Darksiders III | PC

i0je_picture2.png


release date: November 27, 2018
Developer: Gunfire Games
Engine: Unreal Engine
Publisher: THQ Nordic
Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
Genres: Hack and slash, Action-adventure game


Darksiders III


بعد از نابودی کامل فرقه Vigil , پیران و بزرگان قبیله ای به نام Nordic گرد هم آمدند و تصمیم بر این داشتند که از خاکسترهای بجا مانده دهکده ای بنا نهند به نام GunFire games ... و جنگجویی دلیر را که David Adamsنام داشت, مامور گماشتند تا با یارانی اندک به جستجوی آخرین بازمانده Vigil که جادوگری چیره دست بود به نام John Pearl , بپردازند ..تا به کمک او , پرچم پیروان تاریکی را برافراشته دارند و راه را برای ورود سومین سوار آخرالزمان هموار سازند....

حال پس از 6 سال بار دیگر آسمان ها به لرزه درخواهد آمد و سواری با مرکبی سیاه رنگ از نژاد نفلهیم , پهنه آسمان را خواهد شکافت و قدم به عرصه ویران زمین که اینک , جولانگه شیاطین خبیث و فرشتگان طرد شده گشته است , خواهد نهاد....تا با سوزاندن 7 گناه مرگبار در شعله های خشم و غضب خویش , و نابودی سفاکان تعادل را به هستی بازگرداند....


7sud_6.jpg

0gxg_7.jpg

من زمین را دوست دارم!

همونطور که می دونید شخصیت اصلی این شماره fury (خشم یا غضب ) هست که قدم به زمین می گذاره تا با هفت گناه مرگبار Deadly Sins دست و پنجه نرم کنه و صلح و آرامش رو به زمین برگردونه , داستان به طور موازی و همزمان در خلال دارک سایدرز 2 پیش میره…
سازنده ها فرموده اند که " تمرکز اصلی شون روی گیمپلی هست بیشتر و کمتر داستان..."

x1k_3.jpg

iqfe_1.jpg

تصمیم فیوری

یکی از ویژگی‌های جدید در این نسخه این است که در برخی موارد Fury باید تصمیماتی بگیرد. تصمیم‌گیری که گیم‌پلی بازی را تغییر می‌ده و پایان‌های مختلفی برای ماجراجویی ارائه خواهد داد.
حالا این که این حرف چقدر سندیت داره و میشه روش حساب کرد تا چند ماه دیگه مشخص میشه ...سازنده ها معمولا قبل انتشار قپی زیاد میان....


9m4_2.jpg

tfbv_5.jpg

خواهری بلاکِش برادران....

سلاح اصلی فیوری blade whip یا همون شلاق هست و در محافل گیمینگ کلی سر اینکه خوش دست هست یا نه بحث ها صورت گرفته ولی افکار منفی در موردش بیشتر هست تا خوشبینی... البته تریلر های جدید تر حاکی از این است که توان عملیاتی این سلاح افزایش چشمگیری داشته ولی هنوز هستند کسانی که دل در گرو chaoseater دارند...امیدوارم توی این تایپیک هم چندین نفر از اعضا سر سلاح به جون هم بیافتند و کلی حال کنیم....!!

m390_9.jpg

h7ve_2.jpg

مصایب فیوری در خطه سوسک خیز برگرفته از منابع غیر رسمی...

  • در این شماره هم شورای سوخته یک واچر همراه فیوری میفرسته ولی از نوع مونث ...
  • وظیفه اصلی شما در بازی تبدیل سیئات به حسنات هست و بازگرداندن بالانس به زمین ....
  • اسب فیوری در این نسخه باید سیاه رنگ باشه هر چند توی کمیک سفید رنگه... (احتمالا سوییچش رو جا گذاشته با مال یکی دیگه اومده ...اشکالی هم نداره خواهر برادرها این حرف ها رو با هم ندارند ...) البته هیچ نشونی از اسب یا قاطر یا چوکوبو یا حتی الاغ هم در بازی دیده نشده ...هنوز مشخص نشده که اصلا قراره فیوری سوار چیزی بشه یا نه ....شاید این رو هم بشه به نوعی به تنگدستی THQ ربط داد..
  • شلاق فیوری فقط برای اجرای حد روی دشمن های گناه کار بازی نیست بلکه باهاش میشه از بعضی جا ها تاب خورد و آویزون شد...
  • به مانند شماره های قبلی پازل های محیطی نقش پر رنگی در گیم پلی دارند ...فعلا که جز استفاده از سوسک های انفجاری به عنوان راه باز کن و جابجایی شمشیر ها چیز دیگه ای دیده نشده و احتمالا خبری از پازل های اندیشه محور شماره دوم نیست....(درس خونشون همون Death بود و که معما حل می کرد این فیوری بیشتر وقتش رو جلوی آینه گذرونده ازش انتظاری نمی ره ... )
  • چیزی که از تریلر ها برمیاد اینه که تعداد دشمن ها کمتر شده و مبارزه ها به واسطه دوربین یا استایل فیوری بیشتر به شکل دوئل تن به تن شده ( بخدا THQ نداره ...همین 4 تا سوسک و اسکلتی هم که اومدن پای کار به اندازه خون پدرشون پول گرفتند....)

  • 7 گناهی که فیوری باید با اونها روبه رو بشه عبارتند از:
  • 1. .Envy حسادت 2. Sloth تنبلی 3. Avarice طمع و خساست 4. Lust شهوت و هوس
    5. Gluttony شکم پرستی 6.wrath خشم 7 . Pride تکبر و غرور
  • خیلی ها دارک سایدرز رو ترکیبی از Zelda,God of War , Prince of Persia… می دونستند و حالا باید به این لیست Dark Souls رو هم بیافزایید گویا دیده شده بعد از مردن شما روح هایی که جمع کردید در همون مکانِ به درک واصل شدن باقی می مونه تا دوباره برید برداریدش...!

  • یکی از دوستان غربی سایه ای از strife در بازی رویت کردند که امیدواریم تا اومدن بازی متوجه نشیم که سایه چوب لباسی بوده...
  • فیوری قابلیت شنا در آب رو هم داره...
  • شخصیت Vulgrim هم هنوز کار و کاسبیش با وجود تحریم های ناجوانمردانه از رونق نیافتاده و در بازی حضور داره و همینطورUlthane از دارک سایدرز یک..
  • دو بسته ویژه از این شماره نیز تحت نام Collector’s Edition و Apocalypse Edition معرفی گردیدند که علاوه بر نسخه کامل بازی شامل مجسمه‌ای از شخصیت اصلی نیز هستند. در بسته Apocalypse Edition علاوه بر مجسمه شخصیت اصلی شماره سوم، سه مجسمه دیگر شامل شخصیت‌های «War» و «Vulgrim» و «Death» نیز وجود خواهد داشت....و این برمی گرده به اینکه شما دسترسی به چه دلاری دارید جهان...ی یا جهان....گی...ری...
  • به نظر بازی قراره بیشتر شبیه شماره یک باشه جمع و جور و نقلی و از مفاهیم نقش آفرینی که تو شماره دوم به ماتحت بازی بستند بکاهند و بر راه های مخفی بیافزایند....

  • برای فیوری حرکات آکروباتیکی در نظر گرفته اند که با جا خالی دادن به موقع به سبک بایونتا , قراره شگفت زده بشید...

  • به نظر نمیاد که در این شماره شاهد پلتفورمینگ و از در و دیوار بالا رفتن هایی از جنس مرگ در شماره دوم باشیم ...ما که تا حالا چیزی ندیدیم ...نه سعی و تلاشی از جانب فیوری و نه صخره یا جای دستی درون دیوار ها...فیوری ترجیح میده با پرش های بلند و گاها همراه با خطا عبور و مرور کنه... حق هم داره شاید چندشش می شه دست بزاره روی در ودیواری که روش سوسک ها آمد و شد دارند... ولی دیده شده برای جلوگیری از سقوط بعضی از لبه ها رو که تمیز باشند و عاری از هر گونه باکتری یه دستی روش می ماله...

  • قدرت هایی به نام هالو قراره در بازی به فیوری اعطا بشه که یکیشون به نام Flame hallow اینه که فیوری مشکلی با آتش نداره و براحتی در مواد مذاب یا لاوا حرکت میکنه بدون اینکه احساس گرما بکنه...و به واسطه این نعمت برای اولین بار در تارخ ویدئو گیم شاهد پرش سوبل هستیم که در ورای پرش دوبل قرار داره...
  • دومین قدرت force hollow نام داره و قابلیت عبور از دیوار های خاصی رو بصورت کروی به فیوری میده به همراه سلاح سنگین پتک مانند...2 قدرت دیگه Stasis Hollow و Storm Hollow نام دارند.
  • از طراحی هنری بازی خیالتون راحت مثل نسخه های قبل عالی هست نابودی ویجیل گیمز و ورشکستگی و اینا کوچکترین خللی در طبع هنری شون ایجاد نکرده ...کافیه نگاهی به شخصیت Lord of hallow بکنید عجب صدایی هم داره ناکِس

  • نکته قابل توجه در شماره های قبل صداگذاری شخصیت ها بود که واقعا عالی عمل کرده بودند بخصوص مارک همیل به عنوان صداپیشه واچر در شماره اول....درسته THQ Nordic یک خورده دستش تنگه و زیاد ریخت و پاش نمی کنه ...ولی از صدای فیوری میشه خاطر جمع بود .که دادنش به خانم سیسی جونز Cissy Jones ( سرچ بیخود نکنید همش کیسی جونز میاد...) موسیقی هم دادن به Cris Velasco که تو بازی های زیادی مثل نسخه شماره یک دارک سایدرز و گاد آف وار و بلاد بورن و مس افکت و... همکاری داشته....​
بازی نمایش های خوبی نداشته یا شاید گان فایر گیم تریلر بد می سازه و در هایپ کردن مردمان ضعیف عمل کرده... در هر صورت چه میشه کرد دختر است دیگر ....!!
پس بکشید پایین لطفا سر ِانتظارات تون رو...و تا 6 آذر صبر و تامل پیشه خود کنید...
hfi_picture1.png

jifc_picture3.png





fs28_picture3.png






 
آخرین ویرایش:

VERGIL

کاربر سایت
Apr 21, 2006
926
نام
AMIR
اونجا باید حالت یخیتون رو فعال کنید بعدRT رو نگه دارید تا اون صلاح بومرنگ مانندتون تبدیل به یخ بشه بعد پرتش کنید برا چند ثانیه اون غلطکا یخ بزنند

این حالت یخی همون قدرت بنفش رنگه یا یه قدرت دیگست.اگه یه قدرت ددیگه هست از کجا پیداش کنم
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
این حالت یخی همون قدرت بنفش رنگه یا یه قدرت دیگست.اگه یه قدرت ددیگه هست از کجا پیداش کنم
بخش داستانی رو اول برید تا بدستش بیارید بعد تو خود‌ بخش‌ داستانی میرسید به همون جا ....
 
  • Like
Reactions: New Shredder

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,466
خب منم بالاخره بازی رو تموم کردم به عنوان کسی فن این سری هست نظرم رو میگم:
بازی از هر نظر که حساب کنی به گرد پای بازی قبلی نمیرسه . سیستم کمبت ساده تر شده . پلت فرمر بسیار سطحی مسخره مشکلات دوربین و فنی . سیستم لول اپ که انگار فقط گذاشتن که بازی رو پر کنن کلا سه تا گزینه داره واقعا مسخرس .
اما اون یه مورد که از دو عنوان قبلی خیلی بهتره قطعا داستان هست . این که شما در طول داستان می بینید fury به مرور زمان چه طور تغییر میکنه و عقیدش عوض میشه جالب بود.
منتظر می مونیم ببنیم با strife چی کار میکنن امیدوارم بازی بهتری بشه از این .
 
  • Like
Reactions: New Shredder

ce7en44

کاربر سایت
Mar 4, 2009
8,347
نام
مسلم
سلام
منم بازی رو شروع کردم، البته همون موقع که کرک شده بود یه نیم ساعت رفته بودم و الان بعد از آپدیت جدید به نظرم رسید که موقع قفل کردن زاویه دوربین عوض شده و به جای روی شونه یکم عقبتر آوردنش تا دید بیشتری روی محیط داشته باشه (حالا نمیدونم شاید هم من توهم زدم).
سختیش هم زیاد نیست و فقط سر همون باس اول مشکل داشتم که اونم به خاطر تازه کار بودن و عادت نداشتن به سیستم کمبت بازی بود.
یه چیز دیگه اینکه طراحی هنری بازی رو خیلی دوست دارم، البته یکی از دلایل علاقه ام به شماره های قبل هم همین طراحی هنری بود که خدا رو شکر اینجا هم همون راه رو ادامه دادن.
یه مورد دیگه اینکه بازی دو جا برای من باگ داشت، یه جا بعد از Maker Forge که رفتم جلوی درب یه فاضلاب و هر چی ایستادم باز نشد و مجبور شدم یه بار دیگه کل بازی رو دور بزنم و برگردم همونجا تا باز بشه. یه جای دیگه هم سر معمای سه تا شمشیر که برای گرفتن شمشیر سوم بازم بازی باگ زد و تار عنکبوت های قرمز آتش نمیگرفتن که بعد از نیم ساعت بیخیال شدم و شب که برگشتم دیدم درست شده بود. دیگه به غیر از این مشکلی ندیدم و به نظر برای تجربه یه باره بازی خوبی هست;) (شماره های قبلی هم یادم نیست چطوری بودن وگرنه یه مقایسه ای میکردم:D)
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
سلام
منم بازی رو شروع کردم، البته همون موقع که کرک شده بود یه نیم ساعت رفته بودم و الان بعد از آپدیت جدید به نظرم رسید که موقع قفل کردن زاویه دوربین عوض شده و به جای روی شونه یکم عقبتر آوردنش تا دید بیشتری روی محیط داشته باشه (حالا نمیدونم شاید هم من توهم زدم).
سختیش هم زیاد نیست و فقط سر همون باس اول مشکل داشتم که اونم به خاطر تازه کار بودن و عادت نداشتن به سیستم کمبت بازی بود.
یه چیز دیگه اینکه طراحی هنری بازی رو خیلی دوست دارم، البته یکی از دلایل علاقه ام به شماره های قبل هم همین طراحی هنری بود که خدا رو شکر اینجا هم همون راه رو ادامه دادن.
یه مورد دیگه اینکه بازی دو جا برای من باگ داشت، یه جا بعد از Maker Forge که رفتم جلوی درب یه فاضلاب و هر چی ایستادم باز نشد و مجبور شدم یه بار دیگه کل بازی رو دور بزنم و برگردم همونجا تا باز بشه. یه جای دیگه هم سر معمای سه تا شمشیر که برای گرفتن شمشیر سوم بازم بازی باگ زد و تار عنکبوت های قرمز آتش نمیگرفتن که بعد از نیم ساعت بیخیال شدم و شب که برگشتم دیدم درست شده بود. دیگه به غیر از این مشکلی ندیدم و به نظر برای تجربه یه باره بازی خوبی هست;) (شماره های قبلی هم یادم نیست چطوری بودن وگرنه یه مقایسه ای میکردم:D)
جالبه من شماره قبلی چند تا باگ برام پیش اومد ولی اینجا هیچ نوع باگی از اول تا اخرش ندیدم >:)
 

soltanmasoud

کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,758
نام
Masoud
سلام.
تو ستیگ میشه جای مربع و مثلت رو با R1 و R2 عوض کرد؟
این یکی دو سال اخیر هر چی بازی کردم (DS,BB,ACO,GOW) اینجوری بوده دیگه عادت کردم سخته دوباره عادت کنم به سبک قدیمی.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
سلام.
تو ستیگ میشه جای مربع و مثلت رو با R1 و R2 عوض کرد؟
این یکی دو سال اخیر هر چی بازی کردم (DS,BB,ACO,GOW) اینجوری بوده دیگه عادت کردم سخته دوباره عادت کنم به سبک قدیمی.
با چه دسته ای بازی میکنی ؟ اگه با DS4 بازی میکنی میتونی با نرم افزار ds4windows همه دکمه ها رو Re-Map کنی خیلی راحت ! واسه دسته Xbox هم فک کنم بشه .....
 
  • Like
Reactions: soltanmasoud

Silent Storm

کاربر سایت
Apr 6, 2010
1,624
نام
iMAN
منم بازیو تموم کردم .
مشکلاتی که دوستان میگن نداشتم . دوربین و... با دسته هم بازی کردم سخت بود برام همون سیستم موس و کیبورد عزیز رو رفتم...
نکته قوت بازی بلاشک داستان بازی بود باید ببینیم سوار آخر چه میکنه امیدوارم چون Strife تفنگ به دسته شوتینگ خوبی داشته باشه... اگه بسازن که ایشالا میسازن...
مورد بعدی قدرت هایی که کسب میکنید و سلاح های بازی بود که به نظرم خوب بودن فقط نیزه هه یه جوری بود من خودم با شلاق و Flame force خیلی حال میکردم...
سطح چلنج بازیکن به نظرم کمتر از نسخه های قبلی بود سری های قبل بعضی جاها جون ادم درمیومد تا رد کنه اینجا نهایت با 3-4 بار تلاش میشد رد کنی ... و اینکه گرافیک هم یکم تو ذوقم زد ولی خب داستان بازی به نظرم اینا رو کاور کرد... حداقل تو این بازیایی که این یکی دو ماهه کرک شده داستان درست و درمونی داشته...
 

ce7en44

کاربر سایت
Mar 4, 2009
8,347
نام
مسلم
جالبه من شماره قبلی چند تا باگ برام پیش اومد ولی اینجا هیچ نوع باگی از اول تا اخرش ندیدم >:)

منم به نظرم نسخه ی pc ش باگی نداره کنسولا ظاهرا مشکل دارن یا حالا هنوز مونده تا بگا بیان بالا:D
خو اینم از شانس گند منه دیگه:D سکوبازیش هم خیلی روون نیست. بعضی وقت ها هم موقع دابل جامپ کردن لبه ها رو نمیگیره یا مثلاً یه دو بار اتفاق افتاد که توی هوا معلق موند و چند بار پرش رو زدم تا بلاخره برگشت روی زمین. البته چون سکوبازی زیادی نداره اینا مشکلی به حساب نمیاد ولی برای باس Envy که باید به سرعت از سکوها بالا میرفتم سر این مورد خیلی اذیت شدم. نمیدونم به خاطر اینه که بازی رو آپدیت کردم یا چیز دیگه.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
Darksiders III :: Darksiders 3 Patch #2 (December 20th) Public Release!


  • Added new option for Combat. Upon loading a save or starting a new game, players will be prompted to choose between “Default” and “Classic” combat. “Classic” mode should feel more like previous Darksiders titles allowing Fury to dodge interrupt her attacks as well use items instantly. “Default” mode is the original combat mode for Darksiders III. The option can be changed at any point in gameplay options while playing. This has no other effects on difficulty or achievements.
  • Improved ledge grab detection on Fury so she can more consistently grab ledges.
  • Additional optimizations to help stuttering while streaming.
  • Added “Health Lurcher” item to Vulgrim that allows player to purchase refills for Nephilim’s Respite .
  • Added “Echo Mark” item to Vulgrim that allows player to refund their spent attribute points.
  • Added a few new checkpoints.
  • Raised the level cap to 200. Also, rebalanced leveling curve post level 80 as well as stat rewards..

Fixes:
  • Fixes for random crashes
  • General performance improvements.
  • Fix for Force Coral where it wouldn’t break correctly. This will also fix previous saves with this issue.
  • Fix for some checkpoints that weren’t registering.
  • Cycling difficulty options while in game will not affect actual difficulty unless it is changed.
  • Fix for Abraxis Health bar showing up but he is missing.

Balance Changes:
  • Fury will no longer take damage while performing an Arcane Counters.
  • Havoc Form does more Damage.
  • Increased Havoc Generation on Obscurus Enhancement.
  • Increased Health and Damage amounts on Fortifier Enhancement.
  • Increased Health Regeneration on Leviathan Enhancement.
  • Increased Lurcher Reward from destroying breakables on Leviathan Enhancement.
  • Increased Chance to Spawn Wrath when killing an Enemy on Rage Enhancement.

دوستان پچ جدید بازی یـ حالت کلاسیک به کامبت بازی اضافه میکنه که سیستم مبارزات بازی رو شبیه به نسخه های قبلی میکنه <:-P
 

ce7en44

کاربر سایت
Mar 4, 2009
8,347
نام
مسلم
Darksiders III :: Darksiders 3 Patch #2 (December 20th) Public Release!




دوستان پچ جدید بازی یـ حالت کلاسیک به کامبت بازی اضافه میکنه که سیستم مبارزات بازی رو شبیه به نسخه های قبلی میکنه <:-P
برای من بیشتر Fix هایی که نوشته نظرم رو جلب کرد. الان نزدیک های آخر بازی هستم و فقط Pride باقی مونده و شاید بیشتر از 20-30 بار بازی کرش کرده و بعضی وقت ها حتی با فاصله 10-15 دقیقه یه بار ولی مشکل بزرگتر سیستم چک پوینت بازی هست که اگه مثلاً توی یه محیط بگردم و بعدش برگردم سر همون چک پوینت قبلی، هر کاری بکنم بازی سیو نمیشه و برای سیو حتماً یا باید کشته بشم یا تلپورت کنم یه جای دیگه و دوباره برگردم یا به چک پوینت بعدی برسم. حالا تصورش بکنین که با این سیستم چک پوینت و کرش کردن های مداوم بازی من چه زجری سر چند باره رفتن بعضی از مناطق بازی کشیدم. حرف از خارج شدن زدم، نمیدونم چرا بازی اکثراً موقع ورود دوباره از همونجایی که خارج شدم لود نمیشه و حتی اگه سر چک پوینت هم خارج شده باشم بازی از صد متر اونورتر و حتی بعضی وقت ها بین دشمن هایی که قالشون گذاشتم منو وارد میکنه (برای اولین بار آرزو کردم کاش این بازی هم همون سیستم سیو لحظه ای دارک سولز رو داشت:D)
در کل بازی خوبیه ولی به نظرم اگه کسی هنوز شروعش نکرده بهتره برای نسخه کاملاً آپدیت شده صبر کنه چون این مشکلات خیلی به تجربه بازی صدمه میزنن.
 
  • Like
Reactions: New Shredder

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر