SSX | Xbox 360

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
2000051-ssx_crop_large.png


سری SSX(که مخفف Series SnowBoarding Skiing می‌باشد) از جمله محبوب‌ترین عناوینی است که از سال 2000 به صورت نامنظم و هر چند سال روانه بازار می‌شود. بسیاری از ما ممکن است که آشنایی کاملی با این سری نداشته و تنها اگر به دیگر عناوینی ورزشی EA نظیر FIFA یا NBA علاقه‌مند بوده باشیم، تبلیغ SSX را در اطراف زمین مشاهده کرده و به سادگی از آن عبور کرده‌ایم؛ غافل از آن‌که در حال از دست دادن چه عنوان بی‌نظیری می‌باشیم. با توجه به نزدیک شدنِ انتشار جهانی این نسخه، پیش‌نمایشی که در ادامه مطالعه خواهید کرد را تدارک دیده‌ایم تا شما خوانندگان را بیش از پیش با این عناون مهیج آشنا کرده و به بررسی بخش‌های مختلف آن بپردازیم.

«در این ورزش و در سبک Down Hill تنها کاری که باید انجام داد خیره شدن به مسیر مقابل و تمرکز بر روی آن می‌باشد و در کنار آن هر توانایی که تا به حال آموخته‌اید را باید به کار ببنید تا تعادل خود را حفظ کرده و مسیر را با موفقیت به پایان برسانید!» این جمله یکی از شعارهای آخرین نسخه از سری SSX بوده که توسط یکی از قهرمان Snow Board جهان، Travis Rice بیان شده است. او تا به حال موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز شده که آخرین آن به مسابقات ورزش‌های زمستانی سال 2009 باز می‌گردد و از این رو می‌توان او را به عنوان یکی از وزنه‌های تبلیغاتی شرکت EA در این سری قلمداد کرد که در تاریخ 8ـم نوامبر 2011 به همگان معرفی شد و مشخص شد که او یکی از شخصیت‌های قابل بازی خواهد بود. همچنین پیش از او کارکترهایی نظیر Elise Riggs، Mac Fraser، Moby Jones و Zoe Payne نیز معرفی شده بودند که در نسخه‌های پیشین نیز شاهد حضور آن‌ها بوده‌ایم. سازندگان در زمینه طراحی‌ شخصیت‌های متفاوت برای بخش تک نفره و چند نفره زمان زیادی را صرف کرده‌اند زیرا علاوه بر معرفی چند کارکتر جدید همچون Tane Mumea و Alexis Moreau، تمامی کارکترهای نسخه‌های پیشین را نیز در بازی گنجانده‌اند و در نهایت شاهد حضور بیش از 15 بازیکن متفاوت با استایل و حرکات منحصر به فرد خواهیم بود که در نوع خود بی‌نظیر است.
ادامه در صفحه اصلی
 
آخرین ویرایش:

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
من که خیلی منتظرشم. کلا بازیهای بخش ورزشی EA در سبک خودشون بهترین هستند. (یا جز بهترینان البته به غیر از NBA Live که سال به سال نزول کرد و الان هم 2 ساله که دیگه منتظر نمیشه.)
من شماره های قبلیشو بازی نکردم ولی با توجه به تجربه خوبی که از Skate 3 دارم به این هم به شدت امیدوارم. (با دیدن تریلر های Skate 3 بهش زیاد امیدوار نبودم ولی بعد از اینکه بازیش کردم فهمیدم بازیه بسیار خوبیه.:d اینم یه جورایی شبیه اونه. :d) البته یه فرقی داره اونم اینکه به این خیلی امیدوارم.

این بازی واقعا تاپیک نداشت؟ :|:d
 
آخرین ویرایش:

pcgamer

کاربر سایت
Aug 28, 2006
1,748
نام
سیاوش
من اگه امتیاز بالای 9 بگیره حتما می گیرمش برای تنوع خوبه بعد اسکی اتاری دیگه این سبک رو بازی نکردم :D
لااقل بعد 5-6 سال برف می بینیم :D
 

God_of_game

کاربر سایت
May 10, 2008
2,025
منم دموش رو بازي كردم و اين حرف دوستمون كه مي گه :
زیادی ارکیده اگه رئالتر بود خیلی بهتر بود.
ولي در كل خوبه ف اميد وارم بعد اين عنوان ، يه فكري به نسخه ي بعدي Skate بكنن !
 

danial.wwf

کاربر سایت
May 15, 2010
2,214
بازی رو گرفتم.گرافیک چشم نوازی داره (ولی از چشمام اشک میاد وقتی بازی میکنم).
همون اول ادمت توی اسمون اموزشهای لازم رو میبینه.(حرکت ها خیلی جالبن که با RS انجام میشه)
بعد هم که worldtour رو انتخاب میکنیم و مسابقات شروع میشه.کنترل بازیکن راحت تر از اون چیزی هست که فکرشو میکردم.بازی خیلی ارکیده.تا بعد . . . .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر