دبیرستانهای البامایی، بازیهای کامپیوتری را وارد ورزشهای وارسیتی مدرسه کردند

Aurlito

کاربر سایت
Feb 16, 2008
1,749
نام
چوبک
همه ی ما در فیلمهای آمریکایی با ورزشهای وارسیتی آشناییم، jockـهایی که کت وارسیتی خود را پوشیده، و در کافه تریا به نردها و بچه های ضعیف قلدری میکنند. افرادی که دخترهای خوشگل مدرسه را تور کرده، و شبها به پارتی میروند. افرادی که رفتنشان به کالجهای آیوی لیگ مسلم است، چون ادمیشن آفیسها عاشق اعضای تیمهای وارسیتی هستند... اما...

Alabama high schools roll out their newest varsity sport – video games

در 30 مدرسه ی البامایی، کتهای وارسیتی اینبار به نردها و گیمرها تعلق میگیرد! به گفته ی ال دات کام، کمیته ی فدرال ملی دبیرستانها، به این مدارس کمک خواهد کرد تا زیرساخت لازم برای وارد کردن بازیهای کامپیوتری به لیست ورزشهای وارسیتی مهیا شود. این تصمیم 18 ماه پیش گرفته شده و هنوز در مرحله ی اجرا قرار دارد. تابحال میسیسیپی، تگزاس و کنتاکی نیز این امر را انجام داده اند و الباما قرار است با آنها مبارزه در سطج کشور کند.

بازیهایی که بازی خواهند شد اسمایت، لیگ آو لجندز، و راکت لیگ خواهند بود. توجه کرده اید که تمام این بازیها تقریبا مجانی هستند. یکی از مدیرهای مدرسه میگوید کمیته ی فدرال ملی دبیرستانها گفته به هیچوجه بازیهای شوتر اول شخص را وارد مبارزه ها نکنند! چون خشن هستند و نمیخواهند مسئولیت یک اسکول شوتینگ ماندن کلمباین را که دلیلش بازی دوم بوده، بر عهده بگیرند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر