Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,229
نام
امیر حسین
اینا رو میگی که ماله چند سال پیشه؟




ژاپن 100% ساخته خواهد شد ولی نه به این زودی! به نظر من ژاپن رو نگه داشتن برای زمانی که سری دوباره تو سرازیری بیفته، مثل همین مصر که یه جونی به سری داد.
فوقش تو این نسل 2 تا AC دیگه بیاد که احتمالا ادامه ی Origins هستن. :D


منم همین فکرو میکردم ولی تو این نظرسنجی ستینگ های عقب تر هم هست. ظاهرا داشتن هیدن بلید واسه ساخت AC کافیه. :D
توی عکس های بند انگشتیه یوتیوب یه سری عکس دیگه دیده شد:-" احتمالا اونا تازه درز کرده باشن،چون یهویی ملت دست جمعی خبر دو قرن پیش رو کار نمیکنند که:-"

منم دقیقا و متاسفانه نظرم همینه:| اما خوب...انسان به امید زنده ـست! هر سال دعا میکنم اساسین بعدی ژاپن باشه:|

این Origins خیلی چیزاش حس و حال اساسین نداشتن برام :-" ، دیگه عقب ترم برن که دیگر هیچ:| جان خودشون بی خیال بشن و بیان جلوتر! کلا توی ژاپن و قرون وسطی بگردن همش:))
 

Ps42014

کاربر سایت
Jun 24, 2017
137
اینا رو میگی که ماله چند سال پیشه؟

[URL='http://uupl. :D

این بحث دوباره ژاپن جدیده، میگن 2018 یا 2019 اساسین در ژاپن میاد توی یوتوب سرچ کنید چندین ویدئو در این باره هست، یکسری عکس رو نشون میدن که البته من خودم دقیقن نمی دونم اون عکس ها جدید هست یا قدیمی -چندان علاقه ای هم ندارم به وقتش یوبی معرفی میکنه دیگه-و از یکسری محتویات داخل اوریجینز هم نتیجه گرفتن که اساسین بعدی ژاپن هست
هم ژاپن و هم یونان شانس 100 درصدی هستن چون اگه یادتون باشه صحبت هایی بود که میخواستن یونان رو در همین نسخه هم بیارن اما بعدن برای تمرکز روی همین مصر و بالا بردن کیفیت کنسل شد پس میشه حدس زد یونان به شدت مورد نظرشون هست که منطقیه
بنظرم یوبی اگه بخواد بعد این نسخه ضعیف عمل کنه یعنی بیاد دو سه تا اساسین در همین سبک و محیط کوچک تر بده اشتباه بزرگی انجام داده
یوبی باید از این به بعد AC های با کیفیت و محیط بزرگ همراه با تغییرات مناسب بسازه اگرچه برادرهود و رولیشن برای همه ی ما خاطره ساز هستن ولی اگه دقت کنید افت اساسین از همین جا شروع شد که یوبی به ساخت بازی مشابه با نسخه ی 2 (همراه بهبود های اندک) در محیط کوچک تر بسنده کرد ! -حتی ac3 که از نظر خیلی ها بده من مؤفق میدونم بخاطر نوآوری هاش-
درود... دوستان من بازیو تازه تهیه کردم! ناموسا این اسبش چرا هر وقت حال کنه تند میره ؟!:|
دکمه اسپیدش کدومه ؟:D
بلید هم فعال کردم ابلیتیشو ولی تیک داون میکنه و نمیکشه! اصلا فکر کنم بلید نداره!! :D
دوست عزیز یه توضیحی در مورد مبارزات بازی هم میدی ؟! من نمیدونم چه قلقی داره به این سبک عادت ندارم یارو یه ضربه که میزنه جونم تمومه! حتی سپر هم ضربشو نمیگیره.. مبارزات بازی خیلی سخت شده یا من بلد نیستم! چون اولین باره این سبکو تو اساسین میبینم..

سلام، شما اون مرحله ی داستانی که بایک صاحب بلید میشه رو رد کردید؟ چون تیک داون برای قبل از بدست آوردن بلید هست!
دشمنای لول بالاتر رو نمیشه assassinate کرد ولی هرچی بلید آپگرید تر بشه تأثیرش بیشتر میشه
مبارزاتش اصلن بد و سخت نیست عادت میکنید اینکه میگید با یک ضربه شکست میخورید حتمن سراغ دشمن های لول بالا رفتید، ابتدا لوکیشن ها و مأموریت های هم سطح خودتون یا لول پایین تر رو برید تا هم دربازی پیشرفت کنید و هم به گیم پلی مسلط بشید

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
این باس اخر EVENT بود یا یدونه دیگم هست؟یکی اینجا گفته بود این اخریه!
ست لباسشو چجوری میده؟الان 2 تا اسلحه و یه سپر داده.
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
یونان من 6 ماه پیش گفتم از این نسخه با وجود اینکه عکس هم ازش اومده بود و خودشون هم گفته بودن که میتونید به تمدن یونان سفر کنید حذف شد حتما یه نسخه اصلی واسش در نظر گرفتن و بعدها میبینید میگن واسه ساخت این بازی ما از 4 سال قبل برنامه داشتیم و شروع کردیم.
خداوکیلی تو همین نسخه وقتی میرید اسکندریه کلا یونان هستید انگار چیز جدیدی نمیتونه داشته باشه و اگه بازی بخواهد عقبتر از این نسخه بره کلا قاطی میشه چون گفتن همچیز از بایک شروع واسه اساسینها.
تاریخ ایران من خودم نظرم اینه حتما بیان چون حتی تو برادرهود اشاره شد که مثلا دکتر مصدق اساسین بوده و بر ضد محمدرضا شاه کار میکرده و این برا ما از نگاه هر ایرانی 2 جلوه داره یکی بدش میاد و یکی خوشش میاد!!!!
و اگر تو تاریخ ایران باستان بیان هم شخصیت یه ایرانی میشه که بر ضد تمپلارهای ایرانی میجنگه و این بنظرم بد نیست چون بازم قهرمان هرچند خیالی ایرانی هست و مثلا همین یونیتی کل سر تا پای ناپلون رو آفتابه گرقت..... ناراحت شدن نداره.
فقط ناراحت از این هستم که چرا تو این لیست به این بلندی افسانه آرتور خیالی هست ولی یه قسمت از تاریخ ایران نیست!!!!
به احتمال 80 درصد نسخه بعد همین درگیریهای آتن و اسپارت هست با همین سبک درگیریهای اوریجینز
 

Deliverer

کاربر سایت
Oct 19, 2016
549
نظر سنجی یوبی برای ستینگ نسخه های بعدی:

اوووووف.
حمله هانیبال به رم،
و مخصوصا برانداختن تزارهای روسیه توسط کمونیستها بسی حال میده.

ای کاش روسیه رو بسازن. اون محیط برفی روسیه با گرافیک خفن و حالت مخفی کاری آساسین ها عاااااالی از آب درمیاد.
 

tokio_hotel

کاربر سایت
Oct 3, 2010
1,396
بالاخره ما هم تونستیم بازیو اجرا کنیم
60 فریم رو دریافت کردیم با آخرین تنظیمات منتها مشکل vsync دارم فکر میکنم بازی یکم پرپر میزنه
 

SaeedKING

کاربر سایت
May 2, 2015
757
نام
Saeed
بالاخره ما هم تونستیم بازیو اجرا کنیم
60 فریم رو دریافت کردیم با آخرین تنظیمات منتها مشکل vsync دارم فکر میکنم بازی یکم پرپر میزنه
اولشه. بزار به شهرهای شلوغ مثل اسکندریه و ممفیس برسی افت فریم ها کم کم خودنمایی میکنن. Vsync هم اگر روی حالت adaptive هست عوض کن بزار روی on.
محیط بازی بسیار چشم نواز و پرجزئیات و بزرگ طراحی شده، میتونم بگم کیفیت آب و شن توی بازی بهترین چیزیه که تا حالا دیدیم. مصرف کارت گرافیک نسبت به کیفیت بصری بازی معقوله. فقط معلوم نیست چه سیستم کوفتی روی بازی هست که مصرف CPU I7 رو هم در شهرهای شلوغ تا مرز 100% بالا میبره.
 
  • Like
Reactions: ROONEY190

B!G_BosS

کاربر سایت
Jan 25, 2008
3,568
دوستان بنده چیکار کنم انقدر تو مبارزات نمیرم، شیلد انگار پشمکی بیش نیست:D کلا اگر نحوه صحیح مبارزه کردن رو میدونید یه توضیح بدید
و اینکه ممنون میشم نکته یا مطلب خاصی برای پیشرفت سریعتر و بهتر بازی کردن میدونید بگید
تشکر
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,229
نام
امیر حسین
دوستان تو استور ٢ تا لباس برا اتزيو و الطير هست كه مفته ولي مي خوام بخرم مينويسه به assassin badge احتياج داري!
این دو لباس برای طرفدارهای قدیمیه سری هست که از قدیم تو UPlay یا Ubisoft Clubفعلی بودن:-"

برای لباس اتزیو 3500 امتیاز و برای لباس الطایر 7000امتیاز، از کل بازی های سری(AC II به بعد) در مجموع باید داشته باشد.
اگر از AC II توی این سیستم بوده باشید، احتمالا دو برابره این امتیاز رو دارید:-"
اگر از اساسین های این نسل هم تازه ثبت شده باشه، بازم احتمالا بتونید لباس اتزیو رو بگیرید:-"
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
این دو لباس برای طرفدارهای قدیمیه سری هست که از قدیم تو UPlay یا Ubisoft Clubفعلی بودن:-"

برای لباس اتزیو 3500 امتیاز و برای لباس الطایر 7000امتیاز، از کل بازی های سری(AC II به بعد) در مجموع باید داشته باشد.
اگر از AC II توی این سیستم بوده باشید، احتمالا دو برابره این امتیاز رو دارید:-"
اگر از اساسین های این نسل هم تازه ثبت شده باشه، بازم احتمالا بتونید لباس اتزیو رو بگیرید:-"
لباس اتزیو نمیخوایم چرا برای الطایر گرون تره ؟ پارتی بازی کردن الطایر میخوایم
 

Ps42014

کاربر سایت
Jun 24, 2017
137
دوستان بنده چیکار کنم انقدر تو مبارزات نمیرم، شیلد انگار پشمکی بیش نیست:D کلا اگر نحوه صحیح مبارزه کردن رو میدونید یه توضیح بدید
و اینکه ممنون میشم نکته یا مطلب خاصی برای پیشرفت سریعتر و بهتر بازی کردن میدونید بگید
تشکر

اونطوری هم که شما می گید نیست، سمت مأموریت ها و دشمن های لول بالا نرید مشکلی پیش نمیاد
و اینکه اگه دوست دارید سلاح هایی رو به دست بیارید که تسلط به دشمنان پیدا کنید پیشنهاد می کنم از سلاح های استور (که بصورت dlc هست) استفاده کنید بهترین شمشیر ها رو پک دلوکس داره
بهترین سپر هم سپر پک hours هست


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,229
نام
امیر حسین
لباس اتزیو نمیخوایم چرا برای الطایر گرون تره ؟ پارتی بازی کردن الطایر میخوایم
به هر حال الطایر اساسین افسانه ای تریه و درجات بالاتری از عرفان میخواد:-"


اونطوری هم که شما می گید نیست، سمت مأموریت ها و دشمن های لول بالا نرید مشکلی پیش نمیاد
و اینکه اگه دوست دارید سلاح هایی رو به دست بیارید که تسلط به دشمنان پیدا کنید پیشنهاد می کنم از سلاح های استور (که بصورت dlc هست) استفاده کنید بهترین شمشیر ها رو پک دلوکس داره
بهترین سپر هم سپر پک hours هست


Sent from my iPhone using Tapatalk
نیازی به DLCها نیست، با رفتن ماموریت روزانه و باز کردن لوت باکس(پول همچین کم هم نیست تو بازی:-") راحت میشه سلاح لجندری گرفت:D
حتی من چند نمونه رو مقایسه کردم، اونایی که خود بازی میده از نظر Statsی قوی ترن...فقط خوشگل تر نیستن:-"
 

Ps42014

کاربر سایت
Jun 24, 2017
137
به هر حال الطایر اساسین افسانه ای تریه و درجات بالاتری از عرفان میخواد:-"



نیازی به DLCها نیست، با رفتن ماموریت روزانه و باز کردن لوت باکس(پول همچین کم هم نیست تو بازی:-") راحت میشه سلاح لجندری گرفت:D
حتی من چند نمونه رو مقایسه کردم، اونایی که خود بازی میده از نظر Statsی قوی ترن...فقط خوشگل تر نیستن:-"

والا من هم مأموریت روزانه رو میرم و سلاح لجندری گرفتم ولی هیچ کدوم شون به پای شمشیر های پک دلوکس نمیرسه! (سه تا ویژگی که داره عالیه ولی سلاح هایی که بازی میده دوتا ویژگی داره و سه تا هم داشته باشه به پای اینا نمیرسه) اون گاز سمی که داره خیلی روی مبارزه تأثیر داره! خودم از اول بازی همین سلاح ها رو دارم و آپگرید میکنم
در کل یوبی زرنگه، الکی نمیاد dlc های پولی قرار بده که ضرر کنه : )))
پ ن: قوی تر که گفتید درسته، چون شما هر سلاحی از مأموریت های روزانه بگیری در حد همون لول هست، سلاح های dlc هم قدرت ابتدایی شون منطبق با لول وقت شماست که نصب میشه (حتی لول 1 باشی) برای همین حتمن باید آپگرید کنی در لول های جلو تر که همیشه بیشتر از بقیه ی سلاح های هم سطح هست وقتی آپگرید بشن
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,229
نام
امیر حسین
والا من هم مأموریت روزانه رو میرم و سلاح لجندری گرفتم ولی هیچ کدوم شون به پای شمشیر های پک دلوکس نمیرسه! (سه تا ویژگی که داره عالیه ولی سلاح هایی که بازی میده دوتا ویژگی داره و سه تا هم داشته باشه به پای اینا نمیرسه) اون گاز سمی که داره خیلی روی مبارزه تأثیر داره! خودم از اول بازی همین سلاح ها رو دارم و آپگرید میکنم
در کل یوبی زرنگه، الکی نمیاد dlc های پولی قرار بده که ضرر کنه : )))
پ ن: قوی تر که گفتید درسته، چون شما هر سلاحی از مأموریت های روزانه بگیری در حد همون لول هست، سلاح های dlc هم قدرت ابتدایی شون منطبق با لول وقت شماست که نصب میشه (حتی لول 1 باشی) برای همین حتمن باید آپگرید کنی در لول های جلو تر که همیشه بیشتر از بقیه ی سلاح های هم سطح هست وقتی آپگرید بشن
جزو سلاح هایی که بازی میده،سمی هم هست! من خودم یه تبر سمی داشتم، خیلی هم ازش استفاده کردم، ولی قدرت های hit to health یا kill to health هم خیلی خوبن! حتی Curseـها که جون رو یک سوم میکنند هم به شدت قوین! لجندری با دو قابلیت فقط یکدونه بازی داره که برای خرید سیزن پس میده! (جزو دوتا پک دیگه نیست:-")
نه اتفاقا سر DLCـها غیر طراحی خفن،زرنگ بازیی در نیورده:D

این مورد که میگید درسته،ولی من LVL 40ـشون رو مقایسه کردم و میگم ضعیف ترن:D البته در حد یکی دو واحد:-"
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر