شایعه مایکروسافت قصد دارد IO Interactive را بخرد

Rattle.Snake

100% Pure RattleSnake
کاربر سایت
Feb 14, 2018
1,054
نام
Giliath Osborne
Hitman-e1510136459412.jpg
به نظر می رسد شرکت مایکروسافت IO Interactive سازنده سری Hitman را خریداری کرده است.

به نقل از Klobrille کسی که Obsidian را خبر داده بود، IO Interactive بنظر توسط مایکروسافت برای خرید درنظر گرفته شده است.
این شرکت با خرید استدیو ها سعی دارد کمبود بازی های فرصت پارتی خود را جبران کند.

HITMAN 2 به تازگی توسط وارنرز منتشر شده نمرات خوبی دریافت کرده ولی بنظر فروش خوبی را پشت سر نمیگذراند. با این حال اگر مایکروسافت پیشنهاد خوبی ارایه دهد قبول کردن این پیشنهاد توسط IO Interactive با وضعیت کنونی منطقی بنظر می رسد.

همچنین او ادعا کرده Turtle Rock Studios هم بزودی توسط مایکروسافت خریداری خواهد شد و باید منتظر بود دید آیا این امر حقیقت دارد یا خیر.

منبع
 

wii baz

کاربر سایت
Dec 20, 2015
732
اره همون‌جوری که فیل اسپنسر قرار بود این نسلو ببره و کار سونی تموم بشه.جوک قشنگی گفتی
با استودیوهای تاپی که سونی داره بشین که موفقیت‌های این نسلو تکرار نکنه
راستی بروس از دم در مایکروسافت رد شد؟قرار بود انحصاری بسازه براتون چی شد؟:))
اصلا معلوم نیست تا کجات داره آتیش میگیره بخاطر عملکرد سونی

حالا من نمیخوام از مایکروسافت طرفداری کنم ولی فیل اسپنسر وقتی مدیریت به عهده گرفت که مایکروسافت با سیاست های اشتباهش خیلی عقب افتاده بود و چیزی که مهمه اینه از زمان فیل اسپنسر همینجوری اتفاقات مثبت افتاده و فقط دیگه نتونستن به رقابت برگردن چون فاصله زیاد بود!

حالا نسل بعد دیگه اون اشتباهات وجود ندارن که سونی بخواد از فرصت استفاده کنه!

از اون مهم تر هر چیزی که سونی باهاش ماکروسافت رو تحقیر میکرد دیگه وجود ندارن

مثلا قدرت سخت افزاری بیشتر که مایکرو با One X اومد و دهن سونی رو بست

یا موضوع انحصاری که با وجود این همه انحصاری دیگه هیچ فن نمیتونه ایراد از کمبود بازی بگیره!

در نتیجه شراییط خیلی از شروع نسل فعلی فرق کرده و این تفکر که سونی نمیتونه عقب بیفته رو هم از سرت بیرون کن چون نسل 6 با بدبختی تونست خودشو به X360 برسونه با اینکه نسل قبل با Ps2 کل بازار در اختیار داشت!



در نهایت هم سونی باید با کمپانی رقابت کنه که با ارزش ترین برند جهان در حال حاضره

وضعیت سونی هم اگه تحقیق کنی متوجه میشی خیلی از نظر اقتصادی و مالی جالب نیست
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
حالا من نمیخوام از مایکروسافت طرفداری کنم ولی فیل اسپنسر وقتی مدیریت به عهده گرفت که مایکروسافت با سیاست های اشتباهش خیلی عقب افتاده بود و چیزی که مهمه اینه از زمان فیل اسپنسر همینجوری اتفاقات مثبت افتاده و فقط دیگه نتونستن به رقابت برگردن چون فاصله زیاد بود!

حالا نسل بعد دیگه اون اشتباهات وجود ندارن که سونی بخواد از فرصت استفاده کنه!

از اون مهم تر هر چیزی که سونی باهاش ماکروسافت رو تحقیر میکرد دیگه وجود ندارن

مثلا قدرت سخت افزاری بیشتر که مایکرو با One X اومد و دهن سونی رو بست

یا موضوع انحصاری که با وجود این همه انحصاری دیگه هیچ فن نمیتونه ایراد از کمبود بازی بگیره!

در نتیجه شراییط خیلی از شروع نسل فعلی فرق کرده و این تفکر که سونی نمیتونه عقب بیفته رو هم از سرت بیرون کن چون نسل 6 با بدبختی تونست خودشو به X360 برسونه با اینکه نسل قبل با Ps2 کل بازار در اختیار داشت!



در نهایت هم سونی باید با کمپانی رقابت کنه که با ارزش ترین برند جهان در حال حاضره

وضعیت سونی هم اگه تحقیق کنی متوجه میشی خیلی از نظر اقتصادی و مالی جالب نیست
وضعیت سونی برای من طرفدارش بابت عملکرد فروش کنسولش و استودیوهاش سنجیده میشه.چیزی که مایکروسافت هیچکدومو نداشته و تازه بعد یه نسل یادش افتاده استودیو فرست پارتی و مهمتر از اون بازی سینگل مهمه.یه نسل طول کشید تا بفهمه
فیل اسپنسرم خودش این حرف من می‌خوام این نسلو ببرم رو گفت.بزرگترین ترول این نسل.طرف اگه قدرت رقابتو نداره اگه مشکلی داره این حرفو‌ نباید بزنه قاعدتاً اونم همچین فرد مهمی
۴ نسله سونی برندس.حتی نسل پیشی که افتضاح شروع کرد و دیرتر.ولی دیدیم چجوری خودشو رسوند و حتی جلو زد.اونایی که برا نسل بعد شاخ و شونه میکشن نسل قبلو یادشون نره که بهترین نسل مایکروسافت بود ولی دیدیم آخرش چی شد.
اینکه طرف ۴ تا استودیو خریده پس استودیوهای سونی کارشون تمومه مسخره ترین حرف ممکنه.هروقت بازیی دادن که بتونه با بازیای الان ناتی داگ و سانتا و استودیو ژاپن و گوریلا و خیلی های ده رقابت کنه بعد شاخ و شونه بکشن.اونور ارزوشونو بروس بیاد سمت شرکتشون اینجا کوجیمارو آورد پیش خودش اونا کجان اینا کجان
 
  • Like
Reactions: g4mer

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
وضعیت سونی برای من طرفدارش بابت عملکرد فروش کنسولش و استودیوهاش سنجیده میشه.چیزی که مایکروسافت هیچکدومو نداشته و تازه بعد یه نسل یادش افتاده استودیو فرست پارتی و مهمتر از اون بازی سینگل مهمه.یه نسل طول کشید تا بفهمه
فیل اسپنسرم خودش این حرف من می‌خوام این نسلو ببرم رو گفت.بزرگترین ترول این نسل.طرف اگه قدرت رقابتو نداره اگه مشکلی داره این حرفو‌ نباید بزنه قاعدتاً اونم همچین فرد مهمی
۴ نسله سونی برندس.حتی نسل پیشی که افتضاح شروع کرد و دیرتر.ولی دیدیم چجوری خودشو رسوند و حتی جلو زد.اونایی که برا نسل بعد شاخ و شونه میکشن نسل قبلو یادشون نره که بهترین نسل مایکروسافت بود ولی دیدیم آخرش چی شد.
اینکه طرف ۴ تا استودیو خریده پس استودیوهای سونی کارشون تمومه مسخره ترین حرف ممکنه.هروقت بازیی دادن که بتونه با بازیای الان ناتی داگ و سانتا و استودیو ژاپن و گوریلا و خیلی های ده رقابت کنه بعد شاخ و شونه بکشن.اونور ارزوشونو بروس بیاد سمت شرکتشون اینجا کوجیمارو آورد پیش خودش اونا کجان اینا کجان

کار ندارم که نسل قبل هم سونی رو برنده میدونی!!!! ولی بین کل استدیوهای سونی ناتی داگ و وضعیت کنونی سانتا مونیکا از استدیو های مایکروسافت خیلی بهتره! و بین سکند پارتی ها شاید اینسومنیاک و کوجیما (وضعیت اودا هم معلوم نیست؟)، باقی همه راحت مهار شدنی هستند و چه بسی استدیو های بهتری پیدا بشن

اینکه گوریلا گیمز رو با یک بازی شکست خورده (shadowfall) و بازی تحسین شده HZD در حد خدا بالا میبری ولی اونطرف استدیو شاخی مثل پلی گراندز رو که سه تا بازی این نسل ساخته دوتا متا بالای 90 و یکی 86 + فروش خفن نمیبینی خیلی حرفه!
استدیو ژاپن سونی که تنها کار ارزشمندسالهای اخیرش همکاری با سازنده های سکند پارتی به عنوان همیار بوده رو خیلی بزرگ نشون میدی ولی نینجا تئوری و Hellbalde رو نمیبینی
اون ده ها کجا هستند؟ حتما استدیوهایی مثل ساکرپانچ و بند کیفیتی دارند که هیچ استدیوی مایکروسافت و هیچ استدیویی در دنیا به پاشون نخواهند رسید؟ یا دیوید کیج و سوپرمسیو ؟

اینکه از الان فکرکنیم کار تموم شده، خیلی درست میگی مسخره است ولی همچین بی هیچی هم نیست
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
کار ندارم که نسل قبل هم سونی رو برنده میدونی!!!! ولی بین کل استدیوهای سونی ناتی داگ و وضعیت کنونی سانتا مونیکا از استدیو های مایکروسافت خیلی بهتره! و بین سکند پارتی ها شاید اینسومنیاک و کوجیما (وضعیت اودا هم معلوم نیست؟)، باقی همه راحت مهار شدنی هستند و چه بسی استدیو های بهتری پیدا بشن

اینکه گوریلا گیمز رو با یک بازی شکست خورده (shadowfall) و بازی تحسین شده HZD در حد خدا بالا میبری ولی اونطرف استدیو شاخی مثل پلی گراندز رو که سه تا بازی این نسل ساخته دوتا متا بالای 90 و یکی 86 + فروش خفن نمیبینی خیلی حرفه!
استدیو ژاپن سونی که تنها کار ارزشمندسالهای اخیرش همکاری با سازنده های سکند پارتی به عنوان همیار بوده رو خیلی بزرگ نشون میدی ولی نینجا تئوری و Hellbalde رو نمیبینی
اون ده ها کجا هستند؟ حتما استدیوهایی مثل ساکرپانچ و بند کیفیتی دارند که هیچ استدیوی مایکروسافت و هیچ استدیویی در دنیا به پاشون نخواهند رسید؟ یا دیوید کیج و سوپرمسیو ؟

اینکه از الان فکرکنیم کار تموم شده، خیلی درست میگی مسخره است ولی همچین بی هیچی هم نیست
استودیوهای سونی با کار اخرشون خودشونو نشون دادن و ثابت شدن.حالا این وسط تو فرست پارتیا سازنده فورزا فقط داره یکه تازی می‌کنه حرفی توش نیست همم قبولش دارن.تنها استودیویی که این نسل افت نکرد از سمت مایکروسافت.همون گوریلا رو که مثال میزنی در مقابلش ما ۳۴۳ رو داریم که خط داستانی هیلو‌که نماد Xbox بوده به فنا دادتش.حتی همین فورزا نسخه لانچ اول نسلش افت کرده بود نسبت به قبلیا که بعد اومدن دوباره ترکوندن(بعد شما اینارو نمی‌بینی ولی کیلزونی که توسط تیم غیراصلی گوریلا ساخته شد رو فقط میبینی جالبه)
ساکرپانچ با بازی اول نسلش و نمایش بازی جدیدش مشخصه چیه.جالبه شما ساکرپانچو کیفیت پایین می‌دونی ولی برفرض همین سازنده هیتمن اگه خریداری بشه خداس حتما؟یا سازنده وستنلد؟
همین اینسومنیاک اگه سانست ۲ ساخته بود خود شماها خداش می‌کردین الان شده ((شاید)) خیلی جالبه.فعلا که اینطرفیه اسپایدرمن ۲ که باید منتظرش باشیم با احتمال خیلی خیلی بیشتر نسبت به سانست.
چیزی که مشخصه استودیوهای سونی با بازی اخرشون کیفیتشون مشخصه همون گوریلام با افرادی که جذب کرده سطح الانش نمایانه (جالبه اینا سطح بالا نیستن ولی initiative که حتی بازیش معلومم نیست الان شده خدا).استودیوهایی که بازی دادن یا بازیشون مشخصه(مثل ساکرپانچ با اون نمایش بی نظیرش) مشخصا قابل دفاع ترن تا استودیویی که معلوم نیست بازی جدیدش چیه یا بازی قبلیشون در حد اعلا نبوده(نمونش همین سازنده هیتمن که بازیش مشکلات زیاد داره فقط بدلیل اینکه رقیب نداره سخت گیری نمیشه روش یا همون ۳۴۳ و امثالش)
همون دیوید کیجم کسی انتظار بازی ۹۰ ازش نداره و همو منتظر شکست بازی جدیدش بودن دیدیم که بازی خوبی تحویل داد حداقل مثل n تا پروژه و استودیو کنسل نشد
 
  • Like
Reactions: SepehrR and Amin.AP

Only Xbox

کاربر سایت
Jun 12, 2018
474
کار ندارم که نسل قبل هم سونی رو برنده میدونی!!!! ولی بین کل استدیوهای سونی ناتی داگ و وضعیت کنونی سانتا مونیکا از استدیو های مایکروسافت خیلی بهتره! و بین سکند پارتی ها شاید اینسومنیاک و کوجیما (وضعیت اودا هم معلوم نیست؟)، باقی همه راحت مهار شدنی هستند و چه بسی استدیو های بهتری پیدا بشن

اینکه گوریلا گیمز رو با یک بازی شکست خورده (shadowfall) و بازی تحسین شده HZD در حد خدا بالا میبری ولی اونطرف استدیو شاخی مثل پلی گراندز رو که سه تا بازی این نسل ساخته دوتا متا بالای 90 و یکی 86 + فروش خفن نمیبینی خیلی حرفه!
استدیو ژاپن سونی که تنها کار ارزشمندسالهای اخیرش همکاری با سازنده های سکند پارتی به عنوان همیار بوده رو خیلی بزرگ نشون میدی ولی نینجا تئوری و Hellbalde رو نمیبینی
اون ده ها کجا هستند؟ حتما استدیوهایی مثل ساکرپانچ و بند کیفیتی دارند که هیچ استدیوی مایکروسافت و هیچ استدیویی در دنیا به پاشون نخواهند رسید؟ یا دیوید کیج و سوپرمسیو ؟

اینکه از الان فکرکنیم کار تموم شده، خیلی درست میگی مسخره است ولی همچین بی هیچی هم نیست
اخه من از این خندم میگیره یه جوری از استودیوهای تاپ حرف میزنن که انگار همین گوریلا اثر شاهکاری توی همین نسل به اسم کیلزون و متای 73 براشون روانه نکرده
ریسینگ سازشون که لقب استاد یامائوچی داره میاد بهشون بی محتوا ترین ریسینگ نسل رو بعد از 4 سال با متا 75 میده
یه جوری از جذب کوجیما میگن انگار یادمون رفته تریلر بازیش توی E3 چه لقب هایی به خودش گرفت از شبیه ساز پیاده روی و کلی تمسخر
یه جوری میگن ساکرپانچ که انگار نمیدونیم متای اخرین بازیشون که infamous هست 80 شده
حالا اینا چطور به این استودیوها میگن تاپ ولی ninja theory یا پلی گراند یا کوالیشن یا ترن 10 یا ابسیدین یا 343 یا انیشیتیو رو تاپ نمیدونن
 

wii baz

کاربر سایت
Dec 20, 2015
732
حالا دوستان من نمیخواستم بحث بین استدیو ها اتفاق بیفته و فقط منظورم این بود که نسل بعد برای مخصوصا سونی نسل فوق العاده سختی خواهد بود و باید واقعا کار کنه و با تریلر بدون تاریخ نشون دادن و کنفرانس برگزار نکردن و کنسول 3 طبقه دادن به جایی نمیرسه:D
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
استودیوهای سونی با کار اخرشون خودشونو نشون دادن و ثابت شدن.حالا این وسط تو فرست پارتیا سازنده فورزا فقط داره یکه تازی می‌کنه حرفی توش نیست همم قبولش دارن.تنها استودیویی که این نسل افت نکرد از سمت مایکروسافت.همون گوریلا رو که مثال میزنی در مقابلش ما ۳۴۳ رو داریم که خط داستانی هیلو‌که نماد Xbox بوده به فنا دادتش.حتی همین فورزا نسخه لانچ اول نسلش افت کرده بود نسبت به قبلیا که بعد اومدن دوباره ترکوندن(بعد شما اینارو نمی‌بینی ولی کیلزونی که توسط تیم غیراصلی گوریلا ساخته شد رو فقط میبینی جالبه)
ساکرپانچ با بازی اول نسلش و نمایش بازی جدیدش مشخصه چیه.جالبه شما ساکرپانچو کیفیت پایین می‌دونی ولی برفرض همین سازنده هیتمن اگه خریداری بشه خداس حتما؟یا سازنده وستنلد؟
همین اینسومنیاک اگه سانست ۲ ساخته بود خود شماها خداش می‌کردین الان شده ((شاید)) خیلی جالبه.فعلا که اینطرفیه اسپایدرمن ۲ که باید منتظرش باشیم با احتمال خیلی خیلی بیشتر نسبت به سانست.
چیزی که مشخصه استودیوهای سونی با بازی اخرشون کیفیتشون مشخصه همون گوریلام با افرادی که جذب کرده سطح الانش نمایانه (جالبه اینا سطح بالا نیستن ولی initiative که حتی بازیش معلومم نیست الان شده خدا).استودیوهایی که بازی دادن یا بازیشون مشخصه(مثل ساکرپانچ با اون نمایش بی نظیرش) مشخصا قابل دفاع ترن تا استودیویی که معلوم نیست بازی جدیدش چیه یا بازی قبلیشون در حد اعلا نبوده(نمونش همین سازنده هیتمن که بازیش مشکلات زیاد داره فقط بدلیل اینکه رقیب نداره سخت گیری نمیشه روش یا همون ۳۴۳ و امثالش)
همون دیوید کیجم کسی انتظار بازی ۹۰ ازش نداره و همو منتظر شکست بازی جدیدش بودن دیدیم که بازی خوبی تحویل داد حداقل مثل n تا پروژه و استودیو کنسل نشد

نه من ساکرپانچ و استدیو دیوید کیج (شاید بازی بعدیشون مولتی پلتفرم باشه 50/50) رو ضعیف نمیدونم ولی در سطح دست نیافتنی نیستند که مایکروسافت نتونه جلوی ایناها قد علم کنه
همین آبسیدین اخرین بازی ش با کلی کمبود بودجه و کمک مردم متای 88 گرفته
استدیو پلی گراند که عرض کردم چه عملکرد خارق العاده ایی این نسل داشته
نینجا تئوری هم با هل بلید و اون همه جایزه ایی که گرفت قشنگ نشون داد استدیو قابلی هستند و بازی بعدی شون با بودجه بیشتر میتونه چقدر خفن باشه
کوالیشن اولین بازیش متای 84 بود و اصلا ضعیف نیست و با زمان بیشتری که برای توسعه Geow 5 دارند، میتونند به کیفیت بالاتری برسند
استدیو پونصد نفری 343 که ترول خورش ملس شده 5 سال برای هیلو 6 زمان در نظر گرفتند(به همراه یک استدیو خارجی) مشخصا نتیجه نهایی قابل بحث میتونه باشه
و ...
حالا این وسط قراردادهای سکند پارتی خوب هم ممکنه پیش بیاد مثل Titanfall اول نسل هشتم

در کل وضعیت و کلاس تک تک استدیوهای سونی مشخص هست ولی استدیوهای مایکروسافت مشخصا در حال پیشرفت هستند جوری نیست تک تک بازیهای سونی از مایکروسافت بخواد سر باشه
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,594
نام
mohammad
هرچی می تونه بخره...سونی هم باید یک حرکتی بزنه باز... اینارو یک نسل در میون غرور میگیره...:D
_
انتظاری که از مایکی دارم اینه که نه زمان خاصی مشخص کنه نه بودجه محدود... قشنگ بزارن ایده هاشونو پیاده کنن...یک بازی هم موفق شد دیگه مثل این چندین ساله روشون قفلی نزنه:D یک نسخه هیلو و یک نسخه geow برای کل نسل بعد کافیه... بهتره همین استدیوها هم عناوین خودشونو بزنن...!
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
هرجوری به قضیه نگاه کنیم این مسئله یه نسل درمیون یه شرکت برنده نسل بشه دیگه کمی بعیده ... این وضعیت فرست پارتی که ماکروسافت و نینتندو دارند و رو اوج بودن سونی ، نسل بعد کمی عجیب میشه ... شما فکر کن بازی سونی و مایکی هردو متا بالا نود بگیرن ، دیگه چه سرو دست شکستنی بشه تو اینترنت بین فنا که کدوم بهتره از اون طرف هم نیتندو یه زلدا و ماریو و بایونتا بده همه سونی فنا و ماکرو فنا رو بزنه زمین:D:D:D
البته اگه سونی مثل این نسل ماکرو ت*ن*گ بازی در نیاره ، انتظار میره اینطور باشه...
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
استدیو ژاپن سونی که تنها کار ارزشمندسالهای اخیرش همکاری با سازنده های سکند پارتی به عنوان همیار بوده رو خیلی بزرگ نشون میدی ولی نینجا تئوری و Hellbalde رو نمیبینی
اینکه از الان فکرکنیم کار تموم شده، خیلی درست میگی مسخره است ولی همچین بی هیچی هم نیس
همین استودیو ژاپن اخیرا بازی AstroBot: Rescue Mission رو با میانگین 90 منتشر کرده که به عقیده منتقدها یکی از بهترین پلتفرمر‌های تاریخ و به نوعی Super Mario سونی هست. این بازی شانسش توی بردن GOTY از تمام بازی‌هایی که استودیو‌های مایکروسافت توی این نسل منتشر کردن بیشتره. اینارو نمیبینید؟!
کلا بزارید حالا این استودیوهایی که مایکرو خریده و کلا استودیو های قبلیش (منهای پلی گراند) حداقل یک بازی با میانگین نزدیک به 90 منتشر کنن بعد ...
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
هرچی می تونه بخره...سونی هم باید یک حرکتی بزنه باز... اینارو یک نسل در میون غرور میگیره...:D
_
انتظاری که از مایکی دارم اینه که نه زمان خاصی مشخص کنه نه بودجه محدود... قشنگ بزارن ایده هاشونو پیاده کنن...یک بازی هم موفق شد دیگه مثل این چندین ساله روشون قفلی نزنه:D یک نسخه هیلو و یک نسخه geow برای کل نسل بعد کافیه... بهتره همین استدیوها هم عناوین خودشونو بزنن...!
یک خبر اومده که مبنی بر دادن زمان و پول به تیم ها :D
Microsoft is Offering Unlimited Budget to Newly Acquired Studios for Xbox Exclusives
و خبر بعدی مربوط به بازی جدید ابسیدین هستش
Obsidian Entertainment working on unannounced project in Unreal Engine 4
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
اها
نسل جدید باید با قدرت شروع بشه
دم سونی گرم که انقدر با کیفیت و حساب شده اصولی و حرفه ای تو این نسل بود که ماکروسافت هم هم زیر ساخت(استدیو های فرست پارتی) و هم پروژه های در دست ساختشو تقویت کرده با این حساب که چی دوست دارید بسازید چقدر هزینه و زمان نیاز دارید
اگه استدیو Rare 2002 الان بود چند تا ای پی چند بازی فوق العاده میتونست تحویل بده
همین الانشم بهترین اتفاق ممکن با بهترین استدیو ها میتونه شکل بگیره
حیف دلار بد موقع کشیده بالا
نسل 9 نسلیه که نوید بهترین هارو میده فرقی نمیکنه سونی فن مارو یا نینتندو فن باشی بهترین ها در انتظارتن
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
به اون صورت نامحدود که خیلی ناجور میشه فکر نکنم اجازه بده مایکروسافت :D
چرا اتفاقا خیلی هم منطقی هستش، برای گسترش شرکت و جذب نیرو داره بهشون بصورت نامحدود کمک میکنه
البته این سازنده ها هستند که مشخص میکنند که چه کاریی می خوان انجام بدن و در چه حدی بمونند:D
ولی در کل توقعتون رو بالا ببرید:D
 
  • Like
Reactions: Only Xbox

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر