اموزش استفاده از Cheat Codes در بازیهای PS4 از طریق برنامه PS4 Cheater

hossinkaspersk

کاربر سایت
Apr 3, 2011
83
کسی از دوستان برای شبکه کردن ps4 با کامپیوتر (یعنی لپ تاب منظورم نیست) از طریق کارت شبکه یا همون پشت کیس که کابل لن داخلش میره تونسته شبکه بکنه؟
 

rasoolharry

کاربر سایت
Jun 16, 2006
368
نام
M.R
با سلام خدمت همه دوستان با اموزش برنامه PS4 Cheater در خدتممتون هستم.

برای اینکار شما حتما نیاز به وصل شدن به ps4 از طریق یک مودم که به pc و ps4 شبکه و وصل شده باشه دارید و نیاز به برنامه Al Azif هم دارید که بهتره اموزش کار با اون رو قبلا خونده باشید.

برنامه های مورد نیاز که به ترتیب لینک اولی Al Azif و دومی برنامه PS4 Cheater v1.4.5 و سومی و چهارمی کدهای بازیها بصورت اماده و متنی هست.

https://github.com/Al-Azif/ps4-expl...ad/v0.4.6a1/ps4-exploit-host-win-v0.4.6a1.zip

PS4.Cheater.1.4.5

PS4 Cheat List Master

Cheat

در ابتدا با برنامه Al Azif وصل شده و در ps4 برید قسمت نتورک سیتینگ و بعد قسمت View Connection Status
در اینجا طبق عکس زیر Ip Address رو یاداشت کنید.

4r2e_1.jpg


(یه راه دومی هم هست برای فهمیدن ایپی ادرس و برنامه Al Azif هر ایپی گرفته شما یدونه به اخرش اضاف کنید مثلا 192.168.1.2 باید بشه 192.168.1.3)

بعد پی لود هن رو از طریق برنامه al اجرا کنید سپس با زدن دکمه اپشن و بستن صحفه دوباره وارد میشید و پی لود Orginal رو اجرا میکنید و در اینجا بزارید صحفه باز بمونه و برید سراغ PC

برنامه PS4 Cheater رو باز کنید ایپی ادرسی که یاداشت کردید طبق عکس زیر در کادر بالا وارد و سپس روی گزینه Send Payload بزنید و اگه همه چی درست باشه اون پایین باید به رنگ سبز دراومده باشه و پیغام پی لود با موفقیت وارد شد رو بده(اگه برنامه ارور داد فایرول انتی ویروس رو خاموش و درستی ایپی که وارد کردید رو چک کنید و ممکنه تو این مرحله ارورهای مختلفی بده که خود شما باید بفهمید مشکل از کجاست و از این بحث خارجه)

cojq_2.jpg


بعد از سبز شدن برنامه بدون بستن همون صحفه دکمه PS دسته رو بزنید و وارد بازی مورد نظر بشید که در اینجا ما برای تست بازی God Of War 2018 با ایدی CUSA07410 رو انتخاب کردیم و صبر کنید تا شروع بازی و سپس در برنامه PS4 Cheater گزینه Refreash Processes رو بزنید و از منوی کشویی پایینش eboot.bin رو انتخاب کنید و روی گزینه New در برنامه بزنید مثل عکس زیر.

4134_3.jpg


خوب در اینجا ما قصدمون اینه از کدهای متنی که توسط دیگران مقدارشون پیدا شده اول استفاده کنیم و طرز صحیح وارد کردنش در برنامه رو یاد بگیریم.

کدهای متنی در فایل txt به اسم cheat که گذاشتم در اول اموزش رو دانلود و باز کنید و کد مربوط به بازی گاد ایدی CUSA07410 رو پیدا کنید و برای مثل خط زیر که مربوط به جان کریتوس در بازی هست رو باید اونجور که میگم وارد کنید و بیشتر به قسمت قرمز رنگ کار داریم.

+data|364|5473C8|float|0|200|Health|1146B473C8

شما در کادر Address باید مقدار عددی 1146B473C8 وارد کنید و روبرو قسمت Value اگه تو خط دقت کنید نوشته 0 تا 200 که یعنی میشه از 0 تا 200 یه عددی رو وارد کرد که اگه 0 بزاریم جون کریتوش کم میشه و میمیره و اگه 200 بزاریم پر میشه جونش پس ما 200 میزاریم و در قسمت Type هم چون تو خط نوشته float پس از کادر کشویی گزینه float میزاریم(نکته: دقت کنید روی وارد کردن این گزینه چون تو خطهای کد دیگه مثلا xp این گزینه 4 bytes هست) و در قسمت Discription میشه هر اسمی نوشت ولی ما همون Health رو میزاریم چون کد مربوط به جان هست و بعد در اخر تیک Lock رو بزنید چون با زدن این گزینه دیگه جون قفل میشه و خالی نمیشه و این گزینه لاک رو بر حسب کدی که استفاده میکنید میتونید بزارید یا نزارید و در اخر گزینه Save رو بزنید.
باید مثل عکس زیر مقادیر رو وارد کنید.

ryja_4.jpg


سپس برای اعمال کد در بازی روی گزینه ای که در عکس مشخص کردم کلیک کنید و برای هر کد که وارد میکنید روی خط همون کد در همون قسمت کلیک کنید تا کد در بازی اعمال بشه.

4h5q_5.jpg



روش بعدی استفاده از کدهای امادس که کافیه فقط فایلش رو در برنامه از طریق گزینه Load انتخاب کنید و فایلها هم پسنودش cht هست و برای مثال فایل زیر رو دانلود و لود کنید در برنامه که مربوط به ایدی گاد CUSA07410 هست.

god alitriple

خوب در اینجا براتون بگم مزیت و معایب کد دستی و کد اماده و کد دستی مزیتش اینه ادرسها درست اعمال میشن و خطا نداره و فقط وقت گیری وارد کردنش هست که اونم یکبار کافیه وارد کنید بعد یه جا از طریق گزینه Save ذخیره کنید تا در دفعات بعدی مال خودتون رو لود کنید ولی کدهای اماده که کاربرای دیگه گذاشت تو هر کنسول ممکنه جواب نددن بخاطر تغییر ادرسها و ورژنهای برنامه و فریمور مورد استفاده کاربران.


در اخرم بگم این برنامه بیشتر برای پیدا کرد مقدار کدهای درون بازی هست که پیدا کردنش توسط خودتون خیلی وقت گیر و نیاز به ازمون و خطا داره که من اینجا اون رو توضیح ندادم و هر کس مایله یاد بگیره ویدیو زیر رو کامل ببینه و در اخر اگه کمی یا کاستی هست به بزرگی خودتون ببخشید و میتونید نکته ای هست در تابیک بگید تا اضاف کنم.موفق باشید.


بروزرسانی

PS4 Trainer by TylerMods

کسانی که براشون برنامه بالا و زدن کدها بصورت دستی سخته از برنامه اماده PS4 Trainer by TylerMods زیر استفاده کنن و وصل شدن این برنامه به ps4 دقیقا شبیه همون برنامه بالایی هست یعنی کافیه همون مراحل که در بالا گفتم برید و به برنامه زیر هم وصل بشید و اگه احیانا برنامه وصل نشد یا دستگاه خاموش کرد طبیعی هست چندبار امتحان کنید تا نوشته سبز وصل شدن رو بهتون بده و تنها دو نکته رو بگم برای اجرای هن اول از ps4 پیلود MIRA+HEN رو اجرا کنید بعد در pc توسط برنامه پی لود بفرستید و از منوهای بالایی برنامه هم فریمور دستگاتون انتخاب کنید که برای مثال اگه فریمور دستگاتون 5.05 هست همون رو انتخاب کنید.(این برنامه خودش اتوماتیک اپدیت داره و اگه ترینر بازی جدیدی اومده باشه خودش اپدیت میکنه و برنامه کاملا تست شده و کار میکنه)

بروزرسانی

در ورژن جدید کافیه شما همون hen خالی v1.7 رو بفرستید و بعد پی لود orginal رو بفرستید و دیگه بجای سبز شدن هم در pc و هم در ps4 پیام موفق لود شدن برنامه میاد و hen v1.7 حسنی که داره بازیهای شما در هارد اکسترنال هم اجرا میشه و دیگه نیازی نیست برای این برنامه از میرا+هن استفاده کنید و برای استفاده از hen v1.7 از برنامه al azif زیر استفاده کنید که خودم این هن رو اضاف کردم.

Al Azif hen v1.7

PS4 Exploit Host

لینک دانلود ترینر از picofile

PS4 Trainer by TylerMods

سایت مرجع ترینر

PS4 Trainer

PS4_Trainer_Tool_Payload_for_Project_Mira_CFW_HEN_by_TylerMods.jpg



PS4_Trainer_Tool_Payload_for_Project_Mira_CFW_HEN_by_TylerMods_2.jpg
سلام داداش خوبی؟ قبل از هر چیزی بابت تمام زحماتی که واسه این تاپیک میکشی کمال تشکر دارم.ممنون میشم جواب سوال منم بدی.
من تازه کنسول هک کردم. تو توضیحات نوشتید که pc و ps4 جفتشون باید به نت وصل بشن. این وصل شدن مشکلی واسه هک به وجود نمیاره؟ احیانا در حین بازی firmware کنسول آپدیت نمیشه؟ چون من چیت کد فقط واسه bloodborne میخوام. نمیخوام واسه یه بازی کنسول به فنا بره
 

alitriple

فعال تالار نینتندو
کاربر فعال
Nov 12, 2008
2,389
نام
Ali
سلام داداش خوبی؟ قبل از هر چیزی بابت تمام زحماتی که واسه این تاپیک میکشی کمال تشکر دارم.ممنون میشم جواب سوال منم بدی.
من تازه کنسول هک کردم. تو توضیحات نوشتید که pc و ps4 جفتشون باید به نت وصل بشن. این وصل شدن مشکلی واسه هک به وجود نمیاره؟ احیانا در حین بازی firmware کنسول آپدیت نمیشه؟ چون من چیت کد فقط واسه bloodborne میخوام. نمیخوام واسه یه بازی کنسول به فنا بره
سلام داش.
شما اولا همه تنظیمات خودکار اپدیت کنسول رو باید غیر فعال کنی و بعد پی لود اپدیت بلاکر یا Disable Updates رو یه بار اجرا کن تا جلوی اپدیت کنسول رو بگیری و همون یه بار کافیه هر دفه نمیخواد اجرا کنی و بعد اگه al azif استفاده کنید با ست کردن dns موقع زدن اپدیت ارور میده و همون اپدیت بلاکر هم اجرا کرده باشی حتی اگه بخوای با فلش هم اپدیت کنی نمیشه و موقع نصب ارور میده تا خودت نخوای باز با پی لود Enable Updates اپدیت کردن رو فعال کنی.
بعد این روش فقط به شبکه بودن ps4 و pc احتیاج داره شما اگه با مودم adsl نت داری میتونی از تنظیمات مودم اینترنت رو قطع کنی یا کابل تلفن رو بکشی و با مودم سیمکارتی هم دیتا رو قطع میکنی و در کل اپدیت شدن کنسول با همون اجرای Disable Updates منتفی هست و من روشهای مختلف رو هم گفتم.موفق باشید.
 
  • Like
Reactions: rasoolharry

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
من نمیدونم چرا دوستان کلا سر شبکه کردن کنسول و کامپیوتر مشکل دارن اصلا نیاز به چیزی نیست که ! فقط یه کابل لن همین
چه برای ریختن بازی چه چیت و یا هر چی!
 

khofash1

کاربر سایت
Nov 26, 2012
8
سلام دوستان یه راهنمایی استپ به استپ میکنید .فکر کنم اکثرا مشکل منو دارن .
کنسول ورژن 5.05 هست .از طریق وب کنسول هک میشه hen 1.7
از رو هارد بازی نصب میکنیم .
من یه مودم وایرلس دارم .هم کابل لن
الان باید چه کارایی انجام بدم به ترتیب که بتونم چیت تو بازی فعال کنم .
به طور مثال گیم باید اجرا کنم یا نه ؟بعدش فعالش کنم .
با چه نرم افزاری باید بین کنسول و pc ارتباط برقرار کنم ؟
تنظینات خاصی باید تو کنسول تو قسمت نتورک بزنم ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید .با تشکر .
الان من نرم افزاری که دانلود کردم فقط
PS4 Trainer by TylerMods
 

farshid2345678

کاربر سایت
Apr 7, 2020
3
سلام.دوستان من ps4trainer رو نصب کردم. ازنسخه ویندوز برای god of war استفاده کردم بعد از یک بار استفاده تو هر بازی که میرم بازی قفل میکنه مجبوم بازی رو ببندم .از نسخه وبش استفاده کردم یه بار باز کرد تو کنسول بعدش دیگه بازیو پیدا نمیکنه. بعد از اون از اپ موبایل استفاده کردم.اونم یه بار کانکت شد بعدش موقع استفاده بازی قفل میشه. چه کنم؟ترینر ها رو هم از کانال alitriple عزیز دان کردم. راهکارتون چیه؟ واسه منی که تو بازیا استعداد خیلی خوبی ندارم واقعا ترینر خیلی کاربرد داره
 

imaniiii

کاربر سایت
Jun 5, 2017
197
سلام مجدد به علی اقای گل علی اقا چیت کد های بازی خدای جنگ با ایدیcusa07408 برای اپدیت1.33 که نیو گیم پلاس داره رو ندارید؟ که برای ps4 cheater هم باشه. این نرم افزارps4 trainer از چهار ایدی بازی خدای جنگ با اپدیت فقط1.00 گذاشته که همشونو تست زدم چیت ها پیغام فعال بودنشون میاد ولی عمل نمیکنه . البته بگم cusa07413 از این ایدی با اپدیت1.33 گذاشته که متاسفانه نه بازی هکیش پیدا میشه نه اپدیتش
 
آخرین ویرایش:

alitriple

فعال تالار نینتندو
کاربر فعال
Nov 12, 2008
2,389
نام
Ali
سلام مجدد به علی اقای گل علی اقا چیت کد های بازی خدای جنگ با ایدیcusa07408 برای اپدیت1.33 که نیو گیم پلاس داره رو ندارید؟ که برای ps4 cheater هم باشه. این نرم افزارps4 trainer از چهار ایدی بازی خدای جنگ با اپدیت فقط1.00 گذاشته که همشونو تست زدم چیت ها پیغام فعال بودنشون میاد ولی عمل نمیکنه . البته بگم cusa07413 از این ایدی با اپدیت1.33 گذاشته که متاسفانه نه بازی هکیش پیدا میشه نه اپدیتش
علی اقا هستین؟؟؟ کامنت گذاشتم اخر همین پست ممنون میشم جواب بدین
سلام هستم ولی خستم:D
چرا از PS4 Trainer ورژن جدید استفاده نمیکنی؟
یا از برنامه نصبیش استفاده کن در زیر
لینک دانلود

یا از لینک انلاینش از طریق مرورگر
لینک انلاین

اون بازی هم که گفتی داره با همون ورژن و ایدی باید تست کنی خودت.

اموزش هم سادس اول برو لینک زیر webrte دانلود کن که بصورت فایل pkg هست(نکته از پیلود هم میشه استفاده کرد ولی این ساده تره و خاموشی نداره)

لینک دانلود

بعد باید ps4 و مودم و pc به هم وصل باشن و بعد بری قسمت نتورک ps4 و ip ادرس در بیاری (همون View Connection Status که پست اول گفتم ایپی میتونی در بیاری) و بزنی تو برنامه یا لینک انلاین و بعد داخل دستگاه webrte برنامش اجرا کنی و صبر کن تا پیغامهاش اون بالا چندتا میده تا تموم بشه و بعد دکمه ps بزن بدون اینکه ببندی برنامه و بازی اجرا کن و حالا با برنامه یا ادرس انلاین روی ایکون چیت بازی بزن و منو کدها که اومد یه پیام روی کنسول میاد و کدها فعال میکنی.

نکته با گوشی هم اینکار میشه البته با ادرس انلاین و البته برنامه های اندروید هم هست مال ترینرهای دیگه ولی خوب این کاملتره

در اخر اگه باز با ایدی بازیت یا اپدیتش سازگار نبود باید یا اپدیت رو بگیری یا کلا از نو یه ایدی که سازگاره بگیری.موفق باشی
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: M ξ λ δ ζ

imaniiii

کاربر سایت
Jun 5, 2017
197
سلام هستم ولی خستم:D
چرا از PS4 Trainer ورژن جدید استفاده نمیکنی؟
یا از برنامه نصبیش استفاده کن در زیر
لینک دانلود

یا از لینک انلاینش از طریق مرورگر
لینک انلاین

اون بازی هم که گفتی داره با همون ورژن و ایدی باید تست کنی خودت.

اموزش هم سادس اول برو لینک زیر webrte دانلود کن که بصورت فایل pkg هست(نکته از پیلود هم میشه استفاده کرد ولی این ساده تره و خاموشی نداره)

لینک دانلود

بعد باید ps4 و مودم و pc به هم وصل باشن و بعد بری قسمت نتورک ps4 و ip ادرس در بیاری (همون View Connection Status که پست اول گفتم ایپی میتونی در بیاری) و بزنی تو برنامه یا لینک انلاین و بعد داخل دستگاه webrte برنامش اجرا کنی و صبر کن تا پیغامهاش اون بالا چندتا میده تا تموم بشه و بعد دکمه ps بزن بدون اینکه ببندی برنامه و بازی اجرا کن و حالا با برنامه یا ادرس انلاین روی ایکون چیت بازی بزن و منو کدها که اومد یه پیام روی کنسول میاد و کدها فعال میکنی.

نکته با گوشی هم اینکار میشه البته با ادرس انلاین و البته برنامه های اندروید هم هست مال ترینرهای دیگه ولی خوب این کاملتره

در اخر اگه باز با ایدی بازیت یا اپدیتش سازگار نبود باید یا اپدیت رو بگیری یا کلا از نو یه ایدی که سازگاره بگیری.موفق باشی
سلام علی اقا جان داداش نوشتم برات داستان از چه قراره دقیق پیامم رو متوجه نشدین ببینین بازی خدای جنگ تو نرم افزار ps4 trainer برای چهار ایدی گذاشته که همشون هم بغیر از یکیشون بدون اپدیته یعنی1.00 هست ولی برای این ایدی (cusa07413) دقیقا با اپدیت1.33 که متاسفانه تو سایت های خارجی هم گشتم با این ایدی نه خود بازی موجوده نه اپدیت حالا دیگه چجوری سازنده ps4 trainer برای این ایدی گذاشته خدا میدونه ولی بازی که خودم دانلود کردم cusa07408 هست با اپدیت 1.33 که باز خب تو نرم افزار ps4 trainer اینجوری نیست یعنی بدون اپدیته و چیت فعال میشه تو بازی یا فریز میکنه یا اصلا عمل نمیکنه
 

alitriple

فعال تالار نینتندو
کاربر فعال
Nov 12, 2008
2,389
نام
Ali
سلام علی اقا جان داداش نوشتم برات داستان از چه قراره دقیق پیامم رو متوجه نشدین ببینین بازی خدای جنگ تو نرم افزار ps4 trainer برای چهار ایدی گذاشته که همشون هم بغیر از یکیشون بدون اپدیته یعنی1.00 هست ولی برای این ایدی (cusa07413) دقیقا با اپدیت1.33 که متاسفانه تو سایت های خارجی هم گشتم با این ایدی نه خود بازی موجوده نه اپدیت حالا دیگه چجوری سازنده ps4 trainer برای این ایدی گذاشته خدا میدونه ولی بازی که خودم دانلود کردم cusa07408 هست با اپدیت 1.33 که باز خب تو نرم افزار ps4 trainer اینجوری نیست یعنی بدون اپدیته و چیت فعال میشه تو بازی یا فریز میکنه یا اصلا عمل نمیکنه

سلام داداش
اخر پست گفتم اگه دیدی ایدی بازی نمیخونه باید یا با اپدیت یا بدون اپدیت چیت اعمال کنی یا یه ایدی دیگه دان کنی
الان بازی شما باید بدون اپدیت نصب بشه تا چیت جواب بده با چیتهای موجود اون ترینر و اگه بازی شما فایل pkg اپدیت و بازی جدا از هم هستن پاک کن کلا و فایل بازی خالی رو نصب کن و البته ممکنه سیو بازی ارور بده که چرا اپدیت رو حذف کردی که مجبوری باز اپدیت نصب کنی و شایدم نده که بشه بازی کرد یا کلا باید قید سیو رو بزنی از اول ببری تا چیت عمل کنه و قبلش میتونی از سیو بازیت بکاب بگیری و اگه بازیت تک فایل هست که با اپدیت ادقام شده میتونی با وصل کردن هارد و فرستادن پیلود بکاب ازش دامپ بگیری تا فایل اپدیت و بازی جدا بهت بده و بعد با pc بازی رو به pkg تبدیل کنی و یا بجای اینکارها یه ورژنی که لینکش موجوده و چیتهاش تو ps4 trainer از همه کاملتره اون رو دانلود کنی و یا صبر کنی یه روزی چیت برای همین ورژنی که داری بیاد یا خودت با برنامه PS4 Cheater بتونی براش چیت پیدا کنی که البته کاره سختیه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر