ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
2018 GAME OF THE YEAR [از نظر سایت ها مجلات و خوانندگان]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="solid_hooman" data-source="post: 4516277" data-attributes="member: 4384"><p>من سعی کردم نظر همه دوستان رو بخونم به شخصه فکر میکنم چیزی به اسم استاندارد واسه بازی ها معنی خاصی نداره یا حداقل مقطعیه مثال بارزش سیستم پر شدن جون و خون که COD 2 اگه اشتباه نکنم برای بار اول معرفی کرد و خیلی هم زود فراگیر شد یادمه تقریبا هیچ بازی رو نمیدیدی تا چند سال که این سیستم رو اجرا نکنه اما الان خیلی از بازی ها هستن که برگشتن به همون سیستم قبل که با استفاده از آیتم باید جون رو مجدد پر کنین (این شامل یه سری بازی مثل مکس پین که اون پین کیلر ها یه جورایی امضا یا سیگنیچر حساب میشن نمیشه) </p><p>حرفم اینه هر بازی با توجه سبک و هدفی که داره ممکنه از یه سری المان استفاده کنه یا نکنه و به نظرم نمیتونیم هیچ بازی رو معرفی کنیم و با قطعیت بگیم این یه دونه استاندارد معرفی کرد ممکنه بعضی بازیا شبیه به هم ساخته بشن از لحاظ مکانیزم و همینطور ممکنه خیلی بازیا انقلابی باشن قبول... ولی یه سیستم که تو یه بازی استاندارد محسوب میشه برای خیلی بازی های دیگه کاملا بی معنی ممکنه باشه مگه اینکه بخوایم یه مقایسه بین همه بازیهای یک سبک خاص انجام بدیم و زوم کنیم رو یه نکته به خصوص که بین همه اون بازی ها مشترکه و ببینیم واقعا از مکانیزم یکسان استفاده میکنن یا نه</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="solid_hooman, post: 4516277, member: 4384"] من سعی کردم نظر همه دوستان رو بخونم به شخصه فکر میکنم چیزی به اسم استاندارد واسه بازی ها معنی خاصی نداره یا حداقل مقطعیه مثال بارزش سیستم پر شدن جون و خون که COD 2 اگه اشتباه نکنم برای بار اول معرفی کرد و خیلی هم زود فراگیر شد یادمه تقریبا هیچ بازی رو نمیدیدی تا چند سال که این سیستم رو اجرا نکنه اما الان خیلی از بازی ها هستن که برگشتن به همون سیستم قبل که با استفاده از آیتم باید جون رو مجدد پر کنین (این شامل یه سری بازی مثل مکس پین که اون پین کیلر ها یه جورایی امضا یا سیگنیچر حساب میشن نمیشه) حرفم اینه هر بازی با توجه سبک و هدفی که داره ممکنه از یه سری المان استفاده کنه یا نکنه و به نظرم نمیتونیم هیچ بازی رو معرفی کنیم و با قطعیت بگیم این یه دونه استاندارد معرفی کرد ممکنه بعضی بازیا شبیه به هم ساخته بشن از لحاظ مکانیزم و همینطور ممکنه خیلی بازیا انقلابی باشن قبول... ولی یه سیستم که تو یه بازی استاندارد محسوب میشه برای خیلی بازی های دیگه کاملا بی معنی ممکنه باشه مگه اینکه بخوایم یه مقایسه بین همه بازیهای یک سبک خاص انجام بدیم و زوم کنیم رو یه نکته به خصوص که بین همه اون بازی ها مشترکه و ببینیم واقعا از مکانیزم یکسان استفاده میکنن یا نه [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
2018 GAME OF THE YEAR [از نظر سایت ها مجلات و خوانندگان]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft