بهترین نمایش

بهترین نمایش E3 2017

  • Anthem

  • Beyond Good & Evil 2

  • Days Gone

  • Destiny 2

  • God of War

  • Mario+Rabbids: Kingdom Battle

  • Metro Exodus

  • Metroid Prime 4

  • Ori and the Wild of the Wisps

  • Spider-Man

  • Star Wars: Battlefront 2

  • Super Mario Odyssey


Results are only viewable after voting.

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
خوب همونطور که از اسم تاپیک برمیاد، دوستان میتونن لیست خودشون رو از بهترین نمایش و معرفی های E3 با بقیه به اشتراک بزارن.

ضمن اینکه لازم به ذکره منظور بهترین نمایش هست نه بهترین بازی. و ممکنه یه بازی خیلی خوب اما نمایش ضعیفی داشته باشه و برعکس. پس لطفا به کیفیت نمایش بازی ها بیشتر توجه کنید.

پ.ن: لیست به ترتیب حروف الفبا هست.
پ.پ.ن: برای اینکه معنی "بهترین" زیر سوال نره هرکسی فقط یک حق انتخاب داره.
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
بهترین نمایش به نظره من مترو بود. اتمسفر، گرافیک و نرمی گیمپلی و باقی واقعا خیلی خوب بود

نمایش دوم اسپایدرمن... حقیقتا من برخلاف اکثریت انتظار همچین نمایش خفنی رو داشتم در واقع کسایی که نسل قبل بازیهای insomniac و همین نسل رو انجام داده بودند میتونستند همچین انتظاری داشته باشند ولی خب به نظرم خیلی صحنه های اهسته اش زیاد بود :think:

سومین نمایش هم Ori کولاک... تو همین دو دقیقه با روح و روانت بازی میکرد و چقدر نسبت به نسخه قبل از لحاظ بصری پیشرفت کرده بود فکر نمیکردم با همچین تفاوتی رو به رو بشم !!
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
به ترتیب:
1.anthem
2.beyond good and evil 2
3.metro
4.forza7
5.the last night
6.ori
7.gow
8.days gone
9.Sot
10.Ashen و wolfenstein :D


بهتر نیست یک تاپیک جدا بزنی برای اینا؟:D
 
  • Like
Reactions: Madridista

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
بهترین نمایش بنظرم مترو بود و فکرم نکنم کسی انتظار نمایششو الان داشت(با اینکه گفتن بودن دارن روش کار میکنن).
اون جو بی نظیر و محیط باز شدنش عالی بود.
Destiny 2 هم که منتظر تاریخ بتاش بودم و همون یه تریلرشم به خوبی نقش منفیشو نشون داد و کلا جایگاه ویژه ای برام داره:D
 

mehran maker

کاربر سایت
May 29, 2013
755
نام
مهران
من به Spider Man رای دادم که واقعا جای خالی یه اسپایدرمن درست حسابی واقعا احساس میشد. نمایش بازی هم فوق العاده بود، داستان بازی هم خوب کار شده باشه دیگه چیزی نمیخوام :D (البته زیاد نباید از داستان بازی های ابر قهرمانی اونم با تم طنز انتظار زیادی داشت اما خب به هر حال :D)
God of War هم خب همه میدونن فوق العاده بود اما نمایشش منو هیجان زده نکرد چون تقریبا شبیه همون نمایش پارسالش بود (پارسالیه تازه بهتر هم بود و یه حس نوسالژیک هم قطعا تو وجود ما تا ابد ایجاد خواهد کرد و مثلا 10 سال دیگه میگیم یاد E3 2016 بخیر که یهو کریتوس با ریش بلند معرفی شد :D) اما با این وجود خیلی حال کردم.
Days Gone هم واقعا خیلی خودشو داره تو دل همه جا میکنه. نمایش پارسالشو دوس داشتم اما منو ترغیب به پیش خرید نمی کرد اما این نمایشش منو ترغیب به پیش خرید کرد اما پیش خرید نمی کنم :D
با نمایش Mario ها هم خیلی حال کردم ولی همونطور که بالا تر گفتم بهترین نمایش اسپایدر من بود چون واقعا خیلی چیز خاصی شده
نمایش دیوید کیج هم با اینکه چشم نواز بود اما با احترام اندکی کلیشه ای بود :D
 

Silent Siren

کاربر سایت
Aug 31, 2014
207
نام
مهدی
بنظرم بهترین "نمایش" برای Spider-Man بود چون بازم با اینکه همه میدونستن اینسامنیاک تو این حال و احوال و سبک خیلی زبردسته اما بازی فراتر از انتظارت و تصورات ظاهر شد. طراحی و اون نورپردازی و پویا و زنده NY و کیفیت محتوا و گرافیک بازی و پیاده سازی چند رقم از اِلمانای بازی که بنظرم به مراتب خیلی خیلی بالاتر هست داخل محصول نهایی. یه چیز هم که چه دوستان اینجا و کلن دوستداران اونور آبی خیلی دوست نداشتن و به نگرانن از این بابت همین دوز بالای بخش های QTE ــی بود که نگرانی به جایی هم هست و بنظرم یه خورده زیاد بود اما نکته ای که باید توجه کرد اینه که به احتمال 99 درصد این سکشنی که نشون دادن پر از ست پیس و اکشن و تخریب و هینتای داستانی جزوی از یه ماموریت اصلی و حیاتی داستان هستش و همیشه اینطور نیست که بنظرم چیز طبیعیه هم هست بیشتر بازیای سینماتیک محور طی بخش های مهم داستانی از این دست رویه ها دارند حالا اینکه که این QTE ها و اکشن روی ریل و بی ثبات بازی یجورایی طبیعت دنیای پیتر پارکر و دنیای اون هست هم بماند. و همین غیر منتظره بودن این کیفیت نمایشش میتونه بهترین "نمایش" باشه.

اما بهترین "بازی" که با سلیقه و انتظار شخصی مثل بنده هم سو بود {با اینکه تعدادش زیاد بود دیزگان، لست نایت یا BG&E2 و چندتای دیگه} بدون شک God of War و ریمیک SoTC و Metro بود.

Metro، اون ادای دیالوگ های داخل تونل های تاریک و نمور با لهجه روسی به زبان انگلیسی، اتمسفر و تم سنگین و خفنه کننده ای که 4A در پیاده سازیش استادن و تمام ویژگی های یه مترو اونم با نسل جدید اصلا جا برای چیز دیگه نمیذاشت.
 
آخرین ویرایش:

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,369
نام
Mehrdad
بدون ذره ای شک بهترین نمایش E3 17 گاد اف وار بود . تریلر پخش شده به نظرم به تمام سوال ها پاسخ داد. کامبت رو تا حدودی معرفی کرد. طراحی محیط و گرافیک فوق ابر هم که تنگش . با توجه به دیالوگ هایی که رد و بدل شد به نظرم باید شاهد یک روایت بسیار قوی هم باشیم. از اخرش میترسم :D حالا کارگردانیه تریلر پارسال جالب تر بود هم قبول دارم :D ولی جزئیات و کلیات بیشتر نمایش امسال میتونه باعث برتری باشه.

در مورد باقی بازی ها daysgone فوق العاده بود . واقعا میشه اسم یک بازی بی نقص رو روش گذاشت . حداقل این چیزی که ما دیدیم. اون لحظه ای که راه رو با انفجار باز کرد و زامبی ها سرازیر شدند ناخوداگاه حس "فرار" بهم دست داد:-t:D واقعا خوب بود.

spiderman هم که نمونه بارز یک اکشن ادونچر مغز منفجر کن . یعنی بازی کنی یکی نگاه کنه قطعا در حد یک انیمشن لذت میبره :D یه جورایی هم حکم تاییدی به گیم پلی روان و لذت بخش بازی زد. برخلاف اکثریت از qte ها خوشم اومد به جا بودن و مشخص بود که میخوان تو نمایش ملت با این موضوع اشنا بشند. پرفکت خلاصه..

detroit.. تقابل هوش مصنوعی . دیوید کیج . وست ورد. اندروید ها. دوست یا دشمن؟ این بازی بی نظیره :D چون اصل بازی داستان و تعاملش محسوب میشه میتونم بگم پرفکت بود..

به غیر از این ها . شخصا با نمایش anthem و evil within 2 و البته مترو هم خیلی حال کردم.
اسسین هم خوب بود :D
 
آخرین ویرایش:

asi_1447

کاربر سایت
Oct 27, 2010
1,395
نام
احسان
انصافا اسپایدرمن نمایش تحسین برانگیزی داشت. لحظه شماری میکنم برای بازی کردن یه اسپایدرمن در حد کارهای راک استدی
نمایش دیزگان و ماریو هم بعد از اون قرار داشتن.
 

hbmss

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,312
نام
hosein
وقتی میبینم شادو اف کلسوس انقدر بی مهری در حقش داره میشه جیگرم کباب میشه باور کنید
یا به لیست اضافش میکنید یا اینجا خون به پا میکنم
 
  • Like
Reactions: only sony

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
The Wolfenstein II: The New Colossus

برای منی که عاشق TNO بودم، تک تک فریم‌های اون تریلری بی‌نقص بود. خداییش اغراق نمیکنم، هرچیزی که از یه دنباله TNO میخواستم توش بود. حتی چیزایی که نمیدونستم میخوام توی بازی ببینم هم داخل این نمایش بود. بی‌نظیر. برای من نه تنها بهترین نمایشی بود که توی E3 امسال دیدم، بلکه یکی از راضی کننده‌ترین نمایش‌های مرتبط با بازی‌‌های رایانه‌ای بود.
 

sms.moosavi

کاربر سایت
Sep 9, 2010
1,808
نام
سید محمد موسوی
با این که خودم با این سبک اتمسفر خیلی حال نمی کنم ولی نتونستم به مترو رای ندم با اون موسیقی متن فوق العاده اش.

بعد از مترو هم A Way Out به نظرم ارائه جذابی داشت که جالبه تو لیست نیست.
(کنفرانس سونی رو ندیدم.)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر