استودیو «Telltale Games» در آستانه تعطیلی قرار گرفت

MR Spidy

کاربر سایت
Apr 14, 2018
122
استودیو «Telltale Games»، تعداد زیادی از کارمندان خود را اخراج کرده و این افراد در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند که به دنبال فرصت‌های شغلی جدید می‌گردند. این استودیو عناوینی مانند «The Walking Dead»، « The Wolf Among Us» و «Batman: The Enemy Within» را راهی بازار کرده بود.

The-Walking-Dead-The-Final-Season-768x432.jpg


پس از مشکلاتی که طی ماه‌های گذشته برای این استودیو پیش آمده که منجر به تعدیل نیرو در دو مقطع گشته بود، حال به نظر می‌آید از 250 نفر کارمند، تنها 25 نفر آن‌ها در استودیو باقی مانده‌اند. بنا به گزارش چندین منبع، وظیفه این افراد به پایان رساندن بازی «The Walking Dead: The Final Season» بوده و بعد از آن استودیو به دلیل ورشکستگی به صورت کامل تعطیل خواهد شد. بدین ترتیب عناوینی مانند «Wolf Among Us season 2» و «Stranger Things» که خبر ساخت آن‌ها مدت‌ها پیش اعلام شده بود، کنسل شده‌اند. Telltale Games تاکنون هیچ موضع رسمی در مورد این گزارش‌ها اعلام نکرده است.

Read the whole post here.
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
خیلی از استودیوها در آینده به همین سرنوشت گرفتار میشن! وضعیت صنعت اصلا خوب نیست و تو مسیر درستی نیوفتاده!

خلق IP های جدید به شدت کم شده و اکثر بازی هایی که ساخته میشه با کمترین ریسکه ممکنه! این موج بتل رویالی که شروع شده وضعیت رو خیلی بدتر کرده، عملا دیگه جایی برای ریسک بازی های AAA نیست و IP هم در صورتی خلق میشه که یا پشتوانه قبلی داشته باشه یا کمترین ریسک ممکن رو بکنه! نتیجه در هر دو صورت میشه بازی های شبیه به هم کمترین نوآوری.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
خیلی از استودیوها در آینده به همین سرنوشت گرفتار میشن! وضعیت صنعت اصلا خوب نیست و تو مسیر درستی نیوفتاده!

خلق IP های جدید به شدت کم شده و اکثر بازی هایی که ساخته میشه با کمترین ریسکه ممکنه! این موج بتل رویالی که شروع شده وضعیت رو خیلی بدتر کرده، عملا دیگه جایی برای ریسک بازی های AAA نیست و IP هم در صورتی خلق میشه که یا پشتوانه قبلی داشته باشه یا کمترین ریسک ممکن رو بکنه! نتیجه در هر دو صورت میشه بازی های شبیه به هم کمترین نوآوری.


بیخیال خداییش تعطیلی استدیو تل تیل به هر چی ربط داشته باشه به وضعیت بد صنعت ربطی نداره! تو هر رشته و شغلی در دنیای واقعی شما گند بزنی محکوم به خروجی...

بتمن تل تیل روی PS4 پونزده شونزده فریم اجرا میشد!! از لحاظ فنی فوق فاجعه! حالا اینکه هیچ پیشرفتی در طی بازیسازی نکردند بماند، چون مشکلی اصلی در مدیریت بود
در سال 2013 اعضای استدیو از 100 نفر به 170 نفر افزایش پیدا کرد در حالی که شما افزایش تو کیفیت بازیهاشون مشاهده کردی؟ در اواسط سال 2017 اعضای استدیو به 400 نفر رسیده بود! ولی شما پیشرفتی در ساختار بازیهاشون دیدی؟ (تازه با همین تعداد باز اونقدر از کارمندها کار میکشیدند که یکسری شکایت کردند و مجبور شدند 25% استدیو رو اخراج کنند)

تعطیلی استدیو تل تیل یک درس بزرگ از مدیریت اشتباه در صنعت گیم هست.

واقعا تعطیلی استدیوهایی مثل کپ کام ونکور، تل تیل و... ربطی به وضعیت صنعت گیم نداره! اخه بازیهای میسازند که هم خود گیمرها تف روش نمیدازن بعد چه توقعی هست شکست تجاری نخورند و به تعطیلی کشیده نشن؟

پ ن: این حس منفی نسبت به بتل رویال رو درک نمیکنم! حداقل یک هیجانی به صنعت وارد کرده، وگرنه DICE به عنوان یکی از کارکشته ترین مولتی سازان قدیمی ایده تازه اش برای BFV این بود که مود operation نسخه BF1 رو سه بار تکرار کنند بعد بشه grand operation... البته که با الهام از موفقیت RB6 در BF1 سعی کرد یک مود بسازه که ...
 
آخرین ویرایش:

D.ace

کاربر سایت
Aug 6, 2011
795
نام
JoE
بیخیال خداییش تعطیلی استدیو تل تیل به هر چی ربط داشته باشه به وضعیت بد صنعت ربطی نداره! تو هر رشته و شغلی در دنیای واقعی شما گند بزنی محکوم به خروجی...

بتمن تل تیل روی PS4 پونزده شونزده فریم اجرا میشد!! از لحاظ فنی فوق فاجعه! حالا اینکه هیچ پیشرفتی در طی بازیسازی نکردند بماند، چون مشکلی اصلی در مدیریت بود
در سال 2013 اعضای استدیو از 100 نفر به 170 نفر افزایش پیدا کرد در حالی که شما افزایش تو کیفیت بازیهاشون مشاهده کردی؟ در اواسط سال 2017 اعضای استدیو به 400 نفر رسیده بود! ولی شما پیشرفتی در ساختار بازیهاشون دیدی؟ (تازه با همین تعداد باز اونقدر از کارمندها کار میکشیدند که یکسری شکایت کردند و مجبور شدند 25% استدیو رو اخراج کنند)

تعطیلی استدیو تل تیل یک درس بزرگ از مدیریت اشتباه در صنعت گیم هست.

واقعا تعطیلی استدیوهایی مثل کپ کام ونکور، تل تیل و... ربطی به وضعیت صنعت گیم نداره! اخه بازیهای میسازند که هم خود گیمرها تف روش نمیدازن بعد چه توقعی هست شکست تجاری نخورند و به تعطیلی کشیده نشن؟

پ ن: این حس منفی نسبت به بتل رویال رو درک نمیکنم! حداقل یک هیجانی به صنعت وارد کرده، وگرنه DICE به عنوان یکی از کارکشته ترین مولتی سازان قدیمی ایده تازه اش برای BFV این بود که مود operation نسخه BF1 رو سه بار تکرار کنند بعد بشه grand operation... البته که با الهام از موفقیت RB6 در BF1 سعی کرد یک مود بسازه که ...

حس منفی نسبت به بتل رویال برای اینه که نه دیگه کسی رو داستان کار میکنه نه AI نه نوآوری.یه مپ درست میکنن 100 نفر رو میندازن توش میگن خوب حالا بشینین باهم بازی کنین =D>:)>-
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
حس منفی نسبت به بتل رویال برای اینه که نه دیگه کسی رو داستان کار میکنه نه AI نه نوآوری.یه مپ درست میکنن 100 نفر رو میندازن توش میگن خوب حالا بشینین باهم بازی کنین =D>:)>-

چهارتا بازی بزرگ بتل رویال داریم که فورتنایت و پابجی که new ip هستند هرکدوم پروسه ساختشون چندین سال طول کشیده و جوری نبوده بگیم باعث لغو یک بازی سینگل پلیر شدند
BFV هم حالا هنوز نیومده ولی خب طبق اطلاعات منتشر شده که 5 تا اپیزود داستانی با شخصیت های مختلف داره و ... هم نشون میده مسیر BF1 رو داره دنبال میکنه زمانی که اصلا خبری از بتل رویال نبود
BOIIII هست که به واسطه اینکه کمتر از 5% گیمرها بخش سینگل پلیر نسخه قبلی رو تموم کردند سینگل پلیر نداره! شاید سینگل پلیر دوست ها کمی به بخش داستانی نسخه قبل بیشتر اهمیت میدادن نتیجه الان فرق میکرد

من بین استدیو های مطرح نگاه میکنم اصلا سینگل پلیر ساز شاخصی نداشتیم که حالا بیاد روی موج بتل رویال بیخیال بخش داستانی بشه!! تمام چیزایی که شما مطرح کردید تنها وسواس ذهنی تون هست نسبت به موفقیت عظیم این بازی ها
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
اینا دقیقا کیفیت فدای کمیت کردن سرنوشتشونم این شد یادش بخیر 2012 بازی سال شد Walking Dead چقدر جایزه چه فروش خوبی ولی بعدش دیگه مسیر اشتباه رفتن و بلند پروازی زیادی کردن پشت سر هم سری های مختلف ضعیف..
 
  • Like
Reactions: A.M.K and voldmort

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
چهارتا بازی بزرگ بتل رویال داریم که فورتنایت و پابجی که new ip هستند هرکدوم پروسه ساختشون چندین سال طول کشیده و جوری نبوده بگیم باعث لغو یک بازی سینگل پلیر شدند
BFV هم حالا هنوز نیومده ولی خب طبق اطلاعات منتشر شده که 5 تا اپیزود داستانی با شخصیت های مختلف داره و ... هم نشون میده مسیر BF1 رو داره دنبال میکنه زمانی که اصلا خبری از بتل رویال نبود
BOIIII هست که به واسطه اینکه کمتر از 5% گیمرها بخش سینگل پلیر نسخه قبلی رو تموم کردند سینگل پلیر نداره! شاید سینگل پلیر دوست ها کمی به بخش داستانی نسخه قبل بیشتر اهمیت میدادن نتیجه الان فرق میکرد

من بین استدیو های مطرح نگاه میکنم اصلا سینگل پلیر ساز شاخصی نداشتیم که حالا بیاد روی موج بتل رویال بیخیال بخش داستانی بشه!! تمام چیزایی که شما مطرح کردید تنها وسواس ذهنی تون هست نسبت به موفقیت عظیم این بازی ها
یه سوال، سازنده بخش بتل رویال بتلفیلد ۵ کدوم استودیو هست؟ شاید خود بتل رویال مشکلی نداشته باشه ولی شک نکن روندی که کمپانی ها برای اضافه کردن این بخش به بازی هاشون در پیش میگیرن میتونه به این صنعت ضرر برسونه. مثل همین بتل رویال بتلفیلد.
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,202
نام
محمد
خب مشکل مدیریتی داشتن اینا . یارو دیوانه بوده رئیس استودیو. میگن بعد فصل اول WD همه بازیهاشون ضرر میدادن.خب چه کرمی داشته وقتی وضعیت اینه دقیقا هی رو همون سبک بازی کار کنی و تازه اعضای استودیو رو 100 نفر 100 نفر زیاد کنی ؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر