بدون نگرانی بایوس مادربردهای X370 گیگابایت را آپدیت کنید

Aria_P

عضو تحریریه
Jul 17, 2017
153
چندین روز قبل گیگابایت در وب سایت رسمی خود با انتشار آپدیت بایوس برای مادربردهای X370-Gaming K7 و X370-Gaming 5 اقدام نمود، لازم بذکر است که در بایوس منتشر شده به دلیل خطا در محاسبات ولتاژ داینامیک پردازنده های Ryzen، باعث اعمال ولتاژ بیش از اندازه به پردازنده های Ryzen می شد.

aorus.jpg


کمپانی گیگابایت در اولین ساعات بروز مشکل به حذف فایل، بایوسهای معیوب از وب سایت خود اقدام نمود. این کمپانی به سرعت با انتشار بایوس F8 برای مادربرد X370-Gaming 5 و F6 برای مادربرد X370-Gaming K7 اقدام به رفع مشکل نمود و به کاربران این امکان را داد تا از آپدیت های ویژۀ جدید بدون هیچ نگرانی بهره ببرند. همچنین برخلاف شایعات ایجاد شده توسط برخی رسانه ها تمامی مادربردهای گیگابایت که از چیپست X370 بهره می برند، آپدیت بایوس دارای مشکل را دریافت نکرده اند و مشکل بوجود آمده تنها در دو مدل نامبرد، مشاهده شده است که گیگابایت به سرعت به رفع این مشکل اقدام نمود. همچنین شما کاربران گرامی می توانید از طریق لینکهای ذیل اقدام به دریافت و به روزآوری بایوس مادربرد خود کنید:

http://download.gigabyte.us/FileList/BIOS/mb_bios_ga-ax370-gaming5_f8.zip

http://download.gigabyte.us/FileList/BIOS/mb_bios_ga-ax370-gaming-k7_f6.zip

لازم بذکر است بعضی رسانه های ناآگاه به محض وقوع این اتفاق به نشر آن پرداختند ولی همچنان پس از گذشت 3 روز از تاریخ انتشار آپدیت و اصلاحیه جدید از سوی گیگابایت از انتشار آن خود داری نموده اند. کمپانی گیگابایت ضمن اعلام رفع مشکلات مذکور به کاربران اطمینان خاطر داد که در صورت آپدیت بایوس های جدید هیچگونه مشکلی را تجربه نخواهند نمود.


Read the whole post here.
 
  • Like
Reactions: aliatlas and a2010

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر