ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
2018 GAME OF THE YEAR [از نظر سایت ها مجلات و خوانندگان]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="benjohn" data-source="post: 4516126" data-attributes="member: 81312"><p>این کات نخوردن GOW رو بنظرم نمیشه برای همه ی بازیها تجویز کزد. میشه بهش بعنوان یه ابزار نگاه کرد این ابزار میتونه اگر در دست توانمندی قرار بگیره نتیجه خوبی بده ولی لزوما معناش این نیست که حالا حتما بازیها از این بعد باید تک شاته باشن و اگر نبودن یعنی ضعیفن.</p><p></p><p>کوری بارلوگ از اول انتخابش رو کرده بوده میدونسته میخواد اینکارو بکنه برای همینم تمام اجزای بازی از گیمپلی سیستم مبارزات تا گرافیک تا روایت و شخصیت پردازی رو جوری طراحی کرده که با این نوع دوربین همخونی داشته باشه. GOW یه پکیج کامله ازش ایراد اساسی نمیشه گرفت.</p><p></p><p>این قضیه تو سینما هم وجود داشته و یجورایی بازیها مدیون سینما هستن در این مورد. اگر اشتباه نکنم فیلم The Rope آلفرد هیچکاک اولین فیلمی بود که اینکارو کرد اونجا هم یه اشکال عمده وجود داشت و اونم اینکه فیلمی که برای فیلمبرداری استفاده میشده نهایتا میتونسته 7 دقیقه باشه و بعد باید فیلم رو عوض میکردن. بهمین خاطر کلی بلا سرشون اومده و تو ادیت پوستشون کنده شدده تا بتونن بدن کات در بیارن ولی نتیجش یه شاهکاره. فکر میکنم این کات نخوردن خیلی به اتمسفر و انسجام کمک کرده. ولی لزوما این بدرد همه فیلما و سبکا نمیخوره و اصلا قابل اجرا هم نیست</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="benjohn, post: 4516126, member: 81312"] این کات نخوردن GOW رو بنظرم نمیشه برای همه ی بازیها تجویز کزد. میشه بهش بعنوان یه ابزار نگاه کرد این ابزار میتونه اگر در دست توانمندی قرار بگیره نتیجه خوبی بده ولی لزوما معناش این نیست که حالا حتما بازیها از این بعد باید تک شاته باشن و اگر نبودن یعنی ضعیفن. کوری بارلوگ از اول انتخابش رو کرده بوده میدونسته میخواد اینکارو بکنه برای همینم تمام اجزای بازی از گیمپلی سیستم مبارزات تا گرافیک تا روایت و شخصیت پردازی رو جوری طراحی کرده که با این نوع دوربین همخونی داشته باشه. GOW یه پکیج کامله ازش ایراد اساسی نمیشه گرفت. این قضیه تو سینما هم وجود داشته و یجورایی بازیها مدیون سینما هستن در این مورد. اگر اشتباه نکنم فیلم The Rope آلفرد هیچکاک اولین فیلمی بود که اینکارو کرد اونجا هم یه اشکال عمده وجود داشت و اونم اینکه فیلمی که برای فیلمبرداری استفاده میشده نهایتا میتونسته 7 دقیقه باشه و بعد باید فیلم رو عوض میکردن. بهمین خاطر کلی بلا سرشون اومده و تو ادیت پوستشون کنده شدده تا بتونن بدن کات در بیارن ولی نتیجش یه شاهکاره. فکر میکنم این کات نخوردن خیلی به اتمسفر و انسجام کمک کرده. ولی لزوما این بدرد همه فیلما و سبکا نمیخوره و اصلا قابل اجرا هم نیست [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
2018 GAME OF THE YEAR [از نظر سایت ها مجلات و خوانندگان]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft