بازبینی Homefront: The Revolution بر روی MSI GT62VR Dominator Pro

Gabit0

کاربر سایت
Aug 29, 2010
545
نام
گابريل

من Homefront قبلی رو خیلی دوست داشتم، اون نسخه خیلی داستان عمیق و گیرایی نداشت و نسخه ای که من بازی کرده بودم مشکل صدا هم داشت و من عملا بدون صدا بازی می کردم ولی گیم‌پلی بازی اونقدر برام گیرا بود که ازش لذت ببرم! به همین خاطر توی این نسخه تا یه جاهایی واقعا فکر می کردم که واقعا قراره بازی خوبی باشه!

بازی Homefront The revolution به زیبایی هرچه تمام تر دنیایی رو به نمایش میذاره که در اون کره شمالی بر امریکا مسلط شده، به شخصه خیلی از فضاسازی بازی لذت بردم، بعضی جاها مجبورتون میکنه که با جمعیت همراه بشید و این یک حس انقلابی خاصی رو بهتون منتقل می کنه و همین طور که توی بازی جلوتر میرید و مردم شروع به سوال پرسیدن راجبه اتفاقات میکنن احساس می کنید که کارهاتون واقعا ثمر داده و یه نتیجه ای به همراه داشته.

مشکل اینجاست که این فضاسازی خیلی خوب با گیم‌پلی داغون همراه شده، نشونه گیری توی این بازی خیلی سخته و تا بخواید بهش عادت کنید بازی تموم شده، از اون طرف توی انتخاب و تغییر دادن سلاح ها حسابی دستتون بازه و هر کاری که دوست داشته باشید می تونید با اسلحه ها بکنید، شاید دوست داشته باشید که یک تیرکمون رو به یه فلیم تروئر تبدیل کنید! سلاح مورد علاقه من ماشین اسباب بازی بمبی بود! پیشنهاد میکنم امتحانش کنید! اگه موفق بشید با گیم‌پلی ضعیف بازی کنار بیاید این بار نوبت غول مرحله دوم یعنی فریم ریت داغون بازی هست که تجربه‌تون رو خراب کنه! فکر نکنم با این یکی دیگه بتونید کنار بیاید!
بازی به زون های مختلفی تقسیم شده که هر کدوم ویژگی های خودشون رو دارن، یکی رو مزدورهای کثیف پر کرده و یکی دیگه پر از درون ها و پهبادهای کوچیک و بزرگه! این ویژگی ها حس تنوع خیلی خوبی به بازی میده که من خیلی دوست داشتم.

ولی از همه اینها که بگذریم میرسیم به غول مرحله آخر! هرچی بیشتر هوم فرانت رو بازی کنید بی مزه تر و تکراری تر میشه! بازی های شوتر جهان باز ذاتا بعد از یه مدت تکراری میشن ولی هوم فرانت توی این زمینه خیلی داغونه! البته داستان و جایزه هایی که براتون باز میشه شما رو به زور پای بازی نگه میداره ولی آخرای کار اونقدرها هم لذت بخش نیست.

البته اونایی که بخش کوآپ رو بازی کردن میگن یک کورسوی امیدی توی این بخش هست ولی متاسفانه من نسخه اصلی بازی رو در اختیار نداشتم و نمی تونستم از این قابلیت استفاده کنم! شما اگه اینو امتحان کردید توی نظرات برای من تعریف کنید که تجربه تون چطور بوده.
من Homefront The Revolution رو روی MSI GT62VR Dominator Pro بازی کردم که اگه یه نگاهی به سخت افزارش بکنید متوجه میشید که چه غولیه! مطمئنا برای GT62 زحمتی نداشت که هوم فرانت رو روی بالاترین تنظیمات اجرا کنه، ولی متاسفانه بازی مشکل فریم ریت داشت و نتونستم فریم ریت مناسبی دریافت کنم. ولی گذشته از این، کیفیت صدا و تصویر این دستگاه رو خیلی دوست داشتم، هرچند توصیه میکنم که برای بازی هاتون از هدست با کیفیت استفاده کنید. سیستم خنک کننده GT62 هم یکی دیگه از نقاط قوتش هست، حتی وقتی فن دستگاه رو به صورت دستی روی آخرین قدرت قرار میدید صدای زیادی تولید نمیکنه و از اونجایی که خروجی هوای این فن ها به سمت پشت دستگاه قرار داره اصلا گرمایی رو احساس نمی کنید.

نظرتون رو درباره این بازی و این دستگاه با من درمیون بذارید...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر