Rayman Origins | Vita

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
rayman_origins_vita_thumb.jpg


درود

این عنوان در همان روزهای ابتدایی معرفی ویتا به عنوان یکی از لانچ تایتل های این کنسول قلمداد گشت و با قیمت 40دلار در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت و هم اکنون نیز در بازی موجود می باشد. در زیر می توانید پیش نمایشی کوتاه از بازی رو به همراه آخرین تغییرات این نسخه بر روی PSV مشاهده کنید.

سری Rayman همواره جزو جالب‌ترین و محبوب‌ترین عناوین پلتفرمینگ بوده و خالق آن جناب Michel Ancel است که در کارنامه خود عناوین فوق‌العاده موفقی همچون Beyond Good & Evil و Raving Rabbids را دارا می‌باشد. این نسخه در ابتدا قرار بود که تنها بر روی کنسول‌های اصلی این نسل عرضه شود اما پس از مدتی و با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد ویتا، سازندگان تصمیم گرفتند که این عنوان که با موفقیت فوق‌العاده نیز مواجه شده بود را بر روی ویتا عرضه کنند. گستردگی این عنوان قابل توصیف نخواهد بود زیرا از 6 جهان مختلف و با بیش از 100 شخصیت متفاوت تشکیل شده و بازیکنان را به بیش از 60 مرحله جذاب و مهیج دعوت می‌کند تا مهارت‌های خود را در این سبک بسنجند و علاوه بر جمع‌آوری آیتم‌های بی‌شمار در طول مراحل به ارتقای قابلیت‌ها و ویژگی‌های این شخصیت دوست‌داشتنی نیز بپردازند. البته در Origins قادر به کسب تجربه‌ای ناب از Boss Fightهای این سبک نیز خواهید بود و المان‌های بازی به همین عوامل محدود نخواهد شد و سبک‌هایی نظیر Shooter، Action و حتی Beat-em-up را نیز در این عنوان تجربه خواهید کرد. به لطف ویتا بازیکنان می‌توانند از قابلیت Near این کنسول، در بخشی جدید به نام Ghost Mode بهره‌مند شوند و هر مرحله را با توجه به عملکرد دوستان خود طی کرده و شاهد بهترین رکوردها در میان دوستان خود در عبور از مراحل باشند. همچنین با استفاده از صفحه لمسی ویتا بازیکنان قادر به جمع‌آوری آیتم‌هایی که در گوشه و کنار بازی نهفته است خواهند بود و حتی می‌توانند در برخی قسمت‌ها بر روی گرافیک خیره‌کننده این نسخه Zoom کنند. حال که صحبت از گرافیک به میان آمد بهتر است این نکته را یادآور شوم که بهترین گرافیک ویتا در این سبک متعلق به Rayman خواهد بود که با محیط‌های متنوع و شگفت‌انگیز خود، در کنار دشمنان بی‌شمار و با طراحی جذاب مدت‌ها شما را در روبه‌روی ویتا خواهد نشاند و سرگرم خواهد کرد؛ پس اگر از علاقمندان به سبک Platformer هستید از این عنوان غافل نشوید و آن را تهیه کنید.


ro-psvita.jpg

امتیازات بازی

IGN 9.0/10
Game Informer 8.0/10
PlayStation LifeStyle 8.5/10
Destructoid 9.0/10
GamesRadar 9.0/10
Modojo 4.5/5.0
Giant Bomb 5.0/5.0
 
  • Like
Reactions: se.phi.roth

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,395
نام
مهدی یوسفی اصیل
این سبک بازی خیلی جذابه مخصوصا برای قدیمیای گیم که بازی های دو بعدی یا دو و نیم بعدی رو می پسندند
 

JAvAD14

کاربر سایت
Feb 28, 2011
635
نام
جواد
من این بازی رو برای ویتا گرفتم ولی چون رو pc رفتمش منصرف شدم به نظرتون بفروشمش ؟یا بازش کنم بازیش کنم؟
 

I love truth

کاربر سایت
Oct 29, 2010
141
گرافیک فانتزی و بسیار جذابی داره
گیم‌پلی هم لذت‌بخش هست
با وجود اینکه به نظر می‌رسه بازی برای سنین پایین هست اما همونطور که گیم‌اسپات هم در بررسی خودش عنوان کرده افراد سنین بالاتر هم می‌تونن از این بازی لذت ببرن
 

Bianconeri

کاربر سایت
Feb 25, 2008
611
نام
مهران
من هم بازی را که گرفتم فکر کردم این بازی برای سنین پایین هست ولی الان می بینم که مراحل بازی ساده نیستند و بعضی از مراحل هم سخت هستند.در کل من که خیلی از این بازی خوشم اومده و بی شک بهترین بازی 2D این نسل برای من بود.در ضمن خیلی هم با مزه است.
 

Bianconeri

کاربر سایت
Feb 25, 2008
611
نام
مهران
مراحل آخرش بعضی جاها بد جور میره رو اعصاب.فعلا بایکوتش کردم تا وقتی حوصله پیدا کردم ادامه بدم.مرحله ای که جادوگر را که با یک هلی کوپتر دستی در حال فراره دنبال کنی گیر کردم.
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
مراحل آخرش بعضی جاها بد جور میره رو اعصاب.فعلا بایکوتش کردم تا وقتی حوصله پیدا کردم ادامه بدم.مرحله ای که جادوگر را که با یک هلی کوپتر دستی در حال فراره دنبال کنی گیر کردم.
تو این مرحله پرش ها رو خیلی با دقت باید انجام بدین و بنظر من جزو یکی از مراحل خیلی سخت بازی هم هستش.

راستی بازی رو هم پلات کردم:D
 

Bianconeri

کاربر سایت
Feb 25, 2008
611
نام
مهران
بالاخره تمومش کردم.فقط همون مرحله رو اعصاب بود.بقیه بازی را فقط لذت بردم.از الان می خوام برم دنبال تروفی ها هر چند می دونم که نمی تونم پلاتش کنم.چند تا از تروفی ها خیلی سختند.به تمام کسانی که بازی را تجربه نکردند پیشنهاد میکنم.بهترین بازی ویتا تا الان به نظر من همینه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر