Beyond: Two Souls [پست اول تاپیک خوانده شود]

HL2-GF

کاربر سایت
Apr 5, 2006
7,279
نام
نیما
درود

تذکر : هرگونه نوشته ای که در مورد موارد مهم داستانی و پایان بازی و اتفاقات رخ داده برای کاراکترها و ... باشد ، حتماً در داخل اسپویلر قرار گیرد ، در غیر این صورت برخورد خواهد شد.
صحبت در مورد مواردی که لو رفته و ارتباطی به تریلرها و اخبار رسمی ندارد ،

حتی به صورت شوخی و طنز
ممنوع است و برخورد می شود.


07960326701325834995.jpg


خب بازی جدید دیوید کیج و Quantic Dream لحظاتی قبل رونمایی شد ، به نظر میرسه باز هم مثل اثار قبلی QD و دیوید کیج با یک بازی متکی به داستان رو به رو باشیم ، بازیی که باز هم احتمالا ما رو وارد مشکلات احساسی و اجتماعی کرکترهاش خواهد کرد ! تا اینجا معلوم شده که الن پیج بازیگر معروف هالیوودی در این بازی به ایفای نقش خواهد پرداخت ، جزئیات صورت ها در عکس های منتشر شده به شدت بالاست و نوید یک حرکت انقلابی دیگه از QD در القای احساسات و عواطف توسط Mocap رو خواهد داد . هنوز اطلاعاتی از بازی درز نکرده ولی احتمالا تا ساعاتی دیگه و شروع کنفرانس سونی در E3 2012 اطلاعات بیشتری از این بازی اختصاصی PS3 منتشر خواهد شد .

خب اولین نمایش از بازی در کنفرانس سونی در E3 2012 انجام شد و یک دموی تقریبا 6 دقیقه ای از این عنوان به نمایش در اومد ، طبق گفته ی دیوید کیج طراح و کارگردان بازی ، Beyond یک تجربه کاملا بزرگسالانه ، کم نظیر ، احساسی خواهد بود که در مورد زندگی فعلی انسان و زندگی دیگر او پس از مرگ بحث خواهد کرد ، شخصیت اول این بازی Jodie Holmes نام دارد که الن پیج عهده دار بازی در نقش او میباشد ، هنوز اطلاعات کاملی از گذشته ی این کرکتر در دست نیست اما اون طور که دیوید کیج میگه شمایید که باید کمک کنید تا جودی هویت از دست رفته خودش رو پیدا کنه و البته همونطور که دیدید جودی در تریلر فردی مرموز ، خطرناک و کم حرف بود و با توجه به رگه هایی از اِلِمانهای ماوراالطبیعه باید منتظر یک تجربه ی هیجان انگیز سینمایی دیگه از QD و شخص دیوید کیج بود . این دمو به صورت کاملا Real Time بر روی PS3 در حال اجرا شد و اولین چیزی که در دمو جلب توجه میکرد حرکات فوق العاده صورت و بدن و مدلینگ بسیار واقعی کرکترها بود ، به نحوی که شاید بتوان این بازی رو استاندارد جدیدی در Mocap ، Facial Design و ... در این نسل نامید ، بازی از نظر گرافیکی بسیار قابل توجه هست و مطمئنا یکی از بهترین های PS3 در این نسل خواهد بود .

بهتره برای پی بردن به اوج کار QD انالیز تکنیکی Digital Foundry رو بخونید ( با تشکر از رضا )

هنوز تاریخ عرضه ی دقیق بازی اعلام نشده ولی مطمئنا بازی در سال 2013 منتشر خواهد شد .

فعلا 3 پوستر برای این بازی منتشر شده که میتونید اینجا مشاهده کنید :



تریلرهای بازی :


wibc07jhv58u0hwnvd0.jpg

bb0uewk9l3qj537khy9.jpg

BEYOND:TWO SOULS
E3 2012:DEBUT CINEMATIC -STREAM
HD
SD

===============

تریلر 24 دقیقه ای از گیم پلی بازی
: ( یوتیوب )

24 دقیقه گیم پلی !!! ( با تشکر از اریا )


تصاویر بازی :



 
Last edited by a moderator:

.:Pouria:.

کاربر سایت
Sep 20, 2009
2,382
نام
-_-
بازی خیلی قشنگی به نظر می رسه ولی با اینکه من از سوپر فن های هوین رین هستم و دیوید کیج رو خیلی قبول دارم ، با این تخیلی کردنش حال نکردم :|
 

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
از صبح ( بامداد :D ) تو کفم و نمیدونم چی بگم در این مورد ! یکی بیاد با دلیل و مدرک و برهان به من ثابت کنه این Real Time بود :D


تریلر خود E3 دومی هستش ، اولی هم یک تریلر دیگست که فعلا دانلودش نکردم :D ! ( دارم کل کنفرانس رو HD میگیرم :D )

http://trailers-ak.gametrailers.com...2_debut_presscon_stream_1280x720_3500_h32.mp4
http://trailers-ak.gametrailers.com..._e3allaccess_int_stream_1280x720_3500_h32.mp4
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
بخوانید به نقل از Digital Foundry در وصف گرافیک تکنیکی بازی .

نمونه:
Realisation of the characters in Beyond is exceptional: skin shaders, materials, lighting and animation is second-to-none. Quantic Dream promised to take performance capture to the next level after LA Noire and it's difficult to argue that the results are anything other than superb.
The overall impression is that Beyond looks to be setting a new standard for what is possible on current-generation consoles.

پ.ن: یک موردی; گیم پلی بازی هم توی لینک بالا هست حتماً ببینید، کف بر شدم :D
 
آخرین ویرایش:

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
عزیزم کیج یه بار ما رو با HEAVY RAIN بردی سینه قبرستون
اینبار با این میخوای باهامون چیکار کنی!!!
رسما سر هوی رین من یه جاهاییش احساس کردم ناتان کنارمه! هی جیسن و اون یکی پسرش که دهنمون سرش سرویس شد رو صدا میزد منم هی عصبی تر میشدم(انگار بچه خودم گم شده بود )
به پس با این یکی میخوایم رسما تیکه تیکه بشیم:D
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,959
نام
آریا
بخوانید به نقل از Digital Foundry در وصف گرافیک تکنیکی بازی .
Realisation of the characters in Beyond is exceptional: skin shaders, materials, lighting and animation is second-to-none. Quantic Dream promised to take performance capture to the next level after LA Noire and it's difficult to argue that the results are anything other than superb
The overall impression is that Beyond looks to be setting a new standard for what is possible on current-generation consoles.
پ.ن: یک موردی; یگ پلی بازی هم توی لینک بالا هست حتماً ببینید، کف بر شدم :D
بدجوری تعریف کرده ! :D یعنی یه بار که جلوی کلی چیز مثل شیدرهای صورت ، نورپردازی و انیمیشن عبارت Second to None رو آورده و یه بار هم گفته استاندارد جدید برای کنسول ها ! :D
فقط یه جا نوشته فریم ریت بازی هنوز ثابت نیست و بعضی جاها زیر 20 هم میاد. البته هنوز تا عرضه بازی زمان زیادی مونده !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر