نظرسنجی : بهترین عناوین انلاین از نظر شما

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
بازیهای fps تو نظرسنجی به چشم میخوره اون فقط for honor ولی فکر نکنم هم سبک باشه:D
اگر در بین همه ی سبکا بخواییم بهترین عناوین رو بگیم خیلیا جا افتادن مثل بازیای moba یا mmorpg هایی که خیلی زیادن وتو نظرسنجی نیستن.
اما اگر بخواییم صرف نظر کنیم از یه سری بازیا لیست خوبیه،فقط اینکه bo4 هم چون اومده و قطعا خیلی طرفدار خواهد داشت باید اضافه بشه عالی میشه.
--------------------
و حالا خودم هم یه نظری بدم.
جواب سوال نظرسنجی این هست که همشون عالین:Dچرا چون سبک ها به شدت با هم فرق میکنه ،حرف یک ذره دو ذره نیست به شدت باهم فرق میکنه و هر کدوم در زمینه خودشون آقایی میکنن ولی بخوام یه برداشت کلی داشته باشم اینه:

pubg : نیازمند حوصله ،ماجراجویی ،ریتم کند ،ترس ،هیجان ،تنهایی ،تصمیم گیری از ویژگی های بارز اون هست ودر آخر باید بگم به هر دیدی میشه به این بازی نگاه کرد و اکثر سلیقه ها رو پوشش میده،با تمام مشکلاتی که داره یکی از انتخاب های خوبه

overwatch :کار تیمی ،داشتن استراتژی،انتخاب نقش یا همون رول،کمتر نیاز به مهارت نشانه گیری داره و یا حداقل در اولویت نیست.یکی از electronic sports خوبو پایدار به خاطر ویژگی هایی که داره و این نامو نشان برازندشه. معمولا در بازیهایی که بخت واقبال در پیروزی سهم کمتری رو داره و بردن یه حساب کتاب خاصی داره از ماندگارهای es میشن و با موفقیت به راهشون ادامه میدن.نمیشه رو این بازی اسم فان گذاشت وتقریبا اگر دنبال ارضای سریع کشتن وبردن، بدون فکرو کار تیمی و صرفا داشتن حس لذت و خوشی هستید انتخاب خوبی برای شما نیست.یکی از دلایل جمعیت پلیر کمتر این بازی نسبت به بقیه fps های دیگه هم همین موضوع میتونه باشه.

rainbow six siege : خیلی شبیه به همون overwatch اما خب با زمینه fps های امروزی.نیازمند فکر،داشتن استراتژی تیمی،هماهنگی و مهارت نشانه گیری و کار کردن با گجت های بازی. رینبو بیشتر از overwatch نیازمند نشانه گیری هست و شاید شما بتونین یک نفره چند نفرو از پا دربیارین و خوب این خبر خوبیه برای کسایی که عاشق هورمون های هیجان بخش هستن.دلیل اعصاب خردیه پلیرها از بازی هم به دلیل تیمی بودن بازی هست که خب همانطور که میدونید اعصاب خردی ، امضای ثابت بازی های es هستن و علت دوام و پایداری این عنوان یوبیسافت هم همینه، یعنی داشتن استاندارد های خوب، برای یه بازی electronic sport.
اگر به overwatch علاقه دارید ولی در عین حال دوست دارید اسلحه امروزی هم به دست بگیرید و عاشق صدای گلوله و هیجان هستین، Rainbow انتخاب بسیار خوبیه.

for honor : شرمنده هیچ اطلاعاتی حتی یه مثقال هم از این بازی ندارم:Dاما اینجوری که متوجه شدم کسب مهارت و تجربه یکی از ستون های اصلی این بازی رو تشکیل میدن که به نظر میرسه عنوان خوب و سختی باشه.

destiny 2 :راجع به این هم همینطور تهی تهی هستم:Dولی خبر زیادی نشنیدم ازش؟ زندست اصلا این بنده خدا؟:D آمار دقیقی از تعداد پلیراش نتونستم پیدا کنم ولی سبک بازی جوریه که حتما وباید خیلی پلیر داشته باشه.


battlefield 1 : خب اکثرا آشنایی دارن .خدای شبیه ساز میدان جنگ بدون هیچ تردیدی.شلوغی میدان نبرد،اسلحه های گوناگون ومتنوع.لذت نبرد و کشتن 5 نفر از پشت که اصلا حواسشون به شما نیست،لذت راندن هواپیما و ول کردن بمب رو فرق سر 10 نفر همزمان و کنترل انواع ابزار ها و ماشین های جنگی،گرافیک بی نظیر نه تنها در بین این بازیها بلکه از نظر من بهترین گرافیک حال حاضر روی pc،صدا گذاری بی نظیر،
همه ی اینها میدان نبرد رو به یکی از بازیهای خوشخوراک اینروزها تبدیل کرده و همه جوره هواتونو داره.
حسی که به پلیر میده لذت و فقط لذته.دیدن انفجارهای زیبا و شنیدن صدای بینظیر اونها،شمارو تو دنیای جنگی خودش غرق میکنه.
بازی نسبت به سریcod ریتم کندتری داره و جرم اسلحه و گلوله بسیار خوب حس میشه.


Star Wars Battlefront II : هیچ اطلاعاتی ندارم شرمنده:Dاما فکر میکنم برادر تخیلی بتلفید باشه درسته؟:Dفقط میدونم که گرافیک خارق العاده ای داره.


Counter Strike :اگر اسم مپ سری dust بگوشتون آشنا باشه cs کار خودشو کرده.اعصاب خردی ،محیط خشک و بی روح ،اسلحه های کم ولی با اثرات متفاوت.دیالوگ های قشنگ تکرار نشدنی.صدا گذاری بسیار عالی از همه جهت بدون فرکانس های اغراق شده.سبک کار با اسلحه منحصر به فرد(اعم از کنترل خشاب و تکنیک های شلیک و...).طراحی مپ بینظیر که باعث شده عمر بعضی مپ ها به 15 سال برسه.پر از چیتر و پای ثابت es بدون شک.
مهارت و کار تیمی و البته بیشتر مهارت تاثیرگذار روی برد خواهد بود.اینجا چشم در برابر چشم هست و خبری از کشتن 5 نفر از پشت نیست.همه چی رو در رو هست و وقتی برای اشتباه نیست.داشتن رنک بالا و کسب مدال بالا از این بازی ،از نشانه های پلیرهای هاردکور محسوب میشه و به نوعی به شخصیت گیمری شما خفنیت(:D) میبخشه.علت وجود چیترهای بسیار هم در این بازی همینه.
تو cs go انگار رفتی سرکار و وقت برای تفریح نداری وخسته تر از بازی میایی بیرون.برای گذراندن وقت و تفریح و خوشی به هیچ وجه توصیه نمیشه.


fortnite :و بالاخره این یکی رو تونستم بازی کنم و باید خدمتتون عرض کنم که همه ی بازی های بالا یه طرف، fortnite هم همون طرف:D:D:D
هیچ ویژگی کمرشکن و شاخ و متمایزی نداره ولی بازیه خوبیه.رقیب pubg محسوب میشه و نسبت به اون گیم پلی سریع تر و مشکلات فنی کمتری داره.سبک که بتل رویال هست و راجع بهش هیچی نمی تونم فعلا بگم چون اینجا جاش نیست.اما قدرت بازی رو هدف گیری نیست مثل پابجی به نوعی اسلحه محور نیست،به این حالت که شما وقتی کسی رو دیدی انقدر خونه سازی و بپر بپر میکنی که هم خودت گیج شی هم طرف مقابل و درآخر هم با شاتگان تونستی از فاصله نزدیک بزنی طرفو بازیرو بردی.
کل سختی بازی به فوت وفن خونه سازیشه که اگر یکم دکمه هارو خوب بچینید و مهارت کسب کنید بدون هدف گیری آنچنانی هم میشه موفق شد.
یه نکته ی دیگه هم هست دامنه گروه سنی بسیار وسیع بازی هست.همونقدری که هاردکور هست ضربدر 100 همون تعداد بچه هست به طوری که من احساس کردم از اتوبوس مهد کودک دارم میپرم پایین:Dبازی بسیار خوب برای سرگرم شدن و حتی حرفه ای شدنو لذت بردن هست.

و درآخر این زور من بود تو بررسی این بازیا،کمو ناقص بود،ببخشید واقعا
واینکه همشون عالین واقعا نمیشه گفت بهترین کیه.شاید بشه در مورد بیشترین پلیر آنلاین بحث کرد که فکر میکنم رقابت بین pubg و fortnite باشه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر