpg

________
Sony از بازی هایی که عموم میتونن در مراسم GDC اونها رو تجربه کنن رو لیست کرده که شما ذیلا میتوانید اونها رو مشاهده نمایید:
Counterspy ( SCEA ) PS3 Infamous Second Son (SCEA) PS4
Helldivers (SCEA) PS4
Hohokum (SCEA) PS4
Child of Light (Ubisoft) PS4
GALAK-Z (17-Bit) PS4
N++ (Metanet Software) PS4
Rogue Legacy (Polytron) PS4
Sportsfriends (Die Gute Fabrik) PS4
Towerfall Ascension (Matt Makes Games) PS4
Borderlands 2 (Iron Galaxy) VITA
Luftrausers (Devolver Digital) VITA
Race the Sun (Flippfly) VITA
Steamworld Dig (Image & Form)
VITA Super Exploding Zoo (Honeyslug) VITA​
به نظر میاد DriveClub کلهم یه توهم بوده ! :D
البته یه عده گیر دادن که شاید بازی رو میخوان با VR نشون بدن ، ولی من شک دارم ! :D
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
به نظر میاد DriveClub کلهم یه توهم بوده ! :D
البته یه عده گیر دادن که شاید بازی رو میخوان با VR نشون بدن ، ولی من شک دارم ! :D
والا Sony خودش رو مسخره کرده ! انقدر سر این بازی ها تاخیر میزنه اصلا آدم شک میکنه آیا اینها اصلا وجود دارن یا فقط همون لحظه یه Demo بودن !
آره یه خبرایی در این مورد دیدم ولی فکر نکنم اصلا حضور داشته باشه ، چه بخواد که باز از VR هم پشتیبانی کنه !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر