Nintendo New Super Mario Bros. U Deluxe

شرکت نینتندو در جریان کنفرانس مطبوعاتی نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) تایید کرد که بازی New Super Mario Bros. Wii U قرار است برای کنسول نینتندو سوئیچ با نام New Super Mario Bros. U Deluxe در دسترس قرار گیرد. در کنار شخصیت‌های ماریو، لوئیجی و تاد که قرار است به عنوان شخصیت‌های قابل بازی بازگردند، شخصیت‌های Nabbit و Toadette نیز قرار است که در این نسخه از بازی، برای انتخاب در دسترس باشند. شخصیت Nabbit این قابلیت را دارد که از سوی دشمنان آسیبی دریافت نکند که او را به یک شخصیت عالی برای تازه وارد‌ها و کودکان تبدیل می‌کند. از طرفی دیگر، شخصیت Toadette می‌تواند خود را تبدیل به یک هلو کند که البته در نوع خود عجیب است.

شایان به ذکر است که گسترش دهنده New Super Luigi U که برای نسخه اورجینال بازی در دسترس قرار گرفت، در باندل Deluxe برای کنسول نینتندو سوئیچ نیز موجود می‌باشد. به طور کلی، تعداد ۱۶۴ مسیر مختلف برای شما جهت انجام بازی، چه به صورت تک‌نفره یا چه به همراه دوستانتان، وجود دارد.
بازی در تاریخ 11 ژانویه 2019 عرضه می شود.
NSMBU_Deluxe_Boxart.jpg
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,376
نام
سید محمد حسین
به اینم احتمالاً لیبل 60 دلار بزنن چون صرفاً دی ال سی های قبلی رو شامل میشه...
ولی خب یکی از بهترین ماریو های دو بعدیه نمیشه از خیرش گذشت
 
  • Like
Reactions: snoko and hanif36

ashkan_saremi

کاربر سایت
Sep 4, 2010
307
نام
اشکان
سلام دوستان من این بازیو قبلا نصب کرده بودم کلی هم بازی کرده بودم دیشب اومدم دوباره بازی کنم ارور داد که فایل شما ناقصه و باید دوباره دانلود کنید که من پاکش کردم و دوباره نصب کردم (همون فایلی که قبلا هم نصب کرده بودم و کار میکرد) اما دوباره همون ارور رو میده :(
فکر میکنم چون اپدیت کردم اینطوری شده حالا چکار کنم کسی بلده ؟
فایل پچ داره مثلا؟؟
 
  • Like
Reactions: hanif36

hanif36

کاربر سایت
May 22, 2012
122
داشتم تو بازیسنتر میچرخیدم بعد چند سال دوری از گیم و این داستانا تاپیک خودم رو دیدم😄😄 به عنوان اولین بازی سوییچم خریدمش و واقعا دلتنگ ماریوی اوریجینال بودم ولی خب دیگه وقتی 3d world و اودیسی هست یه کمی این بازی از اوجش فاصله گرفته اما خب شناسنامه نینتندوعه دیگه تجربه واجب بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر