تایید Conan Unconquered

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
تاپیک معرفیش قبلا زده شده بود، اما خب به نظرم خیلی ناقص بود و دوستمون Aurlito زیاد اطلاعات رو در تاپیک قرار نداده. با تشکر ازش
بازی کونن بربر، Conan Unconquered، برای پی سی 2019

=======================

استودیو Petroglyph که به وسیله اعضای سابق West Wood خالق سری Command and Conquer تاسیس شده بود و هم اکنون مشغول کار بر روی ریمستر Command and Conquer است، از پروژه جدید خود با نام Conan Unconquered رونمایی کرد. بازیی که از نام آن پیداست در دنیای Conan نوشته Robert E. Howard جریان دارد و در سب RTS خواهد بود. تریلر سینماتیک معرفی:

watch?v=aGC9uREas8o&t=6s

xxjg_fghfhghghfg.jpg

Conan Unconquered از پلیرها خواهد خواست تا قلعه خود را بنا کنند و سپس با استفاده از منابع و تکنولوژی های متنوع ارتشی را برای مقابله با تهاجم های صحرا نشین های Hyboria تجهیز کنند که در موج های متفاوت حملات خود را ادامه میدهند و هر موج قوی تر از قبلی خواهد بود. گیم پلی بازی Real Time Strategy خواهد بود و نبردها شامل استفاده از همه چیز خواهد بود از آتش برای نابودی قلعه گرفته تا مریضی که از کشته های جنگ ممکن است فراگیر شود. بازی هم به صورت تکنفره قابل اجراست و هم Co-op دو نفره که پلیرها میتوانن بیس خود را به اشتراک بگذارند و هدفی مشترک برسند. امکانات بازی:

قلعه ای نفوذ ناپذیر بسازید
از منابع خود مانند غذا، طلا، چوب و آهن به درستی استفاده کنید تا بتوانید دژ خود را گسترش دهید. میتوانید ساختمان های متنوعی از معابد تا سربازخانه بنا کنید. دور دژ خود دیوار مستحکم بنا کنید و آن را به وسایل متفاوت دفاعی تجهیز کنید.

دنیای بازی را کشف کنید
نقشه های بازی به صورت اتفاقی به وجود می آیند که باعث میشود به طور نا محدود بتوانید بازی را با شرایط متفاوت تجربه کنید. محیط هایی که باعث میشود مدل قلعه ای که میسازید تغییر کند و به دنبال خرابه های باستانی بروید که موارد زیادی را در خود مخفی کرده اند. هرچند این مکان ها به وسیله محافظان قدرتمندی محافظت میشوند.

ارتش خود را تجهیز و آماده کنید
در ابتدا با تعداد کمی سرباز پیاده بازی را آغاز خواهید کرد. اما طولی نمیکشد که ارتش شما بسیار بزرگ خواهد بود و شامل سواره نظام سنگین و جادوگران و ... میشود. آنها را به طور مستمر تمرین دهید و با دادن غذا و پرداخت حقوق قدرتشان در طول بازی افزایش پیدا میکند و میتوانید ارتشی شکست ناپذیر به وجود آورید و در اختیار داشته باشید.

در مقابل تهاجم ها ایستادگی کنید
در مقابل موج های حمله پشت هم ایستادگی کنید. هر موج از قبلی قوی تر خواهد بود و هدف دشمنان فتح و نابودی قلعه شماست. این حملات از سرباز های ساده پیاده آغاز خواهد شد و تا وسیله های محاصره قدرتمند ادامه پیدا میکند. تا جایی که مار های عظیم، عقرب ها، ساحره ها و نیروهای شیطانی به موج حملات اضافه میشوند.

از خدایان کمک بخواهید
معابد را در داخل دژ خود بسازید و سپس از خدایان و نیروهای آنها کمک بخواهید تا در نبرد و شرایط حساس به شما کمک کنند.

از مریضی و آتش و مرگ نجات پیدا کنید
دنیای Conan همیشه وحشی و مملو از خون و کشتار است. اگر کشته های ارتش شما و دشمنان روی هم جمع شوند میتوانند باعث گسترش مریضی شوند و یا ساحره های دشمن آنها را دوباره زنده و علیه شما بکار گیرند.

به قهرمانان افسانه ای دست پیدا کنید
هیرو های بازی بسیار قدرتمند هستند و هرکدام تخصص های مخصوص خود را دارند. این هیرو ها شامل خود Conan هم میشود و حتی میشود انها را به کتیبه هایی که در دنیای بازی پیدا میکنید، تجهیز کرد تا قدرتمند از قبل شوند.

دونفره Co-op بازی کنید
باهم آنلاین بازی کنید و قلعه ای مشترک بسازید. هردو پلیر در همه زمینه ها از ساخت تا تکنولوژی های جدید آزاد هستند. هرچیزی که بسازید بین دو بازیکن به اشتراک گذاشته میشوند تا تجربه ای متفاوت به وجود آورند.

بازی در سه ماهه دوم 2019 عرضه خواهد شد.



Source
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر