Anthem



Developer: BioWare
Publisher: Electronic Arts
Engine: Frostbite
Platforms: X1 PS4 PC
Genre: Action-RPG
Release Date: February 22, 2018

در E3 امسال از IP جدید BioWare که پیش از این با نام Project Dylan شناخته می شد، پرده برداری شد. بازیکنان به عنوان Freelancer در دنیایی مشترک با سایر بازیکنان به مبارزه و اکتشاف خواهند پرداخت. کلاس ها در این عنوان بر اساس لباسی هایی (که با نام Javelin شناخته مبشود.) طبقه بندی میشود. هر جاولین دارای قابلیت های منحصر به فرد می باشد و بازیکنان قادر به تعویض جاولین در هز زمانی از بازی خواهند بود. در هنگام لانچ بازی شامل 4 کلاس زیر می باشد.

Ranger

کلاس پیش فرض بازی بوده و دارای پارامتر های مناسبی در ضمینه ی کامبت، تحرک و دفاع می باشد.


Colossus

نسبت به کلاس های دیگر کند تر بوده اما در عوض دارای دفاع بسیار خوب بوده و شعاع حرکات عالی دارد.


Storm


این کلاس معادل معادل کلاس های دارای جادو در بازی های مشابه می باشد. دارای توانایی های مختلف المانی می باشد.


Interceptor


دفاع و قدرت پایین تر این کلاس به واسطه ی سرعت بالا و چابکی جبران می شود.


جاولین ها دارای قابلیت شخصی سازی بسیار عمیق بوده و تمام المان های آن ها از قبیل رنگ، توانایی ها و ... قابل تغییر می باشد.

 
آخرین ویرایش:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
خب گفته شده بازی با وجود این که تمام انلاین هست ولی میشه تمام داستان رو به صورت تک نفره به پایان رسوند و لزومتی به انجام ماموریت ها با دوستان نیست(که البته باید اینطوری میبود:D)
ولی با چیزی که من دیشب دیدم اگه بتونیم بازی رو با دوسانمون تموم کنیم لذتش تجربش چندین برابر میشه ولی خود بازی به اندازه خیلی کافی پتانسیل سینگل رفتن رو داشت
لعنتی من به همه چیز بازی مخصوصا گیم پلی و دشنما امیدوارم الا این گرافیک:D امیدوارم دانگریدی صورت نگیره مسلما رو کنسول های معمولی یه همچین وضوع تصویری نمیبینیم مثل اکثریت بازی های الان که رو کنسول پرو خیلی چشم نوازترن این برای من مشکلی نداره ولی اگه بخوان از کیفیت بافتا بزن و کلا بازی رو زیر و رو کنند برای من این قابل قبول نیست
 
آخرین ویرایش:

saeed hs

کاربر سایت
May 21, 2015
539
نام
سید سعید
چرا همش حس می کنم این mass effect هست نمی دونم ؟:D
اصلا حس اینکه یه بازیه جدیده نمی ده بهم :D
پ.ن: bioware عزیز و بزرگوار همت کن Dragon Age رو به روزای با شکوه خودش برگردون 8-|
 
  • Like
Reactions: Royal_Star

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
من نمی دونسم که MASS effect دانگرید شده
الان رفتم یوتیوب دیدم چه بلایی سرش اوردن
متاسفانه اصلا به این گرافیک anthem دل نبندید که با رزولیشن 720 هم فکر نکنم روی کنسول های نسل حاظر بشه پیاده کرد :D
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
به تازگی آرین فلین (Aaryn Flynn) مدیر کل استودیوی بایوور در جریان گفتگویش با CBC Radio در رابطه با داستان و ویژگی‌های بازی Anthem صحبت کرده و آن را به Star Wars «جنگ‌های ستاره‌ای» و MCU «جهان سینمائی مارول» تشبیه کرده است. وی در ادامه ابراز داشت که Anthem در قیاس با سری Mass Effect از داستانی علمی تخیلی قوی‌تر بهره می‌برد و در دسته داستان‌های «فانتزی علمی» قرار می‌گیرد.
وی در این زمینه اظهار داشت:
داستان این بازی از این قرار است که شما بخشی از بشریت و عضو گروهی که از آن‌ها با نام Freelancers یاد می‌شود، هستید. Freelancerها کسانی هستند که از بشریت محافظت می‌کنند و در سیاره‌ای بیگانه به دنبال نجات بشریت هستند. این داستان در سبکی است که ما آن را «فانتزی علمی» می‌نامیم. این سبک خیلی شبیه به سری جنگ‌های ستاره‌ای و همچنین جهان سینمائی مارول است و بخش علمی آن جایی است که شما چیزهای شگفت‌انگیز زیادی که به وقوع می‌پیوندند را مشاهده می‌کنید اما ما نگران اینکه چرا و چگونه این چیزها رخ می‌دهند، نیستیم. سری Mass Effect بیشتر یک IP علمی تخیلی حرفه‌ای (Hardcore) است اما این یکی (بازی Anthem) بیشتر جهانی دارد که بسیار سرگرم‌کننده است و این جهان، دنیای بسیار عجیب و غریبی دارد که واقعاً شما را به خود جذب می‌کند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر