LT2 , LT3 , Burner Max و ... ، مسآله اینست !

Dracula

کاربر سایت
Jul 31, 2007
244
دوستان من دستگاه رو با فلش به آخرین داشبورد (16756) آپدیت کردم و امتحان کردم GTA V اجرا شد. منتها به Live که وصل شدم از اون به بعد دیگه بازی های XGD3 اجرا نمی شن ولی بقیه ی بازی ها مشکلی ندارن. من از LT+ 2.0 استفاده می کنم و همه ی بازی ها برای همین نسخه پچ شدن پس نمی خوام به 3.0 ارتقاش بدم. کسی راه حلی داره؟
 

Saee xbox 360

کاربر سایت
Aug 20, 2014
390
نام
ساعي
دوست عزیز توضیح خواستم
ديسك برنرمكس دو روش داره فهميدنش روش اول اينكه از فروشنده بپرسيم و يا ديسك رانصب كنيم و بازي را اجرا كنيم اكر بعد از نصب كردن و اجراي بازي ارور this disk can not be autorized نيومد بدون برنرمكسه و يا ابتدا نرم افزار ABGX 360 را از اینجا دانلود کنید .بعد از نصب نرم افزار در منوی اول ،بالا داخل کادر input گزینه file به رو burned dvd تغییر بدهید.اکنون دیسک را درون pc بگذارید.
بعد دکمه لانچ رو بزنید .بعد یه صفحه باز میشه که چند تا نوشته داره.اگه همشون سبز بودن یعنی دیسک برنرمکسه اما اگه چند تاش زرد و قرمز بودن یعنی دیسک معمولیه و نباید با اون بازی به ایکس باکس لایو برین
 

Arman210

کاربر سایت
Apr 26, 2009
714
نام
Arman
Call Of Duty: Advance Warfare رو مثل همیشه 97% رایت کردم ولی میگه:
This disc is not supported
ورژن داشبوردم: 2.0.16537.0

کسی میدونه مشکل کجاست؟
آخرین بازی هم که بازی کردم GTA V با Ghosts بود
 

titansarus

کاربر سایت
Oct 31, 2012
152
سلام.
بازی را با abgx360 چک کردید؟
احتمالا درست چک نکردید چون من هم همین مشکل را داشتم و بعد فهمیدم که abgx می نویسد: Topology is Empty یا یک همچین چیزی و بعد فهمیدم که سرور ABGX عوض شده است و باید طبق روشی که در تاپیک The Evil Within یکی از کاربران گفته است، تا زمان درست شدن سرور یک فایل با فرمت .ini را در یکی از پوشه ها که در تاپیک گفته شده است، بریزید تا مشکل رفع شود. من فعلا دیسک دوم (طبق فایل ایزو می شود دیسک a که دیتای بازی است) را با این روش رایت کردم و مشکل رفع شده است و 97% هم کار کرد. امیدوارم دیسک اول (b) هم درست کار کند.
لینک پست: http://forum.bazicenter.com/thread76429/page7/#post3495858
 

amirrezan95

کاربر سایت
Nov 29, 2009
74
سلام دوستان یه سوال دارم نمیدونم دقیق باید کجا بپرسم اینجا میگم امیدوارم جای درستی باشه
من بعد از آمدن مورتال کامبت تا الان با ایکس باکس بازی نکردم الان میخواهم دوباره راهش بنوازم آخرین آپدیت دستگاه هم با دیسک همون مورتال کامبت بود و یاده درایو دستگاه هم ال تی نبود و نون بود الان باید چه آپدیت بکنم دستگاه رو برای اجرایی بازیها کپی جدید و طی چه مراحلی؟ هزینه چقدره؟ برای این کار دستگاه را باید ببرم پیش کسی که این کار رو میکنه درسته ولی چون دستگاهم خیلی تمیز و میترسم طرف چیزی رو ازش تعویض کنه این مراحل که باید انجام بشه دستگاه باید باز بشه و چقدر زمان میبره؟
با تشکر
 

m1989

کاربر سایت
May 14, 2013
2
سلام دوستان من سی دی برنرمکس رو میخوام نصب کنم ارورو میده دیسک کثیفه 6 تا دیسکه تمیز رو امتحان کردم تا همشون تا 45 % میان ارور میدن یا دیسک رو بد میخونن از رو سی دی هم که بازی. میکنم میگه دیسک کثیفه و میاد بیرون فقط روی دیسکهای برنر مکس اینجوریه؟ممنون میشم راهنمایی کنید مشکل. کجاست
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر