Metal Gear Solid V: The Phantom Pain | Xbox 360

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
امروز اولین عکس از بازی بعدی کوجیما از ژاپن (:D) لیک شد!. درضمن این شماره 5 نیست ولی 5ـمین prequel از MGS هست!.


i8941_rm7dp.jpg


از behrooz:

در جریان مراسم 25 سالگی سری MGS، کوجیما از نسخه‌ی جدیدی از این فرنچایز تحت عنوان Ground Zeroes پرده برداری کرد.
GZ به مانند Peace Walker قرار است پیش درآمدی برای سری محسوب شود (احتمالا وقایع بازی بعد از PW رخ می‌دهد) و همچین یک عنوان Open World می‌باشد.
به نظر می‌آید بیگ باس دوباره بازگشته است.
آرم MFS بر روی شونه‌ی وی و استفاده از چشم بند و همچین اشاراتی که تریلر بازی شد، به مانند Paz ،Mother Base و Chico، نشان می‌دهد شخصیت نشان داده شده در تریلر همان بیگ باس معروف است. 4Gamer همچنین گزارش داده که آن‌ها صدای Tomokazu Sugita (صداگذار Miller در PW) نیز شنیده اند.
در اولین تصویر بازی جمله‌ی "From FOX two phantoms were born" نیز به چشم می‌خورد که احتمالا به دو شخصیت بیگ باس و زیرو اشاره دارد.


فامیتسو گزارش داده است که تریلر بازی بر روی فاکس انجین شده است و کاملا In-Game و Real Time بوده و همچنین بر روی PCای که سخت افزار آن متناسب با کنسول‌های نسل فعلی، PS3 و 360 است اجرا می‌شده.
مطمئنا این بازی برای کنسول ها نسل فعلی و احتمالا PC قرار است عرضه شود.
فاکس انجین هم برای این نسل و هم برای نسل بعد در نظر گرفته شده است.
فامیتسو اضافه کرد که کوجیما پروداکشن همچنین کار بر روی بازی‌های نسل بعد را نیز شروع کرده است.


یک سری توییت از افرادی که در نمایش بازی حضور داشته‌اند، نشان از فوق العاده بودن بازی می‌دهد. به گفته ی یکی از توییت ها نمایش بازی با یک کات سین کاملا ریل تام شروع شد، سپس گیم پلی بازی نمایش داده شد. محیط بارانی و شب هنگام در یک پادگان صحنه های زیبایی را به گفته ی حضار بوجود آورده است. فردی دیگر به محیط فوق العاده بزرگ و پر جزییات و اتمسفر بازی اشاره داشته است. تمام المان های مخفی کاری PW و MGS برگشته اند. دوری کردن از نورافکن های آلارم و جستجو، کشتن چند گارد به صورت مخفیانه، راندن جیپ، برقراری تماس با هلیکوپتر برای Evac و .... در تریلر دیده می‌شد.

هیدئو کوجیما سازنده سری بازی های MGS، به تازگی گفته است که جدیدترین عنوان این سری به نام Metal Gear Solid: Ground Zeroes شامل چرخه شبانه روز خواهد بود.

Snake.jpg


با نشان دادن قسمتی از بازی برای سایت Eurogamer، کوجیما وجود چرخه شبانه روز را تایید کرد و افزود که این مورد، الگوی گشت و گذار نگهبانان را تغییر خواهد داد و همچنین دنیای بازی را به شیوه های دیگر نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.
علاوه بر این، Eurogamer گزارش داد که تریلر گیم پلی که کوجیما به این سایت نشان داده است، Big Boss را در حال نفوذ به پادگان نشان می دهد که پیش از این در دموی این بازی دیده شده است.
در پایان دمو نیز، Snake در حال مذاکره با مرد صورت زخمی برای آزادی Chico - پسر بچه ای که در قفس بود - مشاهده شده است.

منبع

73003283299056884832.jpg




هفته‌ی پیش در آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی بریتانیا (بفتا)، خالق سری بازی Metal Gear یعنی هیدئو کوجیما فرصتی پیدا کرد تا به تعدادی از سوالات در مورد گذشته، حال و آینده‌ی فرنچایز Metal Gear پاسخ دهد. بخشی از این پرسش و پاسخ مربوط می‌شد به Metal Gear Open World و آزادی بازیکنان که در زیر می‌توانید آن را بخوانید.

Q: من یک سوال دارم که به طور خاص مربوط به MGS می‌شود. هرچه از MGSهای قدیمی به جلو حرکت کنیم متوجه می‌‍شویم که پیشرفتی در زمینه ی محیط Open World صورت گرفته است. اول از MGS3 و بعد از آن MGS4. و حالا هم به Ground Zeroes می‌رسیم. سوال من این است، آیا رسیدن به یک متال گیر Open world هدف نهایی در این فرنچایز است یا برنامه دارید که فراتر از آن نیز بروید؟

کوجیما: اول از همه اگر شما به کسی ماموریتی بدهید و به او بگویید که ماموریت تو این است که بری و این مرد را نجات دهی، شما از همین الان توانسته‌اید یک تجربه‌ی نمایشی را رقم بزنید. حال اگر بتوانید یک گام فراتر از آن بگذارید و به مخاطب خود قدرت انتخاب بدهید که چجوری به آن جا برود، چه زمانی به آن جا برسد، چه راهی را میخواهد برگزیند تا وارد محیط و مقر دشمن شود و این که مخفیانه عمل کند و غیره، شما حتی تجربه‌ی نمایشی بهتری را رقم زده اید و به مخاطب خود آزادی بیشتری داده اید. پس بیشتر از اینکه دوست داشته باشم هدفم این باشد که یک محیط Open World خلق کنم، بیشتر دوست دارم به بازیکنان آزادی بدهم که کارها را طوری انجام دهند که حس می‌کنند درست است.

تا این نقطه و این لحظه، اگر صد نفر آدم داشته باشید و یک بازی رو به آن ها بدهید تا بازی کنند. همشان در یک زمان به آن جا می‌رسند (برای انجام ماموریت)، همه ی آن ها یک مسیر را برمی‌گزینند و از تجهیزات یکسانی استفاده می‌کنند تا ماموریت را انجام دهند. اما کاری که من می‌خواهم انجام دهم این است که به بازیکنان آزادی مطلق بدهم. پس اگر شما صد نفر آدم داشته باشید و به آن ها این ماموریت را بدهید، آن ها با هزاران قصه‌ی مختلف باز خواهند گشت.

ممکنه آن ها در زمان های متفاوتی به آن جا برسند. مسیرهای متفاوتی را برای وارد شدن به مقر دشمن انتخاب کنند و از اسلحه و تجهیزات مختلفی برای انجام ماموریت استفاده کنند. پس به جای اینکه یک قصه‌ی نمایشی رقم بزنید، شما با هزاران قصه‌ی نمایشی حتی بهتر رو به رو خواهید شد. این واقعا چیزی است که من میخوام بهش برسم. پس این لزوما به این معنی نیست که من تنها هدفم خلق یک عنوان Open World است و تنها به این موضوع بسنده خواهم کرد. چیزی که من میخوام به مردم بدهم این است که قدرت انتخاب و آزادی داشته باشند تا بتوانند داستان مخصوص به خود را بسازند که هم بسیار به آن ها نزدیک و شخصی باشد. این کاریه که من می‌خواهم به انجام برسانم.


کوجیما در حال حاضر بر روی دو پروژه کار میکند؛ اولی که مربوط می‌شود به یک Metal Gear جدید تحت عنوان Ground Zeroes و دومی که یک پروژه ی محرمانه با اسم رمز Ogre میباشد. هر دوی این ها توسط موتور In-House کوجیما پروداکشن یعنی فاکس انجین ساخته میشود. همچنین اخبار کوچکی مربوط به شماره ی جدید Zone of the Enders نیز شنیده میشود که البته این عنوان به گفته ی کوجیما در مراحل ابتدایی ساخت به سر می‌برد.

Source

تاپیک بروز میشه.
 
آخرین ویرایش:

bionicle

کاربر سایت
Mar 23, 2011
264
نه ایشون بسیار خوشحال تشریف دارند و برای خالی نبودن عریضه بازی رو خودشون تایید کردن برای xbox 360 !! هنوز معلوم نیست حتی رو ps3 هم بیاد !! و شاید برای wiiu باشه و ایشون اومده سریع زده !
 

hamdijam

کاربر سایت
Aug 4, 2011
992
نام
Noble 14
اونی که ما متوجه شدیم! نوشته بود قرار بود با موتورهای این نسل ساخته بشه! ولی خود کوجیما گفته برا موتورهای نسله بعده:-/#:-s
 

HACKBOTER

کاربر سایت
Jul 3, 2008
1,073
نام
M o h A M a d
اونی که ما متوجه شدیم! نوشته بود قرار بود با موتورهای این نسل ساخته بشه! ولی خود کوجیما گفته برا موتورهای نسله بعده:-/#:-s

اونی که کوجیما گفته بود نسخه 5 و ادامه نسخه های قبلیه....

ولی این نسخه یه جورایی نسخه فرعی و به مناسبت 25 ساله شدن بازیه...
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
امروز صبح از خوشحالی می خواستم گریه کنم:(باورم نمیشه تو این سن و سال و سالهای آخر گیمریم بتونم یه MGS جدید بعد از peace walker بازی کنم:(باز خدا پدر کوجیما رو بیامرزه که به فکر ما هست وگرنه تو این نسل من دق میکردم..!!
 

hazhirmahmodi

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,214
نام
Hazhir
نه خیر دوستان حمید جان سال 2013 واسه این نسل می اید نترسید مثل من یک ساعت گریه کنید اخر من شنبه تازه ایکس باکسم را می خرم که یهو بازی های نسل بعد که من رو خیلی ناراحت کرد ولی تو سایت یورو گیمر خوندم که واسه این نسله و حسرت نخورید هنوز نسل هفتم پابرجاست هزار بار می گم تو هزاران سایت وتوسایت وی جی ا وخوده مایکروسافت تایید کرد که تا سال 2014 یعنی اخر های 2014 اون وقته که نسل هشتم منتشر می شود این خبر تایید شده وشایعه نیست باور کنید:dancing::dancing::dancing::dancing::dancing::dancing::dancing::dancing::dancing:
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
فری جون هنوز فککنم 100 % پلتفورمش مشخص نشده . فقط فامیتسو گفته چون داشت رو pc این نسلی اجرا میشده . وگرنه kojima production چیزی اعلام نکرده تا حالا
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر