امتیازات Hitman 2

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
431-oughitman2cover2.jpg

Publisher: Warner Bros Interactive Entertainment
Developer: I-O Interactive
Genre: Action - Stealth
Release Date: November 13,2018
Platforms: PC,Xbox 1,PS4
CGMagazine: 9/10
10/GamesBeat: 9.1
USgamer: 9/10
Variety: 9/10
Darkstation: 9/10
Shacknew: 9/10
We Got This Covered: 9/10
Attack of the FanBoy: 9/10
Slant Magazine: 9/10
GameCrate: 8.8/10
The Game Machine: 8.7/10
SpazioGames : 8.6/10
GamesPro Germany: 8.5/10
Areajugones: 8.5/10
Vandal: 8.5/10
Stevivior: 8.5/10
Xbox Achievements: 8.5/10
Jeuxvideo.com: 8.5/10

PC Gamer: 8.4/10
IGN Spain: 8.3/10
PC Games: 8.2/10
4Player.de: 8.2/10
PC GamesN : 8/10
GameSpot: 8/10
Game Informer: 8/10
EGM: 8/10
Destructoid: 8/10
Everyeye.it: 8/10
JeuxActu: 8/10
Eurogamer Italy: 8/10
Multiplayer.it: 8/10
Game Revolution: 8/10
HardcoreGamer: 8/10
3DJuegos: 8/10
VideoGamer: 8/10
Windows Central: 8/10
Gamer.no: 8/10
Wccfetch: 8/10
IGN Italia: 8/10
IGN: 7.7/10
Power Unlimited: 7.5/10
Games Radar: 7/10
Gameblog.fr: 7/10

Metascore: 82
 
آخرین ویرایش:

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
به ساختار بازی کاری ندارم فعلاً چون دستم نرسیده هنوز ولی بدون شک یکی از ضعیفترین مارکتینگ ها و بازاریابی ها متعلق به سری هیتمن بوده و هست. ناسلامتی اسم بازی Hitman هست و کسانی که به نوعی گیمر میدونن خودشون رو با نسخه های قبلی این اثر خاطرات زیادی دارن، ولی متاسفانه هیج تبلیغ درست درمونی از این بازی نشد. شاید فکر کردن چون اسم بازی هیتمن هست، بواسطه پیشینه قدرتمندی که پشتش هست همیشه فروشش رو داره، ولی یک نکته که خیلی از بازیسازها نسبت بهش بی توجهن اینه که سلیقه و مزه دهن گیمرها با پیشرفت صنعت گیمینگ عوض شده. تعریفی که ما از کلمه «فوق العاده» یا «شاهکار» داریم هر سال تغییر میکنه. نباید اینطور تصور کنیم که یک بازی چند نسل قبلتر شاهکار بوده الان اگر یک نسخه جدید ازش ساخته بشه نمیتونه شاهکار باشه. شاید خیلی از ماهایی که نسخه شماره یک بازی رو شاهکار میدونیم، الان اگر بازی پیشمون باشه بگیم طاقت بازی کردنش رو ندارم. اتفاقی که پنج شیش سال دیگه برای نسخه های فعلی این اثر میوفته. حرفی که موقع انتشار نمرات God of War جدید هم زدم. اونجا گفتم که بنظر شما، برای استودیویی مثل سانتامونیکا یا ایکس و Y سخت بود که با توجه به پتانسیل بالای Play Station 4 بیاد یکبار دیگه دو تا زنجیر به دست کریتوس ببنده و با یک دوربین قدیمی به گیمر بگه برو همه رو سلاخی کن؟؟ اما چه چیزی باعث شده که همین خدای جنگ جدید تبدیل به یکی از بهترین عناوین نسل بشه؟ بدون شک «تابو شکنی» سانتامونیکا در طراحی بازی بود. یادمه اوایل که جزئیات بازی اومده بود خیلی ها به ساختار جدیدش گیر دادن ولی وقتی بازی منتشر شد تقریباً 95 درصد ملت راضی بودن و گفتن حتی خشونت به تصویر کشیده شده توسط کریتوس بالاتر هم رفته.
سری هیتمن به یک ساختار شکنی نیاز داره. این بازی صرفاً داره یک داستان خطی رو با گرافیک بسیار بالا به مخاطب ارائه میده. ساختاری که شاید 10 سال پیش شاهکار میگفتیم بهش ولی بدون شک گیمر امروزی رو نباید راضی کنه. دقیقاً همون ضرب المثل رنگ کردن طوطی ما ایرانیاست. در محبوبیت سری هیتمن شکی نیست ولی اصرار بر تکرار ساختاری که با توجه به پتانسیل بازیسازی امروزی «نخ نما» شده کار خوبی نیست. حداقل تاثیرش اینه که قبلاً وقتی میگفتیم «هیتمن جدید» داره میاد همه کف و خون قاطی میکردن ولی الان برای خیلی ها بازی کردن یا نکردنش تفاوتی ایجاد نمیکنه.
با این وجود بر اساس نقدهای منتشر شده و گیم پلی هایی که دیدم بنظرم هیتمن امسالی در مقایسه با قبلی موفق تر باشه و همین نمره ای که کسب کرده بنظرم بسیار مطلوب هست.

و اینکه نسخه Absolution بازی بنظرم یک عنوان «خیلی خوب» بود. قد دهنش لقمه برداشت، همونقدر هم خوب ظاهر شد و تقریباً ساختارش طوری بود که نه سیخ سوخت و نه کباب.
موفق باشیم.​
 

Mohammadzare

کاربر سایت
Oct 26, 2018
225
نام
محمد
به ساختار بازی کاری ندارم فعلاً چون دستم نرسیده هنوز ولی بدون شک یکی از ضعیفترین مارکتینگ ها و بازاریابی ها متعلق به سری هیتمن بوده و هست. ناسلامتی اسم بازی Hitman هست و کسانی که به نوعی گیمر میدونن خودشون رو با نسخه های قبلی این اثر خاطرات زیادی دارن، ولی متاسفانه هیج تبلیغ درست درمونی از این بازی نشد. شاید فکر کردن چون اسم بازی هیتمن هست، بواسطه پیشینه قدرتمندی که پشتش هست همیشه فروشش رو داره، ولی یک نکته که خیلی از بازیسازها نسبت بهش بی توجهن اینه که سلیقه و مزه دهن گیمرها با پیشرفت صنعت گیمینگ عوض شده. تعریفی که ما از کلمه «فوق العاده» یا «شاهکار» داریم هر سال تغییر میکنه. نباید اینطور تصور کنیم که یک بازی چند نسل قبلتر شاهکار بوده الان اگر یک نسخه جدید ازش ساخته بشه نمیتونه شاهکار باشه. شاید خیلی از ماهایی که نسخه شماره یک بازی رو شاهکار میدونیم، الان اگر بازی پیشمون باشه بگیم طاقت بازی کردنش رو ندارم. اتفاقی که پنج شیش سال دیگه برای نسخه های فعلی این اثر میوفته. حرفی که موقع انتشار نمرات God of War جدید هم زدم. اونجا گفتم که بنظر شما، برای استودیویی مثل سانتامونیکا یا ایکس و Y سخت بود که با توجه به پتانسیل بالای Play Station 4 بیاد یکبار دیگه دو تا زنجیر به دست کریتوس ببنده و با یک دوربین قدیمی به گیمر بگه برو همه رو سلاخی کن؟؟ اما چه چیزی باعث شده که همین خدای جنگ جدید تبدیل به یکی از بهترین عناوین نسل بشه؟ بدون شک «تابو شکنی» سانتامونیکا در طراحی بازی بود. یادمه اوایل که جزئیات بازی اومده بود خیلی ها به ساختار جدیدش گیر دادن ولی وقتی بازی منتشر شد تقریباً 95 درصد ملت راضی بودن و گفتن حتی خشونت به تصویر کشیده شده توسط کریتوس بالاتر هم رفته.
سری هیتمن به یک ساختار شکنی نیاز داره. این بازی صرفاً داره یک داستان خطی رو با گرافیک بسیار بالا به مخاطب ارائه میده. ساختاری که شاید 10 سال پیش شاهکار میگفتیم بهش ولی بدون شک گیمر امروزی رو نباید راضی کنه. دقیقاً همون ضرب المثل رنگ کردن طوطی ما ایرانیاست. در محبوبیت سری هیتمن شکی نیست ولی اصرار بر تکرار ساختاری که با توجه به پتانسیل بازیسازی امروزی «نخ نما» شده کار خوبی نیست. حداقل تاثیرش اینه که قبلاً وقتی میگفتیم «هیتمن جدید» داره میاد همه کف و خون قاطی میکردن ولی الان برای خیلی ها بازی کردن یا نکردنش تفاوتی ایجاد نمیکنه.
با این وجود بر اساس نقدهای منتشر شده و گیم پلی هایی که دیدم بنظرم هیتمن امسالی در مقایسه با قبلی موفق تر باشه و همین نمره ای که کسب کرده بنظرم بسیار مطلوب هست.

و اینکه نسخه Absolution بازی بنظرم یک عنوان «خیلی خوب» بود. قد دهنش لقمه برداشت، همونقدر هم خوب ظاهر شد و تقریباً ساختارش طوری بود که نه سیخ سوخت و نه کباب.
موفق باشیم.​
همون وقتی بازی نکردی اتفاقا داری اشتباه میگی اینطور نیست اصلا داستان دیگه از سری قبل کلا معنی نداره چیزی که IO داره الان تحویل میده یک مپ باز و سندباکس و بزرگ برای کشتن هر کدوم از هدف ها به ازادترین شکل منکن کاملا بازی سندباکس شده ولی خوب هنوز مشکلات هوش مصنوعی و انجین و.. سرجاشه و یکسری ایراد که نسبت به Hitman پکیج قبلی که ۲۰۱۶ اومد واقعا معنی Hitman 2 نمیده بیشتر Season 2 هست
 

mgplayer

کاربر سایت
Jul 13, 2009
635
نام
MG PLAYER
به ساختار بازی کاری ندارم فعلاً چون دستم نرسیده هنوز ولی بدون شک یکی از ضعیفترین مارکتینگ ها و بازاریابی ها متعلق به سری هیتمن بوده و هست. ناسلامتی اسم بازی Hitman هست و کسانی که به نوعی گیمر میدونن خودشون رو با نسخه های قبلی این اثر خاطرات زیادی دارن، ولی متاسفانه هیج تبلیغ درست درمونی از این بازی نشد. شاید فکر کردن چون اسم بازی هیتمن هست، بواسطه پیشینه قدرتمندی که پشتش هست همیشه فروشش رو داره، ولی یک نکته که خیلی از بازیسازها نسبت بهش بی توجهن اینه که سلیقه و مزه دهن گیمرها با پیشرفت صنعت گیمینگ عوض شده. تعریفی که ما از کلمه «فوق العاده» یا «شاهکار» داریم هر سال تغییر میکنه. نباید اینطور تصور کنیم که یک بازی چند نسل قبلتر شاهکار بوده الان اگر یک نسخه جدید ازش ساخته بشه نمیتونه شاهکار باشه. شاید خیلی از ماهایی که نسخه شماره یک بازی رو شاهکار میدونیم، الان اگر بازی پیشمون باشه بگیم طاقت بازی کردنش رو ندارم. اتفاقی که پنج شیش سال دیگه برای نسخه های فعلی این اثر میوفته. حرفی که موقع انتشار نمرات God of War جدید هم زدم. اونجا گفتم که بنظر شما، برای استودیویی مثل سانتامونیکا یا ایکس و Y سخت بود که با توجه به پتانسیل بالای Play Station 4 بیاد یکبار دیگه دو تا زنجیر به دست کریتوس ببنده و با یک دوربین قدیمی به گیمر بگه برو همه رو سلاخی کن؟؟ اما چه چیزی باعث شده که همین خدای جنگ جدید تبدیل به یکی از بهترین عناوین نسل بشه؟ بدون شک «تابو شکنی» سانتامونیکا در طراحی بازی بود. یادمه اوایل که جزئیات بازی اومده بود خیلی ها به ساختار جدیدش گیر دادن ولی وقتی بازی منتشر شد تقریباً 95 درصد ملت راضی بودن و گفتن حتی خشونت به تصویر کشیده شده توسط کریتوس بالاتر هم رفته.
سری هیتمن به یک ساختار شکنی نیاز داره. این بازی صرفاً داره یک داستان خطی رو با گرافیک بسیار بالا به مخاطب ارائه میده. ساختاری که شاید 10 سال پیش شاهکار میگفتیم بهش ولی بدون شک گیمر امروزی رو نباید راضی کنه. دقیقاً همون ضرب المثل رنگ کردن طوطی ما ایرانیاست. در محبوبیت سری هیتمن شکی نیست ولی اصرار بر تکرار ساختاری که با توجه به پتانسیل بازیسازی امروزی «نخ نما» شده کار خوبی نیست. حداقل تاثیرش اینه که قبلاً وقتی میگفتیم «هیتمن جدید» داره میاد همه کف و خون قاطی میکردن ولی الان برای خیلی ها بازی کردن یا نکردنش تفاوتی ایجاد نمیکنه.
با این وجود بر اساس نقدهای منتشر شده و گیم پلی هایی که دیدم بنظرم هیتمن امسالی در مقایسه با قبلی موفق تر باشه و همین نمره ای که کسب کرده بنظرم بسیار مطلوب هست.

و اینکه نسخه Absolution بازی بنظرم یک عنوان «خیلی خوب» بود. قد دهنش لقمه برداشت، همونقدر هم خوب ظاهر شد و تقریباً ساختارش طوری بود که نه سیخ سوخت و نه کباب.
موفق باشیم.​
اتفاقاً بنظرم ساختار شکنی شاید تو بعضی بازیها جواب داده ولی تو HITMAN اینطور نیست
بنظرم بیشترین دلیل افت بازی همین اضافات بازی و تغییرات بی جا تو گیم پلی
همون نسخه absolution بزرگترین ایراداش همون تغییرات زیادش بود شاید به مذاق مخاطبای جدید خوب بود ولی برای قدیمیا فاجعه بود
مثالشم همین قدرت instinct مزخرف بود که البته مطمئنا کار IO نبود و تصمیم sq بود یا سیستم focus رو حرفا
نیاز بازی برگشت به ریشه هاشه که ازش دور شده برای همینم جدا شده
شعار بازیم تو هرنسخه A return to the roots کلا علاقه فن هاش که طرفدارای الانشن برگشت به قدیمه نه مدرنیزه شدن
 
  • Like
Reactions: x-x and WTF?

mgplayer

کاربر سایت
Jul 13, 2009
635
نام
MG PLAYER
همون وقتی بازی نکردی اتفاقا داری اشتباه میگی اینطور نیست اصلا داستان دیگه از سری قبل کلا معنی نداره چیزی که IO داره الان تحویل میده یک مپ باز و سندباکس و بزرگ برای کشتن هر کدوم از هدف ها به ازادترین شکل منکن کاملا بازی سندباکس شده ولی خوب هنوز مشکلات هوش مصنوعی و انجین و.. سرجاشه و یکسری ایراد که نسبت به Hitman پکیج قبلی که ۲۰۱۶ اومد واقعا معنی Hitman 2 نمیده بیشتر Season 2 هست
منظور شما از داستان بازی چیه دقیقاً؟؟؟؟
غیر از یک پیش زمینه که همه میدونن و 5 دقیقه داستانه چیز دیگه ای وجود نداره تو کل قسمت های بازی
اگه منظورتون از داستان مدارکیه که توسط Diana داده میشه داستان خاصی نداره
 

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
Areajugones 8.5/10
Hitman 2 manages to get back the essence of the franchise after a prior entry that left a lot of doubts. Hitman 2 is an excellent game where stealth is rewarded over wild gunfire.

The Games Machine 8.7/10
Hitman 2 is an excellent more of the same, a game that pushes the boundaries of the freedom given to the players in delivering the perfect assassination. The level design reaches new height in the genre, and the plot is compelling. Sadly the two multiplayer modes are a bit shallow.

Game Informer 8/10
Like Agent 47 himself, Hitman 2 doesn’t take a lot of chances – instead it continues honing its underlying formula to a deadly precision. A part of me still longs for the smaller and more digestible maps of the older games, but I can’t argue with IO’s execution here – the levels, and memorable assassination opportunities they hold, are worth the investment.

COGconnected 8.5/10
Overall, Hitman 2 is a benchmark title in the stealth genre, taking the classic Hitman formula and making it better than ever. With new mechanics, locations, game modes, live content updates, and more, Hitman 2 is truly keeping to their World of Assassination. Whether you are a fledgling assassin or an experienced one, Hitman 2 is exactly what you need it to be with its seemingly endless customization options to tailor the game to your liking.

Xbox Achievements 8.5/10
Hitman 2 is a solid follow-up to our 2016 Game of Year, delivering five huge killer sandboxes to explore to your heart’s content. Yes, the maps might not be as unique as iterations gone-by and there is seemingly fewer than normal, but boy, are they great maps. Factor in Contracts mode and the excellent Ghost Mode, and Hitman 2 is very much worth your time. Where else can you dress up as a mascot or get involved in a poisonous drinking game to take down a target? Answer: no-bloody-where!

MondoXbox 8/10
Hitman 2 feels like a slightly improved content pack over the previous game, with new missions and locations but not enough innovation or meaningful changes in gameplay. If you liked the previous game, though, it won't disappoint you providing many hours in its quality stealth sandbox experience.

SomosXbox 7.7/10
Hitman 2 repeats the successful first chapter formula, but in this case, with some improvements and all the content at once. However, the feeling of being the same game, with more content, is here. New scenarios, more options, the same approach to challenging missions, multiplayer mode and more doesn’t seem to be enough to define it as a sequel. You can even play the first game directly, and also, you can buy it from the game itself. Maybe Hitman 2 seems to be an expansion more than a complete game.
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
اتفاقاً بنظرم ساختار شکنی شاید تو بعضی بازیها جواب داده ولی تو HITMAN اینطور نیست
بنظرم بیشترین دلیل افت بازی همین اضافات بازی و تغییرات بی جا تو گیم پلی
همون نسخه absolution بزرگترین ایراداش همون تغییرات زیادش بود شاید به مذاق مخاطبای جدید خوب بود ولی برای قدیمیا فاجعه بود
مثالشم همین قدرت instinct مزخرف بود که البته مطمئنا کار IO نبود و تصمیم sq بود یا سیستم focus رو حرفا
نیاز بازی برگشت به ریشه هاشه که ازش دور شده برای همینم جدا شده
شعار بازیم تو هرنسخه A return to the roots کلا علاقه فن هاش که طرفدارای الانشن برگشت به قدیمه نه مدرنیزه شدن

با شما موافقم. من هم نظرم بر اینه که هیتمن اثری نیست که با پیشرفت تکنولوژی بشه با تغییر دادن در ساختار اساسیش نتیجه گرفت. من میگم با توجه به امکانات فعلی یک بازیساز باید خیلی بیشتر از اون چه در نسخه Blood Money و قبلترش زحمت کشید خلاقیت نشون بده از خودش. حرفم اینه که هیتمنی که همه ما به یاد داریم یک پیشینه داستانی قوی پشتش هست، نه اینکه به قول Gamingbolt اگر اشتباه نکنم، صرفاً یک «Killing Simulator» باشه. میتونست خیلی بهتر از اینا ساخته بشه ولی خب ما به همین هم راضی که چه عرض کنم، قانعیم!
 
  • Like
Reactions: Red Ѵ

amooei

کاربر سایت
Nov 14, 2013
195
به زبان ساده داستان 47 برمیگرده به آغاز بازی تو 2000:
هیتمن تو بیمارستان کارشو شروع کرد و فرار کرد بعدا به استخدام ica در میاد و ماموریت پیدا میکنه 4 تا قاتل بزرگ رو بکشه ،در مرحله بعد ماموریت پیدا میکنه دکتر odon رو بکشه.متوجه میشه این ماموریتها توسط پرفسور اورت مایر داده میشه و میفهمه که همه این 4 تایی رو که کشته با اورت مایر در ارتباطند،میره با اورت مایر صحبت کنه بفهمه چیه قضیه ،که نمیتونه.بعد میره odon رو میکشه و متوجه یه آزمایشگاه میشه .اونجا میفهمه اون یه موجود کلون سازی شده و dna اش تلفیقی از 4 تایی که کشته + اورت مایر هست و اورت مایر میخواسته تمام اونهایی که تو این پروژه بودن رو نابود کنه و این odon هم از سران پروژه بوده.به هر صورت اورت مایر برا حفاظت خودش یه گروه میسازه 48 ،که بدرد نخور بودن و 47 اونا رو میکشه در آخر اورت مایر میکشه.
دیانا کیه،دیانا منشی هست که بهش ماموریتها رو میداده.
________________________
تو قسمت دوم میره کلیسا ،آدم بشه .پدر کلیسا که به این کمک کرده رو میدزدند و برا نجات اون دوباره میره با ica همکاری میکنه در آخر میفهمه که کسی که پدر رو دزیده با ica همکاری میکنه و اون پدر رو دزدیده تا اجبار کنه 47 برگرده و رقیباشو حذف کنه تا کلاهک هسته ای رو بدست بیاره ،از قضا اینی که پدر رو دزیده هم برادر یکی از اون 5 تا dna اول هست
_____________________________
تو نسخه سوم داستان خاصی نداریم 47 تیر خورده ،در آستانه مرگ هست افسران gign میان دنبالش ،اونمکسی که اومده بکشش و ماموریت اصلی رو داره مکشه بازرس فورنیر
_____________________
میرسیم به داستان بلاد مانی
یه سازمان میاد به نام franchise میزنه ica رو میترکونه.همه رو میکشه به جز دیانا و 47 .اونا هم یکی دارن به نام albino عین 47.
تو اینجا میفهمه albino و موریس (معاون رییس جمهور ) که هر دو برا alpha zerox کار میکنن که تو کار کلون سازی هست و خود هیتمن هم از اونجا اومده میخوان بزنن رییس جمهور رو پر پر کنند.
میزنه اون دو تا رو میکشه.بعد دیانا میگه بیا بزنیم franchise رو نابود کنیم 47 قبول نمیکنه و دیانا میزنه مسمومش میکننه اینجا fbi میاد و cyan رییس fbi که مقصر همه ناارامیها رو 47 میدونه میبره اونو به franchise ،چون مسموم شده اونا نمیتونن از مغز استخوانش استفاده کنند ،دیانا میاد میبوسش تو مراسم تشییع جنازش،تو رژ لبش پادزهر سمه هست و تو کلیسا از مرگ نجات پیدا میکنه و میزنه همه رو تو کلیسا میکشه ،ولی دیانا اونجا نیست
____________________________________________
میرسیم به داستان hitman absolution (اینو مستقیم از ویکی میزارم)
دشمن اصلی مأمور ۴۷ در این نسخه فردی بنام بلیک دکستر است که بهمراه دستیارش لایلا استاکتون فعالیت‌های تولید و تجارت غیر قانونی اسلحه‌اش را در شهرکی در داکوتای جنوبی بنام «Hope» انجام می‌دهد. همچنین وی صاحب کمپانی اسلحه‌سازی مخفی بنام Dexter Industries است. داستان حول محور دختری به نام ویکتوریا می‌چرخد که یکی از اعضای اصلی سازمان ICA به نام بنجامین تراویس آزمایش‌های ژنتیکی برای تبدیل کردن او به قاتلی برتر از ۴۷ انجام می‌دهد تا اینکه دایانا بِرن‌وود دلش به حال ویکتوریا می‌سوزد و او را می‌دزدد که، بنابراین تراویس که مافوق دایانا در ICA هستش به ۴۷ مأموریت می‌دهد که دایانا را بکشد و ویکتوریا را به او تحویل دهد. پس ۴۷ به پایگاه دایانا نفوذ میکند و در لحظه‌ای که می‌خواهد تیر خلاص را به دایانا بزند لحظه‌ای درنگ می‌کند و به صحبت‌های او گوش می‌دهد. دایانا از ۴۷ تقاضا می‌کند که از ویکتوریا محافظت کند و در نامه‌ای به او می‌گوید که هدف تراویس چه بوده است و به او می‌گوید که به ویکتوریا شانسی بدهد که خود هرگز نداشته است (در واقع ۴۷ دایانا را نمی‌کشد و فقط او را زخمی می‌کند).

سپس ۴۷ ویکتوریا را به یک صومعه می‌برد و سعی می‌کند که بفهمد قضیه چیست دوستش Bridie می‌خواهد که برای او درباره ویکتوریا اطلاعاتی بدست آورد. پس Bridie بعد جستجوهای فراوان به مردی بنام بلیک دکستر می‌رسد که مقرّش در هتلی بنام ترمیناس است و وقتی که سروقت او می‌رسد محافظش سانچز در عین نا باوری ۴۷ را بی‌هوش می‌کند و دکستر خدمتکار هتل را می‌کشد تا مرگ او را گردن شخصیت اول داستان بیندازد سپس هتل را به آتش می‌کشد امّا ۴۷ از آنجا فرار می‌کند و زنده می‌ماند. از طرفی دکستر تبهکاری را بنام Wade و پسرش لِنی را اجیر می‌کند تا ویکتوریا را بیابند. تا اینجا هنوز مشخص نیست که دکستر ویکتوریا را به چه منظور می‌خواهد.

در این زمان Bridie اطلاعاتی درباره ثروتمندی بنام Dom Osmand که با دکستر دوستی دیرینه داشته بدست می‌آورد و ۴۷ بعد کشتن او عکسی از او می‌یابد که بهمراه دکستر و وید است؛ و در این زمان Bridie با ۴۷ تماس می‌گیرد و می‌گوید که وید او را گرفته تا از زیر زبانش حرف بکشد؛ و ۴۷ افراد وید را می‌کشد اما خیلی دیر شده و وید از مکان ویکتوریا با خبر شده. حالا ۴۷ بی درنگ به صومعه می‌رود امّا همزمان افراد وید هم می‌رسند و راهبه‌ها را می‌کشند و ۴۷ هم وید را می‌کشد و ویکتوریا را نجات می‌دهد امّا در لحظه خروج لِنی دخترک را می‌دزدد و به hope پیش پدرش می‌برد.

حال ۴۷ به hope می‌رود و افراد لِنی را می‌کشد و با بیهوش ساختنش از او بازجویی می‌کند و می‌فهمد که ویکتوریا در Dexter Industries است و دکستر در حال انجام آزمایش ژنتیکی بر روی اوست برای اینکه قدرت درون ویکتوریا را بدست آورد. سپس ۴۷ به آنجا می‌رود امّا آن‌ها زودتر ویکتوریا را به کلانتری شهر برده‌اند جایی که کلانتر دست نشانده دکستر اسکارکی مشغول فعالیت است، و وقتی ۴۷ به ویکتوریا می‌رسد توسط شوک برقی بیهوش می‌شود؛ و او را پیش دکستر می‌برند. در این زمان تراویس که ۴۷ و ویکتوریا را تحت تعقیب سازمان و پلیس قرار داده و برای سر ۴۷ جایزه گذاشته توسط خیانت Bridie از مکان ۴۷ با خبر می‌شود و به کلانتری Hope می‌آید. در این زمان دکستربا ویکتوریا به شیکاگو می‌روند و اسکارکی که در خود توان مقابله با نیروهای تراویس را نمی‌بیند. حین فرار تیر می‌خورد و لنگ لنگان به کلیسای شهر می‌رود.

در این هنگام ۴۷ از کلانتری فرار می‌کند و خود را به اسکارکی می‌رساند و به او تیر می‌زند. اسکارکی در آخرین لحظات عمر مکان دکستر را به ۴۷ می‌گوید؛ بنابراین مأمور ۴۷ به برج پارک بلک واتر شیکاگو می‌رود جایی که دکستر در آنجا با تراویس قرار گذاشته. تراویس یک میلیون دلار پول در در ازای آزای ویکتوریا به او می‌دهد، امّا دکستر سر او کلاه می‌گذارد که ویکتوریا را در مکانی مشخص به او خواهد داد. در این زمان ۴۷ دستیار دکستر لایلا و افراد دکستر را می‌کشد و خود دکستر را نیز در لحظه فرار با ویکتوریا از پای در می‌آورد و ویکتوریا را نجات می‌دهد.

در ادامه او تمام افراد تراویس و خود او را می‌کشد و به دنبال هدفی آنجا را ترک می‌کند. در پایان ویکتوریا را نشان می‌دهد بهمراه دایانا که در تعجب همگان زنده است و ۴۷ را نشان می‌دهد که از دور مراقب آن‌هاست. که این نشان دهنده آن است که ۴۷ و دایانا بار دیگر نیز با همدیگر کار می‌کنند. در نهایت Bridie به کمیسری که به دنبال ۴۷ است پیشنهاد می‌کند که در مقابل پول اطلاعاتی درباره ۴۷ به او بدهد.
_______________________
تو نسخه آخر
داستان خاصی واقعا نداره که ارتباطی به قبل داشته باشه
یه یارو هست به اسم مشتری سایه که یه سری ماموریت میده به 47،بر علیه یه سازمان مخفی،providence
در انتها میفهمه 47 که pro vidence رفته مدیر آموزش ica سودرز رو استخدام کرده تا لیست عملیاتهای ica رو در بیاره ،بده بهشون که تو همون بیمارستان سودرز رو میکشه 47.
بعد providence از قش مشتری سایه خبر دار میشه وبه دایانا میگه که ica باید بزنه اینو بگیره که رد میکنه و میگه اگه رد کنه هویت 47 افشا میشه

اون shadow client البته یه مشتری عادی طی همه این سالها بوده که انتهای مرحله‌ی کلورادو ۴۷ و دیانا میفهمن تمام این قتلهایی که انجام دادن توسط این مشتری سفارش داده میشده و هدفمند بوده، مشتری هم اخر همین مرحله جایی که میتونست ۴۷ بکشه نکشت و با یه زن سیاه پوستی صحبت میکرد که نگران جونش بود و نفهمیدم چی بود قضیه
 

amooei

کاربر سایت
Nov 14, 2013
195
به ساختار بازی کاری ندارم فعلاً چون دستم نرسیده هنوز ولی بدون شک یکی از ضعیفترین مارکتینگ ها و بازاریابی ها متعلق به سری هیتمن بوده و هست. ناسلامتی اسم بازی Hitman هست و کسانی که به نوعی گیمر میدونن خودشون رو با نسخه های قبلی این اثر خاطرات زیادی دارن، ولی متاسفانه هیج تبلیغ درست درمونی از این بازی نشد. شاید فکر کردن چون اسم بازی هیتمن هست، بواسطه پیشینه قدرتمندی که پشتش هست همیشه فروشش رو داره، ولی یک نکته که خیلی از بازیسازها نسبت بهش بی توجهن اینه که سلیقه و مزه دهن گیمرها با پیشرفت صنعت گیمینگ عوض شده. تعریفی که ما از کلمه «فوق العاده» یا «شاهکار» داریم هر سال تغییر میکنه. نباید اینطور تصور کنیم که یک بازی چند نسل قبلتر شاهکار بوده الان اگر یک نسخه جدید ازش ساخته بشه نمیتونه شاهکار باشه. شاید خیلی از ماهایی که نسخه شماره یک بازی رو شاهکار میدونیم، الان اگر بازی پیشمون باشه بگیم طاقت بازی کردنش رو ندارم. اتفاقی که پنج شیش سال دیگه برای نسخه های فعلی این اثر میوفته. حرفی که موقع انتشار نمرات God of War جدید هم زدم. اونجا گفتم که بنظر شما، برای استودیویی مثل سانتامونیکا یا ایکس و Y سخت بود که با توجه به پتانسیل بالای Play Station 4 بیاد یکبار دیگه دو تا زنجیر به دست کریتوس ببنده و با یک دوربین قدیمی به گیمر بگه برو همه رو سلاخی کن؟؟ اما چه چیزی باعث شده که همین خدای جنگ جدید تبدیل به یکی از بهترین عناوین نسل بشه؟ بدون شک «تابو شکنی» سانتامونیکا در طراحی بازی بود. یادمه اوایل که جزئیات بازی اومده بود خیلی ها به ساختار جدیدش گیر دادن ولی وقتی بازی منتشر شد تقریباً 95 درصد ملت راضی بودن و گفتن حتی خشونت به تصویر کشیده شده توسط کریتوس بالاتر هم رفته.
سری هیتمن به یک ساختار شکنی نیاز داره. این بازی صرفاً داره یک داستان خطی رو با گرافیک بسیار بالا به مخاطب ارائه میده. ساختاری که شاید 10 سال پیش شاهکار میگفتیم بهش ولی بدون شک گیمر امروزی رو نباید راضی کنه. دقیقاً همون ضرب المثل رنگ کردن طوطی ما ایرانیاست. در محبوبیت سری هیتمن شکی نیست ولی اصرار بر تکرار ساختاری که با توجه به پتانسیل بازیسازی امروزی «نخ نما» شده کار خوبی نیست. حداقل تاثیرش اینه که قبلاً وقتی میگفتیم «هیتمن جدید» داره میاد همه کف و خون قاطی میکردن ولی الان برای خیلی ها بازی کردن یا نکردنش تفاوتی ایجاد نمیکنه.
با این وجود بر اساس نقدهای منتشر شده و گیم پلی هایی که دیدم بنظرم هیتمن امسالی در مقایسه با قبلی موفق تر باشه و همین نمره ای که کسب کرده بنظرم بسیار مطلوب هست.

و اینکه نسخه Absolution بازی بنظرم یک عنوان «خیلی خوب» بود. قد دهنش لقمه برداشت، همونقدر هم خوب ظاهر شد و تقریباً ساختارش طوری بود که نه سیخ سوخت و نه کباب.
موفق باشیم.​

شما احتمالا اصلا پیگیر بازی نبودید چون اتفاقا تبلیغ و تشویق برای HITMAN 2 بسیار نوآورانه بود چراکه سری هدفهای exclusive targets دو هفته بعد انتشار رسمی بازی شروع میشه و اولین هدف هم سین بین بازیگر هست که باید کشته بشه، حتی برای سه نوع سلاح خاص خودکار حاوی بمب، هندزفری بعنوان شیم خفه کن معروف هیتمن و اسباب بازی بمبی اردک رای گیری داخل یوتیوب شد که خودکار رای اورد، یعنی ۲ هفته بعد انتشار بازی که این هدف میاد و دوهفته هم هست تا همه شانسشون رو برای کشتنش امتحان کنن، این خودکار داخل inventory هست البته دو تا ابزار دیگه هم داخل بازی قابل پیدا کردن هستن.

این استراتژی برای بازاریابی بازی عالی بوده
 

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
Vandal 8.5/10

Stevivor 8.5/10
Despite IO’s assertion that Hitman 2 has improved AI, I don’t see it – this simply feels like new content for Hitman — and as I said, I’m very okay with that.

GameStar 8.5/10
Hitman 2 tells the best Hitman story since Silent Assassin and offers strong and wonderfully creative assassin sandbox missions.
 

virtual30t

کاربر سایت
Jul 5, 2007
1,124
نام
روشن
نمرات و نقدها واسه هیتمن عالیه، اون ابسلوشن هم که یه هیتمن نزدیک به پرفکت بود هم متاش شد ۷۹، کلا هیتمن بازی نیست که توقع نمرات خیلی بالا ازش داشته باشین و نمراتی مثل Silent Assassin رو فراموش کنید!
هیتمن ابسلوشن نزدیک به پرفکت؟؟؟!!! بنظرم بدترین هیتمنی که میشد باشه همون بود، با مراحل خطی و محدودش رسما یه بازی دیگه بود تا هیتمن! فقط کاتسین هاش نسبتا جذاب بود...
 

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
DualShockers 9/10

Cheat Code Central 8.6/10
Hitman 2 is for people who liked the episodic Hitman and wanted to see maps that were more even and consistent, have access to additional equipment for Agent 47, and generally get more of what they wanted. It does have some issues where it can feel disjointed, but this is really most noticeable in the campaign and will not be an issue for folks who want to take on contracts, hunt down Elusive Targets, complete challenges, and learn everything they need to know about each of the locations in the game. The Ghost Mode has potential for those who feel like they are going to put upwards of 30 hours into it, but I feel like it could be a while before Sniper Assassin hits its peek. If you are an Agent 47 fan, it is time to grab your briefcase and put on your suit again.

LaPS4 8.5/10
Hitman 2 left behind its past as an episodic videogame and gives the players everything they wanted: a bigger world and a lot more of fun. Hundreds of costumes, weapons and several paths to follow in order to offer total freedom to commit the perfect assassination. Agent 47 has returned armed with hours and hours of content. It’s weird to say that being hired assassin is fun, but IO Interactive and Warner Bros. Interactive just made me confess.

Video Chums 8.4/10
Hitman 2 offers stellar stealth gameplay that lets you complete your goals in countless entertaining ways. The additional modes expand on this fun formula and I look forward to seeing more maps become available. In short, this is a must-buy game for genre fans.

Game Rant 8/10
Hitman 2 doesn’t break too much new ground for the series, for in many respects it can be viewed as Hitman: Season Two. Nevertheless, IO Interactive has brought a bevy of remarkable updates to the table that make the sequel a worthy successor to the game that came before it.
---------
1.jpg
 

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
Metro GameCentral 8/10
It feels a lot like the second half of the same season, rather than a true sequel, but Hitman 2 is still a beautifully crafted stealth game that’s full of character.

Atomix 8/10
Hitman 2 is a pretty safe bet from IO Interactive, giving us a solid new game of the series that doesn't create anything new.

The Daily Dot 8/10
Suffice it to say, if all the stabbing, choking, and hippo-mauling is your kind of fun, Hitman 2 is the most Hitman there ever were, for better or worse. Its story, while plain, serves its purpose without getting in the way, and you’ll be able to stretch the murdering on for weeks to come, despite what few innovations there are being minor. There’s just nothing quite like Hitman, a series that defies everything we’ve learned about modern game business.

Easy Allies 8/10
Hitman 2 adds enough minor improvements to set it apart from its predecessor. Complex, intricate locations are rewarding to explore, while pulling off the perfect assassination remains one of the highlights of the stealth genre. In the coming weeks, Sean Bean will play the role of an elusive target, and hopefully, Ghost Mode will expand on its promising premise. A few uninspired locations and cliché targets hold back the proceedings, but Hitman 2 hits the mark.

PC Invasion 9/10
Hitman 2 successfully builds upon the foundation IO Interactive laid in 2016. The sandbox structure of each map will surely facilitate several playthroughs before it gets stale. Meanwhile, new additions like Ghost Mode add multiplayer to the Hitman package. It's not perfect, but it's damn close.

Hobby Consolas 8.3/10
Hitman 2 is bigger and better than its predecessor in every way, which means there aren't many surprises, but also means more action, more stealth, even more ways to assassinate targets and more fun.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر