امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PS3

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
Dead Space 2 | 9.5/10
______________________
64311711116094299548.jpg

____________
تو این روزا که اصلا بازی خوب و خوش ساخت پیدا نمیشه ، تجربه این بازی واقعا چسبید ! :x
____________________
Dead Space 3 | 9/10
عالی عالی، بسیار زیبا ! کلا سری این بازی حرف نداره ! :d
 

Gojira

Remembering
کاربر سایت
Aug 6, 2012
2,599
نام
مـــهــدی
260px-Mgs4us_cover_small.jpg



بالـــــــــــــــــاخره........
بعد از شیش سال بازیش کردم ! :D

خیلی خوش گذشت خداییش. با این که بازی ماله شش سال پیشه اما هنوز هم تازگی داره و منو که حداقل راضی نگه داشت ! :D با این که می دونستم آخرش چی می شه، اما بازم شکه کرد منُ آخرش. :D

نکات مثبت که خیلی داره، ازون Cloaking Systemـش گرفته تا باس فایت های خفنش :D ( به جز Screaming Mantis که واقعا ساده بود، اما به خاطر اون بخش آخرش در نظر نمی گیریمش :D ) داستانش هم که عالی بود مثلِ همیشه مشکلی اونجا نبود.
اما این Over Explaining Shit هیدئو کوجیما رو اعصابه ! پدرت (!) که خیلی وقتی که فکر می کردی مرده رو می بینی، بعدش یه صفحه می آره با رسم نمودار یه چیزی رو توضیح می ده که با ده خط و یک آهنگ درام خیلی می شد بهتر توضیحش داد ! خیلی زیاد شده بود توی این یکی. آدم خسته می شد واقعا.
حالا کات سین آخرشو در نظر نمی گیرم چون کلا تمام سری کات سین های آخرشون خیلی طولانی ـه، اما در کل طولانی بودن و بیشترشم به خاطر همین Over Explain کردن حرفها بود، چون که واقعا درکشون ساده هست و نیازی به رسم نمودار و شکل نیست :D بعد این کاتسین ها یک ساعت از هر اکت رو می گرفتن، 20 دقیقه باس فایت، اگه بگیم هر اکت رو سه ساعته می شد تموم کرد، تقریبا نصفش اینا بود و گیمپلی اصلی بازی نصف می شه. که این خیلی بده به نظر من ! اصلا بعد از Act 2 کلا دیگه جای خاصی نبود که یک مقر بهت بده با آدم و بگه رد شو ازشون !
بزرگترین مشکلش همین بود که خود کوجیما هم فهمیده و داره این کارو می کنه با MGSV :D

در کل برای من که فن سری هستم تجربه خوبی بود، و با این که در نظر بگیریم بازی شش سال پیش اومده، هنوز هم عالی هست و می شه ازش لذت برد :D گرافیکش هم که هنوز از خیلی از بازی هایی که عرضه می شن بهتره، و واقعا Ultimate Kojima Experience هست.

در مورد باس آخرش هم
وسط بازی Stealth و بعد از اون همه کات سین بازی به Taken تبدیل می شه ؟ چرا که نه واقعا؟! :D

شرمنده سرتون رو درد آوردم :D

9/10


حالا به نظرتون برای بازی بعد ( چون هنوز دستگاه هک نشده ) Uncharted 2 رو بگیرم یا Heavy Rain ؟
 

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
حالا به نظرتون برای بازی بعد ( چون هنوز دستگاه هک نشده ) Uncharted 2 رو بگیرم یا Heavy Rain ؟

Uncharted 2 رو هرکسی باید تجربه کنه , مخصوصاً طراحی مراحلش فوق العاده زیبا و هنری ــه

اما خب اول از هر چیز The Last of Us رو باید بازی کنی
 

Gojira

Remembering
کاربر سایت
Aug 6, 2012
2,599
نام
مـــهــدی
اما خب اول از هر چیز The Last of Us رو باید بازی کنی

گرونه آقا، گرونه :| بعدشم من اینو بازی کنم که دیگه حوصله بازی های دیگه رو ندارم !
چقدرم زیادن لامصبا ! 30 تا شماردم فقط بازی های AAAـی هستن که متای بالای 80 دارن !

Man I am sooo in the wrong side
 

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,984
نام
مهدی
حالا به نظرتون برای بازی بعد ( چون هنوز دستگاه هک نشده ) Uncharted 2 رو بگیرم یا Heavy Rain
هوی رین بیشتر سلیفه ای هست,یا مثل من روانیش میشی یا به دلت نمیشینه:-"!ولی UN2 با اون گیم پلی و گرافیک و لول دیزاینش بدون شک ارضات میکنه!دیگه بستگی به خودت داره.

بعدشم من اینو بازی کنم که دیگه حوصله بازی های دیگه رو ندارم !
تا یه مدت اینطوری میشی,طبیعیه:D!
 

Gojira

Remembering
کاربر سایت
Aug 6, 2012
2,599
نام
مـــهــدی
هوی رین بیشتر سلیفه ای هست,یا مثل من روانیش میشی یا به دلت نمیشینه:-"!ولی UN2 با اون گیم پلی و گرافیک و لول دیزاینش بدون شک ارضات میکنه!دیگه بستگی به خودت داره.

نه بابا سلیقه چیه :D متاش 88ـه. QTEـهاشم عالیه. Beyond هم اگه اون روش بده Story Telling رو نداشت متاش بالای 85 بود :D

پس همون UC2 رو می گیرم.
 

TRUE WARRIOR

کاربر سایت
Aug 24, 2009
555
Dead Space 3

یک جورایی خنثی بود؛ هم عالی بود و هم مزخرف،هم حیرت انگیز بود و هم مسخره! نیمه ی اول و خصوصاً معلق بودن در فضا و ایستگاه های متروکه ی فضایی،بسیار باشکوه بود و از طرفی نیمه ی پایانی بازی، نسخه ی ضعیف شده و مخلوطی از Spider Man، COD ، Left 4 Dead و .. بود که اعصاب منو حسابی به هم ریخت!
5/10

Metal Gear Rising Revengeance

بابا دم سازنده گرم! کیلو کیلو آدرنالین رو تزریق کرد به رگ های ما! البته Level Designing بازی رو اعصاب رژه می رفت ولی 3 مرحله آخر منو مثل میخ کوبید به تلوزیون! صحنه های سینمایی هم مطابق سلیقه ام بود!

8/10
 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
End of Masterpiece? or Resumption of Masterpiece?

xmp7p2md2cxqf6d45j00.jpg


خب، من بالأخره این بازی رو برای بار دوم تموم کردم. یکی از بهترین تجربه‌ی من توی این نسل بود. شروع بازی عالی بود و من اصلاً فکرشو نمی‌کردم که بازی رو با دختر جوئل یعنی سارا شروع کنیم. اون اتفاقاتی که همون اول بازی افتاد بسیار تکان‌دهنده و اشک در چشمان من جمع شد:| بعدش نحوه‌ی آشنایی الی و جوئل هم خیلی جالب بود. از همون اول سازنده الی رو یه دختر سرکش نشون داد ولی رفته رفته رابطه‌ای که با جوئل داشت بیشتر شد و حتی در برخی از صحنه‌ها هم زندگی جوئل رو نجات داد. مخصوصاً اون صحنه‌ای که جوئل داشت توی آب خفه می‌شد:D آشنایی‌هایی که با سایر انسان‌ها در طول بازی داشتیم هم خیلی خوب بود. شاید یکی از دراماتیک‌ترین صحنه‌ها، این بود که Sam تبدیل به Infected شد و Sam مجبور شد که برادرش را بکشد و اون خودکشی‌ای که آخرش کرد واقعاً ناراحت کننده بود. شاید مراحل تابستون رو باید اسمشو بذارم آرامش قبل از طوفان. در واقع هیجان بازی از فصل پاییز شروع می‌شه و رفته رفته اونجاست که هنر سازندگان رو شما خواهید دید. دو تا ایراد فقط بازی داشت که البته زیاد نمی‌شه زیاد جدی دونست. اول این که یک کم روند بازی تکراری می‌شد، مثلاً همیشه باید به فکر نردبان یا چوب باشید تا بتونید روند بازی رو ادامه بدین و یا این که در طول مراحلی که شما دارین مخفی‌کاری می‌کنید، یاران شما نیز اصلاً به این موضوع توجه نمی‌کنند و با کلّه می‌رن تو دل دشمن:D ولی خب دنیایی که این بازی داشت، کاملاً می‌شه از این ایراد صرف نظر کرد. یا مثلاً این الی شنا بلد نبود و شما باید می‌رفتید و چوب می‌آوردین و اون دیالوگ‌های الی خیلی زیبا بود که می‌گفت باید قول بدی به من شنا یاد بدی :( آهنگ‌سازی بازی و صداپیشگی هم جای هیچ حرفی نمیذاره و واقعاً همه‌چیز دقیق کار شدند. اتمسفر بازی هم که واقعاً به دلم نشست و اسم خودِ بازی هم کاملاً تداعی کننده بازی بود. اون قسمت‌هایی هم که باید الی رو کنترل می‌کردی، جزء سورپرایزهای بازی برای من بود

نمره: 10/10

این DLC هم خیلی خوب بود و تنها مشکلش کوتاه بودنش بوده. البته یه چیز دیگه هم است که در همان ابتدای DLC، برای شما مراحل آخر رو اسپویل می‌کنه که شاید اونایی که نسخه‌ی اصلی رو نتونستن تموم کنند، براشون زیاد خوب نباشه:D

نمره: 9.5/10
 

Gojira

Remembering
کاربر سایت
Aug 6, 2012
2,599
نام
مـــهــدی
250px-Uncharted_Drake%27s_Fortune.jpg


meh

7/10

Uncharted_2_NA_boxart.jpg


خداییش تکامل رو به این می گن. بازی هیچ مشکلی نداشت خداییش.
اما به نظر این 5 سال دیر بازی کردن رو من اثر گذاشته یا شایدم اینه که من کلا توی همه بازی ها از محیط برفی خوشم نمی آد :D اونقدری که می گفتن خوبه خوشم نیومد ازش.

9.5/10

Uncharted_3_Boxart.jpg


باز بر خلاف مردم که می گن شماره سه یه سرگرودن از دوم پایین تره من خــــــــــیلی بیشتر با این یکی حال کردم :D اون گرافیک، Lighting Effectـی که هنوز تو بازی دیگه ای ندیدم، هیجان مرحله کشتی و بیابون، همه چیز بازی عالی بود. می خواستم تعویضش کنم اما هرطور که فکر می کنم می بینم نمی تونم :D فعلا باهاش کار دارم.

10/10

کلا بعد از تموم کردن این سه گانه می فهمم چقدر از دنیای بازی عقب بودم :|

Heavy_Rain_Cover_Art.jpg



می گن بازی هاش سلیقه ای ـه ، لابد به سلیقه ما نمی خورد دیگه :D منم اونقدر ازش خوشم نیومد که تعریف می کردن. اما هیجان کلی و Plot Twist آخر بازی عالی بود.

8.5/10
 

mohammadl021

کاربر سایت
May 26, 2011
2,757
نام
محمد امین
GTA V

داستان : 9 از 10
گرافیک : 10 از 10
گیم پلی : 10 از 10
صداگذاری و موسیقی : 10 از 10

بازی عالی بود بی شک بهترین بازی این نسل بود از نظر من یکم داستان مشکلاتی داشت گرافیک فک برانداز گیم پیلی بی نظیر و ...

نمره کلی : 10 از 10
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر