ترک Dice پس از Battlefront 2

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
Star Wars Battlefront 2 احتمالا یکی از عنوان هایی بود که بیشترین مشکل را برای Dice و EA از زمان توسعه تا پس از عرضه ایجاد کرد. مشکلاتی که به شدت برای Dice باعث ایجاد مانع میشد.

1uo9_large_battlefront_2_matt_the_rader_tech_kylo_ren_mod_screen_2.jpg

به گفته مجله سوئدی DiGITAL به دلیل مشکلات به وجود آمده در ساخت Battlefront 2 به طور مداوم نیروهای خود را از دست داده که این مسئله در ساخت Battlefield 5 هم تاثیر داشته است. اما بدتر از همه، Dice حدود 40 نفر از اعضای با سابقه خود را در طول 2018 از دست داده که شامل 10% از نیروی 400 نفره استودیو بود. DiGITAL در ادامه بیان میکند که اوضاع مانند گذشته نیست و Dice شاهد رقابت در سوئد هست سازنده هایی مانند Epic، Ubisoft و Paradox استودیو های خود را در این منطقه توسعه داده اند و این کارمندان گزینه های زیادی برای جایگزینی Dice دارند.

البته بیشترین تاثیر ساخت مشکل ساز Battlefront 2 بود که بسیار برای اعضا سخت بود تا خیلی از قسمت های بازی را مجددا در یک مدت کوتاه تغییر دهند و یا بسازند.

Source
 

MEHRAN ARBABI

کاربر سایت
Aug 20, 2011
1,767
نام
mehran
این دایس دیگه دایس قدیم نیست اصلا معلوم نیست چه خبره توش که یه عنوان درست درمون نمیتونه بسازه یا اگه هم بسازه با تلاش های بی وقفه ی ea بازی ب فنا میره
اون از بتل فیلد که اوضاع به شدت بدی داره یه نیمچه امیدی ب موفقیت starwars بود که اون هم به خاطر سیاست های ea کامل له شد
دایس به این روز بیفته وای ب حال بقیه ی استدیو های ea
و باز به شدت حسرت میخورم که چرا ریسپان رو ea خرید حتی اگه اکتیویژن میخرید وضعیتشون حتما بهتر بود
 

wii baz

کاربر سایت
Dec 20, 2015
732
بعد از Criterion که یکی از استدیو های مورد علاقم بود و EA زد نابودشون کرد، نوبت DICE رسیده و اینم اگه EA خراب کنه خودم میرم دفتر EA رو سرشون خراب میکنم!:D:Gunner:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر