بررسی The World Ends with You

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743

cover_large.jpg



به نظر من این بازی یکی از بهترین بازی ds هستش و یکی از بازیهایی که هر گیمری از اون لذت میبره.

من این بازی بازی کردم اما چون نتونستم بازی رو تا آخر برم قطعا نمیتونم زیاد دربارش توضیح بدم اما این رو بعنوان یه معرفی و آشنایی شما دوستان مینویسم

به نظر من رسید که این بازی رو از روی یه مانگا ساختن یا حداقل طرح اولیه رو از اون اقتباس کردن که نمیدونم نظر درستی دارم یا نه! به هر حال داستان بازی نقطه قوت کار هست که در ادامه بهش میرسیم


کاراکتر ها:

واقعا کاراکتر ها فوق العاده کار شدن و شما امکان نداره نتونی با یکی از اونها ارتباط برقرار کنی. در عین غیرواقعی بودن کاملا ملموس و نزدیک هستند.

نکو(neku): شخصیت اصلی داستان(عکس بالا) که یه پسر مغرور و از خود راضی هست که توی چند لحظه اول جز غر زدن چیزی ازش نمیبینیم. نکو به موزیک علاقه زیادی داره. خصوصیت دیگش هم اینه که بخاطر عدم اعتمادش به دیگران تنهایی رو به هر چیز دیگه ای ترجیه میده.

شیکی(shiki): دختری که همبازی(partner) نکو هست و علاقه زیادی به خیاطی داره و مهارتی هم توی این زمینه داره. توی بازی شیکی به نکو گیر میده که چرا انقدر بدلباسه! و خودش واقعا کاراکتر دوست داشتنی هست.

لطفا به این دو کاراکتر رضایت بدید چون ما بقی رو نمیخوام لو بدم هر چی بخوام بگم توضیح داستانه.


images


داستان:

نکو داره توی یه تقاطع شلوغ قدم میزنه و موزیک گوش میده و غر میزنه مردم هم انگار که نکو رو اصلا نمیبینن به سرعت درحال حرکتند ناگهان نکو زمین میخوره وقتی بلند میشه یه pin (گیره لباس) توی دستش میبینه که ظاهری عجیب داره. نکو یه پیامک عجیب دریافت میکنه که متن کوتاهی داره. توی اون زمانی برای انجام کاری تعیین شده و توضیح مختصری در مورد کار داده شده. نکو دوباره غر میزنه و پیام رو پاک میکنه اما ناگهان میبینه روی دستش یه تایمر که مطابق با زمان مشخص شده توی پیام هست شروع به شمارش معکوس ثانیه ها میکنه.


از روند داستانی خارج میشم و یه توضیح کلی میدم:

نکو با شیکی آشنا میشه و شیکی اطلاعاتی بهش میده: اونا وارد یه بازی شدن که یک هفته ادامه داره و هر روز یک ماموریت رو به همه کسایی که توی اون شرکت کردن از طریق پیامک اطلاع میده. انجام ماموریت ها واجب کفایی هست و اگه یه نفر انجام بده زمان کف دسته همه بازیکن ها پاک میشه و بازی روز بعد ادامه پیدا میکنه. همه بازیکن ها باید با هم تیمی شون بازی رو ادامه بدن و اگه هم تیمی کسی erase بشه اون هم بعد از یکساعت erase میشه.


من تموم میکنم به خدا با این تعریف کردنم دارم نابود میکنم داستان محشرش رو


images


کنترل:

هر پین یه قدرتی به نکو میده که 4 تا از اونها رو توی مبارزات میشه همراه داشت و با استفاده از قلم و نحوه حرکت اون اثر خودشون رو نشون میدن. مثلا با کشیدن قلم روی دشمنان یکی از پین ها با ضربه زدن روی صفحه یکی دیگه و با نگه داشتن یکی دیگه فعال میشه. هر کدوم از این حرکت ها یک کلاس رو تشکیل میده که بازی اجازه نمیده دو پین هم کلاس همزمان جزو 4 تا باشه.

شما میتونید همبازیتون رو هم از طریق دکمه ها توی بازی کنترل کنید که ابتدا ساده هست و به تدریج سخت میشه و اگه خودتون نخواید میتونید اون رو به حال خودش رها کنید و کار خودتون رو انجام بدید.

یه حالت ترکیب(fusion) هم وجود داره که در شرایطی که همبازیتون حرکات خاصی رو بزنه میشه استفاده کرد.

امیدوارم با این توضیحاتی که دادم اطلاعاتی از بازی رو بهتون داده باشه.


large.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر