بازی رایگان در سبک RULES OF SURVIVAL | PUBG

RULES-OF-SURVIVAL-Cover.jpg

www.rulesofsurvivalgame.com

قوانین نجات بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای نجات و طراحی شده مثل بازی معروف PlayerUnknown's Battlegrounds است که در ان شما و بیش از 120 بازیکن آنلاین از سراسر جهان وارد جزیره ای می شوید که در مدت زمان مشخص شده باید به پیدا کردن سلاح و انجام کارهای مختلف بپردازید و پس از ان همگی وارد یک منطقه خاص شوید و مهارت ها و ابزارهاتون رو نشون بدید! انجام انواع کارهای مختلف مثل شنا کردن، ماشین سواری، تیراندازی و … همگی در بازی فراهم شده .

بازی دراصل برای اندروید و iOS هست میتونید روی گوشی هم بازی کنید, اما شرکت سازنده نسخه کامپیوترش رو هم پورت کرده که میتونید از لینک زیر دانلود کنید :
https://h45na.gdl.netease.com/ros_setup_1.126452.127147.exe

روش لاگین کردن : برای نسخه کامپیوتر به این صورته که بعد از نصب وقتی وارد بازی میشد یه بارکد نشون داده میشه که باید با گوشیتون هم که بازی رو دارید وارد بشید و در قسمت pc login بارکد رو توی مانیتور اسکن کنید.
توضیحات کامل در لینک زیر هست برای وارد شدن به بازی :
https://playroider.com/rules-of-survival-pc-version

برای FullScreen کردن بازی : برنامه Fullscreenizer رو دانلود و از حالت فشرده خارج کنید, بازی رو اجرا کرده و در برنامه Fullscreenizer نگاه کرده و Rule of Survival رو انتخاب کرده و مطابق تصویر زیر روی “Fullscreenize” کلیک کنید تا بازی فول اسکرین بشه.

rules-of-survival-fullscreen.jpg


سوالاتی که ممکنه واستون پیش بیاد :
آیا حتما باید بازی رو گوشیمون هم باشه تا با کامپیوتر هم بشه بازی کرد ؟ بله, برای اسکن بارکد ضروریه اما بعدش میشه از گوشی خارج شد و با کامپیوتر بازی کرد.
آیا بدون گوشی هم میشه بازی کرد ؟ برای شدن میشه اما دردسر داره! ( باید روی امولاتور اندروید برای کامپیوتر بازی رو داشته باشید و به وسیله وبکم بارکد رو اسکن کنید)
آیا نسخه مک بازی وجود داره؟ درحال حاضر خیر
سیستم مورد نیاز بازی چیه ؟ سیستم خاصی گفته نشده اما فکر کنم بازی راحت روی همه کامپیوترها بالا بیاد ... تو تنضیمات هم میشه گرافیک رو پایین ترم آورد.
 

Omid_King

کاربر سایت
Jun 3, 2009
171
نام
-TrancE-
با پچ جدید میشه با اکانت جمیل یا فیسبوک بازی کرد و دیگه نیازی به گوشی نیست.
اسم من توی بازی OmidKingـه هرکس بازی میکنه منو اد کنه
 

mmj00

کاربر سایت
Apr 22, 2018
2
سلام خواستم توصیه کنم حتما این بازیو دانلود کنید
عالیه
اگه ابزار های گرافیکی اضافه و کمکی و اخبار این بازی رو هم خواستید به کانال تلگرامی زیر برید : rulesofsurvivalcheat@
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر