PES 2019

به نام خدا




مانند هر سال کونامی در ماه May نسخه جدید سری Pro Evolution Soccer را معرفی کرد که هم باعث تحسینهای طرفداران و هم مورد انتقاد اونها قرار گرفت

از جمله مواردی که تحسین شدند میشود به بازگشت آب و هوای برفی، بازی در هنگام غروب خورشید، سیستم خستگی تاثیر گذار بازیکن ها، فیزیک جدید تور دروازه و توپ و بدن بازیکن ها و استفاده از موتور نورپردازی بسیار پیشرفته استودیوی ژاپنی Silicon به نام Enlighten که علاوه بر روشنایی های طبیعی و مصنوعی به ایجاد سایه های هر چه طبیعی تر کمک میکند اشاره کرد

در پی مراسم E3 2018 تربلر کامل PES 2019 منتشر شد که در ادامه میتونید اون رو ببینید:




ویژگی های جدید(در تصاویر بخونید)


AUTHENTIC LEAGUES

6et1_fdzb_new_feature_0.jpg


توجه: تمامی لیگهایی که امسال لایسنس هستند از جمله لیگهای سال گذشته به طور کامل به همراه جام رسمی مسابقات و همچنین ادبردها و اسکوربردهای رسمی و توپ مربوط به هر کدوم در دسترس قرار گرفتند


لیگ 1 فرانسه + لیگ 2




لیگ Eredivisie هلند




لیگ NOS پرتغال




لیگ Ladbrokes Premiership اسکاتلند




لیگ برتر روسیه (انحصاری)




سوپر لیگ آرژانتین




لیگ Campeonato Brasileiro برزیل




لیگ Spor Toto Süper Lig ترکیه




لیگ حرفه ای Jupiler بلژیک




لیگ Campeonato Nacional Scotiabank شیلی




سوپر لیگ Raiffeisen سوئیس




سوپر لیگ دانمارک


انحصاری












انحصاری


انحصاری


انحصاری


انحصاری


انحصاری


انحصاری



NEW MYCLUB



توجه: لجدهای بیشتر پس از عرضه با انتشار DLC یا همون دیتاپک معرفی خواهند شد
ronaldinho_en.jpg roberto_carlos_en.jpg d_beckham_01_en.jpg d_beckham_02_en.jpg o_kahn_en.jpg
s_gerrard_en.jpg p_nedved_en.jpg p_maldini_en.jpg m_owen_en.jpg l_figo_en.jpg
d_maradona_en.jpg cafu_en.jpg a_del_piero_en.jpg johan_cruijff_en.jpg p_vieira_en.jpg
s_mcmanaman_en.jpg romario_en.jpg r_fowler_en.jpg m_salas_en.jpg l_matthaus_en.jpg
bebeto_en.jpg gullit_en.jpg ian_rush_en.jpg i_zamorano_en.jpg r_fowler_en.jpg
k_dalglish_en.jpg k_keegan_en.jpg

MAGIC MOMENTS




THE BEAUTIFUL GAME




ML REAL SEASON



Team Role and personality

ویژگی های شخصیت هر بازیکن را میتوانید نگاه کنید و هر شخصیت و هویت هر بازیکن را می توان براساس یکی از چهار ویژگی موجود توسعه داد و نقش بازیکنان تیم بر اساس شخصیت های آنها شکل میگیرد. و سه شخصیت گرایی جدید در تیم به عنوان Young Star، Bad Boy و Astro به بخش Team Role اضافه شده است .

90641



Flow of transfer negotiations


جریان کلی مذاکرات تغییر کرده است به طوری که شرط و شروط از ابتدا تعیین شده است .

90639



More accurate and realistic player development

رشد بازیکنان دقیق تر و اقع گرایانه تر خواهد بود و تمامی 11 مهارت جدید که در PES 2019 اضافه شده است در این بخش هم مورد استفاده خواهد بود و و مهارت های دروازه بان به آموزش اصلی و مهم تبدیل شده است و همین طور کارکرد درجه تمرکز بر روی هر بازیکن وجود خواهد داشت و کاربران میتوانند بر اساس استراتژی تیمی خود بازیکنان خود را پیشرفت و توسعه بدهند !

90640



Addition of News Feed

حواشی خبری دنیای فوتبال به منوی Master League اضافه خواهد شد که فیلم هایی مانند کنفرانس مطبوعاتی مربی جدید که قرار داد جدید را امضا خواهد کرد، برنده مسابقاتی شوید و عنوان و مقام های شخصی و لحظاتی را که برجسته ترین و مهم ترین نقاط قوت و لحظات باشگاه شما میباشد را مدیریت می کند و به نمایش می گذارد.

90642


محتوای نسخه های گوناگون بازی:

توجه داشته باشید که بخش Bonus of Digital Pre-Order محتوای پیش خرید نسخه های دیجیتالی هست و اینکه تمهای بازی تنها در نسخه PS4 در دسترس است

Standard Edition.jpg David Beckham Edition.jpg Legend Edition.jpg

تاریخ انتشار:
28 آگوست (6 شهریور) در آمریکا
29 آگوست (7 شهریور) در اروپا

30 آگوست (8 شهریور) عرضه جهانی

پلتفرمها: PS4 - PC -XBOX ONE (پشتیبانی کونامی از نسل هفتم به پایان رسیده)



*با انتشار اطلاعات جدید و تریلر پست اول به روز میشود
*آپشن فایل ها و تصاویر به پست دوم اضافه میشوند
 
آخرین ویرایش:

behzadhn1

کاربر سایت
Dec 2, 2018
1
سلام خدمت دوستان
من در بازی pes 2019 قسمت Co op به هیچ یوزری وصل نمیشوم ولی در قسمت های دیگر راحت آنلاین بازی میکنم. آیا کسی میتواند این مشکل را حل کند.
ممنون
 
  • Like
Reactions: Masood1992sdt

Masood1992sdt

کاربر سایت
Oct 2, 2018
578
سلام خدمت دوستان
من در بازی pes 2019 قسمت Co op به هیچ یوزری وصل نمیشوم ولی در قسمت های دیگر راحت آنلاین بازی میکنم. آیا کسی میتواند این مشکل را حل کند.
ممنون
اول فیلترشکنتو قط کن بعد برو تو تنظیمات انلاین اون گزینه رو noقرار بده و امتحان کن
 

SaeedKING

کاربر سایت
May 2, 2015
759
نام
Saeed
تو پیام خصوصی که دارم به شما کمک میکنم و حالش رو ببر ...

من فقط یکمی با این گیمر های عزیز پی سی باز که دنبال بازی فوتبالی نسل هشتمی هستن کمی صحبت دارم ! اگه پی سی دارین ! و دارین فیفا بازی میکنین و خبر ندارین PES 2019 روی پی سی چه ابر شاهکاری شده من صحبتی ندارم ! بازی دیوانه وار با ماد ها عالی میشه ! همه نقاط ضعف های بازی با ماد ها برطرف میشه و حتی در تصوراتتون هم نمیگنجه این بازی روی پی سی چه شاهکاری میشه و اگه کسی گیمره ! و تعصبی نداره و بازم نره PES رو روی پی سی بازی کنه یعنی واقعا نمیدونم باید چی بگم !!!!!!!

بازی تو سانتیاگو برنابئو و .....


چمن های بسیاری از ورزشگاه ها دقیقا مثل خود همون ورزشگاه درست کردن و حتی منبع نور رو در نسخه پی سی تکون دادن و مثلا استادیوم آنفیلد در روز منبع نورش رو تغییر دادن و چمنش هم مثل خودش و اینا فقط بخش بسیار بسیار کوچکی از ماد هایی هستش که روی نسخه پی سی اومده و واقعا این بازی روی پی سی چیز عجیب و غریبی میشه . سال دیگه اگه مسترلیگ بازسازی شده رو اضافه کنن واقعا بازی روی پی سی میشه دیوانه وار لذتش رو برد و من نسخه پی سی این بازی رو هر چی بگم کمه .....


و این هم یه گیم پلی دیگه که ...


و .....


خلاصه با خودتونه ! یا تعصب داشته باشین و هی کلید کنین رو یه بازی ( تعصب بی مورد !!!! ) و یا این که برین این بازی رو روی پی سی تجربه کنین ! قشنگ چیزی رو از دست میدین که خیلی از ماها روی کنسول آرزوش رو داشتیم ولی سیاست های اشتباه کونامی باعث شده بازی روی کنسول ها ناقص باشه متاسفانه . این بازی روی پی سی دیوانه وار عالیه . دلیل داره ! به خاطر اینه که بازی پی و ریشش بی نظیر عالی ساخته شده ولی سازندگان بازی روی چیز هایی توجه نکردن که اضافه کردنشون واقعا خیلی راحته ! نکته شوکه کننده اینه که ماد گرافیکی بازی که چمن و ... رو تغییر میده فقط و فقط 408 مگابایت حجم داره و این واقعا شوکه کننده هستش .

سازندگان PES اگه کمی عقل داشتن و صحبت های ما رو گوش میدادن بازی همینی میشد که روی پی سی میبینین . نسخه پی سی سوگولی آمال و آرزوهای ما هستش که بهشون فیدبک میدادیم ولی گوش شنوایی نیست متاسفانه . نسخه پی سی این بازی دقیقا فیدبک هایی بوده که تیم سازنده بهش اهمیت نداده . صحبت خیلی زیاده ، خیلی .... پاینده باشید .
آقا خیلی ممنون از توضیحات کاملت. من و خیلی از pc گیمرا با کرک شدن بازی تازه پامونو توی این تاپیک گذاشتیم و تا الان داشتیم همون ۲۰۱۸ رو میزدیم. توی تاپیک ۲۰۱۸ یادمه هر جا آپشن فایل میزاشتی لینک نسخه pc و توضیحاتشم هم همراهش بود. من تازه بازیو نصب کردم اما بنظرم واقعا ناقصه و کیفیت چمن ۲۰۱۸ خیلی بیشتر به دلم نشست. بازی حتما باید با مود های مختلف پچ بشه. یدونه پچ ۵ گیگی بنام smoke رو گرفتم، بازی بهتر شد اما بنظرم هنوز خیلی جا داره بهتر بشه. از کجا میتونم بهترین مودهارو برا نسخه pc بگیرم؟ جایی هست که بصورت all in one گذاشته باشه که یکباره همه تغییرات اوکی بشه؟
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
آقا خیلی ممنون از توضیحات کاملت. من و خیلی از pc گیمرا با کرک شدن بازی تازه پامونو توی این تاپیک گذاشتیم و تا الان داشتیم همون ۲۰۱۸ رو میزدیم. توی تاپیک ۲۰۱۸ یادمه هر جا آپشن فایل میزاشتی لینک نسخه pc و توضیحاتشم هم همراهش بود. من تازه بازیو نصب کردم اما بنظرم واقعا ناقصه و کیفیت چمن ۲۰۱۸ خیلی بیشتر به دلم نشست. بازی حتما باید با مود های مختلف پچ بشه. یدونه پچ ۵ گیگی بنام smoke رو گرفتم، بازی بهتر شد اما بنظرم هنوز خیلی جا داره بهتر بشه. از کجا میتونم بهترین مودهارو برا نسخه pc بگیرم؟ جایی هست که بصورت all in one گذاشته باشه که یکباره همه تغییرات اوکی بشه؟
با سلام به شما . پاسخ شما به چند بخش تقسیم میشه و باید بگم بله سایتی هست که هر چیزی که حتی فکرش رو هم نمیکنین در بازی میشه تغییر داد و بهترش کرد . حتی پرچم های کرنر کنار زمین رو هم میشه تغییر داد . و خیلی چیزای دیگه .

* PES 2019 Patches (Full Made by Community Members)
* PES 2019 Konami Official Updates / DP / Data Pack / DLC / and News
* PES 2019 Editing Tools (DpFileList Generator Tool, CPK File Manager, others)
* PES 2019 Adboards (and stadium ads, boards)
* PES 2019 Balls (and ballpacks)
* PES 2019 Boots (and bootpacks)
* PES 2019 Commentaries (official and made by community)
* PES 2019 Faces (face packs, minifaces and tattoo packs)
* PES 2019 Kits (player kits, referee kits, manager suits)
* PES 2019 Logos (and emblems)
* PES 2019 Locker, Sponsor and Press Rooms
* PES 2019 Menus (backgrounds and intros)
* PES 2019 Fonts (used in menus and on kits)
* PES 2019 Nets
* PES 2019 Scoreboards (and TV logos, replays, wipes)
* PES 2019 Stadiums
* PES 2019 Turfs
* PES 2019 Other Graphics (FX, corner flags, gloves, others)

چندین راه هم وجد داره و یه پچ هستش به نام Evoswither و این پچ بی نظیره و همه چیز رو به طور کامل تغییر میده . همه چیز رو اسکربرد های لیگ های متوسط هم حتی تغییر میکنه و چه برسه به اسکربرد های لیگ های بزرگ و ادبرد و ..... تغییر میکنه . ولی هنوز با نسخه کرک شده سازگار نیست و همین روز های آینده نسخه کرک شدش هم منتشر میشه .

و همین طور برنامه هایی هستن به نام Sider که کار باهاش رو بلد باشین خودتون میتونید مو به مو هر چی رو خواستین تغییر بدین و بیشترش کنین مثل چهره های واقعی جدید ، توپ ها ، Boot و اسکربرد ، منوی بازی و .... که من چون بازی رو روی کنسول بازی میکنم سخته بخوام کار با این نرم افزار رو توضیح بدم براتون

ولی در آینده قصد دارم کار با این نرم افزار رو هم توضیح بدم .

فعلا یه ماد گرافیکی فوق العاده بی نظیر که طرفداران بسیاری پیدا کرده براتون میذارم که این ماد علاوه بر چمن و باقت چمن و رنگ بندی چمن که هر ورزشگاهیی رو مثل خودشون ساختن رنگ بندی و بافت چمنش رو رفتن سیستم نور پردازی در شب و روز رو هم تغییراتی دادن و بهترش کردن و حتی منبع نور رو هم در روز تغییر دادن و بی نظیره این ماد . و دوربین بازی رو هم تغییر میده .

ماد گرافیک

GFX MOD 2.0

لینک دانلود

MEGA


INSTALLATION INSTRUCTIONS & F.A.Q inside the PACK
داره میگه نحوه فایل آموزشی نصب کردن این ماد تو خود فایل دانلودی هستش .


خب ماد گرافیک GFX 2.0 رو نصب کردی بعدش این آپدیتش رو نصب میکنی . لازم به ذکر هستش که اول باید ماد GFX MOD 2.0 رو نصب کنی و بعد آپدت هاش رو .

UPDATE 2.1

San Siro - Day turf + Night Lighting and Turf
Old Trafford - Afternoon and Night Turf
Stamford Bridge - Adjusted Day Lighting
Emirates - Fixed Lighting and overall color correction at Night-Rainy games.
Stade de Sagittarie - Improved Turf and overall color correction
Santiago Bernabeu - Improved Lighting and Turf at Night
El Monumental - Improved Night Lighting and overall color correction.
La Bombonera - Fixed the paper jet bug.
Rose Park Stadium - Improved Turf and overall color correction
Sport Park - Improved Turf and overall color correction
Wanda Metropolitano - Improved Lighting and Turf at Night
Veltins Arenas - Improved Lighting and Turf at Night


لینک دانلود

MEGA

نحوه نصب

To install any further updates, simply copy/paste the content to the same folder where you already have installed Version 2.0 and replace all files

GFX UPDATE 2.2

Updated Stamford Bridge for MJTS new release. Basically just changed old ID to new ID.


لینک دانلود

MEGA



 

Mr20

کاربر سایت
Mar 3, 2008
225
این ماد رو یوتیوب دیدم تغییراتشو بنظرم اونقدی که تعریف میشه نبود!
دوستان بعد نصب پچ اسموک استادیوم سانتیاگو برنابئو حذف شده کسی این مشکلو داره؟

بازی تو مود یوزر با یوزر خیلی پرگل میشه:|
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,127
نام
حسین
من ابتدا که این بازی رو به روی کنسول گرفته بودم خیلی اعصابم داغون شد. یه دلیل بزرگش هم نبود UCL بود. و البته کلی ایراد دیگه که قبلا در موردش گفته شده و نیاز به توضیح اضافه نیست. برای همین رفتم فیفا رو خریدم. انصافا اوایلش فیفا خیلی بهم حال داد. ولی رفته رفته مشکلات بازی خودش رو نشون داد و کاملا از بازی دلسرد شدم. بزرگترین مشکلش هم فیزیک داغون و همچنین عدم تفاوت بازیکنا با یکدیگر. سر همین کلی اعصابم خورد بود. تا اینکه دیدم امین گفت PES 19 رو PC کرک شد. بدون معطلی سریع بازی رو گذاشتم دانلود. بعدشم با کمک امین عزیز رفتم سراغ نصب پچ. تا حالا 7 گیگ پچ نصب کردم. بازی به طرز دیوانه واری عالی شده. از گرافیک و چمن بازی که هیچی نگم بهتره. با یه پچ با حجم 480 مگ کیفیت چمن بازی چند برابر شده. همینطور لایسنس کامل لیگ قهرمانان به همراه اسکوربرد. به علاوه اسکوربرد هر لیگی که دوست داشته باشین رو می تونین دانلود کنید و لذت ببرید. به علاوه 12 استادیوم جدید شامل اولدترافرد-آلاینز استادیوم- آلیانز آرنا- استمفورد بریج-المپیک برلین-وندا متروپولیتانو-کینگ پاور-سینگال ایدونا پارک و چند استادیوم دیگه. و اما میرسیم به بوندسلیگا که شاهکار شده. جالبه که بوندسلیگا اصلا تو بازی نیست. ولی به لطف این پچها آرشیو فیسها از فیفا که خیر سرش لایسنسه بیشتره:))کلا تو زمینه فیس رسما بهشت شده بازی. در این حد بگم که حتی فیس بازیکنی تلنتی مثل Cornet هم با این پچها درست شده. و میرسیم به Tattoo ها. یه رقمی نزدیک به 200 تتو همین الان نصب کردم. یعنی بیشتر از کل تتوهای فیفا. خلاصه اگه PC دارین یه لحظه هم شک نکنید و همین الان بازی رو دانلود کنید. ضمنا برای بازی کردن نیاز به سیستم قوی ندارین. سیستم خود من مال عهد تیرکمون میرزاست:DI5 2500K. 4G RAM. GTX 570. ولی در کمال تعجب بدون هیچ مشکلی بازی رو اجرا میکنم. فقط تو ریپلی ها کمی لگ دارم.

در آخر باید بگم خاک 2 عالم بر سر کونامی بیشعور. اگر اینا روی کنسول هم مثل PC سورس بازی رو باز میزاشتن با فوتبالی طرف بودیم که فیفا قشنگ جلوش له میشد. فقط باید دعا کنیم از خر شیطون بیان پایین و سورس بازی روی کنسول رو باز بزارن. یعنی با نصب این پچها رسما با بهترین فوتبال قرن طرفیم
 

mehran3500

کاربر سایت
Feb 23, 2008
490
نام
master
من ابتدا که این بازی رو به روی کنسول گرفته بودم خیلی اعصابم داغون شد. یه دلیل بزرگش هم نبود UCL بود. و البته کلی ایراد دیگه که قبلا در موردش گفته شده و نیاز به توضیح اضافه نیست. برای همین رفتم فیفا رو خریدم. انصافا اوایلش فیفا خیلی بهم حال داد. ولی رفته رفته مشکلات بازی خودش رو نشون داد و کاملا از بازی دلسرد شدم. بزرگترین مشکلش هم فیزیک داغون و همچنین عدم تفاوت بازیکنا با یکدیگر. سر همین کلی اعصابم خورد بود. تا اینکه دیدم امین گفت PES 19 رو PC کرک شد. بدون معطلی سریع بازی رو گذاشتم دانلود. بعدشم با کمک امین عزیز رفتم سراغ نصب پچ. تا حالا 7 گیگ پچ نصب کردم. بازی به طرز دیوانه واری عالی شده. از گرافیک و چمن بازی که هیچی نگم بهتره. با یه پچ با حجم 480 مگ کیفیت چمن بازی چند برابر شده. همینطور لایسنس کامل لیگ قهرمانان به همراه اسکوربرد. به علاوه اسکوربرد هر لیگی که دوست داشته باشین رو می تونین دانلود کنید و لذت ببرید. به علاوه 12 استادیوم جدید شامل اولدترافرد-آلاینز استادیوم- آلیانز آرنا- استمفورد بریج-المپیک برلین-وندا متروپولیتانو-کینگ پاور-سینگال ایدونا پارک و چند استادیوم دیگه. و اما میرسیم به بوندسلیگا که شاهکار شده. جالبه که بوندسلیگا اصلا تو بازی نیست. ولی به لطف این پچها آرشیو فیسها از فیفا که خیر سرش لایسنسه بیشتره:))کلا تو زمینه فیس رسما بهشت شده بازی. در این حد بگم که حتی فیس بازیکنی تلنتی مثل Cornet هم با این پچها درست شده. و میرسیم به Tattoo ها. یه رقمی نزدیک به 200 تتو همین الان نصب کردم. یعنی بیشتر از کل تتوهای فیفا. خلاصه اگه PC دارین یه لحظه هم شک نکنید و همین الان بازی رو دانلود کنید. ضمنا برای بازی کردن نیاز به سیستم قوی ندارین. سیستم خود من مال عهد تیرکمون میرزاست:DI5 2500K. 4G RAM. GTX 570. ولی در کمال تعجب بدون هیچ مشکلی بازی رو اجرا میکنم. فقط تو ریپلی ها کمی لگ دارم.

در آخر باید بگم خاک 2 عالم بر سر کونامی بیشعور. اگر اینا روی کنسول هم مثل PC سورس بازی رو باز میزاشتن با فوتبالی طرف بودیم که فیفا قشنگ جلوش له میشد. فقط باید دعا کنیم از خر شیطون بیان پایین و سورس بازی روی کنسول رو باز بزارن. یعنی با نصب این پچها رسما با بهترین فوتبال قرن طرفیم
خب این نقطه قوت پی سی گیمینگه دیگه برادر.شما مفتی نشستی باگرافیک بالاتر ومدهای باز بازی میکنی بازمیگی رو کنسول بگیرم ای کاش یا پولت زیاده یا عاشقی:) دو دسته بیسیم وان بگیر فوقش برا همیشه.
اما پرو 19 از فیفا بهتر شده برعکس پارسالش که هیچ کدوم خوب نبودند حرف درستیس کاملا.(بنظرم نسخه های فرد پرو مثل 13 17 15 19 هم از زوجهاش هم خیلی بهتره)
 

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
Gabriel Batistuta in PES 2019
:hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes:




Other New Legends



در کنار استادیوم دکویپ و پالسترا اینالیا و توپهای جدید اینها دیگر محتوای اضافه شونده آپدیت امروز هستند










 
آخرین ویرایش:

samadi741

کاربر سایت
Sep 23, 2017
716
نام
محمد
با سلام به شما . پاسخ شما به چند بخش تقسیم میشه و باید بگم بله سایتی هست که هر چیزی که حتی فکرش رو هم نمیکنین در بازی میشه تغییر داد و بهترش کرد . حتی پرچم های کرنر کنار زمین رو هم میشه تغییر داد . و خیلی چیزای دیگه .

* PES 2019 Patches (Full Made by Community Members)
* PES 2019 Konami Official Updates / DP / Data Pack / DLC / and News
* PES 2019 Editing Tools (DpFileList Generator Tool, CPK File Manager, others)
* PES 2019 Adboards (and stadium ads, boards)
* PES 2019 Balls (and ballpacks)
* PES 2019 Boots (and bootpacks)
* PES 2019 Commentaries (official and made by community)
* PES 2019 Faces (face packs, minifaces and tattoo packs)
* PES 2019 Kits (player kits, referee kits, manager suits)
* PES 2019 Logos (and emblems)
* PES 2019 Locker, Sponsor and Press Rooms
* PES 2019 Menus (backgrounds and intros)
* PES 2019 Fonts (used in menus and on kits)
* PES 2019 Nets
* PES 2019 Scoreboards (and TV logos, replays, wipes)
* PES 2019 Stadiums
* PES 2019 Turfs
* PES 2019 Other Graphics (FX, corner flags, gloves, others)

چندین راه هم وجد داره و یه پچ هستش به نام Evoswither و این پچ بی نظیره و همه چیز رو به طور کامل تغییر میده . همه چیز رو اسکربرد های لیگ های متوسط هم حتی تغییر میکنه و چه برسه به اسکربرد های لیگ های بزرگ و ادبرد و ..... تغییر میکنه . ولی هنوز با نسخه کرک شده سازگار نیست و همین روز های آینده نسخه کرک شدش هم منتشر میشه .

و همین طور برنامه هایی هستن به نام Sider که کار باهاش رو بلد باشین خودتون میتونید مو به مو هر چی رو خواستین تغییر بدین و بیشترش کنین مثل چهره های واقعی جدید ، توپ ها ، Boot و اسکربرد ، منوی بازی و .... که من چون بازی رو روی کنسول بازی میکنم سخته بخوام کار با این نرم افزار رو توضیح بدم براتون

ولی در آینده قصد دارم کار با این نرم افزار رو هم توضیح بدم .

فعلا یه ماد گرافیکی فوق العاده بی نظیر که طرفداران بسیاری پیدا کرده براتون میذارم که این ماد علاوه بر چمن و باقت چمن و رنگ بندی چمن که هر ورزشگاهیی رو مثل خودشون ساختن رنگ بندی و بافت چمنش رو رفتن سیستم نور پردازی در شب و روز رو هم تغییراتی دادن و بهترش کردن و حتی منبع نور رو هم در روز تغییر دادن و بی نظیره این ماد . و دوربین بازی رو هم تغییر میده .

ماد گرافیک

GFX MOD 2.0

لینک دانلود

MEGA


INSTALLATION INSTRUCTIONS & F.A.Q inside the PACK
داره میگه نحوه فایل آموزشی نصب کردن این ماد تو خود فایل دانلودی هستش .


خب ماد گرافیک GFX 2.0 رو نصب کردی بعدش این آپدیتش رو نصب میکنی . لازم به ذکر هستش که اول باید ماد GFX MOD 2.0 رو نصب کنی و بعد آپدت هاش رو .

UPDATE 2.1

San Siro - Day turf + Night Lighting and Turf
Old Trafford - Afternoon and Night Turf
Stamford Bridge - Adjusted Day Lighting
Emirates - Fixed Lighting and overall color correction at Night-Rainy games.
Stade de Sagittarie - Improved Turf and overall color correction
Santiago Bernabeu - Improved Lighting and Turf at Night
El Monumental - Improved Night Lighting and overall color correction.
La Bombonera - Fixed the paper jet bug.
Rose Park Stadium - Improved Turf and overall color correction
Sport Park - Improved Turf and overall color correction
Wanda Metropolitano - Improved Lighting and Turf at Night
Veltins Arenas - Improved Lighting and Turf at Night


لینک دانلود

MEGA

نحوه نصب

To install any further updates, simply copy/paste the content to the same folder where you already have installed Version 2.0 and replace all files

GFX UPDATE 2.2

Updated Stamford Bridge for MJTS new release. Basically just changed old ID to new ID.


لینک دانلود

MEGA




سلام
هیچ جوره نمیشه روی ps4 ؟
من مطمئنم یه راهی پیدا میکنی حداقل برای چمن
برگام ریخت ویدیو بدون hud رودیدم اگه ممکنه یه پچ کامل کلاسیک هم لینک بده ممنون


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

SAEED_TAJ

کاربر سایت
Sep 30, 2011
759
من ابتدا که این بازی رو به روی کنسول گرفته بودم خیلی اعصابم داغون شد. یه دلیل بزرگش هم نبود UCL بود. و البته کلی ایراد دیگه که قبلا در موردش گفته شده و نیاز به توضیح اضافه نیست. برای همین رفتم فیفا رو خریدم. انصافا اوایلش فیفا خیلی بهم حال داد. ولی رفته رفته مشکلات بازی خودش رو نشون داد و کاملا از بازی دلسرد شدم. بزرگترین مشکلش هم فیزیک داغون و همچنین عدم تفاوت بازیکنا با یکدیگر. سر همین کلی اعصابم خورد بود. تا اینکه دیدم امین گفت PES 19 رو PC کرک شد. بدون معطلی سریع بازی رو گذاشتم دانلود. بعدشم با کمک امین عزیز رفتم سراغ نصب پچ. تا حالا 7 گیگ پچ نصب کردم. بازی به طرز دیوانه واری عالی شده. از گرافیک و چمن بازی که هیچی نگم بهتره. با یه پچ با حجم 480 مگ کیفیت چمن بازی چند برابر شده. همینطور لایسنس کامل لیگ قهرمانان به همراه اسکوربرد. به علاوه اسکوربرد هر لیگی که دوست داشته باشین رو می تونین دانلود کنید و لذت ببرید. به علاوه 12 استادیوم جدید شامل اولدترافرد-آلاینز استادیوم- آلیانز آرنا- استمفورد بریج-المپیک برلین-وندا متروپولیتانو-کینگ پاور-سینگال ایدونا پارک و چند استادیوم دیگه. و اما میرسیم به بوندسلیگا که شاهکار شده. جالبه که بوندسلیگا اصلا تو بازی نیست. ولی به لطف این پچها آرشیو فیسها از فیفا که خیر سرش لایسنسه بیشتره:))کلا تو زمینه فیس رسما بهشت شده بازی. در این حد بگم که حتی فیس بازیکنی تلنتی مثل Cornet هم با این پچها درست شده. و میرسیم به Tattoo ها. یه رقمی نزدیک به 200 تتو همین الان نصب کردم. یعنی بیشتر از کل تتوهای فیفا. خلاصه اگه PC دارین یه لحظه هم شک نکنید و همین الان بازی رو دانلود کنید. ضمنا برای بازی کردن نیاز به سیستم قوی ندارین. سیستم خود من مال عهد تیرکمون میرزاست:DI5 2500K. 4G RAM. GTX 570. ولی در کمال تعجب بدون هیچ مشکلی بازی رو اجرا میکنم. فقط تو ریپلی ها کمی لگ دارم.

در آخر باید بگم خاک 2 عالم بر سر کونامی بیشعور. اگر اینا روی کنسول هم مثل PC سورس بازی رو باز میزاشتن با فوتبالی طرف بودیم که فیفا قشنگ جلوش له میشد. فقط باید دعا کنیم از خر شیطون بیان پایین و سورس بازی روی کنسول رو باز بزارن. یعنی با نصب این پچها رسما با بهترین فوتبال قرن طرفیم
دوست عزیز کدوم پچها رو نصب کردی؟؟من پچ اسموک رو نصب کردم راضی نبودم پاکش کردم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر