تریلر جدید بازی Devil May Cry 5 منتشر شد| دمو انحصاری برای Xbox One

Timey Wimey

عضو تحریریه
Aug 15, 2014
260
نام
محمد زمانی
DMC5_12-06-18_Website_007.jpg

«Capcom» ساعاتی پیش در جریان مراسم «The Game Awards» تریلر جدیدی از بازی «Devil May Cry 5» را به نمایش گذاشت. هرچند این تریلر قبل از مراسم لیک شده بود اما «کپکام» دوباره آن را در مراسم به نمایش گذاشت. با سایت بازی‌سنتر در ادامه همراه باشید.
این تریلر فوق‌العاده، نماهای جذاب و هیجان‌انگیزی از گیم‌پلی بازی و نحوهٔ مبارزه شخصیت‌های بازی می‌دهد. برای اولین بار است که در گیم‌پلی‌های بازی سبک مبارزه شخصیت «V» را می‌بینیم که کاملاً با دو شخصیت دیگر بازی یعنی «نیرو» و «دانته» متفاوت است. البته دو شخصیت اصلی دیگر بازی هم نقش بسیار مهمی در تریلر ایفا می‌کنند. به غیر از تریلر بازی، «کپکام» اعلام کرد که حالت « Bloody Palace» به بازی «Devil May Cry 5» بازگشته است و دوست‌داران این مد می‌توانند بابت این قضیه خوشحال باشند. همچنین بازی قرار است یک بخش آنلاین co-op هم داشته باشد.
دیگر سورپرایز کپکام برای این مراسم، معرفی دمو قابل بازی شخصیت نیرو بود که قرار است در تاریخ 7 دسامبر (امروز) انحصاراً برای کنسول Xbox One در دسترس قرار بگیرد. البته، کپکام تایید کرد دمو قابل بازی دیگری برای کنسول‌های دیگر در تاریخ نامشخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر بازی را در زیر مشاهده کنید.

بازی «Devil May Cry 5» در تاریخ 8 مارس 2019 (117 اسفند 1397) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.
منبع: Gematsu

تریلر جدید بازی Devil May Cry 5 منتشر شد| دمو انحصاری برای Xbox One
 
Last edited by a moderator:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر