Prince of Persia: Escape | Android | iOS

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
Prince of Persia : Escape
Platforms: Android - iOS
Release Date: 2018
Genre: 2D Platformer
Developer: Ketchapp
Publisher: Ubisoft

1_prince_of_persia_escape.jpg


شاید با یکی از معروفترین سازنده های بازیهای Arcade برای گوشی های همراه آشنا باشید. Ketchapp رو خیلی از Arcade بازها میشناسن. حال با همراهی Ubisoft, شماره ای جدید از سری بازی های "شاهزاده ی پارس" بر روی گوشی های همراه منتشر شده و انصافا بازی خوش ساختی از آب در اومده.

اگر اولین بازیهای دوبعدیِ سریِ Prince of Persia را بازی کرده باشید, بدون شک متوجه ی شباهت های Escape با اون ها خواهید شد. پرش از روی سکویی به سکویی دیگر, سیاهچاله ها و دخمه های تاریک و پر از تیغ, درب هایی که بوسیله ی عبور از روی سکوهای مشخصی باز می شوند و بسیاری موارد دیگر.

گرافیکِ بازی حالت Cel-Shade داره و نسبتا خوب طراحی شده, گرچه میشد طراحی پر جزییات تری از شاهزاده رو شاهد باشیم. مراحل کوتاه هستن ولی برای رد کردنِ برخی مراحل, باید بارها و بارها کشته شوید تا قلقِ اون مرحله دستتون بیاد.

متاسفانه موسیقی بازی بسیار ضعیف کار شده و مانند شماره های قبلی, جایِ خالیِ موزیک خوب کاملا هویداست.

Escape یک بازی بسیار خوب از Ubisoft برای موبایل ها هستش ( وشاید هم بهترین بازی ای که برای موبایل ها تا حالا منتشر کرده!) و از اونجایی که گفته شده در سال 2019 خبری از Assassin's Creed جدیدی نیست؛ شاید عرضه ی این بازی, پیش در آمدی برای عرضه ی شماره ی جدیدِ POP در سال 2019 باشه... ;)

cover-prince-of-persia-escape.png


prince-of-persia-escape-mod.png


https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ketchapp.pope&hl=en

‎Prince of Persia : Escape
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر