Dark Souls GaMe Community

ToTheMadness

کاربر سایت
Nov 11, 2018
119
درود دوستان عزیز. راستش من خیلی دیدم تعریف کردن از دنیای دارک سولز ولی تا الان تجربه نداشتم ببینم چطوریه. میدونم خیلی سخته واسه همین تا الان این سری و مثلا بلادبورن رو بازی نکردم. میخواستم یه راهنمایی کنین بگین اگه بخوام این جور بازیا رو شروع کنم از کدوم نسخه شروع کنم بهتره؟ کدومش آسون تره برای تازه کارها؟ (حالا بجز سری دارک سولزم بود اشکال نداره مثلا یه چیزی برای مقدمه و پیش زمینه باشه.. چون هنوز نمیدونم صبر و تحملم چقدره :D بازی ترسناک رو بازی کردم ولی تا الان بازی که سخت باشه رو تست نکردم..) و اینکه چقدر سخته، در چه حدیه و چک پوینت هاش و سیوش چطوریه چون شنیدم میگن مثلا کلی رفتم جلو بعد مردم حالا از اول باید برم :-?
اینکه دارک سولز بازیه سختیه، بیشتر حرف افرادیه که یا بازی رو بازی نکردن یا بدون اینکه درک کنن و بفهمنش نیمه کاره ولش کردند. برای یه دارک سولز پلیر فقط سختی نیستش بلکه لذت فوق العاده بالای بازی هستش. باید مدتی به بازی وقت بدی تا درست و حسابی قانون ها و عملکردش رو یاد بگیری و بعد از اونه که در دنیای بازی غرق میشی. از تاریکی و غم عمیق بازی تا مبارزه های عالی با باس ها که قلب آدم رو به لرزه می اندازه، دارک سولز رو درک می کنی. در مورد سختی هم باید بگم که نه تنها نکته منفی نیست بلکه وقتی به بازی عادت کردی و پیچ و خمش رو یاد گرفتی دلت می خواد بیشتر و بیشتر سخت بشه.
دنیای دارک سولز دنیای فوق العاده ایه. دارک سولز شاهکاره. و یک شاهکار چیزی مثه "عالی" نیستش بلکه فراتر از اونه و چیزای خیلی بالاتری رو ارائه میده. از داستان گرفته تا دنیای دارک سولز همه چیز متفاوته. بصورت فوق العاده ای غم و اندوه و نا امیدی و تاریکی و... ارائه میده. شاهکار ها اثر معمولی ای نیستند که با دید معمولی بری سراغشون.
خلاصه بحث سختی و تردید رو بزار کنار و ریمستر اولین بازی رو بگیر. به قدری دنیای بازی لذت بخش و بخاطر سختیش درگیرت می کنه که حتی فکر خسته شدن هم نمی کنی.
در مورد چک پوینت ها هم باید بگم که مثه بعضی از بازی های روگ لایک که مرگ دائمیه نیستش، بلکه با مرگ واحد پول بازی که سول هستش (و چندتا چیز دیگه) از دست میره که یک بار فرصت بازگردوندنش رو داری.
نحوه کار چک پوینت هم اینجوریه بازی به منطقه های خاصی تقسیم میشه. و تو هر منطقه تو قسمت های مختلف چیزی به اسم بونفایر (شبیه همون آتیشی که روشن می کنن و دورش می شینن) وجود داره که با نشستن کنار این بونفایر چکپوینت بازی فعال میشه.
 

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
چه خبر ؟ :D
من باورم نمیشه یه زمانی عاشقانه سولز رو دوست داشتم.
از آخرین باری که تمومش کردم نمیدونم چندین سال میگذره.
نه کتابایی که خوندم یادم میاد نه سریال هایی که دیدم نه لوکیشن های دارک سولز رو به خوبی.
فرصت عالیه که دوباره برمش دانلودش هم کردم.
نمیخوام دیگه فقط بازی کنم ، میخوام برم تو کوچه های لردران دنبال «خود» عم بگردم.
ببینم I still got love for lordran streets ؟ (از Dr.dre :D)
دیدین بحث سر استاندارسازی و این چیزا شده بود تو این تاپیک های اخبار ؟ :))
جمع کنین کاسه کوستونو بابا... دیدین زمانی رسیده دیگه اصلا زحمتی به خودمون نمیدیم از دارک سولز دفاع کنیم؟ یادتونه چقد میباس پست بدیم این هیترای نوب رو قانع کنیم؟
انقلاب و بعدش استاندارد سازی در سال های اخیر یعنی دارک سولز و تموم شد و رفت (یه چی شبیه رزیدنت اویل 4)
انقلاب یعنی در گیم پلی.
کی جرئت انقلاب در گیم پلی رو داره آخه؟
نمیتونید و نخواهید توانست.
چنان شدتش زیاد بوده که ناخواه و خواه میباس ازش الهام بگیری. مث رودخونه می سی سی پی هر چی سر راهش بود رو با خودش همراه کرد. من یک چشمه ی صاف کوهستانی نمیخوام (بازی هایی در scale کوچکتر نمره 10/10 میگیرن)، من رودخونه می سی سی پی میخوام! حالا وسطش کنده های درخت هایی که قطع میکنه (افت فریم) باشد که باشد.
حالا نرتیو و لول دیزاین رو اصلا کار نداریم.
به هر حال من که دانلودش کردم.
ببینم شخصیت الانم چی توش کشف می کنه.
یه دوست عزیزی بود میخواست بازی رو همرام بیاد اگر هنوزم میخواد بیاد بریم این سری دیگه واقعا میخوام برم L-):D
فقط از یه چیزی میترسم اونم sanctuary guardian عه . الله ! :D
بریم ببینیم TAEL be the name still running the game یا نه :D
فقط به عشق خودت بازی رو برای بار n ام رفتم و همین امشب رسیدم به sanctuary guardian این ویدیو رو هم فقط برای خودت گرفتم
 

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
آقا یکی کمکم کنه
من بعده کشتن باس
Aldrich, Devourer of Souls
نمیدونم کجا برم
یک‌هفتس درگیرشم
یکی‌کمکم کنه گرفتار شدم
برو به بانفایر Irithyll Dungeon از پله ها برو پایین راه رو ادامه بده تا برسی به باس یورم د جاینت بعد از کشتن یورم خود به خود تلپورت میشی و باید با دنسر بجنگی بقیش هم که مشخصه
 
  • Like
Reactions: evil dead

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,940
نام
احمد
کسی میتونه داستان پشت دی ال سی های دارک سولز 3 و خود دارک سولز سه رو با جزئیات برام بگه؟ در مورد دارک سولز 1 صد در صد میدونم جریان چیه، و همچنین دارک سولز 2 فقط گاهی خیلی از به هم پیوستگی محیط های بازی به سری قبلی مثلا دارک سولز 1 و 3 داغون میشم... :/
 

Soul Of Cinder

کاربر سایت
Dec 4, 2016
311
نام
Incarnation Of Kings

Screenshot_20190823-172417_1.jpg
دوماه پیش بود که Dark Souls Trilogy گرفتم، به معنای واقعی کلمه از تک تک لحظات لذت بردم.
خلاصه بگم میازاکی اسیرتم همیشه در مسیرتم :D
از اینجا درود میفرستم به استاد و تیم بی‌نظیر FromSoftware​
 

Abyss Watchers

کاربر سایت
Nov 8, 2019
136

View attachment 114208
دوماه پیش بود که Dark Souls Trilogy گرفتم، به معنای واقعی کلمه از تک تک لحظات لذت بردم.
خلاصه بگم میازاکی اسیرتم همیشه در مسیرتم :D
از اینجا درود میفرستم به استاد و تیم بی‌نظیر FromSoftware​
منم مدت ها بود که از دنیای بازی دور بودم....کلا دیگه هیچ انگیزه ای برای بازی کردن نداشتم تا این که به پیشنهاد یک دوست چند سال پیش دارک سولز 3 رو گرفتم و نزدیک 600 ساعت بازیش کردم( نسخه کرکی) تا این که چند ماه پیش نسخه استیم رو با سیزن پسش ( دارک سولز 3) خریدم و از اول بازی رو که تا الان فقط 8 اچیمونت مونده میخوام کامل کنم بعدش هم دارک سولز 1 ریمیستر بعدش هم نسخه دوم رو میخرم واسه صد در صد کردنشون.
الان هم فقط تنها بازی که هر شب و هر روز و هر دقیقه بازی میکنم دارک سولز 3 هست ، بدون این که حتی ذره ای خسته بشم، ذره ای احساس خسته کنندگی به ادم دست نمیده، این بازی بنظرم یک انقلاب تو تاریخ صنعت گیم هست بنظر من اون کسایی که این بازی رو طراحی کردند فکر و اراده و قدرت تخیلشون هزاران برابر بزرگتر از انسان های عادی مثل ما هست. بازی طوری ساخته شده که هر منطقه اش متصل به هم هست و یک گیج شدنی شدیدی پشت بازی هست، الان من بعد از این همه مدت دیشب داشتم بخش راهنمایی یکی از کاربران نچندان ناشناخته یوتویب رو تو بخش پیدا کردن همه ایتم ها میدیدم که رو هم رفته نزدیک 45 ساعت طول کشید و من طوری از تعجب دست به دهان مونده بود که مثل بعضی مناطق بالای ده بار رفت و امد داشته بودم ولی نتونسته بودم ایتم های مخفی رو بگیرم، الان هم ماه هاست تو بخش استیم فعالم و شاید روزی به 200 نفر کمک مکینم و از این کار هیچ وقت خسته نمیشم اینم بگم تو همون بخش راهنمایی ایتم های بازی، خیلی ها از این کاربر حرفه ای تشکر میکردن و واقعا میگفتند چطوری امکان داره یک شخص این همه بتونه باهوش باشه و همه ایتم ها و مکان های مخفی رو بلد باشه که بعدش تو نسخه بعدی راهنما میگه واقعا پیدا کردن این ایتم ها و مکان های مخفی سخت نیست، بلکه سختی این هست این همه ایتم رو به طرز شگفت اوری تو یک سری مناطق از هم در تنیده بتونی مخفی کنه و نحوه رسیدن به هر ایتم هم خودش ی معما هست.
 

Soulsborne

کاربر سایت
Feb 29, 2020
67
باگ بزرگ این بازی فارم کردنه. اگه فارم کردن بلد باشی بازی برات میشه هلو تو گلو. اگه بلد نباشی میشه یه جهنم بتمام معنا. از طرف دیگه یه سری راه های مخفی، یه سری حلقه های مخفی، یه سری اسلحه های مخفی، یه سری آیتم های مخفی هم هست که خیلی خیلی رو تجربه شما از بازی تاثیر میذاره. اگه بخواید self-reliant باشید و هیچ guideـی از بازی نخونید ممکنه خیلی از این آیتم ها رو miss کنید و به کلی تجربه بازی برای شما زیرورو شه. اگه خودتون بدون guide این آیتم های خاص رو کشف کنید مسلما یکی از بهترین حس ها رو تو زندگیتون تجربه میکنید! اما خطر miss کردن وجود داره. اگه guide بخونید تجربه بازی رو واسه خودتون enhance میکنید اما در واقع اون سورپرایزها رو spoil کردید و نابرده رنج گنج بردید. این مسائل شما رو در یک منگنه و dilemma قرار میده که اعصاب خوردکن هست. summon کردن پلیر یا npc در باس فایت ها باگ دیگه ای هست که باز شما رو در dilemmaـی اسپویل کردن تجربه بازی یا صبر و رسیده به حس ناب قرار میده.

همین قضیه فارم کردن بشدت به تجربه بازی ضربه زده. بهتر بود یه محدودیت level روی باس های بازی گذاشته میشد تا پلیر نتونه بیشتر از یه level خاصی با یه باس خاص روبرو بشه. اینطوری چالش بازی تضمین میشد.
 

MCMILAN

کاربر سایت
Sep 1, 2011
130
نام
رامین
یکی از تاپیکای مورد علاقم توی بازیسنتر همینجاست (یا بود)
یادمه تا اونجایی با تاپیک جلو اومدم که دیگه نسخه ی سوم منتشر شده بود و منم چون نمیخواستم چیزی لو بره بیخیال اینجا شدم
چیزی که اتفاق افتاد این بود که در مدت چندین ماه بدلیل نبود وقت و موارد دیگه فقط تونستم نسخه ی سوم رو تا باس Abyss watchers برم و دیگه بعد اون وقتی نداشتم و یجورایی گیم رو گذاشتم کنار
این چند روز تعطیلی با خودم گفتم بیام اینجا و بقیه ی پستا رو بخونم و بعد خوندن الان تصمیم گرفتم اگه شد بشینم و نسخه ی 1 و 3 رو دوباره بازی کنم (که خب فکر کنم ماه ها طول بکشه، البته اگه اتفاق بیفته و یه تصمیم از روی جو نباشه)
در نهایت میخواستم بگم به عنوان کسی که مدت طولانی بیخیال بازی کردن شده وقتی به گیم فکر میکردم همیشه یاد این سری میفتادم و این یادآوری و به نوعی خاطره یکی از خاص ترین چیزهاییه که یک بازی میتونه در ذهن یک نفر بوجود بیاره و هنوز هر جا حرف از "غم" میشه و میخوام به یک اثر هنری اشاره کنم اسم این بازی رو میارم
ممنون از دوستانی که این تاپیک رو تا اینجا جلو بردن
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
یکی از تاپیکای مورد علاقم توی بازیسنتر همینجاست (بود!)
یادمه تا اونجایی با تاپیک جلو اومدم که دیگه نسخه ی سوم منتشر شده بود و منم چون نمیخواستم چیزی لو بره بیخیال اینجا شدم
چیزی که اتفاق افتاد این بود که در مدت چندین ماه بدلیل نبود وقت و موارد دیگه فقط تونستم نسخه ی سوم رو تا باس Abyss watchers برم و دیگه بعد اون وقتی نداشتم و یجورایی گیم رو گذاشتم کنار
این چند روز تعطیلی با خودم گفتم بیام اینجا و بقیه ی پستا رو بخونم و بعد خوندن الان تصمیم گرفتم اگه شد بشینم و نسخه ی 1 و 3 رو دوباره بازی کنم (که خب فکر کنم ماه ها طول بکشه)
در نهایت میخواستم بگم به عنوان کسی که مدت طولانی بیخیال بازی کردن شده وقتی به گیم فکر میکردم همیشه یاد این سری میفتادم و این یادآوری و به نوعی خاطره یکی از خاص ترین چیزهاییه که یک بازی میتونه در ذهن یک نفر بوجود بیاره و هنوز هر جا حرف از "غم" میشه و میخوام به یک اثر هنری اشاره کنم اسم این بازی رو میارم
ممنون از دوستانی که این تاپیک رو تا اینجا جلو بردن
نگران نباش. با عرضه Elden Ring دوباره میریزم اینجا واسه توهم و تئوری های مختلف:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر