TERA : The Exiled Realm of Arborea

r279_wallpaper_1.jpg



TERA : The Exiled Realm of Arborea یا قلمرو تبعید شده Arborea بازی MMORPG هست ساخته شده توسط Blue Hole Studio هست و ناشر بازی هم Ubisoft هست . این بازی برای اولین بار در تاریخ 25 ژانویه 2011 در کره جنوبی عرضه شد . در آمریکای شمالی در تاریخ 1 می 2012 عرضه شد و 3 می 2012 در اروپا منتشر شد (همچنین همراه با Close Beta و Open Beta قبل از تاریخ عرضه بازی ) . بازی برای عرضه در مناطق دیگه هم در نظر گرفته شده ولی فعلا فقط برای ژاپن تایید شده و فعلا تا تایید منطق دیگه باید صبر کرد .

گیم پلی :

TERAیک بازی MMORPG با ترکیبی از Quests , Crafting و PVP هست . سیستم مبارزه بازی یک سیستم ''Real-time Battle System'' از دید سوم شخص هست . این یعنی اینکه شما خودتون به صورت مستقیم و با دید مقابل به دشمنتون حمله میکنین به جای اینکه روش کلیک کنید . سیستم مبارزه شده مثل مثل بقیه بازی های Action-RPG برای مثال بازی Witcher 2 : Assassins of kings که همه بازی کردید . هم از صلاح استفاده میکنید هم از جادو و قابلیت های ویژه و خاص هر فرد ! ناشر بازی اسم این سیستم مبارزه رو گذاشته ''Non-Target battle system'' . یعنی هیچ نیازی به برای هدف گیری نیست و این یعنی دیگه نمیخواد کلیک کنید . کاری که تو این چند سال بین بازی MMORPG رایج و در کل خز شده :d . بازیکن ها باید فعالانه حمله دشمن رو جا خالی بدن . بازیکن از موس و کیبورد و یا کنترلر باری کنترل شخصیت درون بازی استفاده میکنه .
TERA از یک سیستم پولی رایج به نام Chronoscrolls استفاده میکنه که میشه از طریق این سیستم Game Time تهیه کرد و همچنین تهیه پول رایج دورن بازی . تهیه کنندگان این بازی قبلا با همکاری CCP Games و استفاده موفقیت آمیز آنها از PLEX (نوعی سیستم پول رایج) برای بازی Eve Online , از سیستم پولی Gold Farmers جلوگیری کردند Like a Boos :d .

داستان اصلی بازی :

تو وبلاگ رسمی بازی از یک داستان درباره گذشته بازی رونمایی شد .

حدود یک هزار سال قبل 2 قدرت مطلق تایتان ها , یعنی Arun و Shara به دلیلی که ما نمیدونیم و فقط میتونیم حدس بزنیم , از قدرت ساقط شدن و به خاب فرو رفتن . این 2 تایتان ها شروع کردن به دیدن یک رویا , رویایی درباره سرزمینی که زمانی بر دوش اونها بود و از اونها گرفته شده بود به نام TERA !

اولین موجوداتی که به TERA گفتن خانه 12 موجود خدامانند (Godlike) بودن که توسط تایتان ها به خواب رفتن ولی طولی نکشید که خداییان شروع به جنگ کردند .
همینطور که رویا ادامه پیدا کرد موجودات جدیدی بوجود اومدند به نام Mortals , اونها فدرت کمی داشتند ولی جمعیت بی شماری داشتند .

Arun رویای الف های جاه طلب (Ambitious Elves) , انسان های باهوش (Clever Humans) , آرمانی های احترام محدود (Honor Bound Armani) , غول های پرقدرت (Powerful Giants) , دِوا های با تدبیر (Scheming Devas) و پوپوریس های بدجنس (Mischievous Poporis) رو دید .

Shara رویای سیکانداری یا سکانداری های ناقلا و موذی (Sly Sikandari) , گولاس های تاریک و خون آشام ها (Dark Gulas and Vampires) , وندیگوس های درنده (Fierce Wendigos) , پری های ناشناخته (Strange Faeries) و ناگاهی مارمانند (Serpentine Nagas) رو دید .

فانی های (Mortals) سرانجام وارد جنگ الهی با خدایان شدند که باعث مردن , زندانی شدن یا از بین رفتن قدرت خدایان شد .
نژاد Moral ها از این جنگ بدون صدمه فرار نکرد . تعدادی از آنها مانند Sikandari ها , و تعداد زیادی از Giant ها توسط طرف های دیگر جنگ مثلBarakas ها وCastanics ها از بین رفتند .
حالا که خدایان تبدیل به 7 نژاد Amani , Barakas , Castanics , Elin , High Elves , Humans و Poporis شده اند , باید با هم متحد و دشمن جدیدی رو دفع کنن .
یک نژاد فلزی از دنیای مردگان به نام Argon ها که هدف اونها تسخیر کردن TERA و بیدار کردن تایتان ها از خوب و رویشان و نابودی TERA هست .

نژادها : بعدا به طور کامل دربارشون توضیح میدم .


f3825_Amani.png


The Aman , a race of draconian humanoids

آمان ها , نژادی نیمه انسان-نیمه اژدها

آزادی و افتخار پاداش داده نمیشن - اون رو باید به دست آورد .

در ابتدا اون ها برده های Giant ها بودند , اما اون ها هرگز زیر سلطه ی نژاد دیگری نخواهند بود . آمانی ها ارزش آزادی و فداکاری رو میدونند . به خاطر گذشته خون آلود آون ها , بدن های محکم و قوی اونها هنوز پر از قدرت هست . به خاطر پیروی کردن بلند مدت از دستورهای ارباب هاشون در گذشته هیچ نژادی مثل آمانی ها از یکپارچگی و اتحاد برخوردار نیستن .

f8247_Baraka.png


The Barka , a giant , intelligent race

باراکاها , نژادی از غول های بسیار باهوش

دانش گذشته را روشن , حال را بازتاب و آینده رو را الهام میکند .

به عنوان یک نژاد صلح دوست و نجیب , اونها مشتاق بودن عطش تشنگی خودشون رو با دانش سیراب کنن . اونها رو به راحتی نمیشه تحریک کرد تا خشمگین بشن , اما وقتی بحث دفاع از ضعیف ها بیاد وسط اونها هیچ رحمی نشون نمیدن . باراکاها زادگان Giantها (غول ها) هستند , اما اونها از پیروزی ها و نبرد های نیاکانشون بیزار بودن . ظاهر با ابهت اونها قدرت واقعی روح اونها رو میپوشونه , قدرتی که به اندازه قدرت فیزیکی و زور اونها احساس برانگیز هست .

w3413_Castanic.png


The Castanics , a demon-like race

کاستانیک ها , نژادی شیطانی

باهوش , چابک و آماده گرفتن سرونوش به دستان خود .

پس از مرگ خدای شیطانی اونها , مورد تبعیض و ظلم و ستم قرار گرفتن , اونها مستقل و خودبسنده , بی نیاز به دیگران , مبتکر و کاردان و دلیر و جسور شدند . به خاطر ذات تاریک و طعنه آمیزشون معروف هستند . کاستانیک ها وابسته به قدرت فردی و ذاتی خودشون هستند ولی هنوز هم متحدان ارزشمندی برای خود درست میکنند .


f2793_Elin.png


The Elins , an innocent nature loving race

الین ها , نژادی معصوم و عاشق طبیعت

طبیعت همیشه یک راه پیدا میکند . او شکست ناپذیر است .

الین های پری مانند شاید ظاهری با مزه و بیگناه داشته باشند , اما در واقع آونها کهن سال و خردمند هستند .
این روح های طبیعت از مخلوقات این جهان با جان و قلب خود محافظت میکنن . هر کسی که ضرری به ضرری یا صدمه ای به طبیعت وارد کنه در یک چشم به هم زدن با خشم مهار ناپذیر , قدرت حیوانی و ترس از زندگی رو به رو میشه :d . غریزه وابسته به محافظتِ الین ها , باعث میشه که اون ها یک خطر جدی واسه Argon ها به شمار بیان . به خاطر اینکه ذات اونها برای دفاع از طبیعت قوی تر از هر آزار رسان , یا دشمنان با انگیزه های اخلاقی (ضربه زدن به طبیعت) هست .

g129_High_Elf.png



High Elves

الف های خشمگین

محافظان مغرور , سربلند و قدرتمند رسم ها و سُنت ها .

هزار سال پیش , الف ها خدایان رو تقبیح کردن (علیه کسی اظهاری کردن , کسی یا چیزی را ننگین کردن) و پیوستگی و اتحاد دیرینه ی اونها رو از بین بردند . گاهی متکبر و کناره گی توصیف مشن , اونها با اثبات تعهد های خود و مقابله با تمام مشکلات با عقل و دانش , عقل و دانشی به دست آمده از 3 هزار سال جنگ , ثابت کردند که همکار خوبی برای نژاد های دیگر هستند .

b265_Human.png


The Humans

انسان ها

با تنهایی ما فقط به امید میرسیم , اما با یکدیگر به پیروزی .

بعد از هزارسال سرگردان بودن , انسان ها نژاد های مختلف TERA رو گرد هم جمع کردند . انسان ها به خاطر شجاعت , استقامت و روح تسخیر ناپذیرشون توسنتن دنیای جنگ زده TERA رو با ثبات کنن . اونها رویای یک TERAی تازه رو میدیدن که در اون هماهنگی و همبستگی , صلح و رفاه بی سابقه ای رو به ارمغان میارود .

t3688_Popori.png


The animal-like Popori

پوپوری ها نژادی شبیه به حیوان هستن

طبیعت جاودانه هست , پوپوری ها طبیعت هستند .

پوپوری ها شامل تمامی حیوان های درنده نگهبان و روح های الهی جادویی در قلمرو Poporia (پوپوریا) میشن . این محافظان طبیعت , تغییر و خطر رو مثل هیچ کس دیگه ای در سرزمین TERA احساس میکنن . رفتار غیرمعمول و قد گوچک آنها باعث دست کم
گرفته شدن عزم بی باک آنها توسط بسیاری در میدان نبرد شده (که البته این دست کم گرفتن بهایی چون زندگی رو داشته :>) .

کلاس های قابل بازی : بعدا به طور کامل دربارشون توضیح میدم .

Warior - جنگجو



جنگجو ها تو نبرد روی سرعت برق آسای خود تکیه میکنن . اونها توی هر دست خودشون یک صلاح حمل میکنن و با هماهنگی کامل حمله میکنن . سبک مبارزه اونها تامید داره بر زمانبندی دقیق هدف گیری دقیق نه قدرت کشنده و مرگبار .

مبارزانی پر حرکت که با تیغه های دوگانه میجنگند .


Lancer - نیزه دار



نیزه دار ها مدافعان شجاعی هستند , در حالی که با سپر و نیزه به نبرد دشمن میرن از یاران خودی هم دفاع میکنن . یک نیزه دار شارژ شده منظره هولناکی هست برای هر کسی که جرات کنه سر راهش سبز بشه

محافظانی قدرتمند که حمله هم حمله و هم دفاع میکنند با مهارتی یکسان .


Slayer - قاتل



قاتل ها با مرگ معامله میکنن , اونها در پی خود خطی از خرابی به جای میزارن . زره سبک و شمشیری سنگین با خودشون حمل میکنن , قاتلان از خودشون همون مقدار که دقت و مهارت دارن , خشونت و مرگ بی رحمانه نشون میدن

شمشیردارانی مرگبار که همیشه اثری از خرابی به جای میگذارند .

Berserker - برسرکر (منظور بسیار خشمگین , دیوانه یا از جا در رفته هست)



همونطور که معلومه برسرکر با خشمی کور حمله میکنه و قدرت تبر اونا خیلی زیاد و دقیق هست . پیش بینی کردن یا دفاع کردن در مقابل حمله آتشین برسرکر ها کار خیلی سختی هست واسه حریفاشون .


غارتگران نعره کش میدان نبرد .

Sorcerer - ساحر



ساحر ها جوهر و ماهیت جادو رو منتقل میکنن . اون ها از لوح هایی گِرد (تو عکس معلومه) برای تقویت قدرت , حمله به چندین حریف , مانع یورش دیگران یا دفاع از پهلو استفاده میکنن .


قدرتمند در روح و استاد قدرت های محرمانه .


Archer - کماندار



کماندارها ردیف دشمنان رو با به رگبار بستن اونها با تعداد بیشماری از تیر نازک میکنن . دقت مرگبار و عکس العمل سریع , اونها رو در هر تعدادی , خطرناک تر از هر دشمن تا دندان مسلح دیگه ای میکنه .

تیراندازان ماهری که با از فاصله ای دور با دشمن رو به رو میشن .

Priest - کشیش



کشیش ها با منتقل کردن قدرت های الهی برای خوب کردن و تقدیس کردن یاران خودی , از اونها پشتیبانی میکنن . کشیش ها با تکیه بر قدرتی که به اونا بخشیده شده فقط از سبکترین زره ها استفاده میکنن .تا زمانی که ارتباط اونها با خدایان قوی هست اونها در میدان نبرد پر انرژی و مصمم هستن .

جنگجویان مقدسی که توسط خدایان تقدیس شده اند .

Mystic - عارف (کسی که اهل سر و راز هست)



عارف ها قدرت های اولیه دنیای TERA رو منتقل میکنن . اونها با کمک حمله های جادویی و طلسم های شفابخش از یاران خودی پشتیبانی میکنن . اونها همچنین میتونن جوهر و ماهیت دشمن رو تخلیه و با استفاده از اون قدرت رفقای در حال مبارزه خودشون رو تقویت کنن .

طلسم کننده هایی (Spell Caster) روحانی که بین تاریکی و روشنایی(خوب و بد) هستند .



یک ویدیو از بازی از سایت یوروگیمر : لینک ویدیو

دوستان این ویدیو رو ببنید وکمی متحول شید .

سایت رسمی بازی : Home - Tera Europe


تاپیک هر روز با اطلاعات تازه آپدیت میشه .​
 
آخرین ویرایش:

soltanmasoud

کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,758
نام
Masoud
سلام.
دوستان من مهاجرت کردم به سرور کیلیان.
کسی خواست شروع کنه بیاد کیلیان.
تو فرایا 2 تا هیرو 65 داشتم ، الان اینجا 3 روزه شروع کردم یه گانر 47 دارم با یه پریست 27
حیف پولام که پرید ، 33 کیلو گلد داشتم با کلی اتو آشغال دیگه ، نشد هیروم رو ترنسفر کنم کیلیان ، هیلر هم خرجش بالاست باید پول داشته باشی هی انچنتش کنی ...
 

xS4E3Dx

کاربر سایت
Nov 10, 2011
136
نام
سعید
دیگه واقعا خسته شدم

بازیو از استیم آپدیت کردم ، وقتی که Play میکنم Launcher بازی باز میشه بعد که _ ایمیل + پسورد رو میزنم اینطوری میشه
r2z0_capture.jpg



پسورد درسته ، حتی 2 بار هم عوض کردم ، اکانت Active هم هست ، حتی یه اکانت دیگه ساختم
قند شکن هم امتحان کردم ، اصلا نمیشه Login کردم ، Sign in with Face%^Book هم زدم بهد اینکه اطلاعاتو وارد میکنم هیچ اتفاقی نمیوفته

یکی بگه لطفا باید چیکار کرد ، 28 گیگ بازیو دانلود کردم .....



شاید امکان داره که IP BAN باشم ، در این صورت چطور بعضی از دوستان دارن بازی میکنن ؟؟؟
 
آخرین ویرایش:

xS4E3Dx

کاربر سایت
Nov 10, 2011
136
نام
سعید
از طریق استیم فکر کنم فقط امریکا میشه بازی کرد.

اگه بازیو کپی کنم بیرون از محل نصب "Steam\steamapps\common\TERA"
و انگار که بازیو بدون استیم دانلود کردم ، در اینصورت چطوری میتونم سرور بازیو عوض کنم ؟؟؟
 

soltanmasoud

کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,758
نام
Masoud
اگه بازیو کپی کنم بیرون از محل نصب "Steam\steamapps\common\TERA"
و انگار که بازیو بدون استیم دانلود کردم ، در اینصورت چطوری میتونم سرور بازیو عوض کنم ؟؟؟

بعید میدونم بشه.
شما باید تو اون سایتی که دادم ثبت نام کنید ، بعد از طریق لانچرش (که خیلی افتضاح هست) بازی رو دانلود کنید.
بازی 37 گیگ هست (نسخه ای که من دارم)
 

BoxBox

کاربر سایت
Jun 16, 2014
2,967
دیگه واقعا خسته شدم

بازیو از استیم آپدیت کردم ، وقتی که Play میکنم Launcher بازی باز میشه بعد که _ ایمیل + پسورد رو میزنم اینطوری میشه
r2z0_capture.jpg



پسورد درسته ، حتی 2 بار هم عوض کردم ، اکانت Active هم هست ، حتی یه اکانت دیگه ساختم
قند شکن هم امتحان کردم ، اصلا نمیشه Login کردم ، Sign in with Face%^Book هم زدم بهد اینکه اطلاعاتو وارد میکنم هیچ اتفاقی نمیوفته

یکی بگه لطفا باید چیکار کرد ، 28 گیگ بازیو دانلود کردم .....



شاید امکان داره که IP BAN باشم ، در این صورت چطور بعضی از دوستان دارن بازی میکنن ؟؟؟
منم یه هفتس که توی سرور آمریکام
بعد ٍثبت نام لینکی که به ایمیلت میفرسته رو باید با فیل.تر.شکن باز کنی
بعدشم برنامه Super Hide IP رو دانلود کن بعد لانچر ترا رو باز کن ایمیل و پسس ات رو که زدی یه آپدیت کوچولی در حد چند kb داره که اگه ارور داد با یه فیل.تر.شکن آپدیتش باید بکنی
بعد دیگه درست میشه:d
ولی پینگ خیلی توی آمریکا زیاده فقط با کاهش پینگ میشه پلی کرد
اگه بتونی سرور اروپاش رو از یه نفر بگیری خیلی بهتره ایرانم بلاک نیست اونجا پینگشم پایین تره ولی لانچرش خیلی افتضاحه
 

xS4E3Dx

کاربر سایت
Nov 10, 2011
136
نام
سعید
منم یه هفتس که توی سرور آمریکام
بعد ٍثبت نام لینکی که به ایمیلت میفرسته رو باید با فیل.تر.شکن باز کنی
بعدشم برنامه Super Hide IP رو دانلود کن بعد لانچر ترا رو باز کن ایمیل و پسس ات رو که زدی یه آپدیت کوچولی در حد چند kb داره که اگه ارور داد با یه فیل.تر.شکن آپدیتش باید بکنی
بعد دیگه درست میشه:d
ولی پینگ خیلی توی آمریکا زیاده فقط با کاهش پینگ میشه پلی کرد
اگه بتونی سرور اروپاش رو از یه نفر بگیری خیلی بهتره ایرانم بلاک نیست اونجا پینگشم پایین تره ولی لانچرش خیلی افتضاحه

ممنون بابت راهنمایی
دیگه واقعا خستم کرد ، همه روشهارو امتحان کردم ، رفتم بازی Rift امتحان کردم دیدم اصلا دیگه حال نمیده سبکش دیگه خیلی منسوخ شدس ، از طرفیم خیلی خلوت ـه سروراش
دارم Skyforge دانلود میکنم ، BlackDesert هم که شک دارم با Core i5 و 4890 , بتونم اجراش کنم .... هنوز سیستم مورد نیازی تو هیچ جا نزده ...
 

Dreammasre

کاربر سایت
Oct 31, 2015
5
دوستان من میخواستم این بازی رو دانلود کتم اما چنتا سوال داشتم کسایی که بازی کردن راهنمایی کنن لطفا.درسته که ایران تحریمه؟کدوم سرورش میتونم بازی کنم که هم پینگش کم باشه هم ایرانی زیاد باشه؟و اینکه شما سایتی برای خرید میشناسین؟کسایی که ورد رو هم بازی کردن به نظرتون کدوم قشنگتره
اخرین سوال هم بازیش پولیه؟میشه بدون پرداخت پول مثه world of warcraft بازی کرد و ایتم خریدو لول اپ کرد؟
 

soltanmasoud

کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,758
نام
Masoud
دوستان من میخواستم این بازی رو دانلود کتم اما چنتا سوال داشتم کسایی که بازی کردن راهنمایی کنن لطفا.درسته که ایران تحریمه؟کدوم سرورش میتونم بازی کنم که هم پینگش کم باشه هم ایرانی زیاد باشه؟و اینکه شما سایتی برای خرید میشناسین؟کسایی که ورد رو هم بازی کردن به نظرتون کدوم قشنگتره
اخرین سوال هم بازیش پولیه؟میشه بدون پرداخت پول مثه world of warcraft بازی کرد و ایتم خریدو لول اپ کرد؟

سلام.
تو این سایت ثبت نام کن(سرور اروپا):
TERA Europe - Fate of Arun | free to play MMO
بعد لانچر رو بگیر و بازی رو دانلود کن.
تو سرور اروپا ایران تحریم نیست ، حالا امریکا رو نمیدونم ، پینگ سرور اروپا بهتره ، ایرانی هم نمیدونم کدوم سرور بیشتر داره ، کلا فکر کنم ایرانی های بازی کمه.
سایت برای خرید بازی نمیشناسم من.
با WOW هم نمیشه مقایسش کرد ، چون خیلی چیز هاشون با هم فرق داره (کلا سیستم مبارزات و ... فرق داره با WOW ، این نان تارگتینگه وو تارگتینگ) ، من WOW فقط تو سرور مولتن (وارمین) بازی کردم که از WOW هم خیلی خوشم میاد.
بازیش فری هست ، با پول میتونید مونت مختلف ، کاستوم و اینجور چیزها خرید ، البته یوزر ها میرن با پول مثلا کاستوم میخرن میان تو بازار بازی میزارن برا فروش ، یعنی پول داخل بازی هم زیاد ادشته باشی همه چیز در دسترسه.
در ضمن WOW پولی هست.
 

Archilus

کاربر سایت
Nov 2, 2015
9
نام
mehdi rostami
سلام
من این بازی رو خریدم
الآن که اجراش کزدم یه خورده دانلود کرد...الآن هم تو apply patch گیر کرده....طبیعیه یا مشکل داره ماله من؟
 

soltanmasoud

کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,758
نام
Masoud
سلام
من این بازی رو خریدم
الآن که اجراش کزدم یه خورده دانلود کرد...الآن هم تو apply patch گیر کرده....طبیعیه یا مشکل داره ماله من؟


یه سری وقتا اینجوری میشه.
یه 10 دیقه صبر کن ، اگه اتفاقی نیوفتاد لانچر رو ببند دوباره بازش کن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر