امتیازات Shadow of the Tomb Raider

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
5m8l_normal_1297103161.jpg


Initial release date: 14 September 2018
Publisher: Square Enix
Developers: Crystal Dynamics, Eidos Montréal
Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows


c1e5_screenshot-www.metacritic.com-2018.09.12-01-26-14.png

cmv0_screenshot-www.metacritic.com-2018.09.12-01-24-46.png

f7vh_screenshot-www.metacritic.com-2018.09.12-01-24-17.png


imyh_screenshot-opencritic.com-2018.09.12-01-31-42.png


k0ty_screenshot-www.metacritic.com-2018.09.12-01-26-1411111.png

v4km_screenshot-www.metacritic.com-2018.09.12-01-26-14111.png


toj9_screenshot-www.metacritic.com-2018.09.12-01-26-141.png
tjyz_screenshot-opencritic.com-2018.09.12-01-31-42111.png
 
آخرین ویرایش:

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
۸ بازیسنتر بیشتر بخاطر تعصب @Frobary داده شده وگرنه کمتر میداد منتقد:D
من به لطف یکی از بچه ها توننستم بازی ظهر فعال کنم. بازی نکردم زیاد حدود نیم ساعت چون این هفته فرصت ندارم ولی توی نیم ساعت گرافیک روی PC عالیه:D
گیم پلی تقریبا همون قبلیه
بنظرم بعضی سایتا جوگیر شدن 40 50 دادن وگرنه متا قطعا زیاد میشد. همین الانشم +80 هست
بازی الکی کوبیده شده:D اینو با توجه به حرفای بقیه دوستانی ک بازی کردن میگم وگرنه فعلا خودم نظر خاصی روی بقیه موارد بجز گرافیک ندارم
 
  • Like
Reactions: New Shredder

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,501
این بازی چرا نقد هاش روی یک پلتفرم خاص منتشر نشده؟ معمولا روی یک پلتفرم خاص بیشتر نقد ها میومد و متای مشخص میگرفت اما حالا Xbox و PS4 تقریبا به یک اندازه نقد دارن اما با متا های متفاوت!
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
AI نسخه قبلی زباله خالص بود و تا سرت رو می اوردی بیرون 44 نفر شلیک می کردن و مهم هم نبود از کجا سرت رو بیاری بیرون، Wall hackـشون خیلی تابلو بود:D درستش کردن اینو یا هنوز همونه؟
 
  • Like
Reactions: Morgoth Bauglir

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
این بازی چرا نقد هاش روی یک پلتفرم خاص منتشر نشده؟ معمولا روی یک پلتفرم خاص بیشتر نقد ها میومد و متای مشخص میگرفت اما حالا Xbox و PS4 تقریبا به یک اندازه نقد دارن اما با متا های متفاوت!
بقیه بازیا اکثرا رو PS4 نقد میشدن ولی چون این نسخه رو ONEX خیلی تبلیغ کردن براش منتقدا اومدن بیشتر سمت ماکروسافت تو اینجور موارد به نظر من Opencritic بهترین مرجع هستش ...
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
Push Square 70
Shadow of the Tomb Raider shines in exploration, offering stunning scenic views that enrich the pursuit to walk among the greater open world. It's filled with rewarding puzzle platforming tombs that emphasize the return of new and old gameplay mechanics. However, the same can't be said for the story, as Lara's journey is concluded with a tired and tried formula that never reaches the potential it displays in certain cutscenes, despite its promising beginning.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
الان دیگه 6 سال پیش نیست سازنده با خیال راحت بشینه بازیشو بسازه ریسک کنه حالا هرچی هم استاندارد بالاتر رفته باشه. از اون طرف هم پلیرهای دیگه بیشتر رفتن سمت یک سری آت و آشغال های آنلاین که همه میدونن دیگه.

در نتیجه سازنده نمیتونه زیاد ریسک کنه تغییرات زیاد رو یک جا اعمال کنه! فروش بازی هم قطعا مهمه عاشق چشم و ابروی گیمر نیستن که بگن وای فن های قدیمی ناراحت میشن پس حتما مثل نسخه 20 سال پیش بسازیم. نسخه 20 سال پیش مال گیمر 20 سال پیشی بود که محیطش زمین تا آسمون فرق داشت. نه گوشی جایی بود نه این همه گیم و تنوع وجود داشت. حوصله داشت وقت داشت واسه یه پازل یهو 3 ساعت هم علاف میشد آخ نمی گفت. اکثرا الان طرف تا یه جا گیر میکنه دیسکو در میاره یه فیفا یا کال اف میزاره!

الانم متای بالای 80 یعنی شاهد یه بازی خیلی خوب هستیم. حالا میتونن اونایی که ناراحتن نق بزنن یا اینکه همین رو هم بازی کنن کیفشو ببرن. چون فعلا هرچی رفتیم جلوتر تعداد اینجور بازی ها سال به سال کمتر و کمتر شده و یه روزی ممکنه بیاد که حتی حسرت همینا رو هم بخوریم.
من این پست رو تازه دیدم:D
کاملا در اشتباهی:D برعکس، الان دقیقا وضعیتیه که سازنده با خیال راحت میشیه و بدون ریسک کردن و استفاده از یه فرمول موفق و تکراری، بازی میسازه و ککش هم نمیگزه.
اتفاقا الان دقیقا کسی که ریسک میکنه، موفق تره. میتونی یه نگاهی به بازار بازی های ایندی بندازی که بدون ذره ای پشتیبانی و با بودجه کم و تعداد کم، چجوری صنعت بازی رو تحت تاثیر خودشون قرار میدن. چرا راه دوری بریم اصن، یه نگاه به دیمنز سولز و بعدش دارک سولز بنداز. کی جرات همچین کاری داشت؟ کی جرات داشت حتی فکر همچین کاری به سرش بزنه؟ اتفاقا یکی مثل میازاکی به بازیکن باج نمیده و میزنه جرش میده و میگه همینی که هست. اگر خواستی بازی کنی، باید مهارت و صبرت رو افزایش بدی و در نهایت هم مثل اسب میفروشه و هم تاثیر وحشتناکی روی صنعت بازی میزاره و یه سبک ابداع میکنه و بقیه سازنده ها رو ترغیب میکنه مثلش بسازن. نه مثل بقیه شرکت ها که اسکیپ کردن فلان چیز و بوستر پک و کوفت و زهر مار و خر و سگ میچپونن و التماس میکنن که بازیکن بیاد بازی کنه. یه فرق اساسی هست بین سازنده ای که مثل سگ زحمت میکشه و خودش رو پاره میکنه تا یه کار با کیفیت بده بیرون و سازنده ای که به چپش هم نیست و فکر میکنه هر چی بریزه جلوی گیمرها، میرن طرفش چون اگه دقت کنی، این SoTTR حتی با استانداردهای چند سال قبل هم بازی خوبی نیست و دقیقا یه مثال نقض واسه حرفت هست. گشادی سازنده ها و نداشتن Ball کافی برای تغییر رویه کاریشون رو توجیه نکنید لُدفَن.

بازی که خوب ساخته بشه، هم خوب میفروشه، هم تحسین همگان رو پشتش داره و هم به یاد میمونه.
 

METRO_2034

کاربر سایت
Oct 29, 2010
2,826
من این پست رو تازه دیدم:D
کاملا در اشتباهی:D برعکس، الان دقیقا وضعیتیه که سازنده با خیال راحت میشیه و بدون ریسک کردن و استفاده از یه فرمول موفق و تکراری، بازی میسازه و ککش هم نمیگزه.
اتفاقا الان دقیقا کسی که ریسک میکنه، موفق تره. میتونی یه نگاهی به بازار بازی های ایندی بندازی که بدون ذره ای پشتیبانی و با بودجه کم و تعداد کم، چجوری صنعت بازی رو تحت تاثیر خودشون قرار میدن. چرا راه دوری بریم اصن، یه نگاه به دیمنز سولز و بعدش دارک سولز بنداز. کی جرات همچین کاری داشت؟ کی جرات داشت حتی فکر همچین کاری به سرش بزنه؟ اتفاقا یکی مثل میازاکی به بازیکن باج نمیده و میزنه جرش میده و میگه همینی که هست. اگر خواستی بازی کنی، باید مهارت و صبرت رو افزایش بدی و در نهایت هم مثل اسب میفروشه و هم تاثیر وحشتناکی روی صنعت بازی میزاره و یه سبک ابداع میکنه و بقیه سازنده ها رو ترغیب میکنه مثلش بسازن. نه مثل بقیه شرکت ها که اسکیپ کردن فلان چیز و بوستر پک و کوفت و زهر مار و خر و سگ میچپونن و التماس میکنن که بازیکن بیاد بازی کنه. یه فرق اساسی هست بین سازنده ای که مثل سگ زحمت میکشه و خودش رو پاره میکنه تا یه کار با کیفیت بده بیرون و سازنده ای که به چپش هم نیست و فکر میکنه هر چی بریزه جلوی گیمرها، میرن طرفش چون اگه دقت کنی، این SoTTR حتی با استانداردهای چند سال قبل هم بازی خوبی نیست و دقیقا یه مثال نقض واسه حرفت هست. گشادی سازنده ها و نداشتن Ball کافی برای تغییر رویه کاریشون رو توجیه نکنید لُدفَن.

بازی که خوب ساخته بشه، هم خوب میفروشه، هم تحسین همگان رو پشتش داره و هم به یاد میمونه.

این حرفات هم همش درسته ها، همین دارک سولز بدون شک چه نسخه اول چه بعدی هاش جزو بهترین بازی های نسل که هیچ تاریخ هم هستن. (بحث این گیم که کلا جداست خدایی فقط یه بازی نبود درس زندگی بود:D)

اما این که کی پشت این سازنده هست هم خیلی مهمه. مثلا الان همین ناشر دیدیم چی سر هیتمن اومد و جدا شدن. واسه همین خیلی استودیوها اگه خودشون هم بخوان کسی پشتشون نیست که جرات ریسک کردن زیاد رو داشته باشن.
نمونه بزرگش هم God of War که با این همه تغییر حسابی موفق شد. وقتی ناشری مثل سونی پشت سرت باشه با خیال راحت بازیتو میسازی دیگه نگرانی و حاشیه وجود نداره. واسه همینم اینجور موقع ها زیاد نمیشه ازشون شاکی بود که چرا وقتی میتونن بهتر از این نکردن سعنی میکنن همون فرمول که جواب داده رو بازم ازش استفاده میکنن. البته تا 3 نسخه بازم اوکیه. نه اینکه مثل امثال COD یا AC بشه که 80 درصد مواقع فقط یه تم عوض میکنن باز میدن بیرون:D
تو این صنعت هم همیشه مثال ضد و نقیض باز زیاد هست مثل پلی گراند و سری هورایزن که هیچ کس فکر نمیکرد یه بازی ریسینگ بتونه تا این حد تو هر نسخه بهتر و کامل تر شه. کلا این نسل خیلی کمتر بازی که نوآوری داشته باشه دیدیم برعکس نسل قبل که خیلی زیاد بود مثل Alan Wake ، LA Noire و خیلی های دیگه که یه دلیلش هم همینه اگه کسی نباشه که واقعا حمایشتون کنه میدونن باید جمع کنن برن اگه اقتصادی موفق نبود.
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
AI نسخه قبلی زباله خالص بود و تا سرت رو می اوردی بیرون 44 نفر شلیک می کردن و مهم هم نبود از کجا سرت رو بیاری بیرون، Wall hackـشون خیلی تابلو بود:D درستش کردن اینو یا هنوز همونه؟
همونه هنوز به صدای پا هم کلا واکنش نشون نمیدن
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
من این پست رو تازه دیدم:D
کاملا در اشتباهی:D برعکس، الان دقیقا وضعیتیه که سازنده با خیال راحت میشیه و بدون ریسک کردن و استفاده از یه فرمول موفق و تکراری، بازی میسازه و ککش هم نمیگزه.
اتفاقا الان دقیقا کسی که ریسک میکنه، موفق تره. میتونی یه نگاهی به بازار بازی های ایندی بندازی که بدون ذره ای پشتیبانی و با بودجه کم و تعداد کم، چجوری صنعت بازی رو تحت تاثیر خودشون قرار میدن. چرا راه دوری بریم اصن، یه نگاه به دیمنز سولز و بعدش دارک سولز بنداز. کی جرات همچین کاری داشت؟ کی جرات داشت حتی فکر همچین کاری به سرش بزنه؟ اتفاقا یکی مثل میازاکی به بازیکن باج نمیده و میزنه جرش میده و میگه همینی که هست. اگر خواستی بازی کنی، باید مهارت و صبرت رو افزایش بدی و در نهایت هم مثل اسب میفروشه و هم تاثیر وحشتناکی روی صنعت بازی میزاره و یه سبک ابداع میکنه و بقیه سازنده ها رو ترغیب میکنه مثلش بسازن. نه مثل بقیه شرکت ها که اسکیپ کردن فلان چیز و بوستر پک و کوفت و زهر مار و خر و سگ میچپونن و التماس میکنن که بازیکن بیاد بازی کنه. یه فرق اساسی هست بین سازنده ای که مثل سگ زحمت میکشه و خودش رو پاره میکنه تا یه کار با کیفیت بده بیرون و سازنده ای که به چپش هم نیست و فکر میکنه هر چی بریزه جلوی گیمرها، میرن طرفش چون اگه دقت کنی، این SoTTR حتی با استانداردهای چند سال قبل هم بازی خوبی نیست و دقیقا یه مثال نقض واسه حرفت هست. گشادی سازنده ها و نداشتن Ball کافی برای تغییر رویه کاریشون رو توجیه نکنید لُدفَن.

بازی که خوب ساخته بشه، هم خوب میفروشه، هم تحسین همگان رو پشتش داره و هم به یاد میمونه.
کدوم سازنده زیاد ریسک کرده ؟! اتفاقا سازنده ها شدیدا محتاط شدن خیلی نمونه کم ریسک زیاد داشتیم که یک نمونش Gow بود بقیه همون تکرار قبل بودن مثل FC5 یا همین AC نسخه جدید با بالاتر رفتن هزینه ها سازنده ها بیشتر دنبال سود هستن با کمتر کردن هزینه و زمان بیشتر ریسک ها میره برای بازی های کوچک تر یا مستقل
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
New York Daily News 80
A uniquely satisfying third act for this edition of Lara Croft, who continues to be the most badass female protagonist in gaming. She’s more vicious in this game, and she exists in a game that’s definitely showing its age.
BaziCenter 80
While Shadow of the Tomb Raider does not feel as fresh as the 2013 title, it concludes the rebooted trilogy on high ground. Shadow of the Tomb Raider is the most complete entry in the trilogy that manages to gather all the great elements from the two previous titles and take them to the next level. Now we have to wait and see how this legendary series will form in the future.
GameSpew 80
Shadow of the Tomb Raider leaves a little to be desired as the final instalment in this reboot series, but the trilogy all together is a strong and fantastic series. It’s worth picking up and playing if, for no other reason, than to share in Lara’s incredible adventures one more time.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
TheXboxHub 100
Yes I’m a fan of Tomb Raider, but once again I have loved my time with Lara in Shadow of the Tomb Raider. If you’re in my camp, and enjoyed the first two games of this rebooted franchise, then I would highly recommend this experience. In fact, it is the best of the three in terms of of tomb exploration, puzzle interactions, deep storytelling, and action.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
XGN 90
Shadow of the Tomb Raider offers the best game of the trilogy. While the jungle might be a place of death, the game really comes to life with a nice balance of puzzles, combat and exploring. A true ending to a awesome trilogy.
GameSpew 80
Shadow of the Tomb Raider leaves a little to be desired as the final instalment in this reboot series, but the trilogy all together is a strong and fantastic series. It’s worth picking up and playing if, for no other reason, than to share in Lara’s incredible adventures one more time.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
Worth Playing 85
The tweaked gameplay mechanics, along with a bigger emphasis on platforming and puzzle-solving, make this a perfect ending chapter for the recent trilogy, and series fans will certainly be pleased with how Shadow turns out.
LaPS4 93
It's an impressive game, there's no lull in the entire story. It's full of emotions, with a constant fight inside Lara. The creators they have taken the evolution of the protagonist to a place which I particularly love. It's amazing how she's created her own path, how she has placed the foundations that make it and after all that, you can tell how easy it can be destroyed or how it tumbles to survive in her heart. World's fate is in Lara Croft's hands, and She looks so human, so sensitive and yet so dedicated and strong. All of these things make the shadows and the lights of the tomb raider, Lara Croft.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر