Xbox Gears 5

وابستگی بیش از حد بشر به تکنولوژی باعث سقوط انها خواهد شد، و تمامی دشمنان با اتحاد به دنبال تنها انساهای باقی مانده در دنیا هستند که انها را از بین ببرند. در نقش "کیت" به سفری خواهیم رفت که ریشه واقعی لوکاست ها را کشف کنیم و برای انچه که باقی مانده در کنار دوستانمان مبارزه کنیم.

4dd4dc7e-964c-43cf-aac4-f7d03fc40172.jpg


Gears 5
توسعه دهنده : استدیو د کوالیشن
ناشر: اکس باکس گیم استدیوز
ژانر: شوتر سوم شخص
مد ها: تک و چند نفره
تاریخ عرضه: نوزدهم شهریور ماه (پانزدهم برای دارندگان نسخه التیمیت و گیم پس التیمیت)
پلتفرم ها:
110024 110023

قیمت:
نسخه التیمیت ادیشن: 80 دلار که شامل محتویات ذیل میشود:​
  • Gears 5 Standard Edition
  • Ultimate Edition Character Pack
  • 30 days of Boost
  • Early Access - Play 4 days early!
  • Terminator Dark Fate Character Pack when you play by September 16
  • Be first to play with the Tech Test in July
نسخه استاندارد: 60 دلار که شامل محتویات ذیل میشود:​
  • Gears 5 Standard Edition
  • Terminator Dark Fate Character Pack when you play by September 16
  • Be first to play with the Tech Test in July

نکته: بازی از سرویس Xbox Play Anywhere پشتیبانی میکند، بدین معنی با خرید Gears 5 از استور مایکروسافت میتوانید هم بر روی Xbox One و بر روی Windows 10 بازی را صاحب شوید.


d0a06b93-2263-496b-8cb2-85938d530b4b.png


بازی از روز اول عرضه بر روی گیم پس دردسترس هست و دارندگان گیم پس التیمیت چهار روز زودتر به بازی دسترسی دارند



در E3 سال 2018 استدیو کانادایی د کوالیشن که مسئولیت همه چیز مرتبط با دنیای Gears of War را در اختیار دارد قسمت جدید این سری را با نام Gears 5 معرفی کرد. اگر Geow 4 را به پایان رسانده باشید حتما میدانید در انتهای بازی شاهد یک پیچش داستانی هستیم که همه ماجراها را به ملکه Myrrah لوکاست ها پیوند میزند. در این دنباله مستقیم کیت دیاز (Kait Diaz) نقش اصلی داستان محسوب میشود و قرار است وی به همراه Del از مسیر دسته (که توسط JD رهبری میشود) جدا شوند و به دنبال کشف حقیقت ریشه لوکاست ها بروند.

اطلاعات زیادی از بخش کمپین بازی تا ماه دسامبر منتشر نخواهد شد و دانسته های فعلی ما صرفا به همین موارد برمیگردد. ولیکن اقای راد فرگوسن مدیرعامل استدیو د کوالیشن میگوید انها برای ساخت و توسعه Gears 4 به دلیل اینکه اعتماد کاربران را نزد خود نداشتند، دست به تغییرات و ریسک های فراوان نزدند ولیکن این بار برای Gears 5 اختیار عمل بسیاری دارند و بسیار ریسکی تر عمل کرده اند. به دنبال همین مورد حال شاهد عمیق ترین کمپین ساخته شده برای هستیم.

ویژگی های بازی به نقل از سایت Xbox:

به عنوان یکی از تحسین شده ترین دنیاهای بازیهای ویدیویی، گیرز حال از همیشه بزرگتر است، با 5 مود هیجان برانگیز در کنار عمیق ترین کمپین ساخته شده سری
کمپین کو-اپ سه نفره: در کنار دوستان خود در کمپین کو-اپ سه نفره انلاین و یا اسپلیت اسکرین مبارزه کنید
مسیر وظیفه: از یک سرباز تازه وارد تا ژنرال چهار ستاره ارتقا بیابید. چالش های جدید دریافت کنید، و جوایز فوق العاده پاداش بگیرید و درنهایت لوت خود را به نمایش بگذارید
بووت کمپ: اگر تازه به سری گیرز وارد شده اید و یا خیلی عقب مانده اید، بوت کمپ یک راه سرگرم کننده برای یاد تکنیک های مبارزه از مراحل ابتدایی تا حرفه است
به جای جک بازی کنید: جک یک پرنده رباتی شخصی پوشش دهنده شماست که میتواند از شما پشتیبانی و یا به دشمنان اسیب وارد کند. بی نقص برای تازه واردین به سری گیرز
ویترین جلوه های بصری: تمام مود های بازی را در رزولوشن 4K به همراه پشتیبانی از HDR در روون ترین حالت ممکن یعنی 60 فریم بر ثانیه بر روی Xbox One X تجربه کنید

تمام تریلرهای منتشر شده از بازی در کانال رسمی یوتیوب Gears of War:

Gears of War




کپی و یا ارجاع به سایر سایت های فارسی زبان طبق قوانین ممنوع است.
تاپیک به فوق العاده ترین شکل ممکن اپدیت خواهد شد.
 

Attachments

  • 6jeo_امضا.jpg
    6jeo_امضا.jpg
    136.6 KB · مشاهده: 11,023

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
648
نام
Ro.s
این راد و تیمش در حد ساخت یک گرز فوق العاده مثل شماره های قبلی نیستن فوقش بتونن یک بازی معمولی تحویل بدن

استودیو ای که بهترین کارکترش رو بگزاره کنار و تحقیرش بکنه باید درش رو گِل گرفت
برادر من این کار در حد کوالیشن و فرگوسن که از اولین نسخه فرنچایز باهاش همراه بوده نیست؟ گیرز و بازی معمولی؟ گیرز هیچوقت. تاکید میکنم هیچوقت یه بازی ساده و معمولی نمیشه. همین چند صفحه قبل میتونین بخونین که دوستمون توضیحات عالی ای درباره داستان شماره دوم و 5 ارائه دادن. بعد مارکوس رو گذاشته کنار؟ همچنان در داستان نقش داره و سرجاشه این که باهاش بازی نمیکنیم دلیل نمیشه که کوالیشن گذاشته باشتش کنار.در ضمن کوالیشن در عرض دو سال چیزی شبیه 4 رو داد بیرون نشان از توانمندی بالای این استودیو و تیم تحت رهبری فرگوسن داره.
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
برادر من این کار در حد کوالیشن و فرگوسن که از اولین نسخه فرنچایز باهاش همراه بوده نیست؟ گیرز و بازی معمولی؟ گیرز هیچوقت. تاکید میکنم هیچوقت یه بازی ساده و معمولی نمیشه. همین چند صفحه قبل میتونین بخونین که دوستمون توضیحات عالی ای درباره داستان شماره دوم و 5 ارائه دادن. بعد مارکوس رو گذاشته کنار؟ همچنان در داستان نقش داره و سرجاشه این که باهاش بازی نمیکنیم دلیل نمیشه که کوالیشن گذاشته باشتش کنار.در ضمن کوالیشن در عرض دو سال چیزی شبیه 4 رو داد بیرون نشان از توانمندی بالای این استودیو و تیم تحت رهبری فرگوسن داره.
Gears4 خوب بود من که کرکیش گرفتم و خوشم امد ولی ایا در حد 3 گانه اصلی بود؟ نه....... نه داستانش به خوبی 3گانه هست نه تمش درسته کوالیشن خوب کار کرد یه داستان جدید از سری داد(ادامه میتونست خیلی کلیشه ای باشه اما دمشون گرم قابل قبول بود به سرنوشت halo5 دچار نشد) ولی هر سری دیگه داستانش تا یه جایی کشش داره و نباید شیرش کشید..... کلی سری هست که میشه راحت مثالشون زد.....
خواهشا نقل قول نکنید چون هیچ بحث چالش :D و جوابی در کار نیست
 
  • Like
Reactions: worm

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
باتیستا بازم مصاحبه کرده گفته دوست داره مارکوس فینیکس تو فیلم GEOW بهش برسه نقشش و اینو تقدیرش میدونه خلاصه خیلی داره اصرار میورزه به نظر منم بهترینه قشنگ بیس صورتش خیلی میخوره قسنگ میتونه نقش دربیاره و یک فیلم پرفروش تبدیل بشه
 

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
گیرز 4 فقط مراحل اولش و ربات ها بودن که مشکل ساز شدن
بازی کاملا پولیش و استاندارد بود و هنوزم آدم فکش میفته وقتی میبینه این گرافیک روی وان معمولی با فریم ثابت و رزولوشن خوب اجرا میشه
داستان بازی هم خیلی داره روون و خوب روایت میشه یادمون نره گیرز یک عملا تو روایت و داستان هیچی نداشت و صرفا گیم پلیش بود که همه رو جذب کرد
بازی خیلی جای بهتر شدن داره و من فکر می کنم شماره پنج به اندازه تغییرات شماره 2 خوب خواهد بود
چند روز پیش هم کلیف یه توییت کرده بود که به راد اعتماد کنید این آدم روی بهترین بازی ها از جمله گیرز و بایوشاک کار کرده و انقدی عاشق این عنوان هست که روی بدنش تتو زده لوگوی بازی رو
 
  • Like
Reactions: g4mer

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
خب تاپیک رو با یک خبر بد بیاریم بالا!

مثل اینکه اقای F. Scott Frazie به عنوان نویسنده فیلم Geow انتخاب شده، سابقه کار کردن بر روی فیلمهای Collide و xXx: Return of Xander Cage هم داشته

Screenwriter F. Scott Frazier has been tapped to write Universal’s “Gears of War,” individuals with knowledge of the project exclusively tell TheWrap. Frazier’s previous writing credits include “”Collide” and “xXx: Return of Xander Cage."

'Collide' Writer F. Scott Frazier to Script 'Gears of War' for Universal
 

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,200
نام
سامان
خب تاپیک رو با یک خبر بد بیاریم بالا!

مثل اینکه اقای F. Scott Frazie به عنوان نویسنده فیلم Geow انتخاب شده، سابقه کار کردن بر روی فیلمهای Collide و xXx: Return of Xander Cage هم داشته

Screenwriter F. Scott Frazier has been tapped to write Universal’s “Gears of War,” individuals with knowledge of the project exclusively tell TheWrap. Frazier’s previous writing credits include “”Collide” and “xXx: Return of Xander Cage."

'Collide' Writer F. Scott Frazier to Script 'Gears of War' for Universal
با این سابقه درخشانش خدا رحم کنه :))
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
تو این اوضاع بی خبری از بازی، از خود استدیو خبر بذاریم

اعضای استدیو د کوالیشن بنا به اخرین اطلاعات رسمی که در XDS 2018 منتشر کردند به +350 نفر رسیده


photo_۲۰۱۸-۱۲-۲۲_۱۱-۴۵-۰۸.jpg

نکته جالب تاثیرگذاری اعضای خارجی بر ساخت بازیهای استدیو هست که نمودارش رو در عکس پایین میبینید

photo_۲۰۱۸-۱۲-۲۲_۱۲-۰۱-۲۵.jpg

بعد از چالش های ساخت Geow 4 هم حرف های جالبی زدند که هسته اصلی تیم کوالیشن با اینکه نزدیک دو سال باهم همکاری داشتند ولی خب محصولی خروجی ایی برای بازار نداشتند و مشکلات سر حرکت به ساخت یک فرانچایز جدید با یک انجین جدید و غیره هم مطرح بوده.

این وسط چالش های همکاری با اعضای خارجی در ساخت بازیها هم حساب کنید، که مثلا چه طوری باید صد ها گیگ دیتا به یک تیم خارجی در هند و یا استرالیا میرسوندند که از سرورهای جهانی مایکروسافت تو قاره های مختلف کمک گرفتند و باز اینکه هرکدوم از تیم های خارجی فقط به اطلاعاتی که باید دسترسی داشته باشند یک پروتکل دیگه ایی بوده و سینک کردن هزاران گیگ دیتا و ... باقی مسائلی که توضیح میدن و بیشتر فنیه

 
آخرین ویرایش:

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
Customizable weapons, 20x larger maps, much longer campaign, more dynamic and various environments, brand new Horde, and different PvP experience.

Gears 5 will blow minds? Yep, I believe.

همون کسی که اطلاعات مربوط به GDC امسال و کنسول جدید مایکرو رو داده گفته که اسلحه‌ها داخل بازی قابل کاستومایز کردن هستن، نقشه‌ها 20 برابر بزرگتر شدن (احتمالا کمپین رو میگه)، کمپین بسیار طولانی‌تر هست، محیط‌ها خیلی متفاوت و داینامیک هستن، مد هورد دگرگون شده و تجربه PvP هم متفاوت از قبل قرار هست باشه. :D
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
همون کسی که اطلاعات مربوط به GDC امسال و کنسول جدید مایکرو رو داده گفته که اسلحه‌ها داخل بازی قابل کاستومایز کردن هستن، نقشه‌ها 20 برابر بزرگتر شدن (احتمالا کمپین رو میگه)، کمپین بسیار طولانی‌تر هست، محیط‌ها خیلی متفاوت و داینامیک هستن، مد هورد دگرگون شده و تجربه PvP هم متفاوت از قبل قرار هست باشه. :D

همم زیاد فن این قسمت از اطلاعات لو رفته نیستم

امیدوارم از این نیمه المانهای نقش افرینی مثل لوت کردن و اپگرید و xp و لول بندی دشمن ها و این چیزا نذارند که اون تجربه یکدست خفن سینگل پلیر از بین میره
 
  • Like
Reactions: Only Xbox

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
همم زیاد فن این قسمت از اطلاعات لو رفته نیستم

امیدوارم از این نیمه المانهای نقش افرینی مثل لوت کردن و اپگرید و xp و لول بندی دشمن ها و این چیزا نذارند که اون تجربه یکدست خفن سینگل پلیر از بین میره

باید منتظر موند و دید ولی راد فرگوسن هم گفته بود محیطها بزرگتر میشن یه جاهایی از بازی و فضاهای متفاوت و متضادی رو میشه دید تو بازی
 
  • Like
Reactions: g4mer and Only Xbox

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
همون کسی که اطلاعات مربوط به GDC امسال و کنسول جدید مایکرو رو داده گفته که اسلحه‌ها داخل بازی قابل کاستومایز کردن هستن، نقشه‌ها 20 برابر بزرگتر شدن (احتمالا کمپین رو میگه)، کمپین بسیار طولانی‌تر هست، محیط‌ها خیلی متفاوت و داینامیک هستن، مد هورد دگرگون شده و تجربه PvP هم متفاوت از قبل قرار هست باشه. :D
اگه واقعیت داشته باشه خیلی خوبه من که امیدی ندارم داستانش به خوبی سه گانه باشه ولی نداشتن همچین مواردی که بازی رو گسترش بده تو قسمت قبل یکم بهش ضربه زد مشخصه که میخوان یه حرکتایی جهت تغییر فرمول بازی بزنن یجورایی مثل کاری که سانتا با gow کرد halo6 هم همین جوری باشه که دیگه عالیه<:-P
 
  • Like
Reactions: g4mer

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
راد فرگوسن در یک مصاحبه نسبتا صمیمی شرکت کرده و تقریبا اطلاعات جالبی از پشت پرده ساخت Geow ها داده

مشخصا مصاحبه خیلی طولانی هست و خب تقریبا هیچ اطلاعاتی از Geow 5 مطرح نمیکنه

تیم اصلی کوالیشن روی ساخت Gears 5 کار میکنه، استدیو انگلیسی Mediatonic سازنده گیرز پاپ هست و ایده ساختش توسط تیم ناشر مطرح شده، ایده ساخت گیرز استراتژیک نوبتی هم از زمان حضور فرگوسن در اپیک همیشه در پس ذهنش بوده و کلا فرانچایز گیرز رو مناسب این ژانر میدونه
روی ساخت Geow 1 تقریبا هشتاد نفر مشغول به کار بودند ولی برای Gears 5 یک تیم چند صد نفره! و با رشد فرانچایز گیرز (بازی در ژانرهای مختلف، فیلم سینمایی و کمیک ها) استدیو در حال رشده

درباره اینکه استدیو سانتا مونیکا چه طور GOW رو متغیر کرد بحث میشه که فرگوسن میگه برای Geow 4 ما یک استدیو جدید بودیم و اجازه همچین چیزی نداشتیم، باید چیزی میساختیم که طرفداران گیرز میخواستند. ولی خب در ادامه گفتگو مجری از اینکه شخصیت های جدید با مسائل جدید اوردند تو بازی تقدیر کرد

تقریبا به صورت آنی بعد Geow4 تصمیم گرفتند که کیت شخصیت اصلی نسخه بعد باشه و دوباره فرگوسن از فیلم Mad Max: Fury Road مثال میزنه که اونجا با اینکه تام هاردی به نظر شخصیت اصلی بود ولی ما داستان چارلیز ترون رو دنبال میکردیم و اینجا درست بود که واقعا با خود کیت بازی کنیم و داستان رو پیش ببریم. فرگوسن درباره تفاوت شخصیت های سه گانه قدیمی و جدید حرف های جالبی میزنه که برای قسمت های 1-3 مارکوس، دام و ... اکثرا جا افتاده و ثابت بودند (از لحاظ شخصیتی) ولی سری جدید کیت، JD و ... کم سن و سال تر هستند و روند تغییرات درون شون رو میبینیم
درباره اینکه شخصیت ها رو تغییر داده بودند و ... هم شکایت هایی بهشون میشد (مثل همین فروم و تاپیک Geow4) ولی خب الان به نقطه ایی رسیدند که میتونند Geow ایی بسازند که برای استدیو کوالیشن باشه

درباره اینکه قسمت پنچ با قبل چه قدر فرق کرده جواب میده تو بازی چیزایی هست که طرفدارهای قدیمی رو به هیجان بیاره

همیشه به عنوان سازنده سری Geow یکی از اهداف اصلی اینکه بازی شون شوکیس گرافیکی باشه مخصوصا الان باتوجه به قدرت X و پی سی... همچنین یکجورایی دستاورد فنی استدیوهای رقبا در این زمینه باعث میشه بیشتر تلاش کنند برای مثال برف در خدای جنگ و کلا رد دد

بخش مهم مصاحبه به نظرم اینجا بود که:
درباره خرید های استدیو اخیر مایکروسافت صحبت میشه و فرگوسن میگه چند روز پیش تمام سران استدیوها کنار هم بودیم و لحظات فوق العاده ایی رقم خورد و چیزای زیادی باهم به اشتراک گذاشتیم.
مجری مطرح میکنه که یوبیسافت با اینکه استدیوهای بسیاری در دنیا داره ولی این استدیوها با همکاری همدیگه بازیهای خوبی میسازند (برای مثال فقط یک استدیو دارند که مسئول ساخت دنیاهای سه بعدی هست و ...) و ممکنه همچین چیزی برای استدیوهای مایکروسافت رقم بخوره؟
فرگوسن میگه سخته اینجوری بگم، در حقیقت استدیو ماهیت مستقل شون رو حفظ میکنند. فرهنگ مسله مهمیه، استدیو کوالیشن با یک استدیو ردموندی تفاوت داره و این چیزیه که مت (بوتی) واقعا میخواد. در واقعیت اینجوری نیست که بگیم خب فرهنگ کلی مایکروسافت اینه و همه استدیو ها باید در این راستا بازی بسازید.
ولی خب استدیوها چیزای زیادی از هم یاد میگرند و میگه RARE خیلی برای ما الهام بخش هست مثل طرح سلامت درمانی و پشتیبانی که از تیم هاشون میکنند و ...

نمایش بعدی بازی هم احتمالا E3 هست و بعیده زودتر از بازی چیزی ببینیم. فیلم سینمایی و کمیک ها هم در راه هستند ... باقی مصاحبه هم بیشتر حالت گپ و گفتگو هست مثل اینکه چه بازیهایی انجام میده و فرگوسن از دیابلو و beat saber و ... میگه

درباره اینکه کدوم یکی از فرانچایز/بازیها رو رقیب مستقیم Geow هست، فرگوسن میگه مشخصا اینطوری نیست بگیم فلان بازی شوتر سوم شخص رقیب مستقیم گیرز هست. بیشتر مکانیزم و تکنولوژیهای مختلف بازیها به صورت جداگونه به چشم رقابت میاد. مثلا تکنولوژی برفی کدوم بازی جلو زده، شوتینگ و ...
قسمت مهم میگه یک سوالی که همیشه از من میشه که دوست داشتی کدوم بازی رو خودت میساختی و فرگوسن جواب میده Uncharted 2 و ادامه میده wiw و میگه اهان فهمیدم (یعنی چیزای زیادی یاد گرفتند) :D برای ساخت لحظات سینمایی Geow ضبط تصاویر و صداگذاری رو جدا انجام داده بودند ولی خب اوناها (ناتی داگ) برای U2 همزمان موشن کپچر میکردند و خیلی بهتر میتونستند حس رو انتقال بدند. خلاصه U2 رو شگفت انگیز توصیف میکنه و میگه به عنوان یک خالق خیلی الهام بخش هست. در ادامه هم از رد دد به عنوان یک جادو یاد میکنه و به شوخی میگه اصلا نمیدونم چه طور این بازی رو ساختد. رد دد رو بوهمین رپسودی ویدیو گیم میدونه و میگه شاهکاره و ... اصلا چه ذهنی پشت ساخت این بازی بوده


در کل نمیدونم Geow 5 تا چقدر موفق عمل میکنه (فروش، نمرات و تاثیرگذاری و ...) ولی مشخصا با مدیریت راد فرگوسن کوالیشن در اینده نه چندان دور برای همه گیمرها چه اکس باکس فن و چه غیره به یک استدیو قابل احترام و مورد انتظار تبدیل خواهد شد.


 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر