Titanfall | Xbox One

21912289095166541092.jpg


با تشکر از kam110

استودیوی Respawn با همکاری EA در حال ساخت بازیی به نام Titanfall است که در مجله ی Gameinformer ماه July رونمایی شد.

همچنین یکی از کاربران سایت NeoGAF گفته است که این بازی برای PC,Xbox one (و X360 که توسط کس دیگری و به صورت شایعه در حال ساخت است) خواهد آمد و این بازی قرار است کمی از سیستم Cloud نیز استفاده کند.

در کاور این مجله ما خانومی رو در حال تیر اندازی به یک ماشین بزرگ میبنیم و بنا به شایعاتی که به ماه April بر میگردد این بازی در انحصار Xbox one و Xbox 360 خواهد بود و بخش چندنفره آن تنها به صورت آنلاین خواهد بود.این حالت از 16 نفر به اضافه ی تعدادی دشمن که توسط هوش مصنوعی کنترل میشود را داراست (این دشمنان ماشین هایی عظیم هستند و مبارزات همانند David .Vs Goliat خواهد بود.)
هر چند تعداد محدودی از این ماشین ها به درون بازی خواهند آمد و بازی کنان نیز وسایل مورد نیاز برای از بین بردن این ماشین ها در صورت نیاز را خواهند داشت.

به همراه این شایعات EA دامنه ای به این نام نیز در همان ماه ثبت کرده بود.
در صورتی که این بازی تنها برای دو کنسول مایکروسافت بیاید باید منتظر این بازی در کنفرانس مایکروسافت باشیم.
 

se7en sin

کاربر سایت
May 20, 2012
722
نام
︻デ═一︻デ═一
[h=1]Titanfall : Respawn بخش تک نفره نخواهد داشت[/h]
با توجه به اعلام استدیوی Respawn ، اولین بازی که توسط این استدیو تازه تاسیس در حال ساخته شدن است یعنی Titanfall به هیچ وجه حالت تک تفره یا همان single-player نخواهد داشت چرا که تنها درصد کمی از بایکنان این حالت را به پایان می رسانند.
Vince Zampella مدیر عامل استدیوی Respawn در گفتگویی با سایت GI International اعلام کرده است که یک تیم مجزا ، ماه ها طول می کشد تا بخش تک نفره یا همان سینگل پلیر را بسازد و اگر کسی ای بخش را به اتمام نرساند تمامی زحمات بر باد می رود.
وی در این مورد اعلام کرده است :
ما برای ساخت ماموریت های بخش تک نفره باید تمامی تمرکز استدیو را صرف این کار کنیم و به یک تیم بزرگ که شش ماه به طور مداوم بر روی این بخش کار کنند احتیاج داریم و اما بازیکنان تنها در هشت دقیقه این بخش تک نفره را انجام می دهند.
Zampella ادامه داده است :
چه تعداد از مردم بخش تک نفره را به اتمام می رسانند ؟ این تعداد واقعا درصد کوجکی هستند. به عنوان مثال همه ی افراد مرحله ی اول را بازی می کنند ، اما تنها در حدود ۵ درصد از افراد به ادامه ی بازی می پردازد و آن را به اتمام می رسانند.
واقعا برای ساخت دو بخش تک نفره و مولتی پلیر باید تیم خودتان را تقسیم کنید چرا که این دو بخش را می توان دو بازی مختلف نامید. آن ها از هر جهت نسبت به یکدیگر متفاوت می باشند. اما مردم صد ها ساعت از وقت خودشان را صرف تجربه ی بخش مولتی پلیر می کنند و در مقابل ممکن است زمان کمی را آن هم با عجله صرف اتمام بخش تک نفره بگذارند. پس بنابر این چرا ما نباید تمامی منابع خودمان را برای بخش مولتی پلیر بگذاریم ؟
حاالا همه خواهید دید که تمرکز همه ی منابع بر روی این بخش باعث ساخت مولتی پلیر بهتری خواهد شد. ما چنین چیزی را حس می کنیم.
Titanfall در اوایل سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم های PC, Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
به شما CoD پیشنهاد میشه اگر علاقه مند به گیم پلی 7 8 ساعته ای
چه ربطی داره؟ از این بهونه مسخره تر که چون تعداد کمی از آدما سینگل پلیر بازی رو تموم می کنن پس قرارش ندادیم؟!
به شما چه ربطی داره چقدر آدم تموم می کنن؛ عجبا! شما راست می گی بساز مثل این همه بازی که سینگل پلیر درست درمون دارن، مولتی خدایی هم دارن.
کسی قبول کنه یا نه، دلیل زپرتی تر از این نمی شد آورد واسه سینگل پلیر نذاشتن!
 

Al!reza

کاربر سایت
Jul 27, 2011
7,549
نام
Alireza
شما اول صورت مسئله رو چند بار بخون، کامل متوجه بشو قصه چیه بعد کامنت بزار.
شما خودت N بار گفتی علاقه مند به Borderlands هستی ... خب Borderlands یه بازی با داستان فوق العاده همچنین یکم چاشنی RPG و... داره که آدم رو حداقل 35 ساعت میشونه پاش .... ولی CoD چی داره ؟ من به شخصه از CoD BO به بعد سینگل نرفتم
همین طور برای بتل و هومفرونت و دو تا کرایسیس و این جور بازی ها
حالا شما هم به خاطر لجبازی با مایکرو داری میگی اینو ولی اگر برای PS4 میومد استقبال میکردی همون طور که از دیستینی خوشت اومد !
چه ربطی داره؟ از این بهونه مسخره تر که چون تعداد کمی از آدما سینگل پلیر بازی رو تموم می کنن پس قرارش ندادیم؟!
به شما چه ربطی داره چقدر آدم تموم می کنن؛ عجبا! شما راست می گی بساز مثل این همه بازی که سینگل پلیر درست درمون دارن، مولتی خدایی هم دارن.
کسی قبول کنه یا نه، دلیل زپرتی تر از این نمی شد آورد واسه سینگل پلیر نذاشتن!
مسخره نیست نظر خیلی ها اینه ...جا اینکه این همه وقت بزارن رو طراحی مراحل میتونن نقشه های بزرگ کوچیک زیادی درست کنن با مود ها رنگارنگ برای مولتی !
خیلی هم خوبه اینجوری
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
من این حرفو تو اون یکی تاپیکم زدم :
بعضی از استدیو ها با کلی کارمند و پول میخوان یک بازی بسازن که سینگل هم داشته باشه آخر سر هم آب قظع میشه!حالا اینا یک استدیو تازه تاسیس با 60 نفر کارمندن پس بهتره که تمرکزشون رو یک جا بگزارن

بعدم الان مثلا BF3 واقعا سینگلش نبود بهتر نبود؟
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,229
نام
سروش
سازنده های بایوشک تمام تمرکزشون رو گذاشتن برای سینگل چه بازیه نابی شد حالا اینا میخوان رو بخش مولتی تمرکز کنن که خوشبختانه جواب هم گرفتن
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,080
شوترهای نظامی به نظرم دیگه سینگل نگذارن بهتره، مگر اینکه یه چیز خیلی جدید و متفاوت باشه. شخصا دیگه سینگل CoD یا BF رو میبینم حالم به هم میخوره:D
 

Ooops

کاربر سایت
Apr 16, 2010
1,801
نام
محمد علی
منم کلا ترجیح میدم که این رویه باب شه که شوترها یا تک نفره (ولفنشتاین، بایوشاک، مترو و ...) یا چندنفره (تایتانفال، دستینی، دیویژن و ...) باشن. قطعا باعث بالا رفتن کیفیت میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر